-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41152 üzenetére
nekem egy 99-es laguna 1 ph2 van, hátsó ívek és mindkét oldali nyúlvány hajlamos rohadni, másra nem jellemző, ha nem volt törve! a motor jó választás, akár a laguna 2-esben is, kényelmesnek kényelmes, az a motor még jól is viszi a kasztnit, bár nem fogyasztás bajnok, de kevesebbet eszik mint egy lada, ami tud még meglepetést okozni, az a szuper beszélgetős számítógép agya, ajánlatos ebből a szempontból a legegyszerűbbet választani, az nem ugat vissza, nem romlik el, annyira nem jellemző nagyobb hibák rá, ezek hazajönnek, ha a belük is lóg!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41154 üzenetére
nekem volt 98-as évjáratú ph1-esem 2literes 8v-s motorral, az is jó volt, távolságiban a fogyija annyak is kijött 8 liter körül, pedig kőkorszaki motor! most egy 1,9dti-s ph2-esem van, ez rövid távozni is jó, mert nincs benne olyan ami megcsuklana, egr megkapta a dugóját, így a korom sem megy vissza, kettős tömegű meg ilyen fosok nincsenek a világon benne!
az 1,8as ilyen feltételekkel még kijöhet 7 literből.
a linkelt autóról: az enyémben 152 ezer van, de lehet benne 300 is, de a váltógomb nincs úgy kinyírva mint ebben, konkrétan az enyém fényes, de nem kopott. ennek az aranynak szép az ülése, bár a plüss nem kopik ki, de kiülni ki lehet és ami még feltünt, hogy mi a f@sz van fagyálló helyett benne, valami barna moszat! vagy a tisza zavarosából töltötték fel, vagy valami beletrutymózik, ezt élőben érdemes megnézni! ahogy látom ez is a beszélgetős számítógépes, a km alap hogy pimpelik, mielőtt magyarban először üzembe helyezik pofátlan mód lelopják a km-eket belőle, akkor "büntetlenül" lehet....
ja a videóban 227e km van, a hírdetésben 200e km. még nem tudták, hogy mennyire kell tekerni......
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #41154 üzenetére
Összességében szerintem ezzel nem nagyon tudsz mellé nyúlni, szép állapotban van. Az első rugóhoz a kerék felett érdemes benyúlni és az alsó végét kitapintani, a rugótányérnál, nem törött-e, a rugónak végig kell érnie a kiképzett helyéig a gumiban. Nem túl vészes a csere és a töröttel is elmegy sokáig, de alku tárgyát képezheti. Ha jól tudom ez már "okos kerekes" alapjáraton ne kopogjon a motor, gyújtás ráadásnál világítson középen a "szerv", és a "stop" lámpa is, majd indítás után aludjanak ki. Minden elektromos berendezést járass meg, próbálj ki, klímapanelon is az összes funkciót és ellenőrizd, hogy oda fújja-e a levegőt ahova állítva van. Fogyasztás inkább 8, mint 7 lityi, persze ez láb függő is, van súlya az autónak és 100km/h nál már 3000 körül forog.
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41161 üzenetére
nincs benne részecske szűrő sem, sőt az enyém alól a katalizátort is kivágták és mégsem panaszkodik semmire(csak én, mert egy kinyírt motorost sikerült vennem). amúgy fél milla ezek között a lagunák között nem annyira az alja, egy jó erős középár, vagy egy rakat szemét párszázzal olcsóbban is, van pár párszázzal drágábban is! ez a zöld már akkor is hírdetve volt, mikor én vettem az enyémet, ne sajnáld a hátsó tekerős ablakot, az legalább nem fog beesni, a digit klímát sem, bár jó találmány, de bonyorúltabb is mint az analóg!
én is az enyémet 4kilóért vettem(kb ugyanaz a felszereltség mint a zöld), 300km alatt rájöttem hogy hengerfejes(nehezen indult, nyomta kifelé a vizet), levettük a hengerfejet és megláttuk, hogy van gond nem kevés!(rátákoltak egy hengerfejet, és beázott 2 henger is) most úgy állok, hogy a motor már egyben van(kb 250wzwebw fáj, de minden fel van újítva), holnap rakjuk a helyére, talán jövő hét végén indítható is lesz!(amúgy a motor így darabokban nem volt rossz állapotban mint hittük, többet ment mint 152ezer az biztos, de mikor beindult ment mint a dög) cserélni kell 2 hátsó ívet is rajta(majd tavasszal).
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #41161 üzenetére
Azért a diesellel több szopi lehet.
Nem garantált, hogy benzinesből kisebb ráfordÍtással jössz ki, de sokkal barátságosabb a szervÍzköltsége.
A másik az, hogy a futómű legyen az első amit megnézel!
Ha kivan a hátsó hÍd azonnal fordulj és hagyd ott a gépet, vagy legalábbis tudd, hogy 80.000.- körüli szervÍzköltséget és 2 nap autónélküliséget veszel a nyakadba.Az elektromos cuccokat végig kell próbálni álló helyzetben és menet közben is nem vicc, tapasztalat.
De ezt már Írták is.Összességében ha gondos gazdától veszed, akkor kimegy a világból.
Én benzinpárti vagyok, ehhez a kasznihoz az 1.8 amit néztél a minimum, 1.6 al eszedbe se jusson megvenni.
Viszont az az 1.8 amit belinkeltél erősen kerülendő darab.
Túl sokat dolgoztak a kozmetikusok rajta.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41168 üzenetére
Laguna 2.2D- érdekes lehet, őskövület a motor, de szívódé, ha még nem ölték meg, akkor örrökké tud vánszorogni, nem egy versenygép, de egyszerű mint egy faék!
Laguna 1.9dTi AUT (sajnos automata, mennyire sz@rok ezek?)- az autómata az őskorból, sokat eszik, kúltúrálatlan, ha megdöglik nem találsz hozzá jó eséllyel semmit....
Laguna 1.9dTi (már linkeltem)- még mindig nem tudom, hogy miért hirdetik ezer éve, biztos oka van
Laguna 1.8 benya (a nagyon tiszta arany ) - hát ez eléggé talány....
Laguna 2.0 benya-ilyenem volt, 8(főút)-10(város) litert benyal, jól megy, egyszerű 8 szelepes, a viláhból kimegy
2-es Laguna 2.0 benya - ezek nagy betegsége az elektronika(nem kicsit, nagyon, ez már tilt, ha valamit érzékel, hogy cumi), keveset sem eszik, de legalább megy, halk és kényelmes. az 1-es lagunához képest durván pénztemető is tud lenni egy kis elektromos zavar miatt, de amúgy tetszetős autó! inkább az 1,8-as motort tudnám ajánlani, az is jól megy(a laguna 1-es jobban), fogyasztása jobban tartható. -
#42667776
törölt tag
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41174 üzenetére
a laguna 2-ben sokkal több az elektromos extra ami ráadásul nem is feltétlen kiforrott, erre készülni kell! a másik meg ritka az olyan eladó, aki leírja, hogy már rég nem költenek a verdára, mert úgyis eladják, helyette megkímélt végig szervizelt szöveggel hírdetik a vasakat, ha mégsem, és a csodát várók kíméljenek dumánál a legrosszabbra is fel kell készülni......
-
rob210
Topikgazda
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #41181 üzenetére
Mivel adja magát a helyzet, hogy Te I-es Lagut keresel, Én pedig váltani akarok, fiatalabbra és dizelre (igaz tavaszra terveztem az eladást) így alternatíva lehet esetleg az enyém is. Egy ideje kb 2 éve második autóként van használva, a rövidtávú, helyben szaladgálásra, melóba járásra javarészt egy másikat autót használok. 2011 óta van nálam az autó 3. tulaj vagyok, de a másodiknál 1,5 hónapig volt, 2012-ben első futómű teljes felújítás rugó, lengéscsillapító, gömbfejek, stabpálca, szilentek, bölcsőszilent csere, hátsóhídszilent csere,(képek vannak róla) komplett vezérlés csere, hűtő csere, a régi is megvan, az egyik sarkán van egy kis lyuk és szivárog, komplett kuplungszerkezet csere, szintén meg van a kivett szett, főtengelyszimering folyt ezért lett levéve a váltó és ha már lent volt cseréltem a kuplung szettet is. Első hátsó lámpák cserélve a ph2.-re, megvan a régi is, csomagtér szőnyeg cserélve a V6 osé-ra erősebb, vastagabb, szebb, kalaptartó alján gyári öltönytartó zsák, tavaly 5. hóban hátsó kerékcsapágy csere, nyáron küszöbök lakatolása, két első sárvédő csere + géptető fényezése kavicsfelverődések miatt, két hónapos varta aksi, egy hete cserélt kipufogó dobok.
96-os évjárat 2.0 16v volvó motoros 4 el. ablak, digit klíma, el. fűthető tükör, sebességfüggő szervokormány stb. Minden rendeltetésszerűen működik. Nyári kerék 16" alufelnin (gyári volvo) 205/55 R16 gumival, téli 15" alufelni (gyári renault) 195/65 R15 gumival, minkét szett kb 80%-os, tetszés szerint választható az egyik szett, a másik megegyezés kérdése, műszaki 2016. 05. Műszerfal fóliázva, ha nem tetszik, nyomtalanul le tudom szedni, 214000km vettem jelenleg 247000km van benne Ár 485 000 nincs hirdetve.
[link]
link
link
link
link
link
téli kerék[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #41204 üzenetére
Ennek legalább ismert az előélete.
Szvsz én is megvenném ha lenne rá keret márpedig én nem veszek meg csak olyat amiben látok fantáziát.
Egy biztos 2.0-1.8 lagunával nem fogsz 7 literrel eljárni aki ilyeneket ír az csak át akar verni.
Cserébe az a 2.0 16v ketyeg mint egy svájci óra és ha kell megy is.
Tisztességesen meg tud indulni.
Böszmenagy és rettenet mi belefér.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #41270 üzenetére
2.0 ról nincs tapasztalatom.
Az előző verzió élettartama elég rövid volt.
Amúgy fényerőre jó ami egyébként a vetÍtési képet jelenti csak mindenki azt hiszi, hogy ez az izzó ereje. 90%+ osom van remek izzó, hason szőrű a tieiddel, csak a másik cég csinálja.Nekem GE
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41266 üzenetére
hidd el, az a vas rendben van, kasztniját a nyáron rakatta rendbe, bár addig is hibátlannak nézem, motorikusan is nagyon megkímélt darab lehet(amúgy is ki cserél komplett kipuff rendszert eladás előtt???) hidd el, nem azért adja el, mert fos! azzal jól jársz, ha költségmentes, szép autót keresel!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41288 üzenetére
itt a topicban már akkor is néztem, mikor még ugyanaz a verdánk volt(igaz asszem az övé a 16V-s, de lehet én tévedek), hogy unalomból átpasztázgatta, meg ilyen olyan karcálló réteget vitt fel, szerintem az a kocsi a sok rétegtől golyóálló! az enyém sosem volt és sosem lesz ilyen állapotú, meg a topicot követve látszik is, hogy nem eladásra csinálta, igazi jó vétel lehet, nem úgy mint a sok fos már 2 éve eladósorban lévő fos, amiben olajat is 3 éve cseréltek utoljára,mert úgyis eladó, ne költsek már rá alapon..... amúgy hirdette?
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41320 üzenetére
baleset menteset hozzá!
más: végre jár a dti motorja, mint kiderült dci hengerfejet sikerült vennem hozzá(dti-nek hírdették) és röpke 1 perc alatt kitolt magából 2 liter olajat, mert a vákumpumpa olajzása más ezen a hengerfejen, mint az enyémen, így vehetek dci vákumpumpát(3 csavaros és 2 alsó csavar között kapja az olajat, míg a dti-jé a vezérmű tengelyen keresztül olajoz és a 2 csavar közötti nyílás szabadon van) hozzá!
szóval ha valakinek van, vagy tud 1,9 dci-hez vákumpumpát ne tartsa magában, elvileg ennyi választ el a boldogságtól!(összerakás után a friss motor hamarabb indult, mint régen a másik, 10 mp tekerés után már járt is, úgy hogy mindene száraz volt előtte és levegős) -
FerNandor
őstag
válasz gooool #41407 üzenetére
Nekem meg múltkor valaki lenyúlta az ablakmoso tartály kupakjat. Szerencsére neten találtam hirdetést ahol volt cikkszam úgyhogy megrendeltem autós boltban. 1100Ft.
Meg kíváncsiságból le akartam kérni a rendszamom meg haveret... Erre meg ide nem is lehet olyan egyszerűen regisztrálni.. Be kell menni személyesen az okmanyirodaba.. LOL LOL LOL"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gooool
őstag
válasz gooool #41568 üzenetére
Lenne egy kérdésem:
Ha már úgyis cserélek ezt-azt az autóban, akkor gondoltam az üzemanyagszűrő se maradjon ki, viszont itt problémába ütköztem.
Pont '96. februárjában volt egy váltás, az az előttiekhez majdnem kétszer drágább az üzemanyagszűrő, na meg nem mellesleg más méretű is, mint a február utániaknál.
Az autóm ugye augusztusi forgalomba helyezésű. Honnan lehetne megtudni, hogy melyik a jó hozzá? Azon kívül, hogy kiveszem és megnézem.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #41685 üzenetére
Vadriasztó?
Pár száz forint és valóban hatásos.
Nekem azután került fel amikor Várgesztesről hazafelé kiugrott az erdőből egy b@szott nagy agancsos és futott 75-el a kocsi mellett.
Nem vagyok egy fostos típus de odaléptem neki keményen aztán lakott területen kiszáltam gatyát cserélni.Renault power
-
newwave0507
tag
válasz gooool #41693 üzenetére
Szia!
Köszi, őket természetesen ismerem, de a 120 ezer forint elég drága nekem :/. Lehet kapom a negatív kommenteket, de úgy gondolom hogy reállis áron is található jó chipes
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
tresh
addikt
válasz gooool #41703 üzenetére
Sok mindentől függ hogy mennyit fog bírni. Ezt a motor állapota határozza meg. De azt azért halkan hozzáteszem hogy azért valamennyit biztos veszíteni fog az élettartalmából de ezek a motorok alapból nem 20 évre vannak tervezve. A lényeg hogy minden ilyen változtatás előtt mérni kell a motor teljesítményét és meg kell győződni arról hogy a motor gyári állapotban van tudja a gyári értékeket a a turbó nem kuka a porlasztok jók stb. Utána mehet a finomra hangolás.
-
tresh
addikt
válasz gooool #41705 üzenetére
Nem mert 20 évvel ezelőtt még autókat gyártottak nem használati cikket amit kidobsz 5 év után vagy lecserélsz. Az max kirohad alólad de sose fog a motor ott hagyni ha figyelsz rá úgy mint Lion
A tuningra visszatérve pedig de sajnos ezért van annyi hulladék füstölő szar tdi az utakon mert megírja neki pistike a garage-ba és örül ha úgy eléri a 80 lóvat a gyári 90 helyett.. De ez ugye olcsóbb mint egy motor generál azt menő is mert szmokendsárm..
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban