- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonzé
addikt
válasz Topiccsendőr #897 üzenetére
Igaz. Ilyenek a merdzsós, meg béemvés vagányk, akikre a kresz nem vonatkozik. Szarul közlekednek, mert folyamatosan mobiloznak. Tellik nekik tizenhuszonmilliós verdákra, de nem futja egy 10'000 Ft-os bluetotth szettre.
I don't fit in. I fit out.
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #897 üzenetére
Az efféle bal..szoknak be kéne mutatni néhány ilyet. ÉLŐBEN.Bővebben: link
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
Erre az egész országra ráférne egy pszichoterápia. Beleértve engem is a többi balfasz miatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #896 üzenetére
Nem, szerintem egész egyszerűen a felelőtlenség, meggondolatlanság az oka ennek. Egyszerűen részletre meg lehet venni az összes motort, még a 170 lóerős ezres gépeket is. Megveszik, de ruhára már nem akarnak áldozni 300E forintot. Ez azért nevetséges, hogy egy 3 000 000 + reg adós ZX-10-en, egy pólóban meg egy Grexben húzza a gázt a barom. De akkor meg miért nem vesz olcsóbb gépet ÉS börruhát+bukót? És itt megint belép a képbe a ''morbus hungaricus'' azaz az irigység, meg a hülye komplexusok kiélése. Persze, hogy nem fog egy olcsóbb gépet venni, ha megkaphatja a legerősebbet, a leghalálosabbat. Ezeknek az embereknek megmutatnék néhány motorbalesetet, hogy lássák, mit tud művelni az aszfalt, a szalakorlát, vagy egy másik autó az emberrel.
Explosión de dos tiempos
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #895 üzenetére
Azer van mindenki ilyen hülyén, mert az ilyen mamakedvence hülyegyerekek akkneki a legdrágábbat és csakis a legjobbat veszik a picinyüknek, nem szeretik, ha péld a bukó elnyomja a zselés halyukat, vagy mert a motorosruha nem olyan menő mint a rövidgyatya, napszemüveg, strandpapucs, rövidujjú. Általában én is fel szoktam öltözni, de most úgy mentem, hogy megyek azzal a szarral egy kört, azt mondom hogy jó (örüljön nkei), azt megyek is haza. Még a bukó is a motortulajé volt (annak nem lett semmi baja).Ez a durva, hogy most mentem először védőcucc nélkül, és most kell borulnom. Faterom szerint (ősi motoros) az nem motoros aki egyszer az életben nem borul. Neki is csak egy volt, szintén 5 év volt a háta mögött, a Javajával átment egy mélyebb tócsán aminek az aljában volt egy jókora kavics, azt a motor minden előzetes nélkül kiment alóla.Hasonlóan sérült ő is....Remélem nekem is ez volt az első és utolsó eset.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #894 üzenetére
Tök mindegy, hogy kit mi hajt a motorozásra, mert minél több a motoros, annál jobb ez a motorozásnak. Egyre jobban odafigyelnek ránk, az autósok is, meg talán a törvényhozók. Nagyobb erejű lesz az érdekképviselet, ami ismételten jó. De ezzel fel is hígul a motorostársadalom. Nagyon nincs kultúrája hazánkban a motorozásnak... sem. Le kellett vezetnem munkából kifolyólag 1500 km-t 3 nap alatt. Egy kezemen meg tudtam számolni, hogy hány motoros van rendesen felöltözve, a többi pólóban(!) és szandálban motorozott minimum 600-as gépeken. A menetszél lassan már a pólójukat is letépte. Természetesen kevlár bukót sem láttam nagyon a fejükön. Elkeserítő, hogy mennyire nem tanítják meg motorozni ezeket a balfaszokat. Vagy nincs kitől példát venni?
Explosión de dos tiempos
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #888 üzenetére
Igen, kilenc évesen kezdtem, ha érdekel autót is 3.5 éve vezetek (vectra, 300D-s merci, Pezsó 206), és amit biztos hogy nem hisztek el, kamiont is vezettem, de csak kétszer.de most vissza a motorokhoz.Először babetta, aztán simson, amerigo, honda spacy,honda mtx 125, Leonardo...megvoltak a fokozatok, persze ezek közül nem mind az enyém volt.Amikor még én motoroztam nem volt sikk motorozni, tehát engem nem a birkaszellem hajt a dologra.
[Szerkesztve]"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
zetorg
senior tag
nem tudjátok hol lehet venni _mutatós_, tehát nem digitális fordulatszámmérőt?
van a motorom műszerfalán egy digitális óra, de abban összefolyt a kristály és gondoltam, hgy egy ford.számmérőt raknék a helyére, ha kapnék értelmes áron.
kb. 5 cm átmérőjű fér el és 5-6k-t áldozok rá.
néztem boombastic-ban, de ott valami huszonvalahányezer volt és ''csak'' 8 ezerig mér... -
simonzé
addikt
Asszem eljött a pillanat, amiért megérte úgy másfél-kétmillió éve megteremteni az embert.
Eljött az évszázad üzleti lehetősége:
Eladósorba került gyönyörű, erős, kicsit felspécizett, megbízható, fekete, ''SIMOON'' feliratú szépséges segítőtársam, hűséges fegyverhordozóm SimonDé (Teljes nevén Simon Honda Dio).
Pár kép, ami nem egészen a mai állapotot tükrözi:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
A képek elkészülte óta történt egy s más:
-Kapott két gyári tükröt
-Kapott egy új hátsó, majd egy új első gumit
-Kapott egy akksit
-Kapott egy vadiúj gyári 70 ccm-es Honda henger+dugattyú+tömítés szettet (pont 1000 km-rel ezelőtt, azóta szépen szabályosan bejárattam)
-Kapott Két saját tervezésű SIMOON, és egy gyári Carryboy matricát.
-A műszerfalra applikáltam kedvenc Casio karórámat, mivel erről a típusról kihagyták a műszerfali órát.
-Adok hozzá ajándékba egy kicsit kopott fényezésű, de kimondottan biztonságos tárcsafékzárat a két kulcsával együtt.
A moci végsebessége ismeretlen, sík úton 60-nal próbáltam, de még nem ért véget az ereje. Emelkedőn (felüljárón) felfelé is könnyedén gyorsít, nem érdekli a terep. Csak kíváncsiságból lemértem a gyosulását, nem egészen 3,2 mp alat éri el az 50-et. Sisaktartó rekesze és sík padlója van, ami simán elbír a vezetőn kívül alkalmanként 1 csomag csemperagasztót, egy nagynyomású mosót, három korcs kölyökkutyát vagy akár egy 4+3-as szerverházat is. Tapasztalatból beszélek! 100-ból 99-szer az első rúgásra indul, egyszer a másodikra, de persze az elektromos önindító is azonnal beröffenti.
És az ára... Pff... Már röhögök, olyan alacsony: 115e Ft.
Nem hardver, de hátha érdekel valakit. egy hét garit adok rá, de száguldozós hülyének nem adom el. Csak az jelentkezzen, aki úgy fogja gondját viselni, ahogy én tettem. Ja, 96-os évjáratú, ha valakit komolyan érdekel ki is próbálhatja. Három nap ''garit'' vállalok rá, ahogy kell. Ha valaki jó motort keres, ez kell neki. Az ár csak PH-soknak és csak kismértékben alkuképes.
Nem vagyok netközelben, így ha valakit érdekel telefonon keressen. Tényleg nagyon jó moci és nagyon fog hiányozni, de most ajánlottak fel egy jóval nagyobb, újabb, drágább másik mocit bombaáron. Csak meg ne bánjam!
[Szerkesztve]I don't fit in. I fit out.
-
TitiRii
senior tag
válasz Topiccsendőr #881 üzenetére
az amiröl te bezsélsz az már gyujtás tuning
a tiltás kikötése nem egy bonyolult dolog és bevett szokás
(pl az én gilera rc 600 omban denso elektronika van és ez is ugy van fojtva hogy elé van kötve egy kisebb kütyü(teljesen sorosan, a csatlakozok is ugy vannak kialakitva hogy a bejövöv kábelt lehuzom a kütyüröl, a kimenöt a gyujtásrol,és akkor a 2 össze dugható a kis mütyür nélkül is, pedig ilyen specko vizhatlan csatik, lényegében valami miatt ha nincs rádugva gyorsabban pörög föl(ezt nem tom megmondani hogy befojásolja, bár sima fix jelados cdi gyujtása van szal gondolom más a gyujtás karakterisztikája igy mert más jeleket kap, meg följebb is pörög 6000rpmtöl,egészen bele a piros mezö közepéig 8000 ig de ez egy ekkora 1 hengeresnél már kinzás, szfaltot lehetne vele törni)
a tuning simsonrol itt vannak képek, ha érdekel valami kérdezz
Bővebben: link
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #885 üzenetére
Az a legjobb, ha az emberben minél előbb tudatosul, hogy árnyoldala is van ennek a divatos hobbinak. Sajnos vagy szerencsére... sikkes lett motorozni. Ennek én speciel nem örülök. Nem szeretek olyan dolgot csinálni, amit sok birka csinál. Mindegy, remélhetőleg ezek után nem fogsz vagánykodni a barátnődnek meg a haveroknak, ha egyszer nagyobb vas kerül a kezed ügyébe.
Azt mondtad öt éve motorozol? Akkor 9 évesen kezdted? Mire ültél rá 9 évesen?
Vagy elszámoltad?Explosión de dos tiempos
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #884 üzenetére
nem vettem semmit,meg mocis ujságkat sem nézegettem,igyis elég volt hallani asszonytól,nézd kisfiam apád már megint a motorokat bámulja
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #882 üzenetére
Mellesleg még nem is lehet kocsim, 14 vagyok.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #882 üzenetére
Amig nincs kezemben a jogsi, addig csak tanfolyamon vezetek, aztán fojtatom. Nem akarok leszokni róla, csak most már sokkal óvatosabb, és ennyivel okosabb vagyok.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ReDPiTTY #876 üzenetére
Milyen a motorosújság/katalógus felhozatal? Vettél valami jó cuccot? Sok dolog mellet én azt utálom ebben az országban, hogy egy fos a szakirodalom. A német az angol meg az olasz újságokban 100-szor érdekesebb témákat dolgoznak fel, amit nem foghatnak rá a pénzre. A teszteknél/híreknél elfogadom a pénzkülönbségből adodó más minőséget.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #880 üzenetére
Hát igen, védőfelszerelés 1000 fokban is. Na meg persze elővigyázatosság. Gondolom hányingered van a motoroktól. Ilyenkor derül ki, mennyire szereted. Ha egy hónap múlva ''nevetve'' gondolsz rá vissza, akkor nem fogod lecserélni autóra. Kíváncsi vagyok, átmész-e a tűzkeresztségen?
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Bocs, összetévesztettem egy öregebbel ezek szerint. Nem a kipuffa, hanem a hengeren a leömlő van ''eltömítve'', amit ha kimarsz, akkor alul annyit sem fog menni, amit széria hengerrel megy. Lehet hogy felül kapsz valamit, de alul használhatatlan lesz.
A power szelepnek meg pont ez a lényege, a változtatható keresztmetszet. Ezért tol alul is meg felül is.
A tuning robogó hengernek majdhogynem a ''vezérlése'' is át van szabva, a felömlők/leömlők más mérete miatt. De azt nem is kell kimarni...
A Jog-oknál én ennél bonyolultabb dolgokat láttam. (3KJ blokkosok) A CDI dobozt szét szokták szedni, és kicserélnek benne valamit. Nem pedig egyszerűen lehúzzák. Mi értelme van akkor a 15 000 forintos Daytona elektronikának, ha ennyi lenne a garázsban.
Akkor helyesbítek:
Minden magyar háztartásban megtalálható a védőgázas/lánghegesztő.Explosión de dos tiempos
-
sharpapa
senior tag
Ezt meg kell hogy írjam:
Haverom hívott. hogy nézzem meg a Dio-ját, elmentem. Gondoltam, hogy ha egy 200-kilós döggel járok, és négy-öt éve motorozok, az elég ahhoz, hogy semmi bajom ne legyen. Rövidnadgrág+rövidujju pólóban felültem mentem egy kört, és amikor meg akartam álni, az első kerék pont egy kb 1.5 négyzetméternyi homokra futott, fékeztem, és 30-cal hatalmasat estem, majd 10-15 métert csúsztam. Van egy jókora mély seb a bokámon (kb 10-10cm), a karomon, a tenyeremen, nagylábujjamon a körömből egy kicsi letört, térdemen könnyebb horzsolások. Nem hittem el, hogy egy ilyen kicsi motorral, ilyen kis sebességnél, ilyen rutinnal és tapasztalattal ekkorát tudok esni.
Nem tom mikor ülök legközelebb motorra,egy ideig nem is akarok, ezt fel kell emésztenem, gyógyulni kell. Mindenkinek ajánlom, hogy halgasson az ilyen óvatoskodó emberekre,mert legtöbbször legyintünk eggyet ''persze, te tudod'',és hülyének nézzük. Én is jól megszívtam mint a torkosborz. Csak ennyi"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Adris
csendes tag
válasz ReDPiTTY #876 üzenetére
Oldalról télleg pofás, de máshonnan ... hm ... Bővebben: link hát nemtom. Asszem maradok a Hayabusánál
-
TitiRii
senior tag
válasz Topiccsendőr #868 üzenetére
egy 2 éves robogó mióta 1000 éves?
védögázas lánghegesztő? :S az meg milyen? lángrol és védögázasrol már hallotam
kitágitott kipufal nyomaték vesztés?!
nem tudom ezt mond a power szelepes gépeknek, meg a simomnak
(Bővebben: link
nem sok 8le simson ronhangál az utcákon
mellesleg a tuning robogo hengereken is ha megnézed amiben külömbözik a gyáriktolhogy nagyobb/több felömlöi vannak, nagyobb beömlö és kipuf nyilással
szerintem..
részemröl maradok továbra is a supermotonál de mivel multkor guru kolega ''1000éves'' robiján én nem találtam a japán motorokra jellemzö oj divatos elektronikus leszabájzot, ezért javasoltam kérdezze meg nálam nagyobb robogo szakiktol hogy ebben a tipusban hol van az a bizonyos fojtás ami szigoruan nem engedi 45-50 fölé a gépet(pedig érezhetöen menne még) a jamaha jogokon és aprilia több modeljén egyszerüen csak a gyujtás elektronika elö van kötve sorosan egy kisebb doboz, azt kihuzva az áramkörböl megszünik a leszabjázás
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #865 üzenetére
apriliát egy darabot nem láttam!ducatibol nagyon sokan a monstert hajtják/nekem ez a No1/cagivát sem láttam,viszont láttam egy brutale orot aminek kiakadtam a ''semmilyen jellegzetes''hangján.a japán modellek nem nagyon menőek azaz nem a speed a legmenőbb hanem inkább a naked-eket használják.most láttam élőben először triumph speed tripletBővebben: link.ez élőben nagyon állat.A városokban akkor is inkább a nagy 500 luxusrobikat részesítik előnyben,amikkel hihetetlenül tudnak lavírozni és iszonyatosan nagyot gyorsúlnak
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #874 üzenetére
Ok, ezt én is tudom, de ezeket figyelembe véve mondom.Még mindig a két hülyénél vagyok leragadva,hogy motort csak láttak, és ők az okosabbak...
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #872 üzenetére
Örülhetsz, hogy nem egy húsz éves Tactot kaptál a segged alá. Én aztán megjártam anno a rutinon (VF 750), meg a forgalomban is. Mindkétszer lerobbant a nem fiatal konstrukció.
Mondjuk nekem tetszenek ezek a minimal robogók. Semmi sallang, csak a szükséges dolgok. Semmi kamu. Akárcsak a Sachs Beast. Ez a jövő, nem pedig az agyonbonyolítás.
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
sharpapa
senior tag
Uh képzeljétek, most jövök rutin vizsgáról (átmentem), egy Yamaha Sliderrel mentem, amit már azelőtt is rühelltem, hogy ráültem. Van két haverom akik meg bele vannak buzulva, azt még motoron se ültek.Mondom nekik mekkora sz@r, azt elkezdik ''ó még pont te tudod, mert most nagy cucc hogy mentél vele''. Egyszerűen kényelmetlen, szar a hangja, szarul néz ki, (bocs ha valakinek ilyen van, ez az én véleményem egy Aprillia után).Csak ez a két gyerek akkora lol, hogy ezt meg kellett mondanom. Ahogy már Adris említette, egy darab kővel el lehetett volna intézni a dolgot.(mér nem tettem)
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #869 üzenetére
Ugyanmár, minden megoldható egy darab kővel meg némi kézügyességgel. Az ősembernek is csak ennyi volt, mégis mire vitte !
-
Topiccsendőr
addikt
Amíg nem így néz ki, addig ne is hagyjátok abba!
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ebben a magazinban ezt írja:
''A leírtakból láthatjátok, hogy a legegyszerűbb teljesítménycsökkentő akadályok eltávolítása otthon, a garázsban is megoldható némi kézügyességgel, de néhány ezer forintért bármelyik szakműhelyben is elvégzik a műveletet.''
Gratulálok. Tulajdonképpen minden magyar háztartásban megtalálható a légkulcs, meg az erőszár, a védőgázas lánghegesztő.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk egy ezer éves Esteliten mximum a variátorhoz tud nyúlni az ember. akkor állapottól függően 60-65-öt fog menni, persze gyorsabban szét fog hullani. a régebbi robogóknál a henger van úgy kialakítva, hogy a kipufogórés után szinte félig ''be van zárva'' a leömlő. Aki ezt kimarja, annak megcsókolom mindkét lábát. Ha meg kimarja, akkora nyomatékot fog veszteni vele, hogy nincs értelme. Úgyhogy, ha már csinálunk valamit, akkor csináljuk rendesen. Azaz, bele se fogjunk, ha nincs rá pár százezer forintunk.
Explosión de dos tiempos
-
Adris
csendes tag
Nos, én ugyan természetesen sokkal jobban is el tudnám neked magyarázni de most nincs kedvem hozzá szal: Bővebben: link
-
Guruka
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy Suzuki UF 50 ''Estilete'' robogóm, szeretném kiszedni belőle a folytást, de nem találom, hogy hol lehet. Szeretném, ha egy kicsivel jobban menne. Akinek van ötlete az kérem ossza meg velem legyen szíves.
Üdv,
Guruka -
Topiccsendőr
addikt
válasz ReDPiTTY #861 üzenetére
Mesélj még, milyen motorokon mennek arrafelé? Mármint nagyokon. Aprilia, Cagiva? Mennyire él még a Cagiva ott? Mennyire vannak elterjedve a nálunk fehér holló számba menő Benelli Tre Tornado-k, vagy Benelli TnT-k? Ducati 748? Vagy mik a menő modellek odaát?
Explosión de dos tiempos
-
red^bull
csendes tag
hát ezt elég rosszul hallotad emrt olyan köbcenti határ nincs hogy 250 csak olyan van hogy m= (moped az 50 ccm alat és vallami kevés kw 14 év től)
a1 =amit én is csinálok 125ccm 11kw 16 évtől és ha az két évig megvan akkor megkaphatod a korlátlant 18 óra vezetésel kresz náélkül
a korlátozot= az 25 kw nál nem több ccm az mindegy mekkora le is folythatod vagy is lekkel mert olyan nincs ami csak 25 kw és ha az is meg van két évig akkor megcsinálhatod a korlátozatlan valam 18 óra vezetésel és kresz nélkül 18 évtől
a minden mindegy hány kw és hány ccm korhatár 21 év -
capafog23
őstag
Az volna a kérdésem hogy tudtommal van egy olyan vizsga amit 16 évesen lehet lerakni és azzal lehet 250cm2-ig vezetni igaz ez vagy valamit félreértettem???
-
ReDPiTTY
tag
most jöttem meg olaszországból,és érdekes mód 50es robogót már alig látni,kivéve a csajokat akik scarabellóval tépnek kettesével.inkább a 125 250 de az 500 asok nagyon elterjedtek!és mi az ami Q-ra tetszett?az hogy a nagy gépekem fenn ülhet az egész család.hátul mama elől meg a gyerek megfelelő sisakban!nálunk mikor lesz ilyen?nézegettem a km órákat,180-200 van beleírva,de a gyorsforgalmú utakon sem hajtanak 100-120nál jobban!viszont előznek jobbról balról,szembe a forgalommal,de egy mutogatást,dudaszót nem hallottam!a lámpáknál volt szép látvány amikor a pirosnál feltorlódó sor elején összegyűlt vagy 20-40 robogós motoros aztán zöldnél -mint a versenyeken-elgyorsultak a motorok
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
zetorg
senior tag
válasz Topiccsendőr #859 üzenetére
Malaguti F12, ~150.000
van ismerős, aki összerakja ingyen és nem gányol.
alkatrészre annyit költök, amennyi van.nem veszek gagyi cuccokat. -
Topiccsendőr
addikt
TUNINGolósoktól lenne néhány kérdésem:
Milyen értékű a robogó, amit tuningolni akarsz?
Otthon szeretnéd csinálni, miután egy fórumon elmondták, hogy kell, vagy szerelővel?
Mennyit költenél tuningalkatrészekre, illetve (igényesebbek) szerelőre?
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Szerintem át kellene nevezni ezt a topicot robogó tuning topicra.
Explosión de dos tiempos
-
red^bull
csendes tag
hi tudnátok tipptt adni egsy honda tact tuningulására ja és egy gyári légszűrő se lenne rossz
-
Guruka
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy Suzuki UF 50 ''Estilete'' robogóm, szeretném kiszedni belőle a folytást, de nem találom, hogy hol lehet. Szeretném, ha egy kicsivel jobban menne. Akinek van ötlete az kérem ossza meg velem legyen szíves.
Üdv,
Guruka
[Szerkesztve] -
zetorg
senior tag
válasz Topiccsendőr #851 üzenetére
Tudom-tudom.
tényleg.Nem kell valakinek egy full tuning Piaggio Zip?
háromszoros európa-bajnok motor.1,2 millió... -
csoszka
újonc
Sziasztok!
Nemrég vettem egy superjogot és szeretnék tanácsot kérni a fanatic cimboráktól mit csináljak vele, hogy jobban menjen. Unom egy kicsit a 60-as tempót. előre is köszi. -
pilop
újonc
sziasztok yamaha super z hez hol kapok hátsó sárvédőt?
-
Yaye
őstag
-
zetorg
senior tag
válasz Topiccsendőr #844 üzenetére
a motort is ismerős hozta olaszból, úgyhogy az alkatrészek beszerzése sem nagy probléma.
ma raktuk rá a 70-es malossi hengert, elég jó lett, csak még járatni kell.elvileg 14 lóerőt tud a henger, de hogy ezt kihozzam belőle, kell még sok mindent venni... -
GodHeart
senior tag
srácok nekem kéne egy formanyomtatvány motorvevéshez. Valaki tud segíteni!?
szerk: gyorsan
[Szerkesztve] -
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #843 üzenetére
Csak arra céloztam hogy tudom hogy NEM te vagy az aki szerint a robogóba hangcucc kell. Csak azért hangsúlyoztam ki mert a te postodra válaszoltam ... de csak mert azt a gondolatmenetet folytattam. Mindenesetre fenntartom hogy motorra zene baromság, egyrészt a bukósisak, másrészt a nyitott tér, harmadrészt a kipufogó- , motor- illetve szélzaj, végül a helyhiány miatt. Hogy az olyan apróságokra mint a kis generátor, semmi akksi, már ki se térjek. Különben is: városi rövid utakra aki nem tud meglenni zene nélkül az menjen autóval. Hosszabb túrákra meg aki motorral megy a direkt a sebességérzetben meg a tájban gyönyörködik, nem a Groove Coverageban Aki meg speedmotorral száguldozik (aki nem száguldozik az minek vesz olyat, vegyen inkább choppert azon is megnézik és ahhoz illik is a lassú menet, ráadásul az üléshelyzet is kényelmesebb) annak meg aztán minden figyelmével az útra és a forgalom többi résztvevőjére KELL koncentrálnia. Ha nem így tesz hamar az intenzíven vagy a temetőben találja magát. Végül pedig: egy erősebb kimenettel rendelkező mp3 lejátszó, fejhallgatóval a bukó alatt miért nem jó azoknak akik mindenáron zenét akarnak? Szedje le a sportkipufogót ... ön dönt: hallgat (zenét) vagy halad
[Szerkesztve] -
zetorg
senior tag
szevasztok robogósok
két hete vettem egy malaguti f-12-t és az lenne a kérdésem, hogy lehet-e cserélni a műszereken a plexiket!?az előző baromarcú gazdája belevéste, hogy ''R+E'', szépen keresztbe a 3 műszeren -
Adris
csendes tag
Ha 5ezer eurós autóra van kereslet, 5 eurós robogóra is lenne ! 4499 FTos önköltségi ár, Kínában 5ezer HUFnak megfelelő csomcsingba (helyi fizetőeszköz) kerülne (kínai paraszt 10 évi, gyári munkás 10 havi átlagkeresete) itthon meg 14999 HUFba. A szállítás, vámok, adó, meg a hawaii nyaralóm ára ugye megdobja kicsit. De ezt mindenki megértheti. (Aki meg nem annak csak a szőlő a savanyú) Mivel eldobható ezért nem kell rá pl. tanksapka. Nehogy már túlhasználják. Csak ezen az apró alkatrészen minimum 50 ftot lehet megspórolni! 100 millió legyártott példány esetén (ennyin vásik el végleg a szintén Kínában gyártott gyártósor) az 5 milliárd forint megtakarítás ! Csak ezen az egyetlen alkatrészen ! És egy robogó hányezer alkatrészből áll ! Minimum a fele simán elhagyható! Pláne ami nem látszik. De ott vannak a csavarok is. Többszáz robogónként. Nem kell egyse. Úgyse lesz szétszedhető. Nincs szervízköltség. Se szervízhálózat kiépítésének költsége. Garancia ??? HAHAHA. Ha nem indul be cseregarancia. Ha már beindult akkor annyi. Egyszerhasználatos ! Az új szlogen emberek ! Kínai egyszerhasználatos termékek ! Kici kínai acni naccon óccón.
-
Adris
csendes tag
Jövöre a Keewayekbe beépített hifi cucc lesz ... mit hifi, high-end. Bung-Olufsen vagy Ned néven. Az autóhifi showkban is megjelenik majd a legjobb robogózene versenyszám. Miért is ne, semmivel nem értelmetlenebb mint a hangnyomásverseny.
Bár ez utóbbira már készül a cuccom. Olyan lesz hogy mikor bekapcsolom az összes résztvevő dobhártyája beszakad, a szívük megáll, az agyuk meg lecsorog a lábuk szárán ... az lesz ám az ultimate solution. Tutira bekerülök vele a Guiness rekordok könyvébe. Csak még meg kell oldanom a távirányítást, meg hogy ne csak ipari áramról üzemeljen a cucc (jelenleg csak arról megy) De Uhrin Benedek már szebben szól rajta mint a dolbihifisztereó8.2es TVmen.
Azután kifejlesztem végre az egykerekű robogót, és elkezdem gyártani Kínában. Eldobható kivitelű lesz, elvégre ha fényképezőből meg mobiltelefonból már van eldobható akkor robogóból miért nincs? Nincs több aggódás hogy ellopják. Nem kell időt vesztegetni a leláncolására. Nem kell parkolási díjat fizetni utána. Sőt. Ha robival érkeztél és megis ittál nem kell megkérni senkit hogy ott hagyhasd. Az ára versenyképes kell hogy legyen a sofőrszolgálatokéval. Újrahasznosított papírból és műanyagből, kínai gyermekmunkával simán kihozható 4499 FTból darabja. BEFEKTETŐKET KERESEK ! Kormányközeli bankok előnyben, orosz-ukrán maffia, arab pénzváltók hátrányban ! Szlogen: Itt a jövő, ez a menő ! (Távlati tervek: eldobható házak hajléktalanok részére. De ezen még dolgoznom kell) -
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #836 üzenetére
Jaja, feltétlen kell a robogóra a fejegység+erősítő+mélyláda. Igaz hogy ezek nélkül is hallja az utca eleje ha befordulsz a másik végén, hála a kipufogónak (a kocsikba ugyebár ezért rakják be ezeket) de több szem ... mint tudjuk. Ezenkívül milyen dolog már az hogy esőben megázik rajta az ember? Gyerünk tetőt fabrikálni rá! De hogy tócsába belehajtva se legyen vizes a ruci nosza befedni az oldalát is. Kanyarban be kell dönteni a gépet? Rakjunk alá még 2 kereket ! Jéé feltaláltam vmi újat ! Mi??? Hogy 100 évet késtem? Affrancba, ilyen az én formám Héé emberek, fogjunk elé egy lovat inkább, olyat még úgyse csinált senki
-
Topiccsendőr
addikt
Persze ettől függetlenül meg lehet csinálni igényesen, csak az rengeteg munkaóra+pénz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sosperecek18 #831 üzenetére
Szerintem egy robogó nem zenehallgatásra való.
Explosión de dos tiempos
-
GodHeart
senior tag
válasz sosperecek18 #833 üzenetére
te figy minap minden helyen robogót kerestem magamnak és valahol köztük volt. Talán aprón, de valamelyik ilyen hirdetési oldalon.
-
GodHeart
senior tag
válasz sosperecek18 #831 üzenetére
lehet kapni asszem 15k körülö áron hangfalszette robogóhoz. Én inkább azt javaslom! : )
-
sosperecek18
őstag
válasz Topiccsendőr #830 üzenetére
ÉS ha csak 2db-ot raknék rá?
DE ha menne akkor nem tagadod, hogy nagy királyság lenne!
[Szerkesztve]Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sosperecek18 #829 üzenetére
Nem jól. Annak a szerencsétlennek a generátora nem egy paks, Úgyhogy a basszusgitáros szólójánál ki fog hagyni a gyújtásod. Ha egyáltalán működni fog.
Explosión de dos tiempos
-
sosperecek18
őstag
Hello van egy kira elképzelésem, amit megakarok valósítani:
VAgy egy robogóm és abba fogok/akarok 4db 50w-os hangfalat rakni, a vezérlőt(lejátszót pedig ami elől van csomagtartóba raknám! Szerintetek ez hogy hangzik?Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #825 üzenetére
140k-ért van hirdetve jelenleg is egy licitálós helyen. ez a minimál ár. Csak egyik netes ismim haverja, így ennyire lelett alkudva.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #824 üzenetére
120k -ért gyanúsan olcsó. Ennyiért egy Jog zr-sem nagyon kapsz. nézd meg a felniket, nincsenek-e megpadkázva, a gumik állapotát, a fékbetéteket, meg hogy nincs-e valami rágányolva, pl kamu sportlégszűrő, stb. Mondjuk itt is a műanyag idomokat lehet a legnehezebben/legdrágábban megszerezni, úgyhogy ha jól megy, akkor biztosan megéri.
Explosión de dos tiempos
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #819 üzenetére
97'-es.
120k.
és a karosszéria abszolúte nem sérült.
Ma kipróbáltam. Végülis mindent rendben találtam rajta. Fékek jók, akkor a hidraulika rendben /nem folyik/. Szal én hibát nem láttam rajta, csak a használatból eredő néhány apróbb helyen a kopást a festésen. Nah szerinted megéri!? -
sharpapa
senior tag
Ezekről a kínaiakról, meg olaszokról stb csak annyit tok mondani, hogy egy használt Aprillia- ha még drágább is -sokkal jobban megéri mint pl egy vadi új Keeway, vagy Cpi, vagy bármejik ilyen ''dögös'' kínai. Saját bőrömön is tapasztaltam.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Adris
csendes tag
Ja és szerintem a mostani kínai robogók 100-150 ezer FT közötti összeget érnek. A többi az az emberi kapzsiság miatt van rajtuk. De az olaszban gyártott robogók se érnek 550-600 ezret. Reális áruk úgy 400 körül van. Akkor ha mondjuk a Japánban gyártottak megérik az 5-600at. De olyat itt nem lehet újonnan venni, hála az EU védővámjainak, meg a kapzsi kereskedőknek. Mondjuk ahogy kinéznek, meg amilyen kicsik a japán emberek mérete miatt lehet én is inkább olaszt vennék. De azért ha a Toyota vagy Honda vs Fiat minőségre gondolok ... hááááát ... Bár a japcsik kezét is akkor törtem volna el mikor megnyitották az első európai összeszerelő üzemet.
-
Adris
csendes tag
Nem a Keeway-t említetted? Az meg tudtommal kínai.
Azt nem vitatom hogy MAJD feljönnek minőségben. Mint ahogy a koreai autóipar is feljött. De attól még hogy tavaly előtt anyámnak egy Matizt ajánlottam új autónak (2 milláért klímával, lufival, villanyablakkal) egy Seicento vagy Swift1 helyett (most 17 ezer km van benne csak városban használva, eddig az egy éves kötelező szervíze előtti check engine lámpafelgyulladáson - saját lábán elment odáig, ott AC pumpát cseréltek benne gariban - semmi baja nem volt még, éves szervize eddig 2x24 ezer HUF volt, ezen kívül csak a kötelezőt meg az ablakmosó folyadékot kellett rá fizetni, pedig a 16 ezerből minimum 5öt én tettem bele ''digitális'' vezetéssel) pár évvel ezelőtt simán kiröhögtem volna bárkit aki vesz egy Daewoo Racert. Sőt pl. országútra a Matiz se való mert 130 felett nem megfelelő a futóműve, 140 felett meg a motorja. De azért nem hinném hogy azt megérjük hogy a BMW vagy a Honda, neadjisten a Toyota kínában gyártott alkatrészeket tesz majd az autóiba, mint ahogy teszik azt most a legnevesebb DVD player-recorder gyártók is. Persze az utódaink lehet látni fogják azt is Kivéve ha addigra ott is elérik a bérek az EUs (NEM a magyar ! ) szintet. Ja és ma már Yarist (akciósban olcsó) vagy Swift2őt vennék helyette. Nem azért mert nem vált be, hanem mert ezeknek egyszerűen sokkal jobb az ár-érték arányuk. Az új Matiz meg randa kívül-belül ! És hiába hibátlan eddig a matyi: nem hinném hogy 13 évesen tudja majd azt amit a mostani Toyota sportkocsim, hogy még mindig megvan az éves szervízelése 25 ezer FTból olajcserével együtt. (és ennyi se lenne ha az utak nem lennének balkániak) Igaz ezt a teljesítményéből kifolyólag nem is lehet ''digitálisan'' vezetni. De azért városban simán benyal 12 litert így is Szerintem a matyi motorja kis teljesítménye és a felhasznált anyagok minősége miatt 150-200 ezer km után mehet majd a kukába. Legkésőbb Más kérdés hogy az a plusz 100 ezer km megér-e +fél-1 millát. Főleg ha az az egész ár fele. Főleg ha mire eléri úgyis rég a sokadik gazdájánál lesz aki 100ezer km-el az órájában veszi majd meg szegény. Magyar viszonyok, ugye. Itt minél öregebb egy kocsi (vagy robogó) annál kevesebb kmert futott. 100 ezer km-ig csak nő az autók futásteljesítménye, utána csak csökken. Ki érti ezt ? -
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #810 üzenetére
Véleményem: motorikusan biztos jó, külsőleg egy trágya. Tele van aggatva mindenféle felesleges, infantilis motívumokkal. A műszerfala olyan, mint egy játékautónak. Én nem tűröm a kamu-dizájnelemeket, meg a kamu-légbeömlőket egy járművön sem. Olyan, mint egy rokokószék, csak gyorsabb.
Ja, a lényeg:
Milyen idős,
mennyire van megütve,
mennyibe kerül?
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Papa-Georgo #816 üzenetére
Inkább fizessen a tulaj neked, hogy elviszed...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Azonkívűl a Yamahát nem gyártják Európában. Csak az MBK-t. MBK Booster = Yamaha BW'S, MBK Nitro = Yamaha Aerox. Az MBK márka sokkal olcsóbb, csak a hirdetésekben újra és újra át akarják verni a népet, és úgy rakják fel/ akarják eladni, hogy Yamaha, természetesen drágábban. Egy laikus be is dől nekik.
Explosión de dos tiempos
-
Papa-Georgo
senior tag
Egy jó állapotban lévő romet pony mennyit érhet?
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Den
veterán
nos én taiwanról beszéltem nem kínáról. egyrészt.
de ha már kína. szép az eszmefuttatásod, csak néhány helyen hibádzik.
igaz hogy olcsó a kínai cuccok úgynevezett FOB ára (free on board, ami tömören azt takarja hogy az árban csak annyi szállítás van hogy kiviszik a kikötőbe és felteszik a hajóra) valóbban olcsó de az 50k azért tulzás, kapcsolatban állok több kínai céggel is, ennél vmivel több. pl azok amiknek a képét lejjebb belinkeltem úgy kb 70k. erre jön a szállítás, ami leginkább attól függ mennyi fér egy konténerbe, de nem horror összeg. ehhez jön 8 százalék vám, vagy spec esetben 4,5. Ezután a forgalmazó költségei, és ez dobja meg az árat, mert ugye be kell kalkulálni egy bizonyos garanciaköltséget, szervízfentartás, raktár, üzlethelység, alkalmazottak, reklám, stb, nem kis összeg. utána természetesen a haszon, és az újabb durva tétel 25 százalék áfa.
ha megnézzük a listát, látható hogy az európai gépeknél csak a tengeri szállítás nincs, tehát a komolyabb név miatt rátehető nagyobb profitot is figyelembevéve, alig többől állítják elő az európai rpobogókat mint a kínaiakat, ez betudható a magasabb munkabérnek, magasabb adóknak, környezetvédelmi költségeknek, stb.
és még valaminek. A kínai cégek az alapanyagot, alkatrészt azért tudják olcsón előállítani mert más léptékben dolgoznak.
euban egy cég a termékprofiljához szerez gyártókapacitást, kínában a gyártókapacitáshoz igazodik a termékprofil. ezek nagy nehézipari cégek 5-6 leányválalattal amik közt van acélüzem, hengermű., stb, mind hatalmas kapacitású és mindent gyárt amit tud az üzemeiben, ha kell robogóhengert ha kell ipari gépek öntvényeit, bármit ami az adott technológiával gyártható, ezért nagyon gazdaságosan mindig max kihasználtságon üzemel, ráadásul modern technológiával gyárt ami további költségcsökkentő.
és ehhez jön mégegy dolog. nekik az eu piac apróság, ezek kínábban indiában és ázsiai országban adják el a legtöbbet, ami egy több mint 2 milliárd fős piac.
na dióhéjban ez az olcsóség oka.
A minőség amiatt gyengébb mint a nyugati vagy japán gépeké, hogy mint te is említetted, ezek a termékek kőkeményen másolatok, és a méreteket le tudták másolni a kínaiak de a nagy márkák mögött álló know-how-t, és több évtizedes gyártási tapasztalatot nem.
de ezerrel fejlődnek, sok cég már kezd tullépni a másolós időszakon, egyre több jelenik meg saját fejlesztésel, és hihetetlenül akarnak.
nem adok 10-15 évet nekik, hogy feljöjjenek, sőtt...
mit anno a japánok.www.simson4t.hu
-
Adris
csendes tag
A nagy japán márkáknak annyi közük van a kínai gyártókhoz hogy az utóbbiak az ő 80as évekbeli technológiájukat vették meg licenszbe, illetve lopták el az annál újabbakat. Japán belpiacon a mai napig Japánban gyártott robogók kaphatók. A kínai robogóknál nem kell megfizetni a kutatást illetve a licenszdíjakat, ezért meg a munkaerő röhejesen olcsó volta miatt LENNÉNEK olcsók, ha a szállítás, meg a kisker-nagyker haszna nem lenne rajta. Egy itthon 300ezer FTba kerülő kínai robogót az importőr Kínában kb. 50 ezerért vesz meg. Ebből kitűnik hogy bizony nem csak a fentiek miatt olcsóbb a kínai robogó, hanem a beépített anyagok minősége miatt is. És ez utóbbi az ami miatt ezek annyival hamarabb tönkremennek mint az olasz, vagy pláne a belpiacos japán robogók. (gyengébbek kedvéért: a Yamaha Aerox, stb motorokat Olaszországban gyártják, nem Japánban ! ) Persze ha valaki évente csak 2-3 ezer km-ert megy velük nem biztos hogy találkozni fog a hibákkal. Vagy ha szerencséje van kifoghat egy jobban sikerült példányt is. De meg lehet nézni a hasznaltauto.hu-n meg a hasznaltmotor.hu-n hogy mennyi keeway meg többi kínai robogó keres új gazdát. És mind 1-2, max 3 éves. Meg lehet nézni ehhez képest az eladásra váró olasz robogók átlagéletkora mennyi. Na persze nem muszáj nekem hinni, itt egy használtrobi kereskedés fóruma. Bővebben: link
De a többi fórumon is ez a helyzet. Nem véletlen az sem hogy pl. a keeway.hu-n nincs fórum. Persze vegyen csak mindenki kínait, támogassuk az importőröket meg a kereskedőket. -
Topiccsendőr
addikt
Véleményem szerint, olyan, hogy minőség, nem létezik. Nem létezik vagy lassan meg fog szűnni létezni az a fogalom, hogy minőség, esetleg minőség és minőség közti különbség. Csak a pénz van. Tehát 280K-ért nem fogsz jobbat kapni, akármilyen márkát veszel is. Ugyanazt fogod kapni, csak egy kicsit más külsővel és más névvel. Persze vannak kivételek, de ezek a piac törvényei szerint kérészéletűek. A globalizáció miatt a jövőben valószínűleg mindeki meg tudja számolni egy kezén, hogy hány gyártótól vesz más néven különböző termékeket, amelyek között az égvilágon semmi különbség sincsen. Ezt kezdem észrevenni az élet minden területén. Legyen szó egy DVD íróról, vagy egy motorról. Az, hogy választhatsz, csak egy rószaszín szemüveg, amit felraknak rád. Akkor választhatsz, ha miliárdos vagy, és te magad csináltatsz egy robogót/autót. különben azt eszed, amit eléd raknak. Lehet, hogy ez még nincs teljesen így, de pár évtized és...
Explosión de dos tiempos
-
-
fradi81
veterán
Na nekem azt ajánlották vegyek keewayt. Ezt többek között egy motoroscsaj is mondta, mer hogy az olaszok a mennyiségre mennek csak, a sárgák a minőségre. De a lényeg az hogy most egy ÚJ Keeway Focus 250K és asszem adnak most hozzá itt Szegeden a Szőregi úti márkakereskedésbe bukót is. A lényeg hogy van szervíz meg minden, és elég jól néz ki a verda. A matrix meg olyan 280körül van, abba van ABS, riasztó távindító stb .Megyek és megnézem őket
moto g72, Ninebot d28e
-
GodHeart
senior tag
most fogok venni egy 97'-es Malaguti Phantom F12-őt! Vélemények a mociról!? Nekem külsőleg igen bejön!
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #803 üzenetére
nem véletlen a hasonlóság ugyanis a nagy japán márkák bérgyártatják a robogóikat taiwani cégekkel.
www.simson4t.hu
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #806 üzenetére
Azért az mégis nevetséges, hogy kihozod a szalonból, és egyből szétszeded. Arra van a garancia, hogy ezeket ők csinálják meg. Ezen az elven egy Simsont is vehettél volna, azt is ugyanannnyit kell szerelni. De ilyet még nem is hallottam, hogy szétszedi valaki a vadonatúj motort.
Explosión de dos tiempos
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #804 üzenetére
''Szerencsére az én baráti körömben is van egy Keeway, már több, mint 500 km van benne, a srác azt se tudja, eszik-e vagy isszák a robogót. Nem tudja, miért van benne olaj. Csak csőgázzal megy vele. Eddig semmi gond.''
Eddig. 500 kilo még semmi, bár ismerősök között ahhogy észreveszem a a kínai robogók közül a Keeway-nak van a legkevesebb baja.Már két éves,3.5E km-t futott, és mindössze 3-szor! volt szervizben (ami egy kínaitól már csúcs), kisseb bajokért, szóval az nekem is bejön, csakhát nem megy valami sasul.
[Szerkesztve]"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
senior tag
válasz oceanearth #805 üzenetére
Amikor báttyám vett egy Amerigo-t, az én faterom ugyanezt csinálta, és semmi baja nem lett tőle, sőt talált benne olyan hibákat, hogy a tömitőgumi egyszerüen csak !szét van rohadva! a vadi új motoron. Kínaiaknál nem árt szétszedni és átnézni minden csavart, mert többnyire trehány össszerakásuak.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
Néztem hirdetésekben CPI-t, egyetlen egy írta, hogy Yamaha alkatrészekkel újította fel a robogót. Ez érdekes. Lehet, hogy nem kifogástalanok a kínai alkatrészek? Dobtam neki egy mail-t, hogy miért cserélte ki japánra. Remélem igazat fog szólni, ha egyáltalán visszaír. Szerencsére az én baráti körömben is van egy Keeway, már több, mint 500 km van benne, a srác azt se tudja, eszik-e vagy isszák a robogót. Nem tudja, miért van benne olaj. Csak csőgázzal megy vele. Eddig semmi gond.
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Most nézem, hogy a CPI Hussar blokkja egy az egyben egy Yamaha 3KJ-s blokk. A légszűrőtől a kihajtásig. Szerintem ezzel túl sok probléma nem lehet... Legendák meg terjedhetnek.
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
sharpapa
senior tag
válasz Topiccsendőr #800 üzenetére
Van új modelja? Na mindeggy, az aktuális modell CPI Oliver volt.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
Új hozzászólás Aktív témák
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- Napelem
- Automata kávégépek
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Tőzsde és gazdaság
- Fotók, videók mobillal
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...