- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- HBO Max & OD topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Router gondok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Crypto Trade
- DIGI kábel TV
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nessmester
friss újonc
válasz nyogo83 #79900 üzenetére
Az a baj, hogy én nem vagyok szerelő, nem is értek hozá (még), nekem a "szerelő" mondta hogy kimérte az alaplapot és az rendben van és a cdi is ki lett cserélve, mert azt nem lehet kimérni. Azért érdeklődöm én is nagy bőszen, hogy értsem is miről van szó Na meg, hogy tudjak érvelni mit is kellene megnéznie, vagy ha nem jut semmire akkor nagy valószínüség szerint nekem kell valamit kezdeni vele
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #79900 üzenetére
Én most megnéztem, elméletileg valóban egyben van. De egyetértek abban, hogy szerintem CDI-t így ki sem lehet mérni. Max oszcilloszkóppal lehetne kimutatni, hogy tényleg jó-e.
Azt néztem, hogy a 2010 utáni ilyen motorhoz 336000 ezer egy CDI.
A 2010 előtti modellekhez van náluk alternatíva 4500-től egész 72 ezerig.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Nessmester
friss újonc
válasz sityupityu #79902 üzenetére
Ez a 2003-tól gyártott típus, amúgy 2006-os ha jól tudom, de ki lett cserélve a cdi és így sem adott szikrát.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Nessmester #79901 üzenetére
En azt javasolnam, hogy mielott tovabb barmennyi penzt is koltenel ra, keress egy masik rendes szerelot ha van.
Nem egy raketatudomany a 2T gyujtasrendszere, azert illene egy max 10 perces mericskelessel kiszurni a 3 lehetseges pontot, hogy honnan-hova nem megy tovabb delej.
Ha a fotengely felol megy gyujtasjel a CDI fele es a CDI-tol nem megy a gyertya fele, akkor a CDI hibas(felteve, hogy az osszes meglevo feszultseg bemegy-e a labaira).
Ha mar odaig se jut el feszultseg, akkor hibaba van "kimerve" a gyujtasalaplap/jelado ellenallasa(mert gondolom ezt merte), hogy nem szakadt, attol meg nem biztos hogy elegendo feszultsegjelet general inditaskor a CDI szamara.sityupityu: azert vannak elmebeteg arak igy utolag a gyari alkatreszekre emlekszem talan a Madisonomhoz neztem automata szivatot valami 80 rugoert HA lehet meg kapni valahol...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Köszönöm srácok a tapasztalatokat, infókat. Rengeteget segítettek.
-
Nessmester
friss újonc
válasz nyogo83 #79904 üzenetére
Igazad van, keresnék én, csak sajnos kb 100 km-es körzetben nem találok, mert mindenki csak hobbi szinten foglalkozik vele munka mellett, és vagy nem igazán értenek hozzá (csak felszedett tudás szerelések közben) vagy nem érnek rá, más egyéb szerelés vagy elfoglaltságok miatt. Lassan 2 hónapja kajtatok szerelőt, az egyik megígérte de nincs rá ideje, akinél most van, akkor foglalkozik vele mikor éppen ráér. Motor szervízben nem foglalkoznak vele mert robogó kategória. Szóval meg vagyok lőve, azért is kérdezgetek mindenkit, mert sanda gyanúm, hogy nekem kell ezt is megtanulni, mint anno a glettelést, csiszolást, festést, meg autón a csapágy, fék szerelést, olajcserét
-
Topikgazda
válasz FeniX- #79896 üzenetére
Sokan vannak így. Láttam olyat, hogy oktatás közben a tanulómotor elé kilépett egy gyalogos, az meg hirtelen behúzta az első féket ijedtében, és már ment is ki az eleje. Az oktatónak kellett kiszállni segíteni neki, mert egyedül nem tudta felállítani a banditot. Volt vagy 60 kiló a gyerek, annak a motornak a tömege meg olyan 230 környékén van szárazon.
Egyébként én egy csajjal voltam végig amikor jártam oktatásra, de ő tudott motorozni, ügyes volt. Ismertem a bátyját és az apját is, motoros család. A csaj még terepmotorozott is régebben mint én.
Egyébként megmondjam, hogy mi a durva? Az, hogy A korlátlanra ha betöltötted a kötelező életkort és alkalmasságin megfeleltél, akkor úgy is mehetsz, hogy semmilyen más jogosítványod nem volt előtte! Tehát semmihez nincs kötve, az sem baj ha előtte egyáltalán nem vettél rész forgalomban, ergo még B kategóriás jogosítványod sincs. Döbbenet! Ezt még anno az A kategóriánál az oktatóm mesélte, hogy mennek hozzájuk úgy emberek, hogy semmilyen jogsijuk nincs. A törvény megengedi. Én 2010 környékén jártam amikor ez volt, de szerintem ezen nem változtattak azóta sem. Ez egy rohadt veszélyes üzem így szerintem. Eleve már a motorozás is az ha azt nézzük, ehhez hozzájön hogy még tanuló vagy amiben benne van, hogy teljesen új egy ekkora gép neked (tehát soha sem mentél még semmilyen nagymotorral), pluszban ott van még az is ha még egy B-s jogsid sincs. Tehát tételezzük fel, hogy az egyénnek nem csak egyszerűen nincs személyautóra jogsija, hanem valóban nem vett még rész semmilyen formában közúti közlekedésben (jogosítvány nélkül sem). Tehát fingja sincs semmiről. És ugye itt teljesen magadra vagy utalva, nem ül melletted az oktató aki vészhelyzetben közbe tudna avatkozni.
Számomra ez nonszensz. Ha gondolja valaki, akkor nézzen utána nyugodtan, én nem tettem, de szerintem ez a mai napig így van, hogy a jelenlegi törvény ezt megengedi.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DJGABI
addikt
válasz sityupityu #79907 üzenetére
Ez így van. De miért kéne épülnie bármire is? Így is elég húzós az ára
B-vel egyenértékű, KRESZ-t ugyanúgy megtanulja, úgy látom ha 0-ról kezdi, akkor 26 óra a kötelező gyakorlat. Jó, nyilván nem mellette van az oktató, de nekem anno M kategóriánál tök normális volt, nagyon figyelt ránk.
+ a motorozás azért általában hobbi, gyanítom elenyésző akinek csak az a kategória van magában. Meg ismeretségi körben csajoknál elég ritka (oké, persze most B125-nél rengeteg hölgy is volt), Szerintem elég réteg igény.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Topikgazda
válasz DJGABI #79908 üzenetére
Nem érted amit mondok. Ha pl először veszel részt forgalomban pl B kategória letétele közben autóval, akkor ott az autóban azért viszonylag biztonságban vagy, és nem csak az oktató miatt. Segédmotornál nem mozgatsz meg olyan nagy tömeget, jóval könnyebb a motor kezelése fizikai értelemben. Nagymotornál a súly+teljesítmény kombó miatt szerintem teljesen más a helyzet, jóval könnyebben meg lehet a baj, és ha ott baj van, akkor az nagy. Ha meg az illető még az életben nem közlekedett egyedül a forgalomban semmivel sem, akkor ez még jobban igaz.
C, D és az E kategórinál is egyenértékű a kresz B-vel, sőt még több is annál, de mégsem mehet bármelyikre csak szép sorban.A gyakoriság szerintem most teljesen mindegy. Az a baj szerintem , hogy egyáltalán lehetőség van ilyesmire.
Kamionosként azért már sok mindent megtapasztaltam.Persze ez csak az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sityupityu #79907 üzenetére
Beszélgettem egy motoros oktatóval, mesélte, hogy sokan még kerékpárral is feldöntik a bójákat a rutin pályán, de úgy kezdik, hogy ők csak nagy motorra akarnak ülni. Tényleg kéne valami korlátozás, mert ez nonszensz, hogy valaki kb 0 tapasztalattal vehet egy 1000-es 200LE-s gépet. Ez kb egy 800LE-s autó teljesítménye a seggük alatt és akkor még nem beszéltünk a motor kezeléséről. Mondjuk autóból is lehet venni nagyon erőset friss jogsival, bár az azért komolyabb összeg.
Ettől függetlenül én támogatnám a B-vel 125-öt, de szigorúan automatát.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Runner_fxr #79910 üzenetére
én támogatnám a B-vel 125-öt, de szigorúan automatát - annyi létjogosultsága mindenképp van, hogy egy nagyváros forgalmát (, ahol van 70 km/h megengedett is), már papíron és jogilag is tudja a 125 ccm vas.
Nekem is herótom van a sávon belül előzgetőkről, direkt fent megyek a sáv közepén. Vagy például a rakparton, ahol 70-nel lehet menni, de csak 2×1 sáv van, le szoktam húzódni, amikor nekem kényelmes és intéssel jelzem a mögöttem haladónak, hogy menjen, ha akar. Persze így sem tud szabályosan megelőzni, de belátható szakaszon belül nem lesz engem zavaró úthiba és számítok az előzésre.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #79907 üzenetére
Igen, nagy előny volt, hogy legalább a forgalmi helyzetek nem voltak idegenek, így is épp elég volt a bikanagy motorral küzdeni. Így minden nélkül tényleg nagyon meredek nekikezdeni egyből a magymotornak. Eredetileg en sem a "nagy A-t" akartam volna, de mostmár nem bánom. Zömében 125oseim voltak, ahogy valamelyik robogós topicban meg is irtam. Mai napig nagynak érzek egy 500as gépet. A 125ossel legalabb magadnak nem tudsz ártani, meg ha rád esik, akkorsem. max 110 kiló.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz macilaci78 #79911 üzenetére
Pontosan. 125-ös gép a belépő a dinamikus nagyvárosi közlekedésbe, az 50-es veszélyesebb is lehet adott esetben, mert az autók letolnak az út szélére. Aki meg nagyon béna az az 50-es géppel is összetöri magát, szóval nem látok rá értelmes indokot, hogy miért ne lehetne a B mellé csatolni a 125-ös robogók használatát.
-
őstag
válasz macilaci78 #79915 üzenetére
Oké, persze, én voltam a tájékozatlan. Sok kérdést megspóroltam volna.
-
sonny007
tag
Sziasztok
Adott egy Yamaha Aerox (ha minden igaz 2003-as) vízhűtéses 2T motor. Rendben kellett szednem a csöveket rajta (benzin, olajpumpa, vákuum stb.) Ehhez le kellett szednem a vizpumpát, lendkereket, és a gyújtás alaplapot is. Most mikor raktam össze a gyújtás alaplap csavarjai alá raktam alátét viszont így mikor lehúztam a lendkereket bele ér a csavarokba. Vissza minden, hogy kiszedjem a csavarok alól az alátét viszont hiába csavartam le a főtengely anyát a lendkerék le nem jön, rászorult. Ez normális dolog? Mert eddig akár mikor leszedtem 2-3 alkalommal kézzel lehúztam a lendkereket a főtengelyről.
Rendeltem hozzá M27x1-es bal menetes lendkerék lehúzót de csak hétfőn jön meg. :/
Köszönöm szépen a segítséget. -
sonny007
tag
válasz SoulReaver #79919 üzenetére
Még egy motoromnál se kellett leszednem a lendkereket. Ezért álltam tanácstalanul a dolgok előtt.
Az alátétek az alaplap felfogató csavarjai alá raktam amik így megemelték a csavarokat tehát annak a lendkerékhez semmi köze.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek -
tothferenc
senior tag
Ahogy mar regebben irtam, en kozel 10 ev robogozas utan tettem le az A jogsit es vettem egybol egy 600-as Hornetet. Ez teljesen szemelyfuggo, hogy jogsi utan ki-hogy kozlekedik majd. Volt velem rutinozni egy csaj, aki soha nem motorozott, de a fiaval jott megcsinalni az A-t. Egyszer a palya visszaforditojan eldolt a motorral, zuzodott a bordaja. Utana pedig ugy esett el, eltort a kislabujja. Mondtam is az oktatonak, sztem itt kellene befejeznie.
Tamogatom en is a B125-ot, de megfelelo kepzessel. Itt van peldanak a csajom. 15 eve van B jogsija. Napi szintet vezet es szamitasba vette, milyen jo lenne a robimmal lejarni meloba (kb 2 km). Jott, hogy tanitsam meg. Ugy, hogy gyerekkoraban elloptak a kozos tarolobol a biciglijet, es bringazni sem tud. Mondtam neki, hogy ameddig az elso lepcsofok nincs meg, nem megyunk tovabb.
B125-re (meg ugy egyebkent) visszaterve, en koteleznek minden oktatot/tanulot, hogy legyen a kepzes resze egy alap vezetestechnikai trening. Vagy ha ez nem megoldhato, akkor a jogsi utan fel even belul jelentkezzen be egyre. Sok dolgot tanulna mindenki, ami gyakorlassal tudatos lenne. En masfel evente el szoktam menni ilyenre. Az elso traningen meg is lepodtem. Halado csapatba jott a csaj, friss jogsival, mt03-mal. Utana egy srac, aki 15 eve nem motorozott. Gyakorlatilag tele voltunk kezdokkel. Amikor megkerdezte az oktato, pl ki hogy indit meg egy balos kanyart, szinte mindenki azt mondta, balra forditja a kormanyt/bedol. Rajtam kivul 2 srac mondta, hogy bal kezzel -jobbra- megtolja a kormanyt. Neztek is a tobbiek, mint hal a szatyorban, hogy ezt nem lehet, hulyeseg. Kint a palyan 30-cal demonstraltattak veluk, es belattak, hogy ez csak fizika.
Kicsit elmentem a nagymotor fele, de azert remelem ertheto voltam. Valamennyi rutin/kepzes mindenkepp legyen a b125-nel, mert igy is sok mini Rossi van az utakon, aki azt gondolja egy Dio-n, hogy nem lehet vele nagyot esni, es mindenhol elfer. A robik rendszamozasat tamogatom, amennyiben nem kerul egy tank benzinnel tobbe.i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Rivaul
addikt
válasz sonny007 #79917 üzenetére
Menetes is a belseje a lendkeréknek? Mert nekem is 2003 vizes volt én annak nem volt menetes. Van lehúzóm hozzá mert anno a Pepéhez megvettem, most a Amicohoz is jó de ezek levegősek.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Más. Soha nem érdekelt a fogyasztás de múltkor annyira téma volt hogy én is lemértem. Lehet nem kellett volna 6,08l 100-on
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Laybee
őstag
válasz Laybee #79804 üzenetére
Végre volt időm megkeresni a feszültségszabályzót, befújtam a csatlakozót wd40el, hátha kontakt baja van. Sajnos ezután is csak 12,5v van az akksiban. Kérdés az lenne, hogy nem-e a generátor ment szét? Akksi nélkül is beindult a motor, volt világítás ,index duda stb. Egyedül akku töltés nincs. Jól gondolom rossz generátorral be se indulna a gép?
Nem szeretném ha megveszem a 20ezres feszültségszabályzót és az is tönkremenne a generátor miatt. Köszi előre is. -
CartmanLand0
senior tag
Nemrég írtam hogy azt gyanítom a Piaggio nem kap elég benzint. Na most mivel nincs nagyobb főfúvókám, így az alábbi módon próbáltam ( kérdés hogy ennek volt e értelme ) : automata szivató helyére beraktam egy kézi szivatót. Ha kinyitottam, egyből leállt a motor nem volt alapjárat. Ahogy visszaengedtem, és ujra inditottam semmi gond nem volt.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
energy4ever
addikt
Honnan tudom a jogsim kartyajarol eldonteni, hogy meddig van "kezdo" jogsim?
Ha a B-s-nel 10-es szamu oszlopban 10.08.18.-at ir, akkor az 2018.08.10, vagy 2018.10.08.?
Jol gondolom, hogy mar nem kezdo jogsi, es hivatalosan szabalysertes nelkul is vehetek mar utast?[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz energy4ever #79929 üzenetére
30.08.16. van az enyemben, tehat akkor a tied augusztus 10.
ja es ne "vedd" hanem vidd az utast
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
energy4ever
addikt
válasz Pfiucska #79930 üzenetére
Na az jo, mondjuk eddig sem hatott meg a tortenet, hiszen 6. szulinapomra kaptam az elso motorom, azota motorozok, igy rutin volt, utassal mar mentem ~ezer km-t, csak kerultem az igazoltatasi spotokat pl Vaci Ut, stb.
Igy mar nem kell paraznom a zsernyakoktol. Emiatt... -
Rivaul
addikt
válasz sonny007 #79926 üzenetére
Ha ez mint a képen (látod hogy a belsejébe a fal sima) akkor nem jó a leszedő mert nem tud mibe kapaszkodni ahogy írtam is. Ezekhez körmös csapágylehúzó kell vagy olyan ami a venti csavarhelyeibe hajtható be.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
veterán
Ma nekiálltam kitakarítani az önindítót [kép] Közben észre vettem hogy van egy kis hiba a réz felületen ahol a szénkefék érintkeznek. [kép] De egy kis csiszolással egész jó lett, meg meg is tisztult a cucc, főleg belül. [kép] Összeszereltem, visszaszereltem, jobb mint volt, öröm és boldogság. Főleg hogy egy kis pénzt is megspóroltam így.
Give them hell Ukraine!
-
-
molnarpeter
nagyúr
Szuper! A makacs szénkefét hogyan sikerült kiszabadítani? Nézegettem az előző hsz-ben a képet, de csupa szegecset láttam (Arra gondoltam, kiszedés után a szoruló szénkefe oldalait picit meg lehetne csiszolni, hogy könnyen járjon.) Mostanában pont hasonlókkal foglalkoztam - Golfban fűtés venti "brush squeak" elcsendesítése, sarokcsiszolóban szénkefe csere
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
Sziasztok!
Ha a karbi beállítás úgy jó, hogy a súbertűn legfelül van a seeger gyűrű, azt szabad úgy használni? Vagy vegyek "hosszabb" tűt? (Tudom ,hogy egyforma mindegyik tű, a kúpos rész hosszára értem.)
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #79936 üzenetére
Hátulról megtoltam és kiugrott, aztán addig mozgattam amíg szépen nem járt. Először én is néztem hogy lehetne esetleg kicserélni, de mivel kiszabadult és van még benne élettartam/anyag nem is gondolkoztam tovább ezen.
Most pedig jöhet a következő feladat, az első fék dugattyúi is szorulnak.
Give them hell Ukraine!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79937 üzenetére
Lehet hasznalni, baja nem lesz, de valoszinu nagy a fofuvoka ha ennyire le kell tenni.
Tubol megprobalhatsz egy picit kevesbe “hegyes” kialakitasut venni, de en inkabb megprobalnam az 1-2 merettel kisebb fofuvokat, egyszerubb mint a tu alakjaval probalkozni.[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz nyogo83 #79939 üzenetére
Gyertyaképet mindjárt nézek, még az nem derült ki, hogy sok lenne-e.
Amikor fentről a 2.-on volt, akkor így nézett ki. (97-es főfúvókával)
De 3/4 gáznál jó volt, full gáz állasban sokalt és sok bebzin bent pocsékba. Vissza tettem a 94-es főfúvókát, azzal is. Feltettem legfelülre, jó mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79940 üzenetére
Nyelgazon lodd be eloszor a jo fofuvoka meretet, akkor onnantol lehet a tu meretevel es poziciojaval jatsszani.
A tu pozicioja kb nyolcad gazallastol picivel fel gazallas utanig szol bele a keverekbe, a tu merete/alakja pedig negyedtol harom negyedig. -
CartmanLand0
senior tag
Tegnap allitgattam a karbit, meg a subertűt. Ma reggel az alábbi kép fogadott : a kioufogo csatlakozásánál csepegett a benzin ... Nagy nehezen beinditottam kicsit fröcskölt is ott a benya ... Meg folyt ... Egész pontosan itt :
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Tothgera30
Ármester
Pár dolog feltűnt az utóbbi időben a Scarabeo-val kapcsolatban. Melegen, közvetlen indítás után időnként megesik hogy leáll. Alapjáraton előjött egy érdekes nyikorgó hang, ami eddig nem volt tapasztalható. Gyanú: Főtengelycsapágyas.
Készítettem egy nem túl jó minőségű videót a jelenségről. Mint ha egy minimális zörgés eddig is lett volna, de mos már elég hangos. Persze gázadásra eltűnik, csak alapjáraton hallani.
Mekkora munka ennek a teljes körű átnézése és javítása? Milyen márkájú és típusú alkatrész beszerzése javasolt?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79944 üzenetére
Szerintem menj lejjebb azzal a fofuvokaval. Siman beprobalnek 90-est, vagy akar alattit is.
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #79942 üzenetére
Befolyt az égéstérbe a benzin.
(#79943) Tothgera30 És gázt adva fordulaton megszűnik ez a hang?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #79947 üzenetére
Igen. Akkor egyáltalán nincs ilyen hang.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
CartmanLand0
senior tag
válasz sityupityu #79947 üzenetére
Köszi, ez volt a gond, megszünt a probléma. Most a karbi állitással szenvedek ... Na meg most keletkezett egy fura csörgő hang a variátor felöl .. valami nagyon zörögni kezdett ott hirtelen. Holnap megprobálom kideríteni mi lehet az oka.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #79943 üzenetére
Elso korben azert szedd szet a variatort es az onindito szabadonfutot, nem-e ott adja valami a hangot.
Fotengelycsapagybol Koyo C3-as ami bevalt, a szimmeringekbol es tomitesekbol ha nem egy okor ara, akkor erdemes a gyarit beszerezni. Ha nincs, akkor Athena vagy ha nagyon nem talalsz mehet az RMS-is(csak le kell ellenorizni mennyire passzol).
Viszont ha szet van huzva a blokk, akkor en tuti raneznek a henger/dugo-ra is milyen allapotban van.Osszeget nehez mondani, de foleg szakembert aki ott a kornyekeden megcsinalja megbizhatoan
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen