- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Windows 11
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- PHP programozás
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #69900 üzenetére
Berakás előtt az újon. Nekem az egyik 0.95 körül volt, a többi 0.9, Denso K20TT. Elvileg lehet nagyobb eltérés is ezért kell megmérni.
0.9-re raktam őket, mert annyi volt ide írva. Berakás előtt érdemes megnézni az újat valóban jó-e aztán annyi. Utána én már biztos nem szedem ki méregetni mennyit változik X tízezer Km-enként, méregesse a farkam...[ Szerkesztve ]
-
-
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #69906 üzenetére
A mieink dobfékesek. Szét kell szedni és megnézni, megpucolni a százhatvan kiló fékporból. Aztán megnézni a munkahengert is, nekem az szorult azokat kellett cserélni. Jellegzetes, hogy fékezés után a pedált felengedve egy fél másodpercre még érzi az ember, hogy valami húzza az autót.
Szerencsére nem drága a hátsó fékek felújítása a mi autónkon.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Az egész ki van fizetve, nem?
Az ilyet nálunk a flottában kiszámlázzuk a sofőrnek, minden egyéb költséggel együtt + megy a levél a főnökének is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #69908 üzenetére
Nem tuti hogy a sofőr a hunyó (bár őt jelölném meg elsőként), lehet akár a szerviz is, lásd húgom esete: [link]
Kerékcsavarra nem reagált most senki, akkor ezt úgy értékelem, hogy jól értettem, az a lényeg hogy alufelninek kúpos legyen, a lemezfelnihez meg mindegyik jó kb (de a gyári alué tuti).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gabady
aktív tag
válasz atosan #69906 üzenetére
A csúszkákat kell leellenőrizni, meg a dugattyút. Általában a csúszka kiszopósodik, kotyog, a munkahengernek pedig a karmantyúja megy tönkre. Féknyereghez lehet kapni felújítókészletet kb 5e ft-ba megáll a két felújító.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
atosan
addikt
válasz #89309696 #69912 üzenetére
M1/2 2000-es évjárat, kombi, 1.6 16v benzin. Felszereltséget meg nem mondom, egyszer már néztem a kesztyűtartóban, de úgy tűnik az nem felel meg a valóságnak. Semmi extra, első ablakok elektromos+tükör, még a fedélzetitt sem tudom előhozni a gombbal, bár cserélhettek bajuszkapcsolót. 2008-ban behozott, eredetvizsgázott, stb.
Maine coon
-
válasz MC Pite #69910 üzenetére
Van valmai csavar mizéria, de nem követem.
Annó a megane 2-t gyári acélfelnivel vettem (mintha kúpos lett volna a benne lévő csavar).
Ami viszont biztos, hogy ugyan ezekkel a csavarokkal került rá a nem gyári alufelni szett is.Ja és csak mellékesen, érdekességnek. Mert a megane2 futóműve köztudottan trágya.
260k km-el vettem, talán valami összekötő volt cserélve.
Nálam megvétel után toronycsapágy, lengőkar(asszem kompletten). Majd beleugrottbegy 3.5cm-es ültetés, ET35-ös, nem gyári 16-os kerék, és a nálam töltött közelb80k km alatt, 1 garnitúra külső kormányösszekötő, meg 2-3 garnitúra stabpálca volt a fogyasztása.Ugye, laguna3 - nál meg a rugótörés általános, én titkon minden kerékcserénél azt várom, hogy valamelyik törött legyen, már ugrana is bele az ültető szett.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #69919 üzenetére
A 15-ös felni elvileg minden 1.6-nak van, mert elől nagyobb a féktárcsa és a 14-es nem fér el.
Szóval ha motort akarnék cserélni akkor a komplett féket is kell és a felni/gumi szettet is. Fasza.Ezt nem fogom megérteni sose egyébként, hogy a -15 lóerő miatt minek raknak az 1.4-re gagyibb féket. Ugyanazt kellett volna kapnia, mint az 1.6-nak is. Ugyanolyan őrült módon lehet vele menni csak gagyibban áll meg. És azért érezni, hogy 130 fölött már nem áll meg fickósan. Igaz nem az a használati tartománya, de ugyanúgy nem az 1.6-nak sem. Nem megy bele több súly sem, semmi. Egyszerűen csak a croissant morzsából leporolva a tervrajzokon így firkálták meg. Kíváncsi lennék rá mennyivel van jobb fékhatása az 1.6-nak elől nagyobb tárcsával, hátul meg tárcsával dob helyett.
-
xardas
tag
Sziasztok!
Eljött az ideje hogy elbúcsúzzak a topictól, kedden elváltak az útjaink a (mostanában már nem is annyira) szeretett M2-vel. Idén nagyon belekezdett a követelőzésbe és elég hálátlanul viselkedett. A beszámított ár eléggé nevetséges/szomorú lett, csak január óta közel másfélszeresét elnyelte az autó...
Az utód egy új SX4 lett, ettől most egy darabig nem számítok semmilyen problémára.További boldog kilométereket kívánok mindenkinek!
rob210,mycso: Kérlek töröljetek majd az aktív tagok listájáról.
Üdv,
Miki[ Szerkesztve ]
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #69921 üzenetére
Ha pesten jársz viszlek egy kört.
Majd megtudod milyen a jó dobfék hátul
Egyébként sedanom van azaz classic.
Elől 280as tárcsa mint minden 1.6 vagy nagyobb motorú megane-on. Hátul pedig dob. Én kifejezetten örülök neki, hogy dobb van sokkal kevesebb vele a baj.
A műszerfalat meg így is lefejelte a múltkor haverom, amikor jaj hagyjál, már a hülye öveddel, dumájára satuztam egyet és közöltem akkor pont itt a buszmegáló.
Egyből bekötötte magát és idézem "b@szd meg a féked"Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #69925 üzenetére
Tudom milyen, ez is megáll. Csak nem értem miért kellett a nehezebb autóra a kisebb tárcsa előre. Bár de értem. Tömegtermelés és profit kombinációja. Ha minden apróságra odafigyelnek akkor Laguna lesz a neve és nem 3.7 millába kerül újonnan. Szóval ezeket el kell fogadni, hogy ilyen.
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #69930 üzenetére
Én még akkor próbáltam mikor metállal volt 4,35m a GL+, az euro 6d temp és garikiterjesztés előtt. Akkor rohadtul best buy volt! (Most a Clio Grandtour felért a nyakára,főleg a ledlámpás opcióval.)
Fun fact: az ezres Boosterjet motorhoz kellett csak dpf, de annyival emelték az 1.4 árát is (amihez nem nyúltak) mint az 1.0-át.
Forma is tetszett, de nekünk kicsi volt, (A C4P II normálisabb darabjai meg drágák) így lettem topiklakó.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #69933 üzenetére
Picivel kisebb utastérben, leginkább vállban és hátsó lábtérben (Picasso után nekem a Megane kombi is csak egy négy és fél személyes autó, ahova középre se ember, se babahordozó nem való) a Clio, viszont jobban bővíthető a csomagtartó terén, és egy remek kis motor volt hozzá (0.9 Tce utódját nem ismerem, remélem az is MPI és hasonló karakter). Logan MCV-ben a kis Tce sokkal kellemesebb volt mint Vitarában a kisebbik Boosterjet (ami nem rissz, csak átlagos).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani nekem bevált típusú ablaktörlő lapátot? Valeo-t gyakrabban kell cserélni? Az ára miatt látom, hogy olcsó mint például a Bosch-é.
Renault Megane 1-hez kellene nekem. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
-
xardas
tag
Köszi a a jó kívánságokat!
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
#89309696
törölt tag
Ha beindítom a kocsit és rögtön utána a ventilátort az ablakról párát lefújatni (hidegre van állítva és nem megy klíma) jön egy kis szag. Nem tudom mihez hasonlítani, nem motorszag, nem melegedésszag, nem kosszag a blokkra melegedve, eleve a motor még tök hideg, mintha megromlott műszerfalápoló szag volna. Nem klíma szőnyegszag.
Lehet, hogy a radiátorom elkezdett kicsit könnyezni és annak jön a fagyálló szaga? De a fagyállónak nem melegen van inkább szaga? Hűtőfolyadék az hajszál pontosan ugyanannyi, mint egy éve mikor cseréltem. Valaminek viszont szaga van. Nem érezni mindig, indítás után a ventilátort bekapcsolva egyértelműen behozza. Aztán elmúlik. Menet közben venti nélkül néha behozza a huzat, de legtöbbször nem érezni.
Pollenszűrő lenne koszos? Egy éves és alig használtam a ventit, nem sok kosz lehet benne. Vagy valami kosz van a szívócsövénél, honnan szívja be a levegőt amúgy az utastérbe?[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #69942 üzenetére
Egér az nagyon büdös dögszagú lenne azt felismeri mindenki. Az lehet, hogy bogarak költöztek a pollenszűrőbe.
Én inkább attól tartok fagyálló szag ez, de az hidegen nem annyira szagos szóval nem kéne lennie. Klímagáz sem lehet, mert az ha ereszt akkor hetekig nem tart ki, ezt meg pár hete kezdtem el érezni.
Lehet a motortérben van valami és ez csak simán beszívja. Körbe kell szagolgatnom holnap az autót. -
-
MC Pite
veterán
1, Valeo, értem; de melyik?
2, 3k/szett ár az alsó - alsóközép polcos törlőt jelent.
Én Nipparts, Bosch, Valeo felső polcosait szoktam venni, éveket/tízezreket bírnak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
angyalpc2
aktív tag
Clio 5 gyártás:
https://www.youtube.com/watch?v=-2M_rgQdFXM -
angyalpc2
aktív tag
Türkiz színben 5-ös clio..must have érzés (francia oldalon már fenn van...magyar még sehol
https://www.renault.fr/vehicules/vehicules-particuliers/nouvelle-clio/configure.html#configure/Aotm3kmDSWxVk/exterior-colour) -
dssport
tag
Sziasztok!
Munkába járni + vezetni tanulni szerintetek így hirdetés alapján megéri erre futni egy kört? (helyben van, ilyen árú autóért nem is mennék ki a városból, mert 3 lyukra futás és elment az ár harmada)
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/clio/renault_clio_1_4_16v_dynamique-14654339
Mire kell leginkább figyelni? km és kor tekintetében mi az ami instant kiadás lehet vásárlás után?
Van valakinek tapasztalata az adott modellel?
Előre is köszönöm!
-
gergo5991
őstag
válasz dssport #69949 üzenetére
az én véleményem, hogy ilyenen tanulni ne akarjál. Főként ha az ember tanulni akar azt jelenti hogy kezdő, és a statisztikák alapján a kezdők a legveszélyesebbek / veszélyeztetebbek, ez az autó meg biztonságilag szerintem mint egy kartondoboz. Ha 100% os muszaki állapotban van akkor ha nagyon úgyvan tanulásra elmegy, de ha egy tragacs, emiatt fogok megutálni a vezetést
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Gumi és felni topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Formula-1 humoros
- Projektor topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...