-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
2001-es Twingo-n nem működik sem a tompított, sem a távolsági fényszóró. Izzót cseréltem, biztosítékok jók. Mi lehet a gond ha egyik oldal sem működik? Ja, a fényszóró magasság állítás sem megy. Segítséget előre is köszönöm.
Üdv: Z
-
kisninja
őstag
Nem hiszem hogy ez lenne a gond, de anno az egyes meganomnál a bajusz kapcsolót buzeráltam.... az az fel a világítás majd refi és ebben az állapotban kapcsoltam le. Na innentől kedve nem világított. Felkapcsoltam újra refi majd vissza és jó lett. Kattant is egy nagyot szegény kapcsoló azután többet nem felejtettem úgy.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
#89309696
törölt tag
Ilyen nyűgöm nekem is van egyébként, az ablaktörlőt ha egyesre kapcsolom és megvárom míg visszaér pihen pár másodpercet a következő törlésig és akkor kapcsolom le, akkor következő kapcsolásnál nem indul el. Vagy ki kell kapcsolnom megint és újra bekapcsolnom vagy átlöknöm kettesre és úgy egyesre vissza.
Ha mozog és mozgás közben kapcsolom ki akkor működni fog rendesen következő kapcsolásra is, csak akkor nem megy, ha a szakaszos üzem pihenő állásában kapcsolom ki. És ha hetekkel korábban használtam utoljára akkor is megjegyzi.
Normális ez? -
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #69711 üzenetére
Nem bizony. Férfiasan kijelentem, hogy nem értek hozzá.
Ismerni a működését, diagnosztizálni a hibáját, más dolog, mint megjavítani.Renault power
-
emre
veterán
Alulról asszem 20-as torx, aztán lesz még benne két hosszabb ami a bajuszkapcsolót fogja ami 10-es torx.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
weiss
addikt
Adott egy Renault Thalia 2003, nem centrálzáras. Az egyik hátsó ajtón beesett a zárógomb /jó rég, nem is emlékszem mióta van így/, nem lehet kinyitni az ajtót. Mekkora munka volna ezt otthon javítani, vagy tippre mennyibe fájna ennek a javítása?
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
Bass
addikt
Sziasztok ez [link] jó lehet hogy az egyik trafó rögzítő csavarjának a menetét meg javítsam?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
senior tag
K4J motornál hogy jön ki a MAP szenzor? Tök könnyen elfordul, meg billeg össze-vissza, de kihúzni nem bírtam, eltörni meg nem szeretném
Bass, Robi erre azt írta még a múltkor, hogy nem kellene a szelepfedélbe fúrkálni, inkább ragassz be egy menetes szárat tőcsavarnak [link]
Путин, иди нахуй!
-
Bass
addikt
válasz Atti777 #69723 üzenetére
Igen csak nem tudtak olyat ajánlani ami erre jó lenne,itt Pécsen csak találgatnak 😀 Kevés a szak bolt,pesten egyszerűbb mimden. Elvileg talán nem is kéne furnom,a menet nagyjából meg van lehet elég lenne a javító "rugót" beletekerni.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz molnarpeter #69722 üzenetére
Köszi 😀
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#89309696
törölt tag
Megnéztem jobban az első ajtók hangszóró részét, van egy 16.5 centis pici perem is, erre a peremre tökéletesen beilleszkedne a 16-os hangszóró szerintem, ha le van vágva a hangszórónak a négy sarkáról a csavarrögzítő pont. [link] Itt a videóban látható az a perem. Szerintem arra tökéletesen felülne a hangszóró, csak hogy rögzítem utána... Ha a műanyag burkolatot nem tudom visszarakni az annyira nem gond, majd gyárilag rácsos hangszórót keresek.
Nem tudom a mágnese mennyire lóg be a 16-os hangszóróknak, mert az üvegbe beleér különben.Mélyládának meg egyszerűen nincs hely, gondoltam oda az elsősegély láda gyári helye ahol van, de a legkisebb szubláda ami 25x25x25-ös kocka, 20-as mélynyomóval, az is nagyon belóg már a csomiba. Jó az asztalos ügyességem tudok fabrikálni egy lapos ládát a kerékjárati ív meg az elsősegély ládához, de egy olyan keszekusza ládának franc se tudja milyen hangzása lesz utána. És az erősítő még sehova nem lett rakva. Nem hiszem, hogy nekem megéri ezzel szórakozni évi 3000 Km mellett aminek csak a felében fog szólni zene amúgy is. Pont ezért adtam el az ami benne volt.
-
harry
veterán
Tegnap és ma reggel is, emelkedőn állva hideg indításnál csak több másodperc után indult a kocsi, korábban szinte pöccre indult. Amikor melóból jövök mélygarázsból, akkor gyorsabban beindul. Lehet azzal gond, hogy kevés benzin van a tankban, emelkedőn keveset szív fel a benzinpumpa, nehezebben indul...?
Holnap megnézem mi van, ha többször ráadom a gyújtást (szív a pumpa), s utána indítok. Meg végre útba ejtek egy kutat (mondjuk a lámpa még nem villant fel, ilyen 550km környékén áll a számláló tele tankolás után, még egy százas gond nélkül van benne. Korábban azt számoltuk, hogy lámpánál is kb 15l még lehet a rendszerben, általában 600km környékén szoktam azért tankolni, nem várom meg a jelzést).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Xantomas
őstag
Reggel "Steering not locked" üzenet fogadott. Kitekert állapotban volt a kormány, mert lejtőn parkoltam, kitekert kormánnyal padkának támasztva a kereket. Bevallom, nem csekkoltam, hogy bezárt-e. Mikor később leparkoltam a kocsit, akkor zárt a kormányzár, meg is fogta, mikor indítóztam, akkor kinyitotta.
Van olyan állapota a kormányzárnak, amikor nem tud beakadni, vagy épp köszönget a zár modul? Ha utóbbi, akkor mellé a szervízlámpa is világítana?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #69729 üzenetére
Javaslom keress
1, kompakt mélynyomót ülés alá (akár gyári fejről is működnek)
2, kompakt mélynyomót pótkerékbe
3, olyan (érzékeny) 13as kick bass hangszórót, ami már le is vágja középtől a hangokat, tedd be hátra; és a mély mennyiségét a faderrel tudod szabályozni.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rolio1
tag
Ha valaki szeretne tuti DRL-t, ezt vegye! Én ennyiért vettem használtan. Osram
-
Gabady
aktív tag
válasz #89309696 #69729 üzenetére
Több embertől is hallottam már, hogy az ülés alatti konstrukciók jók. Viszont kérdés, hogy ez neked meg ér-e kb 60e ft-ot.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
#89309696
törölt tag
válasz Gabady #69738 üzenetére
Egyáltalán nem.
Ha lenne mélynyomó akkor nem kell 16-os hangszóró elég a 13-as. De nem igazán akarok mélynyomót, mert nincs hely. Meg csak drágítja. Ha nincs mélynyomó akkor viszont muszáj a 16-os és ahhoz faragni kell, meg ajtót bélelni stb.Az pluszban jó lenne, ha hátsó ajtóban is volna hangszóróhely (dehát nincs), oda mehetne kickbass 16-os, azzal már pláne jól szólna, mélyláda nélkül. De ebbe a szerencsétlen kombiba mindent lebutítanak amit csak lehet.
Annak meg semmi értelme, hogy a gyári hangzást visszaépítsem. Annak sem, hogy nekiálljak a bontókat feltúrni 4 ajtókárpitért ferdehátúból ami gyárilag 16-os... Ha egyáltalán felmegy.Mondjuk ez is csak nálam ekkora gond, mert minden hely foglalt. Bár mondjuk kombit azért vesz az ember, mert valamit rak bele, aminek meg hely kell, tehát nem fér el láda, doboz, semmi.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
-
harry
veterán
De ha már itt vagyunk: benzin szűrőt s pumpat mikor illene cserélni? Kérjem ezeket is a következő körben ha megyek, vagy nézzék meg aztán ha szükséges cseréljék? De ez is olyan, hogy ha már kibontod, akkor kicseréled úgyis... Kérdés érdemes-e kiszedni, meg mennyibe kerül az alkatrész.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
válasz forceberg #69745 üzenetére
Basszus, ez jó kérdés, majd ránézek.
Ha az, gondolom akkor még nehezebb a szétszedés.
Monsjuk ha vizeket kell leengedni, meg vízcsöveket babrálni, akkor így marad, ahhoz nincs idegzetem.Bár az 1.5dci-nél vizes volt, de attól fühhetlenül az egr bele simán kiszedhető volt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
Bár nem lettem Renault tulajdonos, gondoltam, érdekel valakit, hogy végül mi lett a vége az olasz nyaralásnak, ami miatt nagyon gyorsan kellett volna egy Mégane 1 ph2.
Röviden: jó vége lett, nem szívtam meg a kb. 4500 km alatt.
A Mégane nem jött össze, amit nagyon sajnálok. Pedig közel voltam hozzá. Végül egy 2003-as Ford Focust vettem 1.4-es motorral, mert nem találtam más épkézláb közlekedőedényt ennyi idő alatt.
Fehér Farkasnak mindenben igaza volt és van az 1.4-es motorral kapcsolatban. Nem írom le újra, már leírta előttem. Szlovéniában menni felfelé igazi szívás volt. Mindent megoldottam, de akkor is. Tartós lelki sérüléseket szenvedtem el.
De azért nem kellett trélert hívni, nem kellett szerelni az út szélén, és nem esett darabokra az autó 4500 km után. Persze meg is szívhattam volna. Hülyeség volt így autót venni, ezt elismerem.
Az autó jól szuperál, arra, amire mostantól fogjuk használni, pont megfelel. De megmondtam a családnak, hogy innentől kezdve máshogy tervezzenek, mert ők is látták, mennyire nem bír menni felfelé. Nem erre való, ennyi.
A végső tanulság: kell a lóerő és a nyomaték. Akár úgy is, hogy havi szinten többet perkál ki az ember az üzemanyagért. Hogy meg fogom-e tartani az 1.4-es Focust? Ha az élet úgy hozza, lecserélem valamire, amiben több a kakaó. Ha nem lesz pénzem, akkor marad, amíg marad...
"I'm too old for this sh.t..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Bemutatkozott a Razer új csúcslaptopja, a Blade 18
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...