- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bass
addikt
Köszi mindenkinek ,örök hála
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
-
Baalaagee
csendes tag
válasz LamerGyuri #69648 üzenetére
Köszönöm, megnézem.
-
Nordik
őstag
M2-be milyen átmérőjű és mélységű hangszóró mehet az első ajtokba? Sajnos a bal első gyári hangszóró a peremnel elengedett. Megragasztottam palmatexel, nemtudom meddig lesz jó, bár most így is szépen szol. Vagy érdemesebb gyarit keresni bontottan?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Gondolom darabja 7ezer Ft. Olvastam egyébként, hogy a gyári a legjobb egyrészt bele passzol, másrészt az szól a legjobban az autó gyári rendszerével. Meglátom meddig bírja így, igazából maga a hangszoronak nincs baja csak a szélén jött fel a membrán, szépen vissza tudtam ragasztani. Lehet meg évekig jó lesz. úgyis csak rádiót hallgatok.
-
-
senior tag
válasz LamerGyuri #69117 üzenetére
Emlékszel esetleg rá, hogy a MAP szenzorhoz és a hőmérséklet érzékelőhöz milyen méretű O-gyűrű kell?
Gondolokozom rajta, hogy kicserélem azokat isNordik Fel tudok ajánlani Clio II-ből egy hangszórót, hibátlan a pereme, csak nem szól
Vajon bontóban lehet ilyet találni? Az újat kicsit túlzásnak tartanám
Путин, иди нахуй!
-
Bass
addikt
Vége az alapjárati anomáliámnak!!! 😀 A tisztítás során a pillangó szelep lamellája elállítódott és megszorult picit ,ettől meg hülyült . A srác leszedte ,megpucolta ,beállította a csappantyút majd géppel is be kalibrálta a szelepet. Amúgy hibakód mentes a kocsi
Rob"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Atti777 #69669 üzenetére
Én megálltam a tömítéses üzlet előtt, kiszereltem a cuccokat, és bevittem, hogy ezekre akarok új gumigyűrűket
De utánanézhetek hétvégén, mert duplán vettem mindegyiket; igaz, most ömlesztve vannak egy zacsiban.Én Litvániából vettem használtan a gyári Cabasse gumimembrános szettet, kb. féláron (2 magas, 4 mélyközép)
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ABE
őstag
Ahoj,
Keresek a Velencei-tó ~50 km-es körzetében (lehetőleg nem Budapesten) olyan autószerelőt, aki egy 2011-es 1.5 dCi Cliót hajlandó átvizsgálni, hibakeresni. Ha mindezek mellett féket is tud megbízhatóan javítani, az még jobb. Így képzelem el az ideális szerelőt:
- rendelkezzen Renault-t tisztességesen kezelő diagnosztikával
- hallgassa és értse meg, amit elmondok neki, ne rázzon le nagy általánosságokat puffogtatva
- legyen képes rendszerben gondolkodni, a hibajelenség tényleges okát megkeresniLehet, hogy a mai állapotok közepette ezek irreális elvárások, de mivel eddig már jó pár pék vizsgálta az autót, most már csak olyan emberhez vinném el az autót, aki bizonyítottan tisztességes munkát végez, és nem félmegoldással akar letudni egy javítást. (Novoth Tibi nem vállalja a típust, még mielőtt.)
Előre is köszi, ha valaki tud tippet adni.
[ Szerkesztve ]
-
mk12345
csendes tag
Sziasztok, van egy 2003-as 3 ajtós 2-es megane authentic plus felszereltséggel. A vezető oldali ablak meghalt, szokás szerint eltőrt a kis műanyag pöcök. Vettem utángyártott ablakemelő szerkezetet motorral együtt, beraktam, gyári elektronikát ráraktam. Megy le fel, de csak szakaszosan. Fel kellene tanítani. Mivel 15 éve vannak renault-im, ez kisújból megy, de nem most. Képtelenség feltanítani. El sem indul a folyamat ( gomb nyomvatartaskor nem indul el a végállásokba az ablak ) Mivel az elektronika és a kábelek az eredetiek, és maga az ablak működik csak szakaszosan, el nem tudom képzelni mi lehet a gond. 2x kivettem azóta, újra ellenőriztem minden csatlakozást, de nem szuperál a tanítás. Valakinek volt már ilyen? A jobbos ablakban már volt cserélve szerkezet, motorral, de ott nincs ilyen gond. Bár ott meg a tanítási folyamat fordított, de ez nem befolyásolja a működést. Minden tippet szívesen fogadok. Köszönöm. ( A szerelőm látta, együtt csináltuk a legutolsó visszarakást, de ő is csak vakarja a fejét )
-
#89309696
törölt tag
M1-be mekkora hangszórók mennek előre? Eladtam mindent mikor a kocsit megvettem, de lehet mégis kéne bele valami huppogtatni. Két ajtóba kétutas mélyközép-magas azt kezit csókolom, nem veszek külön magasat. Esetleg egy kisebb 2-300W körüli mélyláda az anyós elé, de az még nem biztos.
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #69680 üzenetére
Kösz. Akkor nem egy bulivagon ez sem. Reménykedtem, hogy 16-osok bemennek és akkor talán a mélynyomó elhagyható lett volna. Nem akarnék azt mert egyrészt duplázza az árat és alig hallgatnám amúgy is, másrészt nincs hely neki, csomiba kutyák vannak, hátsó ülésen kutya van, anyósülésre mehetne, de ott meg olyan közel van az ember füléhez, hogy nem lesz szép a hangja.
-
Robi81
tag
Sziasztok.
Na csak kicseréltem a 2 hatsó féktárcsát csapágyastól, abs gyűrűstől. Ahogy vettem le akkor lattam a régin nem is volt abs gyűrű. Azótta ha pl 90km/h vagok egy satuféket még a vészvillogó is bekapcsol kb. 40nél.de ha elengedem a feket es visszaváltok ki is kapcsolja. Nem is tudtam, hogy van benne ijen -
gooool
őstag
válasz #89309696 #69687 üzenetére
Na egy ilyen instant get.
Xantomas:
A sapesz sajnos legutobb sem mentett meg, mire leertunk Sopronba katasztrofa volt ahogy kineztem.
De nem banom, hogy vegul a cegessel mentunk, mert ujfent szembesultem a remek magyar utviszonyokkal. Egyedul ami nagyon bejott, az a Matrafured-Paradsasvar kozotti szerpentin, az tukorsima, ketszer vegig is kuldtem rajta a technikat (mar amennyire egy Rapiddal lehet vaganykodni )Üdv, Balázs
-
#89309696
törölt tag
A JB3-as váltó nálatok is olyan, hogy ha egyes alapjáratnál picit gyorsabban gurulok már csak 1-2 másodperc nyomásra veszi be a fokozatot és nem egyből? Illetve ha picit jobban gurulok mondjuk 10-zel akkor már vinnyog is hozzá ahogy felpörög. Végül is ez normális, de más autókban meg lehet oldani ezt okosabban is...
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #69698 üzenetére
De ez egy pörgős motor. Az az automata nekem nagyon hiányzik. Miért nincs!!!! Faszom. Pedig rendszeresen nézem a Hahut, de egyes Megane kombi automatából vagy nincs vagy ha véletlenül van akkor olyan okádék állapotban, mint ez is. [link]
Ha ez 400 ezer, akkor az enyém 800 fölött ér...
A motorháztető még nem is érdekelne, de ahogy a lámpánál meg a kerékívnél rohad, meg a felni is amilyen rozsdás, hát az művészet. Hogy néz ki akkor alul, a rugó, a kipuff. A váltóban mikor volt olaj cserélve, sose. Jó lesz ez 200 ezernek is.[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Valaki javított már Renault Megane 1 ablakemelő szerkezetet?
Kiszedtem róla belső ajtóról, szétszedtem, a bowdenek nagyon megvannak csavarva, kemény, alig lehet vissza tekerni a helyére. Egy felfogatós műanyag darab letört, a motorja működik.
Lehet kapni javító készletet motor és csúszósín nélkül?
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest