Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #10905 üzenetére

    Ez nem ilyen egyszerű, ahogy egy program leírja. A mai játékok jellemzően annyi VRAM-ot használnak, amennyi rendelkezésre áll. Egyszerűen töltik, amíg befér, majd ha már nem, akkor a régen használt dolgot helyére írnak. Ezért is hülyeség a Rockstarnak ez a memórialimitje. Semmi alapja nincs, csak megpróbálják limitálni a felhasználók elől a beállításokat, mert sokan nem értenek hozzá. Ami fixen zabbant VRAM-ot azok a bufferek és a render targetek. A textúrákra és az objektumokra viszont felesleges bármit is fixen számolni, azok úgyis streamelve lesznek.
    Ez szerintem egy nagy hibája a R.A.G.E. motornak. Teljesen felesleges bármilyen limitet felállítani a VRAM-ra. Nem véletlen, hogy a Rockstaron kívül senki más nem teszi ezt meg. Ezzel nem segítik a felhasználókat, de a tesztelőket szopatják, mert olyan beállítást kell találni, ami mindegyik kártyára ráaggatható. Ezt utáltuk a Shogun 2-ben is. Rádobtuk maxra, majd az 1 GB-os kártyákra kiírta, hogy nem akarja. Ezt még eltűrtük neki, de az új patchekkel a GeForce kártyák teljesítménye nagyon ingadozik (mintha nem lenne QA, teljesen érthetelen ... az NV megoldja a problémát, majd jön egy patch, ami újra elbassza a sebességet), így köszöntük neki a "szép napokat" és jött az Anno 2070. Most a Max Payne 3-ra is találtam egy egész jól mérhető részt, de rájöttem, hogy a 2 GB alatti kártyákon nem lehet maxra állítani a grafikát. Szóval megint szopás lenne, mint a Shogun 2-nél.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák