- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Valaki keresett nemreg jogot/diot. Az ilyeneket erdemes megnezni, ha nincs messze:
Igy keprol rendben van, teloharmonikak is epnek tunnek. Eredeti kipufogo racs nelkul, a jobb oldali matrica mar nem a gyari. Vagy a bal oldali es az elso nem az, a lenyeg, hogy az idomok is rendben vannak, nincsenek osszetorve. Nem penz erte, ha motorikusan is rendben van.
------------------------------
Allt szombat ota a motorom, megint nem indult el. Nyektettem es rugdostam aztan meguntam. Szivtam fel benzint injekcios fecskendobe, tettem ra vekony gumicsovet , leszedtem az elso deknit es ahol szivja a levegot, bespriccentettem neki. Parat fordult es mar rocogott is. Ezt miert csinalhatja ez a budos?
[ Szerkesztve ]
-
sebestyen93
tag
válasz dzso22 #61200 üzenetére
Nem érzek semmit a berúgón, hogy gyengült volna. Meg az ereje is megvan, megy mint az ökör, de leáll!! Hidegen szívatóval pöccre indul, vagy 2. rúgásra, de sajnos fél percen belül megáll. Meleg meg szintén megáll, de akkor újra se lehet indítani. Hidegen azért ha leáll, utána első berúgásra indul, de utána persze megint megáll 20 mp-en beül.
Szóval akkor kapjam szét, azt ha vannak karcok, meg kopás nyomok a dugattyún + hengeren, akkor kuka?
Apple iPhone 13 Pro Max + Apple iPad 9th 10.2 + Apple Watch SE 2022 40mm
-
Balázska98
csendes tag
Üdv! Lenne egy olyan problémám hogy van egy suzuki let2 50ccm robogó a dugó és a henger közé fel ment a tü és végigi huzta majd dugó henger gyürük tű görgö csere után nem indul! kompreszió van gyujtás van új gyertya is lett karbi tisztitval kivet gyertyávál lehet látni az üzemanyag felhöt de nem indul mi lehet a probléma? Válaszokat várom és elöre is köszönöm!!!!
-
dzso22
senior tag
válasz sebestyen93 #61204 üzenetére
Ha van ereje akkor felesleges. Vedd le a kipufogó végét és a légszűrőt nézd meg úgy mit csinál. De szerintem itt karbi vagy gyertya hiba lesz,esetleg szimering. Szóval elsősorban ezeket kéne átnézni.
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
félisten
válasz body007 #61206 üzenetére
En is probaltam ugy, hogy gyujtast levettem, rugdostam parszor, gyujtas vissza, de semmi. Egyebkent most is azt csinalta, mint a korabbi videoban. Elso inditaskor beroffent, majd 2 masodperc mulva le is allt. Szerintem nalam nem ez a parolgas gond lehet. Ennyi nyektetestol mint a multkor meg ha elparolog is azert fel kellene toltodni az uszohaznak es kapnia kellene annyi kevereket, hogy legalabb boffenjen parat. Nem tudom, en sem ertem. Nekem mar ez a parolgas is fura, azert az uszohaz eleg zart ehhez, hogy teljesen kiparologjon onnan az anyag. Neked csak ebben a melegben csinalja? Kivancsi leszek osszel, ha nem hasznalom napokig mit szol hozza.
[ Szerkesztve ]
-
sebestyen93
tag
válasz dzso22 #61208 üzenetére
Szétszedtem, semmi kopásnak, vagy sérülésnek nyoma nem volt se a hengerben, se a dugattyún, szóval az talán oké.
Elmentem vele egy körre, életre kelt, de nem volt alapjárat. Csak ha húztam a gázt, akkor nem állt le, de nagyon csökevényes indulás volt. Le is fulladt első indulásnál. Amúgy köpi a füstöt mint a marha, szürke, majd kék füst. Amikor elindult, ás húztam a gázt, zörgött valami a karbi felől. Hazaértem, pihentettem, megpróbáltam beindítani, de nem indult, és most sem indul. Kiszedtem a súbertűt, mondom állítok rajta, erre azt vettem észre, hogy a tű is ferde -.-
Szóval, gyertya csekkolva, szikra van. Karbin tekergettem, de még nem szedtem szét, hogy megnézzem mi van benne. Szimeringet nem néztem, de a szürke füstből jóra nem számítok.. valamelyik tuti behalt.
Nah mit gondolsz?
A kipufogós ötlete majd kipróbálom, azt megírom, hogy mivan, persze, ha hajlandó lesz beindulni reggel a masina.
[ Szerkesztve ]
Apple iPhone 13 Pro Max + Apple iPad 9th 10.2 + Apple Watch SE 2022 40mm
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni mi tévő legyek már 2 motor szaki is kifogyott az ötletekből.
A motor: CPI oliver 50ccm 2004es. nagy testü 2 ütemü automata szivatos,japán karburátoros
Mikor megvettük nem volt stabil alapjárat, légszürő elvolt öregegve, orvosolva lett ezzel a gond.
Viszont alapjáraton ha hagyom egy 5-10-15percet 100% hogy lefullad mintha lekapcsolnám a gyújtást kulcsal,de pöccre indul rugásra és inditóval is.MENET KÖZBEN SOSE FULLADT LE.Aztán ment hetekig , és eljött egy 2 hete egy barátom vidékre, és állomásra érte mentem felült hátra(el el bújva földes utakon) és mondom rég ment robogoval, kimentünk egy földes szántó földre , kijárt út nem homok.
Kipróbálta, én is mentem vele egyet kettőt, és egyszer csak le lefulladt, majd picit várva beindult és go haza, azóta rosszabodott és már a kapuig se juttok el vele ha körözök a kertben vele lefullad,(felmelegszik)Gyertya elég fekete volt de nem korodált semmi, olajos.
Drotkefét ajánlották kicsit a szikra test végét kitágitani, és ugyan az le fullad menet közben ha bemelegedett.
Aztán benzin a kipufogoba és kiégetni a koszt belöle, meg is történt egy órán keresztül égett aztán egyet szívót és,,tiszta lett,, amugy katalizátoros kipufogó, van vagy 5-6kg vagy lerakodás vagy ennek ez a súlya..A próblémát ez se oldotta meg, ma vettem bele gyári ngk br7es gyújtógyertyát, hátha a gyertya szarakodik ha meleg a motor..
Nos úgyan az...Stúber tü legkisebb legnagyobb közép állásban is próbálva,új gyertya vége szürkésebb menet olajosan kormos és a belseje pedig csak pár órás..
Alapjárat magasra,normálra állítva szintén lefullad menet közben is.
Megszívva a benzin vákumcsőt jön szépen a benzin.
Karburátor kimosva benzin,féktisztitóval és kompreszorral is minden nyilás csavar lyukban.
Variátor kupola és minden kimosva majd a nem variátor részek wd40el befújva,kuplung nagyon melegszik, de sokat olvasva ez normális, ha húzzom a féket és a gázt akkor is lefullad(üresben)
Akksi csontra fel van töltve.Olaj Repsol 2t schooter szintetikus, benzin shell nitro +.
Hú nagyából ennyi nagy ívben, mi tévő legyek? tippek ötletek másoknak esetleg ilyen volt e??
Gondoltam még arra hogy valahogy kimüteném a hengert és nem e sül be vagy ilyesmi. nem e koszos, bár kérdés hogy mennyire lehet szét nyitni? Kiégetni?
Előre is köszönöm a segítséget
Jó éjt mindenki! -
Micsurin
nagyúr
Kis felvilágosításért tértem be megint (jogsi már hetek kérdése csak ) , haverom nagyon rágja a fülem , hogy lehet egy öreg 2T-vel is jól járnék , pár info róluk ? (125 2T , NSR , RS , etc) hamar szétpörgik magukat ? csak 7l-rel lehet velük járni ?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dzso22
senior tag
válasz sebestyen93 #61210 üzenetére
Cserélj gyertyát mert olyan is elő szokott fordulni hogy slusszos vagy nyomás alatt nincs szikra. Azt a karbit szedd apró darabokra és jól nézd át. Az úszó szintet is. Gyújtást is ellenőrinzd hogy pontosan be van e állítva.A Simsonok allergiásak erre. Kondi milyen régi a gépben?
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
addikt
Ugyanez. Első rúgásra beindul de 2 mp és leáll. Ilyenkor le a gyújtás, szívató fel (ha nem lett volna rajta), 5 rúgás (pontosan ám! ), gyújtás fel, kis gáz, egy rúgás és indul. Az enyém ezt csinálja. De ezt is csak több nap (egy hétvége mondjuk) állás után.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Micsurin
nagyúr
Köszi. Azért kérdeztem , mert akkor amivel olcsóbb egy gép , azt vissza is szedné benyában (és vagy alkatrészben)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
-
félisten
válasz body007 #61217 üzenetére
Nalam automata szivato van, ami elviekben jol mukodik. Mikor 1-2 napot all csak, akkor pocc-roff es indul. Az alapjarat magasabb mint altalaban es ha huzok gazt is porog, nem fullad be es hasonlok, nem szoktam amugy porgetni. Kb 1 perc utan (ebben a melegben meg hamarabb is talan), elkezd csokkenni a fordulat es beall korulbelul a megszokott, meleg alapjaratra, picivel azert felette. Jo is, hogy kitalaltam ezt a trukkot most, legkozelebb is igy inditom majd "hosszabb" allas utan, nem kell gyilkolni az oninditot/akkut es persze rugdosni a xarhazijat. Az akkubol szerintem kifogyott kozben a "sav", legalabbis folyni nem folyik.
Neked milyen mocid is van? Mar elfelejtettem kozben.
(#61222) Micsurin 125-bol inkabb nezhetnel 4T-t, most utobb talaltam en is ket tipust, amire itt a topikban azt az informaciot kaptam, hogy motorikusan megbizhatoak. Honda Lead 100 4T es Piaggio Fly 125 4T.
[ Szerkesztve ]
-
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #61211 üzenetére
Erre szeretnék tanácsot ötletet kérni,
Még hozzá egy dolgot csatolnék:
Automata szivatót hogy tudnám tesztelni? -
Den
veterán
válasz roseane2004 #61226 üzenetére
Van rá esély, hogy az automata szivatód rossz. Ki kell venni, megnézni hidegen hogy áll a tű, majd 12 voltot rákapcsolni és megnézni mennyire jön ki a tű.
Az hogy 5-10 perc alapjáraton pöfögéstől leáll nem feltétlen gond.
www.simson4t.hu
-
roseane2004
csendes tag
Szét bontottam a gyertya felöli hengerfej boritást(kipufogó és a gyertya réssz)
És kormos volt 1 napos gyertyám, a dugatyu(henger alakú ami oda vissza jár, full korom, most féktisztitoval kifúlytam és a gyertya körüli részt is korom mentesítettem, még nem rakom össze, nincs új semmilyen tömitőm, szabad e tovább nyitnom? ahol a karburátor megy be a membáron lévő réssz ha azt szét nyíitom újra kéne tömiteni ragasztóval? vagy a csavarok és tömitések is megfogják légmentesen?
-
sebestyen93
tag
válasz dzso22 #61213 üzenetére
Karburátor tiszta és jól be van állítva. De nem indul, vagy nagy nehezen. Gyertyát cseréltem, ugyan az a gond, és egy új dolog, ha esetleg nem áll le alapjáraton, ráküldöm a világítást, és egyből leáll. Gyújtáshoz nem merek hozzányúlni, mert annál a résznél kicsit sötétség van számomra, inkább azt rábízom faterra, hátha vágja.
Akkor itt gyújtás baj lesz? Másra már nem tudok gondolni. Mert a motor erős, húz, mint az állat.
[ Szerkesztve ]
Apple iPhone 13 Pro Max + Apple iPad 9th 10.2 + Apple Watch SE 2022 40mm
-
Arkar
aktív tag
Sziasztok !
Egy Peugeot 103 moped tulaja vagyok. '78-as kiadású a 103
Szaladgálós motornak használom amire tökéletes. Viszont alkatrész ellátással gondba vagyok.
lyen légszűrőt keresnék, nem tudja valaki Magyar Honba hol tudnék ilyet keresni?
Moped kb 8 hónapja van nálam.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
máyköl
veterán
Mitől szállhat el a fékem?
Idáig az elsőfék kőkemény volt, ha meghúztam, be dőlt rendesen a motor orra a teleszkóp miatt. Ma reggelre meg mintha megszűnt volna létezni, nagyon minimálisan fog. Nem a legerősebb a hátsó fékem sem, így azért nem a legbiztonságosabb vezetni, jelentősen nőtt a fékutam...
Ötlet? -
máyköl
veterán
Köszönöm srácok, utánajárok!
-
dzso22
senior tag
válasz sebestyen93 #61229 üzenetére
Kondit cserélj. Gyújtást át kell nézni/kötni. Ott lesz a baj. Én lekötném a világítást és annak a tekercsét kötném a gyújtásnak tesztképp. De az is lehet hogy azon van a világítással együtt azért àll meg a motor ha rá van kapcsolva a lámpa.Apropó megszakító. Cseréld ha ezer éves erre is allergíásak a simók
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Tothgera30
Ármester
Kissé el vagyok maradva, és bizonyos okok miatt nem is igazán követem már a topicot. Szóval az NRG-ben kicseréltük a csapágyat, most olyan mint az új, szépen megy, sík úton 85km/h-t lazán megfutja (Multivar + Kevlár szíj), de utazó tempónak a 60-70km/h-t írnám, ami egy vizes 49ccm-es robogónál szerintem nagyon jó érték. A hűtővíz is cserélve lett (deszt. víz és fagyálló), hogy téli tárolásnál se legyen semmilyen hibalehetőség, nem melegszik, 40C-ban is langyosnak érezni, üzemi hőmérsékleten. Tehát most elégedett vagyok PureJet ide vagy oda, (kopp-kopp) eddig még a befecskendező rendszerhez nem lett nyúlva, szépen jár, nem torpan meg, és elsőre hosszú állás után is beindul.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
30z.Samu
félisten
válasz Tothgera30 #61237 üzenetére
Egy ideig én sem követtem, most is zömmel csak olvasom. Nem igen volt semmi említésre méltó, a kis Address jön-megy, pöcc-röff (kopp kopp). Viszem majd kontrollra 1-2 hét múlva, hogy azért nézzenek rá, ne menet közben érjen meglepi.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
félisten
Megmertem a jog fogyasztasat. Teletank, 70km utan teletank, 2.8L, 4L/100km. Egy ilyen kis pocskoszorutol azert nem rossz. Az 1.7-es DTI Corsam fogyaszt nagy atlag 5.6-ot es 1150kg az onsulya.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Horror komolyan egy ilyen kis robogo ennyit benyel, pedig nem gyilkolom, indulas elott szoktam annyit csinalni, hogy kitolom a garazsbol, ott beroccentem, lassan kitolom a kapuig, becsukom es utana indulok, 1-2 percet ketyeg azert. De ezt csak egy nap egyszer. A membran problemara irta a "segitom" , hogy okozhat nemi fogyasztas emelkedest, azert nem hiszem, hogy ilyen sokat dobna rajta. Ez az ara az olcso ketutemunek. Nem kerul sokba, kimegy a vilagbol a jobb fajta, filleres az alkatresz es a javitasa, viszont fogyaszt mint az okor es budos mindened a kipufogofusttol. Vegulis mindennek ara van, ennek a megoldasnak ez. Az 50-es negyutemu keveset fogyaszt, nem vagy budos (legalabbis nem a kipufogotol ), viszont draga a motor, ha megpusztul nem tudod otthon javitani (en legalabbis nem). Pedig a teljesitmenyuk eleg lenne nekem, ezzel sem szaguldozom.
Neked milyen mocid van? Nem lepek kategoriat ez szinte biztos, csak erdekelne mivel nyomod.
(#61241) Mosquito34 Elhiszem, ezert is sokallom kicsit ezt a 4 litert.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
Ezt a büdösséget sosem értem. Nem tudom nektek milyen kipufogótok van vagy milyen olajat használtok, de nekem nem szokott füstszagom lenni. Pedig indítás után füstöl 1-2 percig.
Castrollal és Repsollal is kicsikét.Szerk: Többesszám mert páran írtátok a büdösséget.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
félisten
-
félisten
válasz Redneck #61245 üzenetére
En is kedvelem a szagat, talan nem is a robogoket es a repsolet, inkabb a trabant/babetta szagot, mikor a regi arol 2T-vel jaratod. Az az igazi. A babettamnak is mas a szaga, miota repsollal ketyereg. 16-18 eves koromig ezt ereztem, orok emlek marad az ember eleteben. Azt viszont mar nem szeretem, mikor bejovok a lakasba es erzem a ruhamon ezt a buzt. Mikor bemesz egy tarsasagba es arad beloled a 2T szag..... Persze nem kell ezzel nagyon foglalkozni, azert tartsuk fejben, bizonyos szituaciokban nem elonyos, ha fustszagod van.
-
üszök
őstag
A legutóbbi 50-es robogóm 6 lityit evett,mondjuk az nem volt széria ment is de a 250-es a feléből kivan. Oda is adtam az első embernek a ki pénzt kínált érte.
Nekem Malaguti Phanrom Max 250 van.(Bocs lusta voltam telefonról képet feltölteni ) Fillérekért vettem minimális hibával tavaly februárban.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest