-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10799 üzenetére
A korlátozás elviekben keletkezik. Azt kell nézni, hogy 60 fps mellett mennyivel több rajzolási parancsot kezelnek a konzolok.
Az Unreal Engine 4-nek pedig van még pár problémája. Ha a konzolok nem kapnak 8-16 GB rendszermemóriát, akkor mindenképpen kell egy más megoldást találni a GI implementációra. Ezért is készült el az UE3 továbbfejlesztése, mert egyelőre az Epic sem biztos abban, hogy imáik meghallgattatnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest