Új hozzászólás Aktív témák

  • frigoo

    aktív tag

    válasz frigoo #57851 üzenetére

    Sziasztok!

    Mostani állapot:
    -Tettem bele 5,5 görgőket, szépen, egyenletesen gyorsít, jól húz, óra szerint 75-öt simán eléri, és még forogna, csak nem sikerült rendesen kihuzatni. Szerintem nagyon pörög, megyen bele egy szett 5,8-as és egy szett 6-os is, meglátjuk.
    -Sikerült szereznem egy varió hézagoló készletet, kihézagolom a variót, mert a szílycsere előtt egy 14,5mm-ig kopott szíj volt rajta, most meg megkapta a gyárit, ami 16,5. Hézagolásnál mire figyeljek? A szíj pontosan a csapról induljon, vagy legyen egy kis hézag a varió és a szíj között?
    -Valószínüleg kelleni fog egy kicsivel erősebb kuplungrugó, mert a motor kiugrása nem az igazi, a kuplung gyorsan kicsap, korán kezdi el hajtani a hátsó kereket. Miután megvan a tapadás, már jó a gyorsítás, a motor felpörög és szinte egy fordulaton húz folyamatosan, egyenletesen.

    Még egy kérdés: A varió külső és belső tárcsámon van egy pár mélyebb bemaródás, valszinűleg egy elszabadult szabadonfutó görgő okozta. Ezeknek a felületének simának kellene lennie, ugye?

    Köszönöm is előre a segítséget.

    ludsimon: Én eddig úgy tudtam, hogy a karburáció helyes beállítása az első! Én innen kezdeném.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák