Hirdetés
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Gombinyó #54770 üzenetére
Nem ez flottás ALD-s kocsi, ők a tulaja, a cégünk bérli tőlük, és ha lejár eladják nagy tételbe aztán előbb utóbb kikerülnek autókereskedésekbe használtként.
Onnan lehet megvenni magánszemélynek....
Láttam már másik ilyen leadott Cliot "neppernél" 2,5 milliót kértek érte kb 130.000 km-el
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz Gombinyó #55140 üzenetére
Szép gép....
Remélem az enyém is lassan megérkezik, bár csak január vége, február elejére ígérik a gépészeten....
Meg tudod nézni, hogy megy e együtt a nappali menetfény csökkentett módban, és a tompított?
A régin ez nem ment, de az új verziósból már láttam olyat amin ment együtt, csak nem tudom, hogy ez felszereltség függő, vagy nem.
Köszi!
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rsf
senior tag
válasz Gombinyó #55167 üzenetére
A menetfény nem világíthat együtt a tompítottal eredetileg. Aztán kijöttek a két fényerővel is világítani tudó menetfények. Ezeknél lehetséges hogy a gyengébb fényerővel világítson a tompított mellett. Az enyém is ilyen gyárilag.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
válasz Gombinyó #55180 üzenetére
Ezt nem lehet kapcsolni. Vagy ilyened van vagy nem.
Engem az zavar nagyon, hogy egyre több autót látok az utakon utólag felszerelt Led-es menetfénnyel.
Ami még nem is lenne baj, de megveszik a pár ezer forintos cuccokat amiknek nincs is hatósági engedélyük aztán mennek velük vígan. De az nem tűnik fel nekik, hogy a Led-jük alig világít....
Nézzetek meg egy gyári menetfényt szinte vakít azért is van előírva, hogy hová lehet felszerelni és nem világíthat fölfelé.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
gooool
őstag
válasz Gombinyó #55382 üzenetére
Ezzel egyet tudok érteni, én pontosan kétszer ennyit locsoltam rá a Lagunára...és azok nagy része is csak kopó-öregedő alkatrészek voltak.
Ha az új, amit most nézegetek két év alatt ilyen 330 körüli költségszámlát mutat, akkor aranyba foglalom.rob210:
Na igen, a bizalom...ez az ami megszűnt nálam is a Lagesznél.
De nagyon hajlok rá, hogy 3-assal térek vissza, nagyon sok jót hallok róla, mindenképp 2,0dCi-vel akkor már.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
baluka6
aktív tag
válasz Gombinyó #55388 üzenetére
Nem gondolom komolyabb autónak, csak van belőle 3 is a családban és más a tapasztalatom vele. De ezek szerint ha a Tiedben rossz volt a klíma és a Renault-ban pedig nem, akkor máris a Renault a jobb?
forceberg: Látom Te sem érted meg azt, hogy nem az autóra költés a gond, mert végül is napi szinten foglalkozom autó flottával és tisztában vagyok vele, hogy mi mivel jár és az sem keserít el, hogy mennyit költöttem rá. De az igen, hogy 100.000km-t bír egy komplett első futómű, egy kormánymű vagy éppen egy légzsák átvezető szalag. Ez szerintem igen is arra utal, hogy valami nem kerek az autóval. Hozzá teszem, hogy egyik sem egyedi hiba Megane 2-nél.
De ha szerintetek ez teljesen rendben van, akkor mire kell készülni 200.000km futás után, motorcserére? Mert végül is az is kopik.
-
Gabesz87
veterán
válasz Gombinyó #55601 üzenetére
Az igen, azt hogy csináltátok? Jól alkudozhatsz! Én amikor a Megane-t vettem tavaly, 3 kereskedésben is voltam, de kb. u.a. volt az ár, nem nagyon engedtek sehol sem. Szinte csak a gumiszőnyeget voltak képesek beletenni. Egyedül a Clio beszámításának az árában voltak eltérések, de ott sem számottevő. Pont tegnap néztem kíváncsiságból a Megane Grandtourst (gyerek miatt elég sok cuccal utazunk, babakocsi eleve csomó helyet foglal, szóval jöl jönne a nagy csomagtartó...pláne ha majd pár éven belül még egy gyerek is lesz). Szóval szívesen lecserélném majd egy kombira a mostani Berline-t. De basszus, ugyanazzal a konstrukcióval a kalkulátor szerint jóval drágábbra jött ki, mint amennyiért én vettem. Mondjuk a bevezető ára jó volt, meg alapból benne volt a 200.000-es R-Link 2+navi.
eladó: Asus TUF Gaming K3 mechanikus bill.
-
AttyVin
aktív tag
válasz Gombinyó #55652 üzenetére
Így valahogy.
Nálunk az elején az átlagosnál többet ment a kocsi, utána sokkal kevesebbet, de még horribilis számot hozott a futásra még 4 év után is. Bár be lehet állítani az éves számot is.Ráadásul szabadon felülírhatja a felhasználó, így nemigen véd az óratekergetéstől...
Meg elég hülye, aki nem állítja vissza ezt is, hamár az órához hozzányúlt.Hogy mire jó?
A szervizciklusokat valamelyest lehet követni.
Pár adat (+ felszereltség) össze van gyűjtve, eladáskor csak másolni kell a hirdetésbe...Üdv, Vino
-
-
Steven
addikt
válasz Gombinyó #56317 üzenetére
Hát nekem van olyan elvem ,hogy semmiért nem megyek ki bp ről ....
Én egyszer mentem le Pécsre egy motorért eladó szerint hibátlan olaszból behozott motor volt... hát kockára volt törve (szvl hazudott)
Megfogadtam , hogy csak a közelbe vagyok hajlandó nézni bármit is ....
Azóta vettem 3 motort meg egy autót szvl eddig bejött a környékről való vásárlás
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Pete55555
addikt
válasz Gombinyó #56317 üzenetére
Na ja, csak volt már nem egyszer, elmentem /elmentünk x helyre, és közel nem olyan volt a kocsi, mint az elmondások szerint, vagy a képeken. Szal kösz, de kösz nem. Szerencsére Debrecen elég nagy város, Nyíregyházára még azért elmegyek, ott is sok autó van, de ennyi a max.
...Szeretem leracsniztatni...
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #56548 üzenetére
Ehh..
Ezt hagyjuk.
Kevesebb üzemanyagot éget el ez tény, de itt meg is áll a tudománya.
No és amikor kb.80-100ezer között beadja a derekát az önindító a típusok 30-40%-nál, akkor meg jön a sírás
Nem véletlen kapcsolja ki ezt a funkciót a felhasználók 70%-a akik utána olvasnak.Renault power
-
polonic
félisten
válasz Gombinyó #56551 üzenetére
Főleg egy dízelmotornál. A lendkereknek nem használ.
Akkor ez képes úgy leállítani simán, hogy a motor még nem is meleg. A hűtővíznél egy csik alig jelenik meg de már leállítja. Hol van még ilyenkor az üzemmeleg állapot.
Egy dolog jó benne. Ha lefullad a motor, akkor visszaindítja egyből. Ha ki van kacsolva akkor ez nincs. De hát ennyi baj legyen.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #56960 üzenetére
De csak ráfognak minden sz@rt és ezért válalnak át csak 35% ot a javításból, hogy lásd ők milyen jó fejek.
Be kell látni hulladékok ezek a kisköbcentis motorok.
Mert nem csak a renault a Ford agyon hypolt ecoboost évmotorja hulladék is hulladék.
Meg az opelé is de azt hagyjuk is.Kis köbcenti turbó magas fordulat gyilkos összeállítás.
Ezért pakolják oda a 6 os váltókat is, próbálkoznak mindennek, de hát.....Renault power
-
-
golyós
addikt
válasz Gombinyó #57450 üzenetére
Miért kéne évi többszázezret rákölteni egy 2 milliós autóra? Akkor megy a levesbe, ha ennyi pénzt igényel akkor az nem más csak egy hulladék.
10 éves autó azért nem egy leharcolt cégeskocsi, mi sem rakunk bele évi max 9000 km-t. Nyilván tekerik az órákat sokszor, de vannak magánszemélyek is, főleg ennél a tipusnál inkább gyerekesek akik azért nem csak hajtják, hanem átnézetik legalább a viszga elött.
Ez is megvan 7 éve most vagyok kb 400-nál úgy, hogy volt vezérműszíj szakadásom is.
Vízpumpa meg nem szerette az éjszakai minusz 20-at, pedig -35-ös fagyálló volt benne, tény, hogy nem mértem ki a tél elött.Grand Scenicbe 2000ccm-et néztem mindenképp, de nagyon kevés benzines van sajna.
Még a C4 Grand Picasso van befútónak esetleg.Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen