Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    senior tag

    válasz laposonly11 #33042 üzenetére

    Nemigazán van olyan RTX-es játék amiben van beépített benchmark az a baj. pl a Shadow of the Tomb Raiderben van bench, de abban csak árnyékok vannak. Szerintem jelenleg RT-t a Minecraft, Quake 2, Control-al kellene tesztelni. Az a helyzet hogy már nem csak az fps-t kellene nézni RTX-nél hanem a képminőséget is, ugyanis simán lehet hogy az erősebb kártya ugyanakkora fps-el részletesebb képet ad. Ez már nem raszterizáció, itt nem véglegesre számolt "frame"-k vannak. Nem lehet csak fps alapján eldönteni hogy melyik a "gyorsabb" kártya. Quake 2-ben ki lehet kapcsolni a denoisert, amitől teljesen zajos lesz a kép, itt kellene fps-t mérni és összehasonlítani hogy melyik kártyának zajosabb a "képe". Aztán bekapcsolni a denoisert és megnézni hogy mennyit esett az fps...Én anno ezt megnéztem egy 2060 super-el 1080p-ban denoiser off 85fps átlag denoser on-al 60fps-volt. Ebből lehetne következtetni hogy mennyit gyorsult a tensor "core". A render teszneknél Vray, octane, stb. nagyon jól látszik az Amper "ereje".

    Továbbra is azt tartom hogy ezeket a kártyákat nem érdemes megvennie, csak annak aki profitál belőle, pl renderel. 4K-ra is felesleges megvenni, nincsenek a mai játékok olyan minőségben elkészítve(modellek, textúrák) hogy kelljen most egy ilyen kártya. Amikor már ott fogunt tartani hogy olyan részletességű modellek és textúrák lesznek játékokban oda már ez is kevés lesz a vram miatt, persze mondja az nvidida hogy ott az rtx io, de abból még 1 darab játék nincs akkor minek ruházzon be az ember olyan tech-be aminek még a jövője is kétséges...lásd sli.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

Új hozzászólás Aktív témák