Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
Igen, de pont ez a lényeg, az ára.
Egy Dacia Spring, ami azért mindennek a legalja, az újonnan kb. 7 millió forint. Te fizetnél érte ennyit? Na hát más sem, nem is tolonganak érte a vevők.
Ott tud sikeres lenni (pl. Romániában), ahol az állam kifizette az autó árának a felét, ami nem egy fenntartható gazdasági modell.Lehet fantáziálni arról, hogy bezzeg ha fele ennyibe kerülne, akkor kétszer jobban megérné ilyet venni, csak hát nem kerül fele annyiba.
-
stellaz
veterán
A hatótáv ott is fontos, ahol nem kertes házban akarná használni valaki a villanyautót. Hiába lenne nekem elég a mindennapokban a 200 km hatótáv, de ki a fene akár pár naponta több órát szobrozni egy töltőnél, ami mellesleg így már nem is olcsóbb, mint tankolni,de akár még drágább is lehet.
-
BiP
nagyúr
Igény lenne rá, csak nem a kis 1literes benzines árának a duplájáért.
Mert az emberek úgy vannak vele, hogy ennyiért már egy nagyméretű autót is kap.#7 hozeee : Így van. Nem a hatótáv a kritikus, azért a mai 5-600km WLTP már bőőőőőven élhető, ha el lenne árasztva az ország villámtöltőkkel.
Reggeli ingázáshoz meg ennyi hatótáv se kell. Csak szintén a töltés a kritikus.#9 stellaz : A gyorsulásra már nem izgulnak a népek. Felesleges is.
Minden az áron múlik. -
stellaz
veterán
Még jobb gyorsulás? Szerintem ezzel már nem lehet eladni a villanyautót, ezt a Tesla kimaxolta.
Meg lennék lepve, ha ennek az autónak jelentős sikere lenne Kínán kívül. -
cucka
addikt
A hatótávot valamilyen szabvány mérés szerint lehet összehasonlítani, és ez alapján adják meg a gyártók is.
A Tesla télen pályán 350 km-t megy, nyáron városban meg legalább 500-at, most akkor mennyi a hatótávja, és hogy viszonyul a Xiaomi által bejelentett 800 km-hez?
Az teljesen jogos panasz, hogy gyorstöltőből nincs elég, de hát ez egy olyan dolog, amin lehet változtatni. 10 éve lényegében nulla darab gyorstöltő volt Magyarországon. Lehet, hogy neked most még nem alternatíva a villanyautó, de 5-10 éven belül már az lesz, ahogy szaporodnak a gyorstöltők.
[ Szerkesztve ]
-
hozeee
csendes tag
Egy átlagos villanyautó télen pályán 250/350-et megy el (mondjuk a T3LR megy 350-et), oké még ez is elég lehet a legtöbb autósnak, de a 800-as Xiaomi mondjuk akkor megy majd 450et.
Nekem ez sajnos nem elég, pont egy olyan use-case-ben élünk, ahol egyik nagyszülő 250km, onnan átugrunk a másikhoz, végül haza, és sehol nincs villámtöltő. Nem egyben autózunk le 750km-t, csak részletekben, de sehol nem tudom rendesen tölteni. (úgy tudnám, hogy ahogy megérkezek, elköszönök, elautózok valami lassú töltőhöz, hazavitetem magam, aztán vissza, stb, na ez még messze van az ideálistól).
Kellene nagyon a rengeteg villámtöltő, és nem csak Bp környékére, meg nyugatMo-ra..
(Mondjuk ha csak minden második/harmadik benzinkúton lenne villámtöltő, már király lenne) -
cucka
addikt
válasz Avicularia #4 üzenetére
Egy nagy akksis Tesla Model 3-ban az akksi kb. fél tonna, és EPA szerint 560km a hatótávja, WLTP szerint 600 fölött tud.
Szóval nem akkora science fiction a 800 km hatótáv, kérdés, hogy megéri-e a júzernek ezt kifizetni.
Aki normálisan használja az autóját, az ritkán megy egy seggel 400km fölött úgy, hogy időre kell odaérjen.
Az országot járó futároknak meg a naponta németországba ingázóknak (akik a fórumozók többsége, a megfigyeléseim szerint) meg úgyse jó, mert ők csak 5 percre tankolni állnak meg, tölteni az autópályán fél órát és közben kinyújtózni, pisilni, inni egy kávét, na az nekik egy kibírhatatlan kényelmetlenség, ami az ő drága idejükbe nem fér bele.Attól meg tekintsünk el, hogy a grafikon készítője a lítiumos akksit a tüzelőanyagként emlegeti, valószínűleg egy bölcsészmérnök volt.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
"A Xiaomi szerint nekik van olyan technológiájuk is, amivel a Teslánál és a Porsche EV-knél is jobb gyorsulást tudnak elérni."
De minek? Átlagjóska talán egyszer kipróbálja, hogy mit is tud, rájön, hogy ez túl durva, és többé hozzá sem nyúl. Értelmetlen, felesleges, ez nem egy versenyautó.
"két verzióban jön: 668 és 800 km maximális hatótávval."
Bő tonnányi akkuval...
Az elektromos meghajtás tök jó lenne városi mikromobilitásra, ami a belsőégésűeknek a legkevésbé jó; ehhez képest ormótlan 2-2.5 tonnás szörnyetegeket erőltetnek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
kilua
senior tag
Mindegy, megvárom a Redmi vagy Poco autót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Modolt, prémium vezeték nélküli billentyűzet, választható switch - Keychron Q2 MAX ISO
- EK-Quantum Kinetic FLT 360 D5 PWM D-RGB - Plexi tökéletes állapotban eladó
- Logitech g pro x2 lightspeed wireless headset
- iPhone 13 128gb fehér, gyári független, hibátlan
- Eladó Apple iPhone 13 Pro 128 GB SILVER PATIKA ÁLLAPOT
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest