Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24770 üzenetére

    Ahogy írtam az UE4-ben Early Access feature a DXR. Itt a megjelenés napjáról a bejegyzés, ahol a Real-time ray tracing (Early Access) szerepel: [link] - Ezért van az, hogy az NV nem szeretné, ha ezzel mérnék az emberek a hardverek teljesítményt, mert működik ugyan, de a többi játékhoz képest tetű lassú az egész, mert semmi performance optimalizálás nincs rajta. A nagyobb teljesítményt a 4.23-as UE4 kapja meg, míg maga a fícsőr a 4.24-ben kerül ki az Early Access státuszból. Legalábbis nekem az NV nemrég ezt mondta, de persze az Epic mondja ki a végső szót, ha ők azt mondják, hogy még a 4.24-ben sem lesz kész, akkor majd a 4.25 lesz a célverzió. De szerintem két év alatt azért ezt meg lehet oldani.

    Olyan különbséget, aminek az egyébként rendkívül nagy teljesítménybe kerülő előnye nem marginális mértékű. Dinamikus megvilágítást tudsz RT nélkül is csinálni ilyen minőségben. Sőt, a Unity 2019.1 az új SRP-jével mérföldekkel jobbat csinál: [link] - és ezt egyébként Full HD-ben viszi egy GTX 1070 is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák