- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Padavan firmware
- Windows 7
- A lengyelek szerint az Amazon félrevezette a vásárlókat
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Mozilla Firefox
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
rob210: A valton hol van feltuntetve, hogy milyen tipus? Ez a JH3 melyik reszen van rajta? Felulrol ra tudok nezni, vagy megint ala kell fekudni?
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #22002 üzenetére
korábban írtam, hogy vagy felülröl vagy alulról elvileg látható. De fogj valami vizes rongyot vagy féktisztítót, mert biztos koszos lesz, ha egyáltalán látszik.
oldalra nem hiszem hogy rakják, mert akkor nem leolvasható, mint ahogy a motorkódot se a tüzfal felé rakják. de konkrétabban nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
eTrade
tag
Üzemanyagszűrő cseréjét megelőzően valóban szükség van az üzemanyag pumpa lekapcsolására (biztosíték kiszedésére)???: Fuel Filter Replacment
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mielőtt eljön holnap az igazság pillanata, agyalgatok még egy kicsit. Mivel mas turbó dizlit nem vezettem még, csak az A6-ost, igy csak ahhoz tudom hasonlítani. Viszont most eszembe jutott, hogy az meg lett chippentve es olyan 350 Nm körül van.
Megnéztem a Laguna 120 lovas dCi-jét, gyárilag az 270 Nm.
Ekkora nyomaték különbség okozhatja azt az érzést, hogy nem húz a Luna? Lehet, hogy nem a kocsinál, hanem csak nalam van a baj? -
giigz
veterán
válasz Mágus2 #22012 üzenetére
Két mérés alapján nekem tizedre azonos idő jött ki. Üres autóval, csak én ültem benne, semmi csomag, és benzin is alig volt már Nyilván sok tényezős a dolog, de ha a gyár 11 másodpercet ad meg, neki meg 16 másodpercnél sehogy sem akar lejjebb menni, akkor azért lehet következtetni... Ha pedig szintén 11-et ad meg a gyár, de ő 12 másodpercet mér, akkor is lehet következtetni, hogy kb. rendben van az autó
Nem mondom én sem, hogy ez a tökéletes hibafeltárási mód, és lehet gyenge módszernek nevezni, de egy kiindulásnak én biztos megcsináltam volna
-
válasz rob210 #22007 üzenetére
Pár napja linkeltem, [link] ilyenem van (030w). Igazából bármi megoldható vele; átrakható bele a gyári immo chip, vezérel kp. zárat, ablakot, csomagtartót (ha a technika adott hozzá).
Köthető rá pluszban a gyári koccanás érzékelőn kívül több is.Egyébként ott az oldalon a leírás, hogy miket tud...olyan 15-20k között van az ára beszereléssel, autótipustól függően.
Tehát amit te szeretnél, az szerintem simán kivitelezhető vele.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
tresh
addikt
M1 nél nem fog menni ha infrás gyárilag Nekem is otthon áll ez a szett ugyan is nem a kulcsba van az immo chip hanem az ecuba a kulcs csak jelet add nyit/zár. Így csak az a megoldás van hogy kikerülöd a gyári immot amit én is tervezek de még nem volt időm vele tökölni vagy felejtős. Ha rádiós akkor semmi gond pikk pakk megoldható m1 ph2 től felfelé nincs gond
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #22018 üzenetére
Csavargatást leszámítva szerintem giigz nem írt marhaságot, ezek szerint amennyiben előtte nem iktatja ki az ember a benzinpumpát és utána nem járatja kicsit a motort, akkor sem folyik el szűrő csere közben pl. egy "hektoliter" benya.
giigz: Lehetett látni hogy kb. mennyi cucc folyt ki szűrő csere közben... elég egy kis tálkát aláhelyezni?
-
rob210
Topikgazda
-
eTrade
tag
válasz rob210 #22023 üzenetére
Hamarosan meglesz az 1000 kilométeres E85 tisztítókúra (60% Benzin és 40% etanol), utána rögtön hozzá is foghatok a szűrő ( WIX WF8034 ) cseréhez.
Köszönöm szépen az Infót srácok!
-
eTrade
tag
Mivel eddig nem 100%-ban használtam, hanem csak 40%-ban, így sokat nem tudok mondani róla... megy a kocsi, minden ok, semmi baja nem volt tőle.
Talán kicsit pörgősebb lett a motor (ez lehet csupán placebó hatás is ) , de viszont egy dolog biztos, kicsit hamarább megy le az üzemanyagszint mutató. -
eTrade
tag
Miután meglett a kocsi, akkor olyan 7 litert mértem százon, utána nem igazán mértem le.
Azóta nem mérem a fogyit, amióta kiakartam tesztelni százon a Lukoil 98-as prémium benzint, hogy azt hogyan "szereti" a kocsim... csak ugye pont akkor jött az alapjárati motor csere és az akksi lekötésekor elfelejtettem leírni, hogy pont hány kilométert tettem meg tankolás óta. -
aktív tag
Koszi mindenkinek a segitseget! Tegnap megneztem a valto kodjat, itt helyben mar van egy ilyen valto hozza.
Hetfon megy a szerelohoz a kocsi, aki elsonek szetkapja az en valtomat, hogy lehet-e valamit kezdeni olcson vele, ha nem, akkor megveszem a bonottat.Amugy vicces, hogy tegnap egesz jol viselkedett a valto, biztos erzi a vesztet
Ti megmernetek venni ezt a Megane II RS-t? Borzasztoan jo arban van, egesz szep. Bar apro hibai vannak a kasztnin, de legalabb igy nem sajnalnam az utcan hagyni. Vagy gyanusan olcso? Meg ugyis a fara csavarnam fel
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #22029 üzenetére
Ettől a bandától nem. Már nagyon régen linkelte valaki ide ezt az RS-t, azóta se vették meg, nem csodálom. Ez egy tetves átverős banda, mikor néztem autókat jártam náluk, beszéltem velük, 3 perc után eljöttem.
Ez az autó már fél éve, ha nem több ott van.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz SocketA #22029 üzenetére
Ilyen gépeket csak magánszemélytől vennék vagy megbízható márka kereskedésből..itt nem azokkal az árakkal kell számolni mint az átlag gépeknél ha költeni kell alkatrészre...plusz gyönyörű és jól megy ez az RS de ha vezetési élmény végett vennék gépet tuti a clio 1.8 16v rsi től nézném a gépeket.. 500k ból egy jó állapotút veszek kintről és újabb 300-400k ból patika állapotba teszem..és akárhogy nézem 140 paci szívó 1.8tól 900kg mellett nem hiszem hogy bárkinek is több kéne.. ott a 1.9 tdi és a 1.6 vti honda is csak a hátsó rendszámodat nézheti
Fenntartás kapcsán pár gondolat: ilyen autóknál nem a tankolás lesz a gond..hanem hogy igénylik a karbantartást és jobban mint egy átlag "mezei" gép.. ide nem való a tesco-s olaj szűrő és társai...a fék is jobban kopik (mert ugye nem 50 el fogsz papásan vezetni ha érezd az erőt a lábad alatt) a motor olajat is 10k km-t illik cserélni benne (ha nem hamarabb).. pl én az rsi cilom 8000ként kapta az olaj cserét + szűrőt német faszi vette meg a végén tőlem és mondta hogy megérte kiutazni neki mert ilyen állapotba még nem látott ilyen gépet és hogy látszik hogy tényleg foglalkoztam vele
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #22031 üzenetére
Egy szett gumi rá 130k... és az a legalja. Gondolom városban beránt vagy 12litert....
Előnye, hogy manuális váltós, azt olcsóbb javítani, mint az automatát. Van helyette viszont turbo (már ha turbos), de szerintem az.
Én szerintem simán bevállalnám, legyen akármilyen állapotban. Bár akkor inkább ezt mondjuk 2 év múlva ugyanennyiért.
Már kb ugyanennyi ideje nézem ezt az autót. 7.5 milliótól indult, és még mindig megvan
Jamm, akkor is fent volt amikor én vettem az én Lagunám Csak éppen egy nullával több volt az ára, mint az enyémnek."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
aktív tag
válasz Laraxior #22035 üzenetére
Meg sosem lattam kozelrol Laguna kupet, megneznem.
De en ennyi penzbol meg mindig a Megane III RS-t vennem. Kar, hogy felvittek az arat 5 milliora. Pedig 4.4-ert tenyleg nagyon megerte.
Szerk.: Mondjuk meg 3 literes Lagunaban sem ultem soha... hatha egyszer valaki kolcsonad egyet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #22037 üzenetére
Nem is egy kategória az egyik sportautó a másik inkább a luxus kategóriába tartózik
Bár az tény hogy gyönyörű az M3 RS de a Laguna Coupe bugyiszaggató
Ha ezen menne a vita a bnőmmel hogy ő vagy a Laguna veszítene az tuti , ez a popsi nagyon ott van (lehet ezért nincs most bnőm )
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Kérdeztem az autós topikban is, de ott basztak rá... megkérdezem itt is.
Keveset is járok, meg rövidtávokat is megyek az autóval... Gondolom ellustul, el fog lustulni a motor, vagy már lusta... Mit lehet ez ellen tenni?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Alacsony, vagy magasabb fordulaton? Mert nekem a 80-100km/h, csak 1600-1800 fordulatszámot takar Ennyi.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ck.
addikt
Giigz már vszinű a szervizben van, kiváncsi vagyok mit mondanak majd...
Meló után Lunát is megnézik ma, szorítsatok!
Amugy van még 2 másik apró problema vele, a radio es a fűtés (légkondicionáló). A gyári fejegység random kikapcsol es ujra kéri a kódot, mintha elvesztene az áramot. Ha megkopogtatom kicsit erősebben, szinten kikapcsol, ill. visszakapcsol.
A fűtés meg van hogy csak x perc késéssel kapcsol be miután eltekertem a gombot, de van hogy egyáltalán nem. Tuti vmi kontakt hiba lesz... Valaki találkozott mar hasonlóval? Laguna tulajok esetleg?
Meg ez a par dolog ellenére is, 200e Ft-ot nagyon megért a kis gép. -
Laraxior
titán
Rádió az tuti valami érintkezési hiba.... másikra nincs tippem.
(#22043) SocketA: Amíg nincsen kész a váltóm addig nem nagyon akarom tekerni... Márpedig félmillióm csak őszre lesz....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #22046 üzenetére
Vezérlést kell benne cserélni. Sajnos ez időszakos dolog, elvileg 150-200ezer km-t bír, az enyémben 22k km van. Ha nem akarok nagyobb bajt, komplett válófelújítást akkor mielőbb... Laguna fórumon is olvastam, hogy ez vele jár. Plusz az olajcsere, átmosás, leszerelés stb Pesten 300k-ból megvolt, felénk nem tudom mennyi lesz, de a vezérlőegységet a Renaultban is ki tudják cserélni. Majd holnap úgyis megyek, akkor megérdeklődöm, hogy mi a helyzet, mennyi munkadíjjal lehet számolni stb.
Mert bár van egy automata váltós itt Hajdúsámsonban, el is vittem hozzá az autót, de azt mondta, csak akkor tudja megmondani mi a baja, ha már levette a váltót, ergo sosem javított még Laguna váltót. Pesten ugyanezt telefonba megmondták, hogy ez a hibája a váltónak, ennyibe kerül, ennyi idő alatt készül el. Ezért inkább a Renaultba mennék. Meg eladásnál azért csak sokat nyom a latba, hogy Renault szervízes papírra van írva a micsoda...
Ezért is járok vele egyelőre keveset, holnap megcsinálják a légzsákom, 50k, utána koncentrálhatok a váltóra. Év végén meg műszaki vizsga, meg olaj-szűrők csere"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #22047 üzenetére
Nekem ezért nem lesz soha turbós autómata váltós kocsim.
nem ér annyit az erő és kényelem, hogy egy kiskategóriás autó árát időről időre beleöljem.
az én meganom 250.000.- ér kb. a-b közt járok vele gond nélkül.
de mindig azt mondom a felhasználói igények különbözőek, aki megteheti tegye meg.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #22048 üzenetére
Premium autó, premium szervízzel jár
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Pro NSC-PRO Intelligens WiFi Beltéri kamera eladó ÚJ!!
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Roborock S7 Max Ultra Robotporszívó és felmosó (2in1)
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.