-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Löncsi
őstag
De most ennek a grafikai csúszkának nincs valós értelme.
Ezt a "állítsuk a csúszkát maxra" hozzállást kb. 14 éves korban kinövi a többség. Az nV persze épít erre, hisz gondolom emiatt tolja ki a lehetőségeket, de minden nVidiás játékot kellően vissza lehet skálázni. PhysX meg saját technológiája, nem véletlen építteti bele a játékokba, a fejlesztő magától nem fogja beletenni, reméljük idővel változik.Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Löncsi #10251 üzenetére
Ezt a "állítsuk a csúszkát maxra" hozzállást kb. 14 éves korban kinövi a többség.
de szép is lenne ha így volna...
amúgy is, szerintem bárki elvárhatja, hogy ne csak játékélményt, hanem szép látványt IS kapjon a pénzéért (mármint ha megveszi, ugye )steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10251 üzenetére
De mi az amitől ez megváltozna idővel? Egyedül az UE4 maradt a PhysX mellett. Rengeteg fejlesztő a partnerük volt, de egyszerűen otthagyták őket, mert statisztikailag kimutatható, hogy a PC fennállásának történelmében egyetlen gyártófüggő API sem maradt életben. Az elején fellendült, majd később otthagyták a fejlesztők, ahogy jötten a független/nyílt alternatívák. A PhysX-en már az sem segít, ha átírják OpenCL-re, mert a next gen motorok elenyésző része épít rá. Konkrétan csak az UE4. Eközben a licencelés is láthatóan visszaesett, mivel az kiadók megpróbálják a motorkérdést házon belül elintézni. Ráadásul egyre többen választják a saját fizikai motort.
A PhysX-nek a mobil ad majd új értelmet. Ott nincs egy Intel, aki kirakja az NV-t a piacról, ha nem tetszik nekik az üzletpolitika. PC-n megtették, nem adtak nekik licencet, illetve megakadályozták az Ion terjedését. Ezzel most az Intel fizet évi ~300 milliót az NV-nek 6 évig, de simán megérte nekik, mert egy céggel kevesebb harapdálja a tortát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
De mi az amitől ez megváltozna idővel?
Na épp ez az, hogy sztem senki se tudja. No meg amíg a kasszasiker Call of Duty sorozatban sincs érdemben fizika (egy széket nem lehet odébb tenni), addig a fejlesztőket se érdekli a téma. Az NV ösztönzi a fejlesztéseket és sztem egész jók a beépített Physx-es effektek.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Löncsi #10254 üzenetére
na jó, de nem a PhysX az egyetlen fizikai motor a piacon.
szerk:
de amíg a játékok egy része erre épít
hát nem tudom, de szvsz egyre kevesebb A kategóriás cím épít PhysX-re, vagy csak én nem tudok róla. az mondjuk személyi szoc-problémám, hogy az ut3 óta egyikkel sem játszottam.[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Löncsi
őstag
válasz FireKeeper #10255 üzenetére
Én ezt tudom, de amíg a játékok egy része erre épít és használ GPU gyorsítást, addig én csinálhatok akármit, nem lesz jobb a helyzet CPU/ AMD/ Intel/ Matrox/ 3DFX/ akármin. Új fizikai motort én meg nem fogok a játék alá írni.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10254 üzenetére
Van abban fizika, hiszen Havokot használ. Ráadásul a piac az egyik legjobb fizikai szimulációjával rendelkezik a Modern Warfare 3. Nem attól lesz a fizika jó, hogy GPU-val gyorsítható, hanem attól, hogy látványos és nem erőltetett. A Battlefield 3 ennek ékes példája. Az is Havok, és a minőség valami fantasztikus. De ha nagyon brutál fizikát akarsz, akkor itt van ez. [link] - na ez az amitől leesik az ember álla. És ez Havok+DMM.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
arról nincs terv, hogy a havok-ot átpakolják GPU-ra? (OpenCL, vagy mittudomén?)
érdekes, az angol wiki-n azt írták, hogy annak lőttek, de akkor hülyeség. és ez milyen GPU-kon működik? gondolom nem minden havok motort használó cím kapja meg ezt.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FireKeeper #10259 üzenetére
Már megtették. Ott a Havok FX modul.
Nem azért nem használják, mert nem szabad, hanem azért, mert nem jelent előnyt. A legtöbb fizikai motor CPU-ra született meg, így arra ment a legtöbb optimalizálás. Később a Havok és a Bullett is kapott GPU-s kódot, de sok esetben ez lényegtelen, mert a CPU-n így is gyorsabb. A PhysX azért gyorsít GPU-n, mert a CPU-s kódok egy magra korlátozták, illetve nem kapott jó ideig SSE2 optimalizálást sem. A Batman: AC már GPU-s mód nélkül is automatikus többszálúságot használ, és SSE2 optimalizációt is tartalmaz. Az eredmény, hogy négymagos proci mellett gyorsabb a CPU-s kód, mert a GPU nem skálázódik jól.A Havok FX OpenCL-re van optimalizálva. Minden GPU-n működik, ami OpenCL-t támogat, de senki sem alkalmazza, mert nem gyorsít, ha nem korlátozod a CPU-n a teljesítményt. A PhysX-en ezt meg lehet tenni, mert az NVIDIA számára lényegtelen, hogy hogyan fut CPU-n, de a Havokon már nem. Ezen az IGP-k javíthatnak. Az mégis extra erőforrás, így arra ki lehet rakni a Havokot, ráadásul az ott van a CPU mellett azonos lapkában. Így talán lehet annyit gyorsítani, hogy értelme legyen a GPU-s kódnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
tehát technikailag (meg ha nem lenne NV-only, akkor) akármilyen VGA mellett tudna hatékonyan fizikát számolni a PhysX CPU-n futva?
ez az APU-s (gondolom IGP alatt ezt érted) konfig esetén már akkor is lehet a fizikát IGP-n futtatni, ha a grafikát diszkrét kártya számolja? ha jól emlékszem anno azt mondtad, hogy a Llano IGP-jét még csak néhány cím (pl dirt3 és shogun) tudja grafikán kívül másra is használni, de azok is csak akkor ha nincs mellette dVGA.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FireKeeper #10261 üzenetére
Ha nincs korlátozva, akkor igen, de a PhysX nagyon gyenge a CPU oldaláról. Azért az SSE2 is egy régi ISA. Azóta már vannak újabb kiterjesztések. Mindenesetre a Batman: AC jó példa, hogy korlátozás nélkül a CPU-s kód gyorsabb tud lenni.
Olyan erőforráson számolod, amin akarod, a programozó dönti el, hogy mit használ.
A Llano IGP-je csak akkor számít AI-t a Shogun 2-ben, ha a renderelést is azon végzi. A Dirt 3 és a Dirt Showdown használ GPU-s fizikát a zászlókra, de ez nem CTM, hanem DirectCompute 5.0-s algoritmus. Bármilyen DX11-es GPU-n megy, de csak azon van számolás, amelyiken a render is dolgozik. A Windows 8-ban ki lehet rakni DirectCompute számításokat egy alternatív eszközre. Akár IGP-re.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FireKeeper #10263 üzenetére
A program teheti meg.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
gondolom ha úgy ítéli hogy a külső egységen gyorsabban futhat. gondolom ez a szolgáltatás win8 only.
ez nagyon off, de ezen kívül még lesz olyan szolgáltatás/feature, ami win7-en nem lesz elérhető (már ha ez win8 only egyáltalán)? igazából azt sem tudom, hogy a DX11.1 lesz-e win7-re vagy sem.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FireKeeper #10265 üzenetére
Szerintem nem lesz DX11.1 Windows 7-en. De nyilván technikailag kivitelezhető, csak kérdés, hogy megéri-e ezzel vesződni. A DX10 is megoldható lett volna XP-n, csak sok munkába került volna. Ugyanez igaz a DX11.1-re is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz FireKeeper #10265 üzenetére
Win 8 only a DX11.1 ha jól tudom.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Hmm..
We are. The E3 1313 presentation was run on high-end NVIDIA hardware and Unreal Engine 3.
Úgy néz ki az E3-as gépek Geforce-al voltak akkor szerelve javarészt. Odatette magát az nV szépen, kíváncsi vagyok mi fog belőle kisülni.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
válasz Löncsi #10273 üzenetére
mi sülne? a szokásos. miközben az AMD büszkén számolgatja, hogy a directx 11.1.1.1.1.1-es játékokból mennyi gaming evolved, aközben az nVidia launchra szállítja a szükséges driver-optimalizációkat...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Ez igaz... de nem furcsa, hogy egy next-gen game (SW 1313) Geforce-on fut, illetve egy next-gen UE4 motor is szintén Geforce-on van bemutatva? Lehet a nagy konzolok nem is AMD-vel lesznek végül szerelve...?
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD más fejlesztőkkel kötött szerződést. Például a Counter-Strike: Global Offensive, Hitman: Absolution, Medal of Honor: Warfighter, The Elder Scrolls Online. Nyilván a szerződést általában úgy kötik meg, hogy a hardvert azért illik a szerződő félnek szállítani. Ezzel is jelezve, hogy együttműködés van.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10275 üzenetére
Nem furcsa. Sweeney nem tud mást tenni, mert Larrabee nem lesz. Amit tervezett évekig az bedőlt.
Az új konzolokban AMD GPU lesz, ez egyre biztosabb. De Sweeney-nek a legnagyobb problémája nem a GPU, mert jól fut az UE4 bármin, főleg GCN-en, mert annál a compute power adott. A gond a rendszermemória mérete. Ha nem lesz minimum 8 GB, akkor tervezni kell egy másik GI eljárást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Lehet... csak ugye annyiban szkeptikus az ember, hogy egy ilyen "next-gen" bemutatót se látott az ember amire rá lenne írva, hogy ez akkor itt most konzolon/AMD-n megy (talán Lumi demó azon futna..?).
Mind1, pár év, majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10278 üzenetére
Az AMD mással volt elfoglalva. A Computex-szel párhuzamosan futott az E3, de ami fontosabb, hogy ezen a héten van az AFDS. Szóval az erőforrást nem kérdés, hogy mire kell összpontosítani. Ha hetekkel korábban lett volna az E3, akkor oda is küldtek volna több embert, de így a Computex és az AFDS élvezte az elsőbbséget. Az NV az E3-ra gyúrt.
Az új FF demó az egy felvett jelenet. Az egyik új generációs konzol dev. változatáról ment, de mivel ilyet nem vihettek az E3-ra, így fel kellett venni. PC-n nem hiszem, hogy fut jelenleg. Biztos portolható, csak ez mindig időbe telik.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10275 üzenetére
az unreal engine mindig is nvdia-s volt miért lepődsz meg ezen nem értem
az sw 1313 nem next gen, az még ue 3.5 :]
a legtöbb játék az e3-on nv-s pc-n volt csak x360as joy-al irányították h tudják a színpadon állva is nyomatni. far cry 3, crysis 3, watch dogs, star wars 1313 amikről direkt kiemelték h pc-s és ott is volt 1 nv logós pc ( vmelyiknél látszódott is h a joy vezetéke van bedugva szóval most igaznak tűnt) és grafikailag is úgy tűntek h pc-n futnak (főleg a far cry 3 volt látványosan szebb a tavalyi x360as bemutatóhoz képet)
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10282 üzenetére
Nekem eddig fingom sem volt, hogy milyen gépek voltak E3-on.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10283 üzenetére
amik érdekeltek ott megnéztem az interjúkat (van 1 remek youtube csatorna és 10-15 perces interjúk vannak) és ott mondták, meg valóban ott volt a gép is, crysis 3nál közel is ment a riporter miatt a cuccokhoz a high res texturák miatt és még így videón is úgy tűnt h ja ez sanszos h pc
ue 4 mocit 1 gtx 680 hajtotta mondjuk ezt nem bizonyították :]
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10284 üzenetére
Linket tudsz dobni ?
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
válasz fatallerror #10282 üzenetére
Nagy marhaságokat írtál ide, remélem tudod!
A Far Cry 3-ból az E3 alatt kizárólag a konzolos verziókat láthatta a nézőközönség, a PC verzióból eddig még semmit nem mutattak. A hivatalos twitter oldalon a június 8. bejegyzéseknél megtalálod a hivatalos megerősítést.
A Watch Dogs esetében mindössze csak annyit árultak el, hogy a játék PC-ről futott, vagyis a PC verziót láthattuk. Ennyi a biztos, semmi több. Minden egyéb csak találgatás, így kár belemenni, hogy vajon milyen VGA lehetett a gépben, lehetett akár GCN Radeon is, nem tudjuk.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
fatallerror
addikt
válasz huskydog17 #10287 üzenetére
nézd meg a csatornán az interjút, eskü h jól emlékszem, direkt vissza is kérdezett h ez a pc verzió e.
amd kártya biztos h nem volt benne, az szerződésszegés lenne :]
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
válasz huskydog17 #10287 üzenetére
tessék itt mondja 4:25 körül h pc-n fut és akkor már tuti h nvidia van benne mert az ubisoft nvidia-s :]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #10288 üzenetére
A Far Cry 3 twitteren valóban az van, hogy boxon és ps3-on futott.
A Watch Dogs az valóban PC-n futott.(#10289) fatallerror: Az Ubisoftnak egy ideje senkivel sincs szerződése. A 3D Visiont is visszautasították a Ghost Recon Future Soldier esetében. Inkább a DDD-t implementálták, amit az AMD támogat kívülről. Szóval azt manapság nehéz rájuk mondani, hogy az NV-nek kedveznek. Tettek annyit egymás ellen, hogy kölcsönösen megutálják egymást. Ott volt az AC DX10.1 botrány, és a Far Cry 2-ben a DX10.1, holott az NV-nek nem is volt akkor DX10.1-es hardvere. Szóval a kapcsolatuk sosem volt rózsás. Szerintem ma úgy vannak vele az Ubi-nál, hogy kérnek egy kis segítséget, de többet nem. Túl rizikós, mert kétszer is csattant rajtuk az ostor, mikor még az NV-vel volt szerződésük. Egyébként ezzel nincs semmi gond. Az Ubisoft fejlesztőbrigádjai vannak olyan combosak, hogy megoldják a felmerült problémákat. Nem kell ide egy gyártó erős támogatása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz fatallerror #10289 üzenetére
Hm..érdekes, hogy a producer ezt mondta, ugyanis a videóban egyértelműen kivehető, hogy konzolról futott, látni, hogy felugrik néha, hogy nyomd meg ezt és ezt a gombot, csakhogy ezek a gombok konzolon vannak csak.
"az ubisoft nvidia-s :]"
Ez meg szimplán csak bullshit, Abu már meg is magyarázta, hogy miért. Ubisoft több éve felbontotta a szerződést az NV-vel nem véletlen, csak hátrányt jelentett. A Ubisoft Montreal csapat napjaink egyik legjobb, legnagyobb és legprofibb fejlesztőbrigádja, Abu itt is nagyon jól mondta, hogy vannak olyan profik, hogy nincs szükségük külső támogatásra.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
fatallerror
addikt
válasz huskydog17 #10291 üzenetére
attól még pc-s :] crysis 2 alapértelmezetten az xbox-os kontrollerem állította be anno és ott is írta h nyomj a-t v mást :] szóval lehet kontrollerrel is játszani pc-n is csak minek :]
ja akkor már nem nv-sek akkor semmi :] ettől függetlenül 1 nv logós gépház van ott : D
de nem az a lényeg h nv v amd a lényeg h a legtöbb nagy játék pc-n futott ami mostanság ritka és azért ez jó hír :]
persze benne van a dologban h már az aktuális konzolgeneráció nem az igazi ha a legszebbet akarják prezentálni#10290) Abu85: az mind1, az tuti h ez a pali (asszem a producere a játéknak) mondta h amit most nyomnak az pc-n fut xbox-os kontrollerrel
az ubi-s dolog meg akkor mind1, régi dolog :]
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz huskydog17 #10291 üzenetére
A Ubisoft Montreal csapat napjaink egyik legjobb, legnagyobb és legprofibb fejlesztőbrigádja
Azért szálljunk le a Földre...
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10289 üzenetére
És tényleg.. bár sztem max attól lehet Geforce ebben a gépben is, hogy többiben is valszeg az volt...
De ha lesz megjelenéskor botrány és fröcsögés, tudni fogjuk, majd kiderül...
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
válasz fatallerror #10292 üzenetére
A gond, hogy az Ubi több féle build-et vitt ki az E3-ra. Ezen felül arra sincs bizonyíték, hogy az élső E3 Press Conference alatt futó gameplay PC-ről futott, de ott akkor mindegy is volt nekünk, ugyanis egészen idáig nem volt normális minőségű videó belőle. A Machinima és GameSpot interjúk alatt az E3 demo egy alternatív lejátszását láthatjuk, ami már tényleg PC-ről ment, legalábbis Dan Hay állítása szerint. Ez azonban lehet ,hogy egy másik build volt és a PC alatti videó ettől még futhatott konzolon, de amint mondtam, ez már mindegy. Az új videókban, ahol Dan ad interjút, sokkal jobb minőségű videókat mutatnak és azokon valóban nem lenne meglepő ha PC-n mennének.
Amúgy a hivatalos fórumon írta egy srác, hogy ő személyesen is kint volt az Ubi Press Conference-n és ki is próbálhatta a játékot. A srác a rendezvény alatt nem találkozott PC verzióval, csak a két konzolossal.
Véleményem szerint itt annyi volt a történet, hogy az E3 alatt végig konzol verziót láthattunk, míg a friss interjúk alatt talán a PC build-et is beizzították. Legalábbis ezt igazolják az eddigi információk.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Löncsi
őstag
Érdekesség:
And don't forget, the GTX 600-Series has full support for Blindless Textures, which will increase the number of unique textures per scene from the hundreds to the millions without sacrificing performance.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10297 üzenetére
Ez mitől érdekes, így pár hónappal a megjelenés után? Erről már az elemzésünkben is írtunk. [link]
A DX11.1 cikkünkben is megemlítettük ezeket az extra lehetőségeket az új generáció kapcsán. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
gtx 660ról van hír? cseszték bemutatni a computexen...
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- LG LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Riasztó topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xbox Series X|S
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...