- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Freemail
- Gmail
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2-höz szeretnék hátsó féktárcsát vásárolni
Ezeket párban vagy külön árulják?azaz ha rendelek 1et vagy 2öt kell?
Nem értek hozzá tudom, másnak ez alap. -
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
2001-es 1.4 16V Privilege Clio ajánlott típus? Szeretném lecserélni a 23 éves Polo-mat mert nagyon rohad, és a keresgélés közben akadtam rá egy ilyenre.
Vannak típushibái, amikre érdemes odafigyelni? -
rob210
Topikgazda
válasz Yiggdrasil #69604 üzenetére
Ajánlott típus és vannak, vigyél magaddal valakit aki ért hozzá.
Egyébként szerethető, jó konstrukció.Renault power
-
janez89
csendes tag
Tiszteletem!
Egy összetett kérdéssel fordulnék hozzátok. A helyzet a következő: 5 hónapja bettünk egy Renault Megane II Grandtour 1.6 benzines csodát autómata váltóval Nagyon megszerettük. Vásárlás után kicseréltettük a teljes vezérlést + okoskereket mert az indításoknál "dízel" hangja volt. Utána a hang mesgzűnt, de néha indításoknál amikor kisgázt adok a fordulat nagyon visszaesik 500-600-ra, lefulladás nem volt. Illetve indulásoknál még mindíg nagyon halkan hallani 1-2 másodpercig tompa, halk kerregő hangot, mintha az okoskerék nem kapna olajat. Namost, olvasgattam itt is, máshol is, hogy esetleg a szolenoid lehet, kiszedtem és lepucoltam féktisztítóval, utána WD40-nel befújtam mert a féktisztító nagyon szárít. A jelenség ugyan úgy fenn áll, hibakód nincs! A működését is ellenőriztem akkumlátorral működik (kattog és mozog benne a szelep). Kérdésem a következő, ha mozog és kattog benne a szelep, akkor biztosan jó, biztosan helyesen működik-e, vagy cseréljem, ki újra? Esetleg valami más ötlet a hibára? Lehet-e hogy a szolenoid visszaengedi az olajat? Vagy ilyen nem létezik? Nem tudom mi lehet a probléma csak ötletelek, tapogatok a sötétben.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!
-
-
MC Pite
veterán
válasz sfknasty #69572 üzenetére
Én azt kérdeztem, olcsóbb-e a csere, mint a rendberakás. Ehhez ajánlat kell.
Az új motort eredendően papírozni kellene; egészen más munkadíja van egy komplett motorcserének (amit megint nem sokan vállalnak) mint egy hengerfej levételnek; a felújítás még rájön, de ennél a motornál ez nem egy horror. Ahhoz hozzájön az új vezérlés szett is; mert nyilván nem akarjuk megismételni az előzőt.
Nem hinném hogy 120, de inkább 150 alatt megállnál a bontott motorral; de ne legyen igazam. Ha meg hasonló összeg, akkor inkább az ismert, jó motort raknám rendbe. Ha 40-50 ezerrel több, jelen esetben a motorcserét választanám.
Mindenesetre érdekel mire milyen ajánlatot kapsz, hogy legyen majd némi támpontunk<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
janez89: Castrolból Edge/Magnatec 5W40 (vakok közt a félszemű, azaz jobbik 5W40) vagy ladába való GTX családból való?
ΞΔGLΞ: Hátsó részt nem vágom, de elől már mindent kizártál? Toronycsapágy szilent csinál még néha hasonlót (toronycsapágy sem kizárt, de az konstansabb szokott lenni), vagy ritkán reprodukálható (bizonyos frekvencián kezdi, azaz a bizonyos hupli és sebesség kell hozzá) kopogás, vagy nyiszogás formájában.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz janez89 #69620 üzenetére
Nem de renaultba nem teszünk castrol olajat, nem belevaló.
Nem viccelek. Bár biztos lesznek akik rám akarnak cáfolni, de eddig akinek castrol volt benne és cserélve lett belevaló olajra pozitív változásról számolt be.
Az okoskerék miatt nem mindegy az olaj, ezért is kérdeztem rögtön ezt.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz janez89 #69622 üzenetére
Azért annyira nem kell, ez csak egy autó. Szeme fényére az asszonynak kell vigyázni.
Elf SXR900 5W30 kell bele.
A beindítás utáni gázra fordulatejtés az fojtószelep és alapjárati motor takarítást igényel. Nekem is ilyen amíg hideg, ha rálépek a gázra finoman előbb picit ejt majd utána megy fel. Melegen megszűnik.
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Mennyire féljek az espaceben található automata valtoktol?
[link][ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
csocso07
friss újonc
sziasztok. renault clio 3 2005 1.5 dci. a ventilátorom 1 fokozatban nem megy,viszont indul a klíma . 2,3,4 fokozatban a ventilátor tökéletesen működik a klíma viszont ki kapcsol. szeretnék segítséget kérni, mi lehet a gond. köszönöm
-
MC Pite
veterán
Márkáról beszélgettek, a konkrét minősítések nélkül (azaz általában többféle olaj is szóba jöhet) nem igazán értem az értekezést...
X meg Y meg Z márka azonos olaja között nem nagyon van érdemi különbség, az 1-2-3 szint ami jellemző, meg 1 szinten belül is a az eltérő minősítések (Pl Eneos 5W30-ból 7 féle van), na az fontos (lenne).
Egy márkán belül sem tudják az emberek pontosan (API/ACEA szerint) mit töltöttek pontosan az autójukba, hát még más márkáknál hogy tudják a hasonló kategóriát és minősítést hasonlítani; esélytelen.Azt sem értem akik költenek is az olajra (több kollégám is, akár szintén Edge vásárlásával) mi a fenéért max A3/B4 vagy C3-at tudó xW40-es olajat töltenek olyan autókba, amibe 0/5W30-as A5/B5 is mehetne, és akár még olcsóbb is lenne. Vagy ha már Edge, abból ott a köztes 5W-30 C3, ami szintén RN 0700-as.
Épp pénteken volt megint egy ilyen értekezésem; jót akar, melyik 5W40et töltse az autójába. Mondom akkor akkor semelyiket. Jó, akkor az 5W30at majd beletölti télre. Értenem kéne (miért csak télre)?
Azaz ha 12-14 ezer között kapok (ACEA minősítés szempontjából) felső kategóriás (A5) olajat,(ami közép-felső közép árkategória a gyártónál) miért vennék ennyiért, vagy drágábban A3/x vagy C3-ast, ha a motor azzal a HTHS viszkozitással (A5) is használható. Most a tanácsok alapján ismeretlen előéletű motorba a fokozatosság elve alapján (hogy eszi-e) kapott A3/B4 0W30ast,(nem eszi) következőleg a szokásos A5/B5 mehet bele.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
LamerGyuri
senior tag
válasz FRENK1988 #69625 üzenetére
Ha ennyi futás alatt legalább egyszer cserélve volt benne az olaj és a szűrő, akkor vállalható.
Próbáld ki, hideg motorral. Nem rángathat, ne dobjon hibát, és kérdezz rá a váltóolaj cserére."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Robi81
tag
Sziasztok
Ujabb gond
Megane 2 2003 1.6 16v kacsa
Elinditom a kocsit indulas utan probalja lezarni az ajtokat
Es ojan mintha valameijket nem tudna kattanasbol hallani
Es felvillan a szerviz lampa +a legzsak jel a műszerfalon. Nyomkodtam belűl a lezáró gombot parszor
Ugy eltunt a szerviz +a legzsak visszajelző. Utanna par km
Utan megint előjött majd eltűnt. Mire számithatok??Ja rob210: nem lessz cserélve a hátsó fék tárcsa szerelő mondta még korai csak a csapágy. A hatsók mert az bug.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #69631 üzenetére
'Ja, váltóolaj, igen; akkor volt cserélve mint a fékolaj meg a hűtővíz!'
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Robi81 #69632 üzenetére
Csapágycsere M II nél sok sikert
A másik pedig diagért kiált. (megmondja hol van az érintkezési hiba.)
Vagy az ülés alatti légzsák átvezető kábel lesz vagy annak csatlakozója. A másik ami típushiba a kormányban lévő átvezető kábel.
Ha ülés előre hátra mozgatásra eltűnik akkor az lesz a baj az az egyszerűbb hiba.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #69634 üzenetére
Jonehanyan sikerrel kipreselik es mennek egy csapaggyal ket tarcsat. Ez is csak egy nagy bullshit kornyezetszennyezes, hogy egyben van.
Viszont az o este... Ha parban cserelik a csapagyat(sajnos valoszinuleg nem fogjak), akkor a kov. tarcsahoz is jok lesznek.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Robi81
tag
válasz rob210 #69634 üzenetére
Szivás a csapágy csere?mert akkor megnézetem jövőhéten és lehet dobom inkabb az egéssz tárcsát és akkor cserélem magamnak.Gondolom nem túl bonyolult.Én is az űlés alattira gondolok mert azotta csinalja miotta kiporszívóztam rendesen és akkor tologattam az űléseket. Most mentem vele és semmi. Ugylátszik kéreti magát.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #69635 üzenetére
Én ezt tudom és ha szerszámmal csinálja nincs is vele baj.
De annyian jöttek már hozzám, csere után, mert ugye ha nem pontosan van berakva ne adj isten ABS gyűrű nélkül van összerakva. Szóval annak sok buktatója van.... De igen alapból simán lehet benne csapágyat cserélni ha valaki tudja mit csinál.Renault power
-
Xantomas
őstag
Kocsi aljára való üregvédő gumikupakokat hol kapok? Kettő hiányzik, szerintem mosáskor elhagytam/levitte a víznyomás.
7703074604 cikkszámmal találtam rá.
Romix ugyanúgy, vagy zaklassan a Renaultosokat, esetleg ez is megteszi?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#89309696
törölt tag
Cseréltetem fékfolyadékot, túlnyomásos izéval, át is lett öblítve elég rendesen, meg lettek járatva a dugattyúk is. Nem mai darab volt a folyadék, de az égvilágon semmi hibát nem találtak vele kapcsolatban. Finomabb lett a pedál picivel, ugyanakkora erőre jobban fékez.
Műszaki is meglett a múltkor, nagyon megdicsérték. Lengéscsillapítók, futómű patent, károsanyag/CO nagyon jó, fék fasza, rozsda minimális, meg az általános állapotára is fele életkort letagadhat az autó, OBD-t is néztek végig. A kutyaszőrért szóltak, pedig kitakarítottam, de ezek szerint még így is sok volt benne.
Aznap ahogy hazajöttem vele és beálltam az udvarba a kapu rá is csukódott a másik oldalára, úgyhogy már mindkét oldalán van kapusérülés. Különösebben nem érdekel, én ilyeneken nem stresszelek. Sőt kifejezetten tetszik, ha egy autón látni, hogy az használva van és nem nyalogatva, családos, melós, magyaros kombi, kicsit rat-es, sleeper gép. Alatta meg ott lapul a karbantartott patika mechanika, tetszik ez a kontraszt.[ Szerkesztve ]
-
atosan
addikt
Sziasztok,
Reggeli indításnál 5-6 tekerésre nem indult, gyújtás le majd vissza, akkor már elsőre elkapta, de 3-4 akadás/kihagyás volt. A fordulat olyankor felment 1100-ra, gondolom hogy korrigálja a kihagyást. Mindez az első kb 5 másodpercben történt, utána minden helyreállt. Délután ismét mentem, akkor kb 5-ik tekerésre elkapta. Útközben még három helyen meg kellett állnom, de akkor már jól indult.
Felső holtponti jeladó lehet? Merre találom, nehéz kicserélni?
Megane 1/2 kombi, 2000 év, 1,6 16v, K4M-A7[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
Baalaagee
csendes tag
Sziasztok! Clio 1.4 16V Privilege 2001-es, megálltam tankolni, majd mikor ráinditottam a szokásos módon gyújtás, fordulat megvolt, majd egyből le is esett és le is "fulladt" a motor, nem volt alapjárat. Kb 5x probalkozás után finom gázadással sikerült pár percig tartva "elkapnia" az alapjáratot és onnatól már stabilan ment tovább ingadozás stb nélkül. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Mi okozhatja többek között? Előre is köszönöm aki tud segiteni.
-
Bass
addikt
Sziasztok
Próbáltam visszakeresni de nem találtam ,ma végre eljutok diagra,fojtószelep vizsgálatra az alapjáratom miatt. A szerelő azt mondjalehet nem ártana cserélni szívósor tömítést is. Mi a cikkszáma tudja valaki? 2005-s grandour 1.6 16v én ezt találtam jó lehet?
8200275057. Kellhet még más is? Van a szívócsonkon/oldalon még más tömítés is mert akkor már egybe kicserélnék mindent. Köszönöm
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Stellar Blade
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős