- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Papa-Georgo
senior tag
Egy kis tuning a robogón...Főleg városi közlekedésben hatásos
Bővebben: link''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
Egy jó állapotban lévő romet pony mennyit érhet?
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
Nemrég szereztem egy Yamaha jog Artistic Spec.-et....ez lenne a 3KJ? kicsit kavaros ez nekem.
Amúgy mit érdemes csináltatni vele, szervízeltetni, miaz a mi fogyó dolog rajta meg ilyesmi? Mit érdemes Tuningolni rajta? Hogy tartósabb legyen...''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
válasz Topiccsendőr #996 üzenetére
Öhh....
NYert....3KJ...''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
Yamaha jog robihoz, honna szerezzek alkatrészeket és idomokat?
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
mit szólnátok egy PH! Robogós találkozóhoz vmikor?
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
Megszeretlem a mocimat. Elég vicces, baja volt
Egyszercsak menet közben megállt alattam. Ma volt időm szerelgetni, lekaptam burkolatot meg minden, ekkor láttam, lecsúszott a gyújtókábel , visszaraktam, berugtam és láss csodát, rögtön járt. Viszont kicsit laza a pipa, majd cserélnem kell, ezért ideiglenesen raktam alá alufóliát, kitömni , így most elég stabilan áll rajta.
Nem tudtak véletlen gyújtókábelt Yamaha JOG 3KJ-hez?''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
Ilyesmire gonoldsz? [link]
Mert ezt a csonkos csövet vakcsőnek hívják, olyan mint a vakbél... kis túlzással. gyári folytás. de meglehet oldani házilag is, vagy opedig új kipufogóval...
[Szerkesztve]''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
Amúgy yamaha jog 3kj-hez tud vki vmi robbantott ábrát? motorról eseleg, meg stb. szerelés könyv vagy hasonló...
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
ha maga a cső a belső zárt cső, akokr értem, mert akadály és így csökkenti a teljesítményt...mivel nem tud annyira sokat kifújni. de ha nem zárt, hanem nyitott, akokr már kevésbé ... mert akkor azonm is átmegy, és csak falvastagsábna van vmi...
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
válasz a.t.t.i. #1628 üzenetére
Nekem volt egy sr-m, igaz 70es hengerrel.
Nem volt rossz gép, bár buhera miatt voltak betegségei...azt leszámítva, ha gyári cucc, akkor elég jól megy, jó méretei vannak én 85/186 vagyok, és kényelmes volt, jól ment.
Malagutit nem ismerem. Abból csak centrot próbáltam, de azis jó volt.
szvsz mindkettő jó választás lehet.''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
válasz a.t.t.i. #1635 üzenetére
Nah igen...első motorom amit vettem, az Aprilia..énsem értettem tőlságosan hozzá. Vmennyire ezért is szívtam vele. Másodszorra már sikerült egy jó mocit kifogni.
Ami szvsz fontos. Általában fékcsöveken, felnin rajta szokott lenni a gyártási dátum, ott pontosan megtudod nézni mikor gyártották, ergo mennyi idős. Amennyire lehetőség engedi, betekinteni mociba, leszedni leszedhető részeket, bekukkantani alá, nem rozsdás e , nincs e törés nyom, folt, stb. Akku-ra ránézni, nem folyik e, nincs e kicsapódás rajta. Elemeket, lámpákat végignézni, nincs e törés, repedés rajtuk, burkolaton van e matricázás, az alatt esetleg nincs e vmi repedés, mert gyakran ilyenekkel fedik el. Akkor, érdemes levegőszűrű alá benyúlni, hogy nem tocsog e olajban, mert ha megszívja magát az gáz. Szóval, egy naon picit ugye annak olajosnak kell lenni, de tényleg csak annyira, amennyire a szivacsnak kell, de pl. aprilián ilyen összenymoható, ha összenyomos, akkor nem szabad, hogy fojjon belőle, vagy csöpögjön az olaj.
Megkell nézni van e rajta tuning, ált. sportlégszűrőt szoktak felrakni, ed azt elég gyakran kell tisztítani, megkéne nézni hogy mennyire dzsuvás az is sokat elárul róla. Akkor megkell még nézni, amikor mész, ha tudod, hogy hol állt moci, nézd meg placcot, hogy esetleg nem látsz e vmi foltot alatta, vmi folyást, amit mondjuk biztosan betudsz helyettesíteni a mocinak, mert az sem túl szerencsés, pl. csöpög az olaj a légszűrőből, vagy a benya szivárog, az már elég gáz...valszeg karbi már full dzsuva és tűszelep nem zár rendesen benne.
Ha ezeket úgy látszatra szemügyrevetted, akkor jöhet éles teszt. Aprilia nagyon érzékeny, berugás/önindító szempontból..tudom mert szívtam vele. Ha nagyobb blokk van benne, önindítót elis lehet felejteni. Szóval fontos, hogy persze függ attól mennyit ált, vagy járatták elötte e, de azt, ha kipuffra teszed kezed /csak óvatosan/ érzede meleg e. Szóval, hogy max. 3-5 berugásból bekell hogy induljon, de legjobb lenne, ha első pöcre menne. Hidegen ált. nem szeretik önindítót.De azért meglehet próbálni, hogy annak milyen hangja van, behúzza e, szeretnek elromlani. Szóval ha nincs csörömpölő hangja, és hallod, hogy indít rendesen akkor ok. Nah, hamár beindult, akkor szép egyenletes hangja van e, van e noirmlis alapjárat, egy kicsit ráhúzol, visszaenged, és megmarad e, nem fullad e le.MEnjél vele pár kört. szépen, egyenletesesn jár e moci, nem inog binog, még középsztemderre felhúzva nézd meg, hogy kerekeket megforgatva azok egyenletesen járnak e, nincs e oldalirányba holtjátékuk. Első keréknél spirál rendben van e? /ha sebességmérő mér, akkor valszeg igen / Próbálj ki rajta mindent, működik e rendesen.Ha mész vele, húzzál rá egy csutkagázt, hamár szépen bemelegedett, hogy reagál rá, szépen gyorsul e? Aprilia elég jól gyorsult nekem, ha érezhetően lomha lenne, akkor vmi gebasz lehetősége sztem megvan.
Nézd meg milyen gumi van rajta. sr, ha jól emléxem amit írtál...ilyen rallys jellegű, szeretnek cross gumit rakni rá, ilyen nagy kockák állnak ki gumiból...na pl. betonútra ha kész halál, szart is kirázza belőled. Akkor ülést ha felnyitod, akkor az nem lötyög e, nincs e eltörve. Nézd végig kasznit, hogy casvarok mennyire vannak meg, van e hiány belőle, elemek rendesen helyükön vannak e. Nézz mindent át rendesen.
Szvsz, ezek amik fontos dolgok lehetnek, de majd vmi nagy guru jön, és helyesbít ha kell.
Aztán ha mindezt legnagyobbb körültekintéssel megnézted...még mindig érhet meglepetés.
Vétel után érdemes talán szervízben átnézetni, olajakat mindenképpen kicserélni, karbit kitisztítani, beállítani. akksit megnézni, esetleg cserélni, illetve gyertyát, gyertyapipát ha kell.''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
válasz a.t.t.i. #1637 üzenetére
Gondolom itt hűtésre gonodolsz. Levegős egyszerübb. Általában kisebb mocikon van, nincs vele túl sok gond.
''vizes'' egy újabb hiba forrás lehet. igazából, ha nagyobb testű moci/robogó, akkor teljesítmény miatt kell rá. Aprilia levegős volt. Ugyanakkor pl. egy Piaggio NRG az már ''vizes'' ha jól tom.
Amúgy, mocitól függ, malaguti nemtom milyen, apriliát írtam, normál használat mellett, elég levegő neki.''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest