- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
blu79
addikt
válasz madarasz92 #66747 üzenetére
Szia. Azt megkérdezhetem hogy így folytásokkal mennyi a vége ? (sebességre gondolok)
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
nyogo83
Topikgazda
Valakinek van tapasztalata Kymco Agility 2T RS 50-el? Melyik ketutemu Kymco blokkot kaphatta ez meg?
Sajnos sehol nem talalok most hozza service manualt.
Sogoromnak nezek most robogot es az egyik kiszemelt ez lenne, 5 eves, a masik meg egy Peugeot X-Fight.En jobban a Kymco fele hajlanek, mivel fiatal es eleg megbizhato a hire alapjan az Agility.
-
krisi08
tag
Sziasztok!
Bármilyen robogó, nagy robogó, váltós moped alkatrészének/tuning alkatrészének beszerzésében tudok segíteni bolti ár alatt. Több infó pü-ben.
-
x1port
addikt
Üdv.
Suzuki lets robogóval van valakinek tapasztalata ?
Folytással kapcsolatban.
Nem tudom hol a csudában lehet benne...
52 km/ óránál érezhetően leszabályoz.
Jó lenne egy 60at kihozni belőle.. -
dtsdexter
csendes tag
válasz nyogo83 #66754 üzenetére
Kérdésedre a választ sajna én sem tudom, meg azt sem, milyen motorral szerelték, majd azt a tapasztaltabbak megmondják, ha tudják
https://www.manualslib.com/manual/1050371/Kymco-Agility-Rs-50.html
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Egy biztosítás kérdésem lenne, méghogy a netrisk küldött értesítőt robogó biztosításra.
Úgy tudtam, hogy 50ccm-nél csak egy évre szól a biztosítás, most akkor újra kell velük kössek vagy megy tovább a régi biztosítás, ha nem csinálok semmi új kötést vagy lemondást?Live poor, die ritch.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz gyáliSanyi #66759 üzenetére
1 év a biztosítás, de 10 hónap után értesít a netrisk, mivel 11. hónapban már a biztosítónál sem tudsz módosítani, változtatni, csak lemondani a korábbi és az új szerződést. Vagy valami ilyesmi a trükkje. A 11. hónap első hetében általában megszokott jönni a Biztosítótól az értesítés és az új csekk is. Ha elégedett voltál velük, vagy nem akarsz máshol kötni, semmi dolgod nincsen vele, várd meg míg megjön az új csekk, fizesd be aztán majd küldik az új Kötvényt/biztosítási kártyát.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
F1r3b1rd
tag
válasz nyogo83 #66754 üzenetére
Hello !
Nekem egy Kymco Agility RS 50 2T Naked robogóm van( gyakorlatilag annyi az eltérés a sima RS-hez képest, hogy nincs műanyag fejidom a "műszerfal" körül).
Kymco SF10 fekvő blokk van benne( valahol azt olvastam hogy ez egy Honda blokk kymco által átalakított verziója).
194cm magassághoz, 115kg-val kb 70-75km/h a végsebessége az órája szerint. Szóval kisebb, könnyebb pilótával gyorsabb lesz picivel.
Jövő héten viszem szervízbe, csapágyas lett...
ON
A mostani NGK gyertyák tényleg gagyik ?
Venni akartam egy újat, de az eladó igencsak le akart beszélni róla, mert hamarabb tönkremennek mint a korábbi verziók. Már itt is spórolnak az elektródán?[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz F1r3b1rd #66761 üzenetére
Koszi!
Ugy nez ki lecsusztam rola, tegnap mire erdeklodtem el is vittek. Sajnos nem sok szaladgal belole itthon, javareszt csak a 4t-k vannak.
Ha minden igaz, hetvegen megyek megnezni egy Peugeot X-Fight-ot, kivancsi vagyok milyen allapotban lesz. Annyit sikerult rola kideritenem, hogy ez gyakorlatilag egy Speedfight. -
mumtaz
senior tag
válasz nyogo83 #66762 üzenetére
Az, csak szererik úgy mondani, hogy a sport változat.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Astrasattila
tag
Szervusztok!
Vettem tegnap egy robogót. Peugeot Speedake 50, 1995-ből. Tudna valaki hozzá adni egy szerelési utasítást? Jelenleg motorikusan tökéletes, de bármikor lehet gond egy ilyen korú motornál. Soha nem volt még robogóm, így egy kis segítséggel jó tanulómotor lehet belőle szerelés szempontjából.
Attila -
Topikgazda
-
BossBoss
őstag
Sziasztok!
30 vagyok. Fél életem autóba töltöm. Eldöntöttem hogy robogóra váltok. Egyelőre barátkozok majd a motoros világgal. Így 50-esbe gondolokodok. Ha nagyon bejön majd megyünk feljebb. Szóval a lényeg hogy mit ajánlatok az alábbi feltételekhez.
- városi használat, jönni menni (nagyon ritkán városon kívűl)
- nagyobb testű (180 cm vagyok)
- megbízható legyen (nem vagyok szerelő és nem is fogok nagyon bütykölni, hely hiányába, belváros)
- keret: kb 200 000 Ft( ha valami csak felette elérhető de nagyon jó akkor +- belefér akár)
- jó lenne ha 50-nél nem a vége lenne, vagyis ne erőlködve menjen 50-et. Nem száguldani akarok csak kényelmesen tudja azt az 50-et!Előre is köszönöm!
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Astrasattila #66765 üzenetére
Akkor még tudtak (szerelhető) robogót gyártani //Állítótal//
Ha megtalálod rajta, akkor innen tudsz leszedni, robbantott ábrákat
http://oem-parts.hu/hu/parts/peugeot/50-ccmInnen pedig egy ritka kincset,: Phil Mather Robogók szerviz és javítás 50-250 cm3-es karburátoros motorok, automata {variátoros) hajtás, európai és távol-keleti gyártmányok.
https://data.hu/get/10554592/Robogok.szerviz.es.javitas.2010.eBOOk-AnAhTaR.rar
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #66766 üzenetére
Az X-Fight nem az. Az a Jetforce, ami befecskendezős. Az X-Fight karbis.
Az első lengőkar brutál erős, viszont az az első rugóstag nekem mindig szétment. Nem úgy, hogy az út szélén maradtam, inkább csak nem volt olyan finom az első rugózás.
A blokkja egyébként jó, hagyományos felépítésű. Alkatrész van hozzá rendesen.
LC-nél a vízpumpa szimeringje hajlamos ereszteni. Cserélni/felújítani nem lehet, csak kompletten lehet cserélni az egész vízpumpát.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz mumtaz #66769 üzenetére
Igen, direkt nem neztem Jetforce-t. En meg siman elszerelgetnem ha gond van, de sogornak meloba jaros, viszonylag megbizhato kell.
Az az elso lengokaros megoldas annyira nem aggaszt, ahogy lattam 50Eur korul van mar normalis rugostag hozza. Egyebkent erdekes, a Habanan is kb hasonloan van megoldva a felfuggesztes, csak kicsit rovidebb lengokarral.
Fogalmam sincs hany eves benne, de ami tuti, hogy alattam 1,5 evig valamint a haverom 100+ kiloja alatt 3 eve semmi gond nincs vele. A robogo meg van mar vagy 15 eves.A vizpumpat latom, hogy 20-21k korul mar meg lehet kapni. Na meglatom, hogy milyen allapotban lesz.
Azt mar nagyjabol leszurtem keprol, hogy remelhetoleg nem egy 100ccm-st akarnak ramsozni, mert ennel elofordul. -
enginev3.0
félisten
LC Piaggiohoz vannak még ehhez hasonló erős hengerek?
Stage6 Racing MKIISajnos ez beszerezhetetlen
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
Topikgazda
-
Telda
addikt
válasz enginev3.0 #66771 üzenetére
Egy 70es DR henger nem megfelelő számodra?
-
Topikgazda
-
siti
senior tag
válasz nyogo83 #66770 üzenetére
Ma már minden autó injektoros és mégse parázunk miatta. A berugó kar is annyira fontos, mint a kurbli. Persze, itt van olyan, hogy fél évet egy helyben áll és tavaszra berohad a dzsuva, de ez nem az injektor hibája. Tény hogy a karbit egyszerűbb szerelni, karban tartani.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #66777 üzenetére
Én már szoptam párat az injektoros 2T-vel. Egyértelműen nem az a kategória, mint egy négyüteműnél. Az sokkal egyszerűbb és kevesebb dolog mehet tönkre. Mármint kevesebb a meghibásodásra hajlamos drága alkatrész benne.
A berugókar meg semmit nem ér ezeknél. Ha annyira alacsony az akkufeszültség, hogy nem teker eléggé az önindító, akkor az összes többi elektronikus alkatrésznek is kevés, hogy működjön. Nyilván vannak helyzetek, amikor jól jönne, de az a tartomány nagyon kicsi.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nyogo83
Topikgazda
En nem parazok tole, ha a jol kijart ut van es negyutemu befecsis motorrol van szo.
A ketutemut inkabb hanyagolnam. Ha mukodik, akkor szuper, ha nem akkor mehet a talalgatas es fejvakaras otthoni eszkozokkel. De meg normalis szerelot is nehez hozza talalni, aki elvallalja es ert is hozza.
Ezekhez mar nem art ha van egy diag kabel/muszer is, valamint eleg rendes muszerezettseget igenyel a normalis hibafeltaras.Ja, a lenyeg. Nagy reszuknel nem az injektor miatt sziv az ember mert az faek egyszeru, hanem a koritessel: fojtoszelep erzekelo, kompresszor, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #66780 üzenetére
Egyébként a tisztességes szerelők le is beszélik az embert a 2T befecskendezős robogókról. Egyedül a hondának van megbízható befecskendezős 2T robogója, mondjuk jóval egyszerűbb is mint a többi, nincs túlbonyolítva.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz nyogo83 #66780 üzenetére
Azért annyira nem bonyolult a rendszer, csak sok drága cucc szarhat be benne.
Az, hogy a magssnyomású csövek elfáradnak, egy dolog. A kompresszor kopik természetesen. Viszont marha sok tömítőgyűrű van benne és szinte bármelyik átszakadása okozhat ugyanolyan hibajelenséget. Akárcsak a kompresszor, a csövek, vagy a nyomástartó szelep hibája. A benya injektornak nem szokása behalni, a levegő injektor viszont igen. AC hiba is ritka, de megesik, hogy a gyári hajtókar eltörik benne.
Általános hiba a nagynyomású csövek, tömítetlenség, kompresszor.Ezen kívül ugyebár gyengébb, mint karbis társai, a tuningja majdnem lehetetlen.
Viszont keveset fogyaszt és, ha minden rendben van vele, akkor szépen lehet vele közlekedni.Út szélén viszont - pár apróságtól eltekintve - gyakorlatilag javíthatatlan.
Diagnosztikai kábel nem nagyon hiányzik a hiba megállapításához, mivel az összes hibakódot ki lehet villogtatni belőle.
Ezen kívül csak az üzemanyag és levegőnyomás mérése lehet szükséges a diagnosztikához.
Esetleg egy multiméter.
Ezen kívül a többi kb. olyan hiba, mint egy karbisnál.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
enginev3.0
félisten
Ő milyen?
Sehol nem találok róla teljesítmény infótA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
Astrasattila
tag
válasz dtsdexter #66768 üzenetére
Valóban szerethető, ismerkedek vele, tetszik! Keveset eszik, erős és gyors.
Sajnos robbantott rajzokat nem találtam. Viszont a könyvet köszönöm! Az elindulás nekem nehézkesnek tűnik váltós motor után, de haverok azt mondják, hogy a robogók ilyenek. Jön a hétvége, azt hiszem egy üzemanyagtank és karburátor tisztítást végrehajtok. -
Astrasattila
tag
2T olajból mi az ajánlott vétel robogóhoz? Én most OMW Bixxol-t vettem. Azt mondta az eladó, hogy ez jó, de mielőtt használnám, érdeklődöm. Drága sem volt, 1800 Forint 500 ml. Simsonhoz Repsolt vettem.
Valaki tud tanácsot adni abban, hogy tudok a fórumon belül keresni kifejezéseke? Mert én csak az aktuális oldalon tudok az ismereteim alapján, viszont ~67 ezer hozzászólás van, amiben biztosan találnék sok kérdésemre választ. -
Tegla80
addikt
válasz Astrasattila #66786 üzenetére
Nalam Elf moto off road-ot kapnak a robogok(felszint) es Elf moto xt2tech(full synt) megy az Aprilia AF1 125 Sintesi Replica-ba (ami "vashuvelyezve" lett).
Azt nemtom,h spec ez mennyire jo olaj a topik szerint(most kiderul),de nalam mar par eve ez hasznalodik es nem volt meg gond a motorokkal....(kop-kop-kop)Kereses
Jobb felul a kereso mellet van,h "opciok" azt megnyitva van lehetoseg reszletes keresesre egyeni opciokkal....Plusz kerdes mindenkinek:
Ha szijcsere utan az elvileg ugyan olyan szijjal nem megy ugy a robogo akkor lehet ez attol,h megis hosszabb az uj szij?osszemerni pontosan nem lehet mert elszakadt a regi,de gyarto es szamra is ugyan az a 2szij es megis sokkal kevesebbet megy igy vegre.... "tuningolt" piaggio sfera vagy mifene a vas.(ocseme)
Koszi[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Astrasattila #66786 üzenetére
Érdemes minőséget venni, én személy szerint Full Syntetic olajat ajánlok (Jobban elég mint ásványi társai, kevésbé füstöl is, kevesebb szennyeződés kokszot hagy)
-Repsol Moto Scooter 2T-el annyira nem voltam megelégedve.
-A BIXOL olajjal pedig egyáltalán (végszükség esetére jó, de rendszeres használatra semmi képen mint ahogy a benzinkúton kaphatóak egyike sem, ezt értem AUTÓ-ra is 11 év benzinkút gyakorlat után)Ami bevált az a MANNOL 7805 Scooter 2-Takt Premium (Nem füstöl, jó kenést biztosít)
Drágább árfekvésben pedig Castrol 2T, (ott elég nagy a választék, korábban már kitárgyaltuk)
Vásárolni én személy szerint a ZS+U-ban (vagy http://olajbazis.hu/hu/motorkerekparosoknak is lehet) szoktam, de lehet közvetlen UNIX vagy Bárdi-tól isÉn ha keresek valamit úgy szoktam, hogy hozzászólások felett át állítom 200db/oldalra és CTRL+F billentyűvel adott kifejezésre keresek "Castrol" "Olaj" "milyen olajat ajánlotok" stb nagyjából az utolsó 3 oldalon megfogod találni a választ.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Tegla80 #66787 üzenetére
Lehetséges, a gyárilag előírt szíj, nekem pl túl hosszú laza (ilyenkor sokkal magasabb fordulatról indul, rángat), lehet azért mert cserélve lett a varriátor sok egyéb mellett, de lehet túl feszes is, ilyenkor nem fut ki a varrió tetejére nem éri el a max teljesítmény/fordulat számát.
Bár nem hiszem, de ha nagyon húztad neki és menet közben szakadt el a szíj, az megüthette a főtengelyt, ami deformálódik ilyenkor azt érdemes lenne megnézni, (pakolj le a főtengelyről és egy ceruzát vagy tollat hosszanti irányban, a barázdákkal párhozamosan rögzíts szigetelő szalaggal rá, csak ne kerek legyen hanem 6 szög alakú. gyertyát vedd ki majd önindítóval egy kemény alapra helyezett papírlapot tarts a ceruza hegyéhez majd indítóz. ha egyenletese köröket rajzol le akkor jó ha nem akkor van probléma). Érdemes a kémény falapot rögzíteni az öntvényhez,és arra helyezni a papírt mivel az is mozoghat ilyenkor. Fogsz 4 hossz csavart, jó dekni rögzítője is, felé helyezed akár kemény kartont vagy plexit és megjelölöd a csavarok helyét majd kifúrod, addig kell becsavarni míg el éri a ceruza hegyét, nem kell erősen rá húzni csak éppen, hogy elérje, anyákból lehet távtartot csinálni az öntvény és a lap közé)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Astrasattila
tag
Köszönöm srácok a segítséget! Szerintem kipróbálom az ajánlott olajfajtákat és döntök úgy. Benzinkúti olajat én sem raknék az autómba! Metabond vagy Mobil olajat szoktam használni arra a célra.
-
Topikgazda
válasz Tegla80 #66787 üzenetére
Biztos, hogy teljesen ugyanaz a szíj? Csökkenhet a végsebesség ha keskenyebb, vagy akkor is ha rövidebb a szíj. Múltkor pont erről regéltem, hogy milliméterek is számítanak a szíjhosszúságban. Viszont ugyanazon a típusú szíjon belül nem szokott lenni semmi eltérés, legalább is én még nem tapasztaltam ilyet, ezért is kérdezem, hogy biztos, hogy ugyanaz a szíj került bele?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #66792 üzenetére
Tényleg azt én is elfelejtettem, hogy 2 szám különösen számít, a hosszúság és szélesség. A magassága befolyásolja a tárcsák közti tapadást.
Az tény, hogy gyártó oldalán érdemes tájékozódni, a gyári ékszíj miatt, bár több helyen futottam már bele, hogy a bolt mivel nem volt abban a méretben, kisebb eltérésű ékszíjat ajánlott. Ezt érdemes kerülni, csak nyűg van vele később.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Tegla80
addikt
Nah kozben kommunikaltam ocsemmel.
Menet kozben szallt el,de a hajlott fotengely dolgot 1enlore mellozzuk.
Szval piaggio sfera rst 97 .
A regi es az uj szij nem 1000%,h ugyan azon gyarto,de egy meret es ide valo gyari(724*17.5 ha jol mondta/irtam."rovid blokkos"-hoz vagy mifene mert van masik is,de ezt Ti biztos jobban tudjatok.)Most dayco-t kapott,de nem megy neki ugy vegre mint elotte....leforog elobb es nincs akkora tempo sem szerinte.
Ha azon mulik venne masikat,de mit,h ne nyuljon ismet melle..... plusz nemtom az szamit e,h bele van nyulva sok mindenbe(felsorolom ha kell) es igy kellene ra valami erosebb,mint a gyari.(lehet ezert szaggatta el a mostanit?)
Szval mi legyen sztetek?
KosziSony® & PlayStation®
-
mumtaz
senior tag
válasz dtsdexter #66789 üzenetére
Kicsit átfutottam a hozzászólásodat ezzel a főtengely ütés vizsgálattal kapcsolatban.
Lehet, hogy én vagyok hülye, de, ha a főtengelyre rá szigszalagozol egy ceruzát, az ugyanúgy egyenletes köröket fog rajzolni, ha üt a főtengely, ha nem. Legfeljebb az átmérője lesz más a körnek, de az meg úgysem ér semmit, ha nincs referenciaérték. "tojás" köröket legfeljebb akkor rajzolna, ha kotyogna.Legalábbis szerintem.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Astrasattila
tag
Akadt egy kis gondom, remélem nem gond ha írok. Keresővel részleges információt azért találtam. Szóval megvettem pár napja a motort, működött minden. Ma akartam menni vele, de hiába húztam be az első fékkart, nem kapcsolta az önindítót, csak a hátsófékkel. Behúzásra a féklámpa sem jelez, csak ha a hátsófékkart használom. Aztán kiment az első helyzetjelzőm is, ezt gyorsan cseréltem is. Viszont amire nem tudok válaszolni az a tompított-reflektor kapcsolata. Van a foglalatban ugye 3 izzó. Helyzetjelző-tompított-reflektor. Eddigi tapasztalatom alapján a tompított úgy működik, hogy a helyzetjelzőt bekapcsolom, így egyszerre világít a helyzetjelző és a tompított is. Most hiába kapcsolom a helyzetjelzőt, tompított nem világít. Így csak reflektorom van. Indítás problémára keresek tehát választ és a világítás problémára, hogy ezek mitől lehetnek. 2 napja még működtek.
-
Predator2
addikt
Helló
50ccm motor esetén, a hirdetésben szereplő árból "kitudnék hozni" jobb motort?
Két lehetséges kiszemelt egy azon eladótól:[link] [link]
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
mumtaz
senior tag
válasz Astrasattila #66796 üzenetére
Önindítóra az első fékkar féklámpa kapcsolója ment szét, koszolódott el, vagy vezeték csúszott szét.
Világításnál meg vagy kiégett a tompított is, vagy ott is valami vezeték csúszott szét.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Astrasattila #66796 üzenetére
Ezt javaslom olvasd el, hátha segít. https://www.egumotors.hu/robogo_cdi_gyujtas
Ha van rá affinitásod, megnézheted, hogyha felcseréled a két Féklámpa visszajelző-t mi történik, ha megoldja a problémát kb 1000 Magyar Forintért rendelhetsz hozzá másikat. A másik, hogy egy izzó cserével lehetne kezdeni (bár gondolom ezen már réges régen túl vagy) más tippem hirtelen nincsen legalább is olyan amihez ne kellene műszer és egyéb. (bár lehúzhatnád a csatlakozót, mind a kapcsoló mind a lámpa felöli részen, ha van rajta oxidációs jel (mint a kék mosópor) azt tisztítsd meg, ha nincsen, akkor az előző mondat él.
Vagy érdemes autóvillamossági szakértőt bevonni, neki vannak megfelelő műszerei, ha nagy a gond, át tudják nézni.
Egyébként milyen motor? Ha valami újabb fajta, akkor műszerfal is kiírja (ki lehet vele íratni) a hibakódot (asszem)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz mumtaz #66795 üzenetére
Elvileg működik, de majd megnézem, mert az előz főtengelyem sok egyéb mellet emiatt is cserés volt.
Nem nagyon kotyoghat, kb 0.01 mm eltérés lehet efelett már csapágy kopása vagy főtengely hiba jöhet szóba. efelett már akkora rezonancia jöhet létre mely szét szedi a motort (legalább is autóknál annyi a maximális tűrés határ, FémAlk-os infók alapján ők, Győri Audi-nak gyártanak motorblokkot és egyebet) Ebből adódik, hogy ezt a hibát akár szemmel is meglehet vizsgálni, vagy egy mezei körzővel. Szerintem, de majd mondok pontosabbat saját tapasztalat alapján.ui: ám ha csapágy miatt "lengne" ki akkor nyilván nem egyenletes "tolyás" forma jön létre, több helyen fog kiugrani, a fő tengely viszont azonos "tolyás" formát kellene kirajzolnia.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Ingatlanos topic!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs