- Mégsem olyan modern a Huawei legfejlettebb chipje?
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Mobilinternet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Crypto Trade
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SkyShowtime
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sziasztok,
Szeretnék 4 irányjelző izzót venni a Thalia-ba (PY21W). Melyik márka ajánlott (ha egyáltalán van ilyen)?
A segítséget előre is köszönöm
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Joker94Hun
tag
Sziasztok!
Nagyon elgondolkodtam egy új megane grandtour vásárlásán. Betelt a pohár a használt német prémiumok életbentartásával... Mik a tapasztalatok az 1.5dci 116 lovas motorokrol? Vagy jobb választás lenne egy 1.33 benzines? Évente kb 40-50 ezret mennék vele!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Joker94Hun #69506 üzenetére
Megfelelő a felhasználási mód, simán vállalható a dízel szerintem, elvégre új autó, és az utóbbi években már eléggé kiforrt az 1.5
[ Szerkesztve ]
-
Joker94Hun
tag
válasz molnarpeter #69507 üzenetére
Elhagytàk már a befecskendező ès hajtókar csapágy hibákat?
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #69507 üzenetére
Ez az 1.5 pont, hogy új.
Se nem delphi (ami jó) se nem bosch, hanem conti.
Ha beszarik annyi, senki nem tudja javítani.
De tény, hogy a befecskendezők kivételével kiforrott technika. A fogyasztása pedig parádés.
De azért én az 1.33 ra adnék egy szavazatot.Renault power
-
válasz Gombinyó #69501 üzenetére
Nekem renault volt a lagunán, kb. 80ezret ment, még talán volt benne egy 5-6000.
Most is gyári, renault betétek és tárcsák kerültek fel. Hangja nincs, a dolgát kiválóan teszi.Annó a megane-on volt bosch, delpi, brembo: 50ezrenként csere. Ott nem sikerült megfelelőt venni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FRENK1988
veterán
Velemény?[link]
Napi 2x20et hogy viselne a technika?[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #69509 üzenetére
Ez már adBlue-s, de évi 50e-re ezt érdemes venni, de ugye dízel esetén levegőben lóg a klíma-bohóckodás (mert az nem környezetvédelem, hogy legyártatunk minél több új járművel)miatti esetleges kitiltások lehetősége is. Új és sokat futó autó esetén a érdemes megvenni a legtovább kihúzható garit.
Kíváncsi vagyok, hogy a befecskendezők miben változhattak, elég régóta Continental van a 110-esekben.
VDO/Siemens/Continental: egyről van szó.
Illetve lehet, hogy papíron szép és jó az 1.33, de ha jól tudom, hosszú távon még nem bizonyított.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz molnarpeter #69505 üzenetére
+LamerGyuri: Köszönöm szépen, akkor valami normálisra fogok lőni
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
harry
veterán
válasz rob210 #69502 üzenetére
Ezzel mire celzol, hogy mas tipushoz az fasza, Megane-nal nem? En erre utaltam alapvetoen amikor azt mondtam, hogy feknel ha egy gyarto megbizhato, akkor az velhetoen altalanosan jo lesz, nincs olyan, hogy pl. nem tennek TRW-t Fordra csak Xyz-t stb.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Skatch
friss újonc
Sziasztok.
Friss Renault tulaj vagyok, első autó, friss jogsi.
Nemrégiben (1 hete) vettem egy 2004 decemberi gyártású 2-es clio-t. Mivel használt autó, próbáltam minél többet használni, hogy kijöjjenek a hibái. Elő is jött egy olyan probléma, amihez kapcsolódóakat láttam már itt a fórumban is, de konkrétan ezzel a diagnózissal nem találkoztam, úgyhogy most megpróbálom minél pontosabban leírni a problémát, hátha valakinek volt már ilyen tapasztalata, és van ötlete hogy mi lehet a baj.Elindítom az autót. Kattogó relé hangja a műszerfal alól. Néha egyfolytában ki-be kapcsolgat, néha csak másodpercenként, néha 1-szer kapcsol, és utána úgy is marad. Ha éppen behúzva maradt a relé, akkor nincs problémám, de az autó indítását követő másodpercekben-percekben általában eldobja a kanalat, és elszállnak a következő dolgok:
- Index - ez a leg zavaróbb, se balra, se jobbra, se vészvillogó, se semmi reakció.
- Ablaktörlő - csak a vezérlése száll el. Ha éppen bekapcsolva volt amikor elszállt, akkor az ablaktörlő csak megy magától, és nem lehet kikapcsolni.
- Ablak emelő - se le, se föl.Egyenlőre úgy vettem észre, hogy csak ezeket a rendszereket érinti ez a probléma, a menetjelző, refi működnek faszán.
Jelenleg úgy tudom megoldani ezt a problémát, hogy ha újraindítom az autót, akkor általában jó, de lehet, hogy megint eldobja magát, és másodperceken belül nincs, vagy nekiáll ezerrel kattogni, és olyankor pl az index is lassabban vált, illetve ha kattogás közben az ablakemelőt működtetem, akkor ugrálva halad...
Általában egy ilyen jó 5-10 percet kell szórakozzak vele, és utána stabilizálódik, már jó az index is, minden is, de az indítást követő percekben általában kurva kellemetlen, hogy a forgalom kellős közepén elszáll az index, és újra kell indítanom az autót menet közben, hogy tudjak közlekedni tisztességesen.Az autó aksijával VALÓSZÍNŰLEG nincs gond, a tulaja autószerelő volt, AZT TETSZETT MONDANI, hogy zsír új az aksi, amúgy meg világít is a motorháztető alatt, olyan újszerű. Az önindítóra se panaszkodnék, pöccre indul a kocsi, pontosabban ha először indítom pöccre indul, de ha néha forgalom közben le kell állítanom ugye a motort, hogy újraindítsam, akkor elsőre nem mindig akar beröffenni, de ez lehet azért van csak, mert túl gyorsan akarom ráfordítani a kulcsot, hogy induljon.
Szóval a legnagyobb sejtésem az az, hogy valami relé baszakodik, vagy a mágnese, vagy akármije, de valami relé ezerrel kattog, de 5-10 percen belül észhez tér, és utána jó.
A kérdésem az, hogy van-e valakinek ilyen tapasztalata, és ha igen, akkor neki hogy oldódott meg a sztori, mi volt a ludas? Csak hogy meggyorsítsuk a szervíz folyamatokat, neadjisten még én is ki tudnám cserélni ha épp olyan.
Előre is köszi a válaszokat, jár a sör a megfejtőnek <3
-
molnarpeter
nagyúr
-
MC Pite
veterán
válasz Joker94Hun #69506 üzenetére
3-4 év alatt elvileg kicsit plusszosan jössz ki a dízellel mint a gyengébbik 1.33-al, de egy próbakör még sokat módosíthat egyik vagy a másik irányba, mindenképp megejteném. Láttatlanba (az olvasottak alapján) magamnak az 1.33at venném, másnak a dci-t ajánlanám.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
harry
veterán
Na szerencsére csak egy állítás kellett rajta, meg kapott finom új fékfolyadékot, s ismét minden rendben Szeptember közepén majd még a tartóbakokat fogom cseréltetni.
A tükröt (jobb oldal, manuális, nem fűtött, Megane 1) leszedni bentről kell gondolom, van ehhez valamilyen tippetek, mire figyeljek, van valamilyen trükk? Megnézném miért nem lehet állítani a bovdennel.
Vagy első körben elég a tükörlapot kivenni, hátha látszik mögötte a szerkezet? Ez egy kb erről szóló leírás, bár a képminőség nem a legjobb link Ez alapján talán elég először a külső burkolatot / tükörlapot kivenni...? Ha már itt vagyunk, csere videó (csak pont a belseje nem látszik) linkTheoretically, this damn thing oughta work now.
-
vmk
tag
Sziasztok.
Elég ellentmondásos információkat találok csak, így inkább kérdezek:
Mi a gyári 14" és 15"-os gumi méret
Megane 1 ph2 1.4 16V-hez?Ezeket találtam gyáriként feltüntetve, de nem is váltó méretei egymásnak...
175/65R14
185/55R15
185/60R15
185/65R15Jelenlegi alufelnin lévő 185/65R15-ös nyárigumit szeretnék gyári méretre cserélni.
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #69319 üzenetére
Álltam volna neki a termosztát cserének, húzom le a hőmérséklet jeladó csatlakozóját, azon pedig szép zöld oxidálódás volt, az meg mint tudjuk nem tesz jót az elektromos jelszintnek.
Megpucoltam, belógattam kémiai ónozóba a csatlakozókat, összedugtam, most figyelek, de szerintem csak ennyi volt a baja. Ha nem, hétvégén úgyis olajcsere, amellett az is kijön."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
polonic
félisten
Olajhőmérséklet ellenőrzésére csak diagon keresztül van lehetőség?
-
sfknasty
aktív tag
Sziasztok.Egy kis segítséget szeretnék kérni,hátha valaki találkozott ezzel a jelenséggel már.Az autó egy renault twingo 1.2 8v D7FF7 2004-es.Édesanyám autója.Szóval tegnap bekellett ugranom a városba,mivel anyám előtte állt meg az autóval elkértem tőle,mondván az már üzemmeleg,eltudok indúlni egyből.Eddig semmi gond.majd a városban piros lámpát kaptam és miután elindúltam,kapcsoltam 2.-ba elkezdtem gyorsítani és egyszercsak az autó megállt.Próbáltuk beindítani,de semmi.Sőt indítózáskor az autó hangja is megváltozik,nem az a megszokott hang,mikor hallod,hogy mozog a blokkban a dugó.Megnézrük és indítózásnál forgatja a fogaskoszorút és másik oldalról a szíjat,de semmi.És a hngja is mint a hajszárító.Találkozott már valaki ilyesmivel?
-
Bass
addikt
Szia rob210
Tudsz nekem segíteni? A vezető oldali vízlehúzó léc cikkszámát nem tudod véletlenül? Bent voltam rönyónál de azt mondták hogy komplett lehet csak kapni az ajtókerettel. Le kellene cserélném mert beázik(gondolom ott). Bontottat meg mifelénk nem találtam.
Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Nordik
őstag
Ma egy kisebb takarítás után már nem indult az autó. Szépen lemerült az akksi de annyira, hogy lenullázta a fedcompot is. Már nagyon a végét jarhatta. Pedig eddig szépen inditozott néha kapta el csak nehezebben.
Mindegy kapott új akksit, meg szedszedtem az összes erintkezot, kábeleket, sarukat lecsiszoltam.
Ilyen akksinal lévő 30A biztosítékot hol lehet kapni? Jó lenne legalább 1 tartalekba. Illetve a középső szürke is biztosíték lenne?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sfknasty #69533 üzenetére
Sajnos ez vezérmű szíj szakadás.
Mikor volt rajta vezérlés csere?
A twingóknál én max 4 évet szoktam mondani, mert elég soknál kellett már hengefejet felújítani
Ki kell venni a gyertyákat és a főtengelynél fogva 18 as dugókulcs átforgatni a főtengelyt, ha jár a dugatyú akkor más baja van, de sajnos kétlem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #69536 üzenetére
Igen az összes 30 A -es.
Lemez biztosíték néven minden autósboltban van.A méretre figyelj, mert a furat távból több féle van!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sfknasty #69542 üzenetére
Ha láncos a D7F es motor akkor az egyedi gyártású, kifejezetten nektek.
Illetve akkor boritékolom, a szíj szakadását.
2004 ben nem volt a renaultnak láncos motorja!Havi egy ilyet csinálok
A twingo első generációja volt láncos de az c-s motorkódú és külön szerelt vízpumpával rendelkezik.De keress rá nyugodtan, minden autósbolt a manuál feszítős vezérműszíj készletet fogja hozzá hozni. Ha 75 lovas akkor meg az automata feszítőset. Mert ezen a kódon 6-7 féle motor van.
A gyári renault program is azt hoz hozzá
Tehát burkolat le és látnifogod mi a helyzet. Ott lesz az elszakadt szíj amit 80ezer vagy 4 évente kell cserélni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
polonic
félisten
A nő a háznál nem kíméli a technikát. Nem kerüli ki a gödröket, csatornafedeleket. Emelkedőn felfelé beváltja 2 ezres fordulatnál a következő fokozatot, fordulat beesik 1500 alá.
Persze, ha szólok érte, én vagyok a fasz. Ti mit csináltok? Mit csináljak? -
MC Pite
veterán
rob: Ha jól értem, kezeljük glicerines/szilikonos cuccal a vízlehúzót? M3-nál is ez a szitu?
polonic: Hiába mondod el hogy x-y szokása azt jelenti hogy sokkal hamarább megy tönkre pár dolog, és ez 1-2 nyaralásnyi költségvetés, lesz...ák. Égéstérben volt nemrég erről értekezés, arra jutottak, hogy ha hozzátartozó férfi mondja, csak felbosszantja a nőket; ilyen infót csak idegentől fogadnak esetleg el.
Mikor próbálom nejemnek azt mondani: Szar lesz emiatt az autó, piszkálni foglak hogy meg kell most csináltatnunk, nem lesz addig autód, fizetni kell rá (nem szeretik a nők ha költeni kell az autóra); válasz: Az én autóm (mármint az övé). Ha a családi vasnál van ez, akkor a válasz 'jóóó' (értsd: úgyis leszarom).
Próbáld pl összeszámolni hányszor mondtad, hogy 'adj még gázt', vagy hogy: finomabban kuplungolj/csúsztasd a kuplungot ahelyett hogy lefullasztod. Én legalább százszor. Ha érdekelné őket, figyelnének rá. De jobban felzaklatja életünk párját hogy véletlenül színes szennyest dobsz a fehérek közé mint ha oválisra kopik a henger/füstöl/harmad annyit bír a kuplung.
Néha megemlítik telefonba hogy női tulaja volt egy autóknak ha keresünk ismerősöknek; meg szoktam kérdezni hogy előny vagy hátrányként említik. Szívem szerint itt meg is köszönném és keresnék tovább.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nordik
őstag
Generátor tolteset hogyan tudom ellenőrizni? Multimeterrel ramerni a sarukra járó motornal és egy bizonyos toltesnek kell meglennie?
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer