Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #10911 üzenetére

    A deferred MSAA egész jól működik. Van amit nem szűr le, de aránylag ok. Nyilván nem könnyű ezt működésre bírni egy csomó render target mellett. Ezért mennek inkább az SSAA felé a fejlesztők, mert egyszerűbb, biztos működik, és a mai hardvereken már gyorsabb is, mint egy deferred MSAA.
    A Sleeping Dogs az normálon egy AMD által átdolgozott FXAA-t használ. Ez gyakorlatilag az NV 3.11-es verziójának DirectCompute-ra átrakott algoritmusa. High módban ugyanez az FXAA van, és ehhez jön egy 2,25x-ös SSAA. Az Extreme mód szintén ezt az FXAA-t alkalmazza, amit egy 4x-es SSAA+negatív LOD egészít ki, majd ezt kiegészíti egy speciális irányított DirectCompute MLAA, ami csak azokat az éleket keresi, amelyek 45 fok körüli szögben állnak a képen, ezekkel ugyanis az FXAA nem bánik el.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák