- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen program, ami...?
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Facebook és Messenger
- TP-Link WR1043ND router
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babcola
csendes tag
Sziasztok! Régen írtam ide, de most egy problémám lenne. ABS-es a Cliom és fékezéskor (nem minden esetben) szakaszosan visszarúg. Olyan mintha kopott volna és lenne valami a tárcsán, de az a baj, hogy új féktárcsák + pofák vannak elöl. Elötte is csinálta, de úgy voltam vele hogy a cserével majd ez elmúlik. Vajon mi lehet a baj? Amikor így kezd el fékezni a kocsi sokkal kisebb a fékerő, úgymond rá kell "pumpálnom" ,hogy elmúljon.
rob210: Szerintem már találkoztunk pár éve Szentendrén egy műhelyben amikor beázott a kocsim, és az alsó szőnyeget raktuk vissza. csak azért gondolom, mert az egyik YT-os videód, mint feltőltő egyezik a neved azzal akivel csinálva lett ez a dolog.( na ezt jól megfogalmaztam) De ha tévednék szólj.
-
rob210
Topikgazda
1566 a generátoré és 1886 a szervóé.
Mert ugye ha E7J764 es a motorkódod akkor 2 külön szíj hajtja a dolgokat.
Ha meg nem akkor 3057 a generátor szervó közös ékszíjas verzió.Szóval nem tétel.
Nem tudom te mit néztél, de biztos nem a tiedre valót.Még annyi hogy a vízpumpa 11721.
A szíj a feszítővel pedig 15037.
És ezek kedvezmény nélküli árak!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
wertigo1984
őstag
Nekem csutortokon csereltek valami jeladot, mert egyszer indult egyszer nem. Azt hittem hogy a gyertya es gyujtokabel csere megoldja ezt a problemat, de nem. Amikor inditottam megforgatta, a szukseges lampak is visszajeleztek de a motor nem indult. Gondoltam meg arra is, hogy a tankban levo uledek eltomitette a benzincsovet es nem kap naftat. Apropo letezhet hogy regi Renaultoknal muanyag a tank? Mert nekem ugy tunt hogy az.
Elvittem elektromoshoz, elmondtam hogy mi van vele, belenyult es matatott a motornal alul, a masik krapek rainditott. Tegnap hoztam el, es mindennel egyutt fizettem neki 12-t.(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
giigz
veterán
válasz wertigo1984 #21011 üzenetére
Felső (főtengely) holtponti jeladót cseréltek? A benzintank meg műanyag, mi más lenne?
-
wertigo1984
őstag
Asszem igen. Azt hittem hogy a legtobb autonal alu a tank.
(#21014) giigz : passzolom , de mondta a srac hogy van tobbfele. Csak annyit mondtam neki, hogy nem erdekel hogy mennyi de a jobbik minosegut rakja bele.
''beindítás után pár másodperccel lefullad...''--ezt nekem kb minden harmadik inditasnal produkalta. Most hogy kicserelte, kb fel mp es poccre indul. Szeretem ezt a kis francia Sz..t[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
giigz
veterán
válasz wertigo1984 #21013 üzenetére
Nem tudom pontosan, én valamiért műanyagra emlékszem. Majd mindjárt megmondja valaki, ha tudja
Azt nem tudod esetleg, hogy milyen márkájú jeladót raktak bele? Mert lehet, hogy nekem is cserés lesz, igaz nekem még simán indul, csak kb. havonta 1x van olyan, hogy beindítás után pár másodperccel lefullad...
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21013 üzenetére
műanyag megnyuktatlak előírás, 94'től.
Ha jól emlékszem.Renault power
-
Dareios 86
csendes tag
Sziasztok! Van egy 2003 as évjáratú 1.5 DCI Renault Thalia-m 148e km van a kocsiban,most esett át egy nagy szervizelésen.Fel lett újítva 4 porlasztó,a magasnyomású szivattyú új,(mert a régi tönkre ment és nem lehetett már javítani.),új magasnyomású csövek,új gázolajszűrő,4 új izzítógyertya,új vezérműtengely jeladó.Hát igen az előző gazdája szerintem eléggé elhanyagolta szegényt,és így 1.5év használat után jött ki a szivattyú és porlasztó hiba,eddig csak tankoltam meg a kötelező szervizelés volt elvégezve rajta,télen is pöcre indult úgy hogy a hold volt a garázsa .Szóval így hogy beleöltem majd 400e ret így nem tudom hogy mint csináljak az autóval?Szerintetek adjam el, vagy tartsam meg,a szerelő szerint így simán elmegy még akár 200e km-t is.
-
FRENK1988
veterán
válasz Dareios 86 #21017 üzenetére
El ne add ha már rendbe tetted. Foleg ugy nem ha ismert az előélete vagy te vagy az első gazdája
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #21017 üzenetére
Ha ezt mind megcsináltattad és el akarod adni akkor szólj
Renault power
-
Coyot
őstag
válasz Dareios 86 #21017 üzenetére
Én is ebben a dilemmában vagyok, bár én végre találtam egy komplett motort bele 150 ért új porlasztókkal (még garisak), jó állapotban.
Má' nem
-
ThodEE
őstag
Kellene nekem olajpumpa lánc, hol találok jó áron lehetőleg úgy hogy keddre megjöjjön
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #21024 üzenetére
Renault megane I 1996 1.4e 8V ferdehátú
Pontos motorkódot most nem tudok mert a szerelőnél van a vas forgalmival együtt
Laza már a lánc most hamár szét van borítva a vas vízpumpa vezérlés stb miatt akkor már kikéne cserélni[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
Na a meglepetésem továbbra is tart.
Most már kíváncsi vagyok mire jut a szerelőd, mert hogy a mi gépünkben nincs lánc az olajpumpánál.
Én úgy tudtam, hogy két fogaskerék van és fogaskerék hajtáson keresztül kapja a hajtást.
Szóval nem tudom, hol van ebben lánc, de most már bazi kíváncsi vagyok.A szervizkönyvben is úgy van ahogy én tudtam.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Coyot
őstag
Folyamatosak az elektromos hibajelzések (légkondi hiba, gyújtás hiba, meg csupa finom dolgok amik amúgy nincsenek is az autóban ), gyakorlatilag állandósultak már mióta legutóbb ide írtam. Valószínű hogy valahol a kábel-kábelek csatlakozások adták meg magukat, vagy csak simán megtört valahol az autóban levő kétkilóméter madzag.
Ez azért jó mert ugye szét kell mindent bontani hogy kiderítsd hol a hiba, ebbe már egyik szerelő meg villamossági szakzseni sem ment persze bele, mert lehet több nap lesz ha nincs szerencséje és az nem kevés munkadíj lenne. Szerelőm már járt így pár autóval így, azt ajánlotta cseréljem a teljes kábelrendszert az autóban mert olcsóbb és sokkal gyorsabban megvan.
De igazság szerint lassan megszokom hogy világít a hibajelző, lehet hogy így marad aztán le van szarva, hetente kiütöm a hibakódokat, 1-2 napig tiszta aztán megint jönnek szépen lassan.
Ezen kívül jelenleg nincs más nagyobb hiba ( lekopogtam ), gumik újak, motor szépen jár, kicsit nagy az előgyújtás azt mondták rá, de olyan szépen egyenletesen jár hogy csak na, és még a hűtőrendszerben sincs nyomás
1,5 év alatt most van az autó olyan állapotban hogy nem félek annyira beleülni, így valszeg marad. A legtöbben azt mondták addig adjam el míg ilyen jól megy és jó árat kapunk érte
Má' nem
-
tresh
addikt
Hát van az úgynevezett mulitméter eszköz amivel nem kell lebontani az autót feleslegesen (minden villamos szakinak van ) és szépen ki lehet méregetni és ahogy mondták sajnos az nem biztos hogy 1 napos meló de jobban megéri mint kábelköteget cserélni ugyan is az nem olcsó mulatság...és legvégső esetbe kéne annak neki futni.. először is ilyen dolgokhoz jönne jól egy gyári hibakód olvasása a clip-el és utána ha meg vannak a hibák javítva vannak egy gyors törlése a hibáknak majd idővel elválik hogy újra jelezni fogja e avagy sem..pl légzsák visszajelzés ált csati hiba szét jön elmozdul és ez ugyan úgy lehet pl a klímánál is hogy egy két csati nincs a helyén rendesen..és így tovább tényleg tökölős munka de sok 10ezret lehet vele spórolni (pl elkerülöd a felesleges alkatrész cserét)
-
Coyot
őstag
Na igen pont ez az hogy klíma hibával van tele, egy a gond: az autóban nincs klíma és nem is volt, így marha nehéz javítani bármit is de nem csak klíma hiba van, akad mindenféle okosság szép számmal általában 1-2 hiba van de azok tipikusan ilyen nem létező klíma és társai. Gyári clipet használunk természetesen.
Kiméregetni ki lehet de ha menet közben mozdul úgy egy kábel ami a hibát okozza akkor méregethetünk naphosszat, mert álló helyzetben nincs hiba. Menet közben ahogy zötykölődünk villan fel az elektromos hiba jelzés.
Csatlakozók rendben vannak azokat már átnéztük.
Remélem így érthetőbb
Má' nem
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #21027 üzenetére
Én a saját szememmel láttam, és fogtam is hogy valóban laza,
Lehet akkor az máshova tartozik és azért nem találunk hozzá alkatrészt?Baloldalt van a lánc, mihez kapcsolódhat ha nem olajpumpa
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
Ha olyan hibákat ír ki az ecu ami nem is létezik fizikálisan a kocsiban akkor ott mindenképp nagy gubanc lehet. Az eredetivel megegyező típusú ecu-t kapott a kocsi ? Volt törve a tűtű ? Mert ez engem is érdekel elég sokat foglalkozok mostanában a röncikkel.. de ilyet még én se láttam hogy hogy olyan hibát dob ki az ecu ami fizikálisan nincs is jelen..diag mit mondott ? hibakódok ?
rob210: lehet ővé még az r19ből jött 1.4-ssel van szerelve mert ha jó emlékszem azt írta 96 os a gép 95-ig gyártották az r19-et és lehet annál láncos a cucc bár kétlem
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Többen is mondták, hogy akkor szokott ilyen hiba lenni, amikor elfáradnak a kábelek, és borításon nem is mindig látszik, de meg van törve, vagy esetleg egy 1000-ed másodpercre testel a kopott kábel a csatornában valahol, így az ecu ugy érzi mintha ilyen hiba lenne. Ezt elképzelhetőnek tartom mert a hibák mindig egyeznek (csak nem tudom fejből őket, a légkondi az biztos volt ezenkívül még talán 2 féle). 1-2 hetente ütjük ki a hibát majd legközelebb megnézem pontosan mik voltak.
Má' nem
-
giigz
veterán
3.750-ert tudok venni a markaszervizbol injektor talpat, esetleg valakinek ötlet?
-
őstag
Felhívtam az alkatreszdepo.com-ot, csak akkor tudnának megfelelő zárbetéteket válogatni az autóba ha felvisszük pestre magát a kocsit is, azt mondta nem elég a kibontott zárbetéteket felvinni nekik.
Viszont van nekik nagyon sok fajta betétjük és össze is tudják lamellázni őket. Én arra gondoltam hogy két betétet a jobbelsőt és a csomagtartóét cserélni, a balelső pár éve lett cserélve, a gyújtáskapcsoló még jó. Az ajtózárakat meg össze lamelláztatni a gyújtáskapcsolóval, s így megint egykulcsos lesz. A gond csak az hogy
elég költséges egy pesti oda vissza út,
persze ha viszonylag hosszútávra megtartanánk még
az autót akkor megéri megcsinálni a zárakat. Vajon a kubontott zárbetétek + a kibontott gyújtáskapcsoló tényleg nem elég mintának hogy milyen betétek kellenek? Hogy ne kelljen már a fővárosba zarándokolni az autóval. Mert arra gondoltam ha a minta alapján adnak két betétet -balelső meg csomagtartó, és szépen össze lamellázzák a gyk-val, akkor itthon csak vissza rakja ismerős karosszériás, és meg van spórolva egy pesti út benzinköltsége.
Valaki tud több infót adni a Megane I zárbetéteiről? Tényleg nem elég mintának a kiszedett zárbetét?-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
Coyot
őstag
Azzal a nívóval mondjuk pont átbasztak szerintem , nem tudom pontosan milyen Renaultod van, de én 3 ért vettem az 1,5 dci-be, 1,9 hez is ennyiért adott a gyerek.
Már az alkuból arra következtetek hogy használt vagy bontott cucról van szó, ha nem akkor én kérek elnézést
[ Szerkesztve ]
Má' nem