Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz daninet #24808 üzenetére
A közvetlen szomszédaimmal nagyon jó a kapcsolatom, de nem mindig volt így. Az elején az egyikkel nem így indult, igazából csak nem értettük egymást, soha nem volt komoly beszólás senki részéről (én főleg nem vagyok olyan).
Na szóval, amikor építkeztünk, akkor többször is kommunikáltam vele, látszólag teljesen elfogadó is volt, majd egy alkalommal megkérdeztem, hogy amúgy mi "a gondja" és kiderült, hogy csak iszonyat túlterhelt és frusztrált ezért alapból ugrik dolgokra, a borostyánunk benőtte a garázsát pl. Miután én is megértettem, hogy mi a baja már könnyebb volt ezen változtatni. Gyakorlatilag azóta nagyon-nagyon jóban vagyunk (mentek már náluk tönkre kölcsön adott szerszámokat, de csak annyi történik, hogy nem értenek hozzá azaz segíteni kellett/kell).
Nálunk geodéta mérte ki a telket, itt van minden pecsétesen (amúgy pont az említett szomszéd javára egy pár nm hiányzik a telkemből, de teljesen lényegtelen).
Szóval a lényeg, hogy ezeknél az embereknél is meglehet a frusztráció oka, amit Rád vetít ki.Persze van olyan messzebb lévő szomszéd, akivel vélhetően sosem fogok "békét" kötni, miután az én és az összes környékbeli gyereket megfenyegette már és persze a szülőket is. Pedig nála is csak, akkor vannak gondok, ha haza ér a lakóhelyétől távolabb, amikor még nem ismert fel, tök kedves volt, stb.
Tehát én elsőnek inkább az okot keresném meg, hogy mi történik, persze vannak menthetetlen emberek, mert valamilyen vélt sértettségét Rajtad akarja kitölteni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
inf3rno
nagyúr
válasz daninet #24808 üzenetére
Ezek az emberek általában az olyanokat keresik, akik foglalkoznak velük. Szard le. Ha megrongálja a kerítésed, akkor meg jelentsd fel az önkormányzatnál, aztán majd ők foglalkoznak vele. Ha ráfeszítesz az oszlopára, akkor el tudja húzni a kerítésed az oszlopot, ha nincs alulról megtámasztva háromszöggel. Eü. szempontból jellemző rájuk a foggyulladás, alkoholizmus, vese problémák, kiszáradás, stb, ami agresszívvé teszi őket. Ja ha sérteget, akkor nem szabad figyelmen kívül hagyni, mert akkor úgy gondolja, hogy joga van hozzá. Szóval el lehet küldeni melegebb éghajlatra, és egyébként nem foglalkozni a problémájával, bármi is az. Szerintem rossz úton indultál el, hogy kiszolgálod az igényeit.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
ALgore2
tag
válasz daninet #24808 üzenetére
Márpedig egy geodéta tudja neki megmondani kétséget kizáróan, hogy mérési pontonként hol helyezkedik el a kerítés!
Ha a jelenlegi helyzetben nem bízik, akkor Ő intézzen egy telek kimérést, természetesen saját költségén (100-200e Ft),
és akkor lehet tovább lépni, megnyugodni vagy harcolni 20 centin.
Addig pedig ugasson nyugodtan.
Én a szóban forgó drótot sem venném le, mert az zárja, rögzíti a nyomvonal zárást. Mert, ha egy új záró oszlopot raksz oda, az + költség neked, hülyén néz ki és lehet ezáltal az Ő kerítése gyengül...
Örök átok egy ilyen barom a szomszédban, sajnos!
De, biztos van olyan dolog nála, amire felhïvva a figyelmét, el lehetne kussoltatni. -
-
amargo
addikt
válasz daninet #24401 üzenetére
Számomra az előző hsz alapján nem az derült ki, hogy az NMHh kéri ezeket az adatokat.
A plusz eszközt biztos lefényképezte a szolgáltató, ezért kérik most számon.A belső állapothoz továbbra sem értem mi közük, a mérések a rendszer végpontján történtek (leválasztva a többit), ennyi a lényeg.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
biker
nagyúr
válasz daninet #24398 üzenetére
Szerintem tök jogosan kérik, hogy te bizonyítsd be, az általad felszerelt eszköz nem interferál az ő antennájukkal, és nem azért szar a vétel. A belső hálózat más kérdés, ott nem térképet szokás kérni, hanem mindent kikerülve mérni a bejövő végponton, a többi senkit nem érdekel.
A leírásban feltett keresztkérdésekből meg azt vonom le, hogy ők azt állítják, a te eszközeid miatt rossz, és ők azt le is akarták szedni, de te nem engedted be őket
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
amargo
addikt
válasz daninet #24398 üzenetére
Én biztosan nem adnám meg nekik az otthoni hálózat felépítését, semmi közük hozzá.
Az engedélyes részre, az a kérdés szerintem, hogy ki az eszköz tulajdonosa? Fotókat meg végképp csak nagyon egyszerűen küldtem volna, amin semmi érdemi nem látszódik (ugye eddig semmibe vettek, most miért segítesz rajtuk, hiszen a bizonyítási kényszer náluk pattog és nálad akarnak hibát találni).
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
daninet
veterán
válasz daninet #24398 üzenetére
Annyit tudnátok segíteni, hogy ebben az ÁFSZ-ben van-e olyan pont ami tiltja, hogy ugyanarra az árbócra több eszközt szereljek fel? Én csak a 13.3.3 pontot találtam, "nem akadályozhatom" a szolgáltató eszközeit, de tekintve, hogy a mikrotik sxt amit felraktam mobilfrekvencián működik és több, mint 2 méterre van az ő Mikrotik LGH5 antennájuktól ez nem valósul meg.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
mephi666
nagyúr
-
mephi666
nagyúr
válasz daninet #24360 üzenetére
...asszony már festette az ördögöt a falra, amikor a közbenjárásomra a fogyvédelem 150ezerre vágta a tahó webshopot, ami egy 5ezres cuccal vacakolt nálam ...nem kaptam tőlük később sem levelet, ugyanúgy ahogy előtte sem akartak velem kommunikálni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
válasz daninet #24267 üzenetére
...én azért a fogyvédelemnek is dobnék egyet: nálam "szerették", hogy a webshop nem válaszolt a megkereséseimre és jutalmazták egy 150es csekkel (csak hogy érezzék a törődést)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz daninet #24253 üzenetére
rakj szépen össze egy csomagot a mérési eredményekkel és az egyoldalú levelezéssel, amit velük folytattál és mehet az egész a fogyvédelemnek azzal a megjegyzéssel, hogy szeretnél velük szerződést bontani majd ők intézik tovább...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz daninet #24180 üzenetére
Szerintem fizesd be, hogy ha balhé lesz, te egyik részről vagy a becsületes, mindig időben fizető ügyfél... aki elvárná a szolgáltatást... ők meg a semmirekellő szarházi cég, aki nem szolgáltat, de kötbérrel fenyegetőzik... fogyvédelem szereti, ha nem foglalkozik az ilyen rühedék cég a kedves ügyfél leveleivel: majd nekik magyarázkodhatnak készítsd a csomagot fogyvédelemnek a teljes egyoldalú levelezésről
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz daninet #24161 üzenetére
"beleértve a saját weboldalukra kihelyezett sebességmérőt is": egyrészt ezt eddig nem mondtad, másrészt ez egy nagyon lényeges különbség ahhoz képest, hogy az nmhh cucca mit mond.
mégegyszer: NINCS garantált sebesség. számok vannak, amiket hibás, érdektelen módszerrel mérnek.
mégegyszer: nincs kötelezettség arra, hogy minden hibát kijavítsanak 72 órán belül. őket nem fogja piszkálni senki azért, ha a hibák 90%-át kijavítják, 10%-át meg nem, és te pont a 10%-ba esel.
"Ha nincs meg a garantált sebesség, akkor az nem az ő érdekkörébe tartozó hiba": nem. senki nem garantálja, hogy a világ bármely pontjáig meglesz a garantált sebesség.
először is írj hibabejelentést, amiben legyen benne az nmhh mérés eredménye arra bazírozva, hogy megijednek a hatóság emlegetésétől és arra is, hogy fogalmuk sincs, az mit jelent. másodszor legyenek benne mérési eredmények a *SAJÁT* mérési rendszerükkel, mert ennek van jogi következménye. Ezt küldd el nekik hitelt érdemlően bizonyíthatóan, ami lehet:
1. feladod tértivevénnyel postán
2. megbeszéled az ügyfélszolgálattal úgy, hogy kikéred a felvétel azonosító kódját, majd utána kikéred magát a felvételt is adathordozónHa nem kapsz 48 órán belül tájékoztatást arról, hogy mi fog történni a problémáddal, akkor tegyél PANASZT. mégegyszer: nem hibabejelentést, hanem panaszt. A panaszba írd bele, hogy a hibabejelentéseddel kapcsolatos tájékoztatást elmulasztották, személyesen nem tudsz velük intézkedni, mert az ügyfélszolgálatuk nyitvatartása neked és a jogszabályoknak nem felel meg, ezért kéred, hogy a hibádat érdemben vizsgálják ki határidőn belül. Ezenkívül jelzed a panaszban, hogy a hírközlési törvény szerint a hiba bekövetkeztétől az elhárításáig tartó időszakra automatikusan kötelesek kötbért fizetni, tehát írják meg, hogy milyen algoritmussal és adatokkal számították ki a neked járó kötbért, az mennyi, és mikor és hogyan fogják számodra jóváírni.
Ezek után erre a két dologra, hogy a *SAJÁT* mérésük szerint nem jó a hálózat és a panaszkezelésük szabálytalan (megnéztem az ászf-jüket, szinte biztosan szabálytalan lesz a panaszkezelésük is) hivatkozva írd meg, hogy felbontod az előfizetői szerződést, a cuccukat leszereled és beviszed, egyébként pedig felejtsenek el.
alapvetően ez egyfajta chicken game, ők megpróbálnak kifárasztani téged, te megpróbálsz rájuk ijeszteni, hogy tájékozottabb vagy, mint átlag előfizető, valaki majd elrántja a kormányt.
azt te döntsd el, hogy egyébként akarod-e őket csuklóztatni. ha akarod, akkor azt nézd meg, hogy a honlapjukon van-e friss ászf (a 2019-es biztosan nem jó, nem olyan régen kellett újraírni az egészet), szerződésösszefoglaló, előzetes tájékoztató. Az ügyfélszolgálati irodával kapcsolatban az a szabály, hogy bizonyos előfizetői létszám fölött az ügyfélszolgálatnak a hét egy napján 12 egybefüggő órán át nyitva kell lennie (fogyasztóvédelem köszöni szépen a büntetési lehetőséget, ha bejelented).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz daninet #24159 üzenetére
nincs olyan szabály, hogy *MINDEN* hibát ki kell javítaniuk 72 órán belül.
mondjuk olyan szabály van, hogy 48 órán belül értesíteniük kell arról, hogy mit tettek a hiba elhárítása érdekében.
ráadásul nincs olyan szabály, hogy nekik az nmhh mérőrendszeréig biztosítani kell a sávszélességet. tehát azt elhisszük, hogy a nálad lerakott mérődoboz annyit mért, amennyit mutattál, csak nincs relevanciája.ettől függetlenül megpróbálkozhatsz erre való hivatkozással szerződést bontani, de ha a szolgáltató ért ahhoz, amit csinál, akkor ez nem fog menni. ettől persze még mondhatja azt a szolgáltató, hogy elenged, mert nem akar se hajcihőt, se publikus vitát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz daninet #24153 üzenetére
Én itt nem látok ászf szegést.
Viszont ha jól tudom, a határozatlan idejű szerződést jogod van bármikor felmondani.
És tényleg:
"12.4.2. Az Előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést legfeljebb 8 naptári napos felmondási határidővel, indoklás nélkül bármikor jogosult további jogkövetkezmények nélkül felmondani."egyébként ez a szokásos ótvar kábelszövetségi ászf.
ha gondolod, várd meg, amíg a szolgáltatód meghal.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Semin
senior tag
válasz daninet #24153 üzenetére
Teljesen érthető, összeszedett panasz!
Kiindulási alapnak remek, nagyon jól összefoglaltad."Az Önök routerére az utóbbi pár napban csak és kizárólag az NMHH mérőeszköze csatlakozik, egyéb eszköz nem terhelte az internet kapcsolatot."
Szerintem ez az a pont, ami miatt nem köteles elfogadni a mérési eredményeid.
(ugyanis ezt még logokkal sem tudod hitelt érdemlően bizonyítani)
De ennek cáfolata már az ő felelőssége. Felkérhet független szakértőt a kapcsolatod ellenőrzésére, monitorozására. Bár ha tudják, hogy létezik a probléma és nem tudják kijavítani. nem fogják ezt feltátlenül meglépni.Kíváncsi vagyok, mi lesz a fejlemény, mindenképpen számolj majd be.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz daninet #23405 üzenetére
"itt nem játszik az időjárás, gyönyörű felhőtlen napon, szélcsendben szakadozik a net. Direkt rálátásom van a tornyukra, nincsenek közte fák."
tudom, akkor is ilyen tré. Maglódról az adótorony szemmel belőhető volt, Dunakeszin már messze volt, de még tiszta rálátás, mégis ilyen volt. Remote desktop használhatatlan volt, mert kidobált mindig.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz daninet #23396 üzenetére
szerintem összekevered az internet szolgáltatást a bérelt vonallal. Lakossági szolgáltatásban ezek a pár mp szakadások napi 5-6x nem vészesek, legtöbb puffer észre sem veszi. A bérelt vonalnál lehetne panaszod rá, itt szerintem nem
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
válasz daninet #23392 üzenetére
Szerintem ezt két kérdéskörre bontanám, hogy ne kavarodjanak a dolgok:
- Ha te fel akarod mondani a szerződést, mert nem megfelelő a szolgáltatás, de ezt érdemben nem tudod bizonyítani, úgy a szerződés a mérvadó, illetve hogy abban hogyan van kalkulálva a kötbér. A jogszabályban én legalábbis nem találtam rá vonatkozást, hogy a szolgáltatónak kötelessége lenne időarányosan megállapítani a kötbért.
- Ha viszont tudod bizonyítani, hogy nem teljesítik megfelelően a szolgáltatást, akkor a szerződésszegés részükről történik.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
mephi666
nagyúr
válasz daninet #23392 üzenetére
épp ezért kellene őket olyan oldalról megfogni, hogy a szolgáltatás minőség(telenség)e miatt idő előtt felmondhasd ráfizetés nélkül ott van az ingyen igényelhető eszköz, termelni kell vele a szép logot, hogy mikor-meddig nincs szolgáltatás...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
amargo
addikt
válasz daninet #23374 üzenetére
Nem okoskodásnak szánom így utólag (tényleg!). A mikrohullámú net közismerten a legrosszabb alternatíva (borzasztóan ki van téve az időjárásnak).. a környékünkön csak adsl volt vagy ez a mikrós csoda szintén ezért én másik utat választottam: 4G.
Ha Nálatok is 1-2km belül van tűrhető 4G lefedettséged, akkor: elsőre combos, de direkt 4G-s router és lehessen csatlakoztatni hozzá antennákat (MIMO irányított, persze léteznek egybe ilyen eszközök is), ami szintén nem kevés. Utána flottás csomag (5e), 2 év alatt ez olcsóbb, mint amit itt csak a "szolgáltatásra" fizetsz ki.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
mephi666
nagyúr
válasz daninet #23374 üzenetére
Jujj ez a deltakon... sok jót róluk se hallottam 10 éve én itt a fibernet-tel voltam megáldva... öröm volt, amikor léphettem tőlük a digihez... fibernél havonta átlag 2 hétvége volt, amikor péntek estétől hétfőig nem volt szolgáltatás... vagy ha volt, akkor 3-5000ms volt a ping ...hibabejelentőn mindig a sablon ment: " indítsa újra a modemet, gépet, úgy látom hogy a modemig rendben van a kapcsolat, nem központi a hiba" ...aztán valami csoda folytán hétfőn mire hazaértem melóból mindig megjavult
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
asdf_
veterán
válasz daninet #23374 üzenetére
NMHH-tól igényelsz mérődobozt, amely zseniális eszköz tud lenni a nem szerződés szerinti szolgáltatás igazolására, így adott esetben a hűségidős szerződésből való kötbér nélküli kilépésre.
Ha hibák vannak, te bejelented, annak sem lehet végtelen a száma, mert van egy rendelkezésreállás rész a szerződésben, ászf-ben (lakosságnál jellemzően 98%, azaz 6 teljes nap egy évben, amikor műszaki hiba lehet) ha ezen túllógnak, akkor kötbérezhetsz, meg kell nézni, hogy mennyit, én csak azt tudom, hogy ha 3 napon túl javítanak, akkor részleges szolgáltatáskiesés esetén az egy napra jutó előfizetési díj 4x-ese, teljes kiesés esetén a 8x-osa jár. ÁSZF-ben a garantált sebességet is nézd meg, mert a 30/8 az csak a kínált sávszélesség, nem a garantált.
2 év hűség lehet magánszemélynek, eszközvásárlás esetén, a routerrel pont ezt tetted, anélkül csak 1 év lehetne.
Új hozzászólás Aktív témák
- 32GB 3600MHz hűtőbordás DDR4 kit (2x16GB)! Számlával, garanciával! ÁRON ALUL! BONTATLAN!
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Új Lenovo L0Q Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% AMD Ryzen 7 8845HS 16/512 RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS (DDR5) - Keveset futott - Garanciális
- NEXTLEVELRACING RACER Szimulátor állvány + Shifter mount
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest