-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Dtomka #66050 üzenetére
Hát ezt azért ne. Inkább mondjuk castrol power1 racing 2t-t. Ebben az olajban az a jó, hogy nem csak full szintetikus, hanem viszonylag alacsony hőfokon is elég már. Tehát tuningmentes motorokban is jól használható.
(#66048) dtsdexter Az egyik legolcsóbb normális biztosítót kihagytátok a felsorolásból, a K&H-t. A top 3-ban benne vannak ha kismotor biztosításról van szó.
Egyébként pont a Posta biztosító az ahol nem olcsó a segédmotor bizti, a legdrágábbak között van szerintem. A biztosítóknak csak egy nyűg a segédmotor biztosítás.Ja, volt alkalmam szemügyre venni a Lidl-s bukót. Valaki itt belinkelt egy cikket aminek a szerzője szerint a kétszer drágább bukók között is megállja a helyét. Na ez egy jó nagy baromság! Az a bukó pontosan annyit ér csak amennyiért árulják.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
veterán
válasz sityupityu #66051 üzenetére
En is megneztem. Kezben fogva annyit er mint az ara.
A " tesztet" meg hadjuk..... Szerintem fizetett hirdetes -
Dtomka
veterán
válasz sityupityu #66051 üzenetére
Ok & köszönöm! Biztosítást a K &H nal fogok kötni mert azt ajánlotta a robogotulaj fia.+ Te is látom ajánlod.
-
siti
senior tag
válasz dtsdexter #66048 üzenetére
Amikor balesetet okozol, akkor a biztosítód csak veled nem fog foglalkozni, így neked teljesen mindegy, hogy van e a közelben iroda vagy bármi, mert a károkozó biztosítójával kell küzdened. Max megnézi nálad is a sérült járművel (biztosítási csalás csökkentése), meg küld egy levelet, hogy x100e az okozott kár, kifizeted e vagy biztosításra megy. Minden más, hogy neked is küld vontatót, meg segítséget stb, már nem a felelősség biztosításod, csak vettél magadnak is szolgáltatást a biztosítás mellé. (+ kátyú biztosítás + szélvédő biztosítás + minicasco, stb)
Olyan még nem volt, hogy belém jöttek, kijött a biztosító, bocsánatot kért a károkozó nevében is, új értéken kijavította az autót, grátiszban lefényezte a másik oldalát is, ami ugyan régi sérülés, mert ha már csinálják, akkor legyen meg az is. Meg ha már szervizben van kicserélik az olajat és hogy nehogy baj legyen, új fékeket tesznek fel, majd lemosva vissza hozzák. És természetesen, amíg nincs autóm, addig biztosítanak egy bentlyt sofőrrel, mert amúgy is megviselt a baleset és most így lesz jobb nekem.
szóval, amikor balesetet okozol, hiába lesz neked allianz vagy union, ha a károkozó meg a felszámolás alatt álló biztosítónál van....
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Dtomka
veterán
Mi lehet a probléma, hogy nem mutatja a sebességet a km óra? A segítséget köszönöm!
-
siti
senior tag
vespa et4 50
ő micsoda és mit csinál? (azon kívül hogy most nálam éppen bajt, valami kis tengely van még mellette, az is csálé) (50-esen nem egészen ott van, kicsit jobbra ettől, de csak ezt találtam neten, fotózni meg már nem megyek ki, robbantott ábrákon nem tudom belőni)
[kép]
önindító bendix?[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
siti
senior tag
válasz sityupityu #66061 üzenetére
köszi, önindítót is ledarálta.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
Srácok, olyan kérdésem lenne, hogy kipufogó végen, ahova a tűzkarika megy van egy olyan problémám, hogy a korábbi tűzkarikák, vagy egyéb lerakodás annyira rá van égve, hogy új karikát nem tudok már berakni mert nincsen már meg a perem. Ezt mivel lehetne orvosolni? Gondoltam csavarhúzóval de esélytelen, próbáltam felizzítani szintén kudarc, esetleg próbáljam mikró csiszolóval, vagy dobjam ki a kukába?
Giannelli Extra V2... esküszöm, gyári főnök ;)
-
feri.917
csendes tag
-
dtsdexter
csendes tag
válasz feri.917 #66066 üzenetére
Szia, igen az már megvolt, jelenleg azzal működik Csak mindegyik tömítés szetthez jött tűzkarika, ellenben síktömítés nem azt külön kell vásárolgatnom (kellet). ... gondoltam most már nem halmozom és bedobnám azt elvileg jobban zár ... aztán fene se tudja.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
siti
senior tag
válasz sityupityu #66063 üzenetére
Világosban megnézve, csak koszos a bendixen a fogaskerék, nem foghíjas és az önindító is a helyén van, csak sötétben láttam úgy mintha ferde lenne, de szépen pörög. Az öntvény felől a bendix perselye néz ki csere éretten, csak még nem jöttem rá mivel tudom itthon kiszedni. tippelek onnan egy nyikorgó hangot, de lehet csak zsírozni kellene.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
KisTé
tag
Azt miért csinálja a robogóm, hogy alapjáraton ingadozik ???
-
Topikgazda
-
KisTé
tag
válasz sityupityu #66072 üzenetére
Igen tök álló helyzetben csinálja, akkor vennem kell egy szimering szettet és kicserélgetni, remélem....
-
feri.917
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy ma megjött az utolsó so adag szükséges alkatrész a motoromhoz köztük egy tiltásmentes elektronikával, viszont ezzel se hajlandó tovább forogni 8300-8400-nál. Gyári elektronikával is megállt ennél a fordulatnál.Mi lehet a probléma vele?
-
Topikgazda
-
feri.917
csendes tag
válasz sityupityu #66076 üzenetére
Keeway Matrix, gyári 50-es henger, ablakos dugóval, Giannelli Extra V2 csővel, Malossi Red szűrő gyári légszűrőházba, 4.5 g-os görgők, közepes erősségű kuplungrugóval.
[ Szerkesztve ]
-
Rotor82
aktív tag
Sziasztok,
Peugeot Speedfight-nál hogyan állapítható meg a gyártási év?
-
KisTé
tag
válasz csongi #66074 üzenetére
Kérdés, hogy mi nálad a terhelés ? Pöcc-röff indul önindítóra mindig csak ha egyhelyben állva jár a motor akkor felmegy az alapjárat visszamegy, felmegy visszamegy összevissza, nagyjából ennyi...régebben írtam, hogyha benne hagyom az akksit azt is leszívja valami, tehát valami villanyász kellene, hogy kimérje mi a geb..z csak nem tudott ajánlani senki sajnos.
-
Topikgazda
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű, hogy nem szimering. Az csak azért van mert még nem üzem meleg a motor.
(#66077) feri.917 Azok valóban jöttek ki lekorlátozott cdi-vel de lehet, hogy a tied pont nem olyan volt ha nem változott semmi. egyébként simán elképzelhető, hogy maga az összeállítás miatt (henger, cső stb) nem pörög többet. 70-es öntöttvas henger, nagyobb karbi plusz komolyabb cső összeállítás sem pörög 9500-10000-nél többet. Ez nem aluhenger.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Debilon
addikt
válasz sityupityu #66083 üzenetére
fene tudja, nekem is hidegen volt ez a ledadogás és nehezebben is indult, meg melegen sem volt valami jó erőben és lehörgött néha hirtelen nagy gázra, és mint kiderült főtengely szimmering lett a vége
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #66085 üzenetére
De hát hőre tágul a fém ... biztos beledagadt a főtengely
Egyébként lehet sima tömítetlenség is a membrán ház vagy a körül. Simán elpárolog a benzin, ami a frissel keveredve míg be nem indul rendesen a "keringés" addig így viselkedik. Ez sem elképzelhetetlen. Hagyd párnapig állni, aztán nézd meg, hogy indul ... úgy is esik az eső.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
mumtaz
senior tag
válasz Rotor82 #66087 üzenetére
Esetleg itt próbálkozhatsz a vázszámmal.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Rotor82 #66087 üzenetére
Van ahol akar az első lámpába is be szokott írva lenni alvázban is szokott lenni gyártás év es hónap feltéve ha nem lett kicsi szólva vagy nem rohadt ki. En egyébként használt motorok között vagy Google-n turkalj jellegzetességeket pl lámpa első idom, légszűrő ha látszik, műszerfal ha latszik stb keresgélj képek alapján. Amikor en vettem "99 es volt az adásvételin, de mint kiderült képek alapján, meg az alkatrészek sem stimmelnek akkor derült ki, hogy ezt 93-94 között gyártottak pontos évet nem sikerült megállapítani, de nincs is jelentősége.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
kubokra
tag
Hali emberek.
Kis segítség kéne. 10-15k-ig keresnék egyelőre csak robogóra(Simson) (később egyébként nagymotorra is) használt kesztyűt, nyári szezonra. Tehát valami értelmesen protektoros kéne.
Tudtok ajánlani valamit?
Egyébként város mellett kisebb túrákra lenne használva.[ Szerkesztve ]
Apró darabokra szaggatott, dióba, cukorba megforgatott, rétegesen összerakott kelttészta
-
Topikgazda
Még olcsóbban is. Már 5 ezerért lehet protektoros nyári kesztyűt kapni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kubokra
tag
válasz sityupityu #66094 üzenetére
Igen csak egyrészt nem tudom mennyire lehet ezekben bízni, tényleg védenek e értelmesen, másrészt meg azt se akarnám hogy néhány hét/hónap városi használat után elkopjon/kiszakadjon.
Apró darabokra szaggatott, dióba, cukorba megforgatott, rétegesen összerakott kelttészta
-
Topikgazda
válasz kubokra #66095 üzenetére
Bár nem pont ugyanilyet, de fazonra nagyon hasonlót vettem tavaly, talán 2 ezerrel került többe. Nagymotoron is ezt használtam nyáron, semmi baja nincs. A kézfejet védő protektor rajta nekem meggyőzőnek tűnik.
Akkora védelmet nem fog adni mint egy vaskosabb kesztyű, de ahol a protektor van benne ott szerintem ugyanúgy véd, és nyáron nem rohad bele a kezed mint egy hagyományos kesztyűben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #66094 üzenetére
Van ilyen kesztyűm 2 szezont használtam,lassan megy szét lehet befogni az újat. Van amúgy olcsóbban is.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen