-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akos3
addikt
válasz CHIPman #8421 üzenetére
Sztem 80 körülire számíthatsz!
Én nem ajánlom a 70es hengert, a blokk addig jó amíg bontatlan! Nem éri meg..igaz h kb 15km/h-val többet mész de az árát nem éri meg..és többet kell szervizelni is!
A 70es hengerhez ahhoz, h le tudja adni a teljesítményét a kipufogó csere az alap! És abból is a 30 felettiek, mert az olcsók csak többet ártanak, mint használnak! E mellett lehet h görgőket és hozzá hasonlókat kell a hengerhez cserélni...
Én életemben nem tuningoltam, úgyh azért menny még el egy boltba is és járj utána!
De én azt mondom neked, h mindent arra használj amire kitalálták!ja azt hozzá kell h tegyem h a haverod Roxa azért megy 100at sima 70essel mert a Roxok alapból jobban mennek egy átlagosnál...szal attól sem kell hanyatt vágódni
[ Szerkesztve ]
-
nLali
senior tag
válasz CHIPman #8435 üzenetére
Személyes tapasztalattal nem vitatkozok, mert nekem az nincs. Csak nehezen tudom elképzelni egy ekkora, jobbára csak motorokkal foglalkozó cégről, hogy olyan valamit dobjanak piacra, ami egyszerűen nem jó.Benellinek annyira nem ment a szekér, hogy hagyta magát egy ilyennel felvásároltatni?Műszak végén egy-két mérnök átmehetne segíteni robogó tervezni Itt Pakson most egy kicsit elszaporodtak a Keeway motorok. Annyira jól néznek ki Akartam énis venni egy F-actot, vagy mit,125 4T,újat. De szerencsére az egyik kereskedő lebeszélt róla. Illetve elmagyarázta, hogy kb mennyibe fog kerülni, ha lebukok. Amire elég nagy az esély
-
runner 125
nagyúr
válasz CHIPman #8421 üzenetére
Át kell nézni, h még hol lehet venne fojtás.
De egy 10-essel talán megugrik a vége..17,5-es karbi, illetve nem árt egy kipufogó. + Előbb-utóbb főtengő, varió, stb...
Meghalna a főtengő.
..mérjétek le GPS-szel is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz CHIPman #8459 üzenetére
..izé', robogós totyikban szvsz nagy részt azokról esik szó Természetesen én robogó km óra / GPS által mért sebesség különbségre céloztam.
Autóknál elenyésző a különbség.mod.: Más.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #8477 üzenetére
Mi nehéz, a levegős tph? Szerintem átlagos. Vizes NRG, rox vagy runner biztos nehezebb.
Elég sokat fogyaszt a géped, nekem folytatlanul kb ennyi, úgyhogy kicsit sokat kap (de erő az ok) + digitális használat.
Remélem lesz még jó idő valamikor, mert küldeném még neki idén 1-2xer[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #10227 üzenetére
Ezeket nézném elsősorban:
Variátor, Kuplung, Végáttétel Tuning, hangolás, csere
Ezeket is nézheted: link1, link2
bajnokpityu: karbit bántottuk csak, mert iszonyat nagy volt a fogyasztás. Most rendesebbnek tűnik, csak nem megy. Lehet el lett szegényítve nagyon, nem is mentem vele sokat azóta. Majd kicsit visszatekerek rajta, nehogy megragadjon. Hétvége felé úgyis csapágy csere, majd a szerelővel ketten megnézzük.
-
bajnokpityu
félisten
válasz CHIPman #10231 üzenetére
ár/érték arányban a legnagyobb teljesítménynövekedést, a megbízhatóságot megtartva?
szerintem semmi gond a hengerrel igy.
ugyanis ha variohoz hozzányulsz,vagy a kipuffhoz,akkor többet fog pörögni a blokk.több pörgés,több igénybevétel.tehát akármit csinálsz vele,mindenképp nagyobb igénybevételed lesz.
vario sztem csodát nem csinál.a gyári variot is nagyon jól be lehet lőni,hogy gyorsuljon/végseb legyen.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #10231 üzenetére
Mennyi pénzed van?
Ha jól látom typhoonod van. 25k-ért már van új 70-es henger, amit fel lehet rakni gyöngébb csövek mellé is. Inkább arra költenék mint varióra, kuplungra, stbre. Nekem van egy piaggio zipem is. Egy dr70-es henger van rajta, gyári cső, gyári 12-es karbi, hajtás, minden gyári. Olyan nyomaték van benne, hogy az hihetetlen számomra, egyszer már el is dobtam ez miatt , iszonyat ugrós. Magasabb fordulaton azért érződik, hogy lenne még erő, de nem fogok rá karbit és kipufogót venni. Persze lehetne erősebbre is csinálni ezzel a hengerrel, de így is érződik erősen, hogy nem 50-es.Minden attól függ mennyit akarsz rákölteni. Én a helyedben simán vennék egy dr hengert és összerakatnám úgy. Ha nem a fent linkelt gyári cső van a motoron, hanem vmi touring (mint a sito plus előtte), akkor még kellemesebb lenne szerintem.
-
nLali
senior tag
-
Barell
senior tag
válasz CHIPman #10247 üzenetére
Nemlesz rá lehetőségem de biztosra veszem hogy jobban menne végre. Próba képpen volt fent egyszer egy SR kipufogó azzal ment 85-öt 75 helyett. Csak aztán azzal a kipuffal 200 km után nem volt hajlandó menni a motor, gyakorlatilag nem volt ütem nem érezted a füstöt ha a cső végéhez tetted a kezed. Felraktam a gyárit és voálá. De az 100% hogy jobban menne végre.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #10249 üzenetére
A vakcsövet már levágták róla, be van hegesztve a helye. A toroknál nincs benne szűkítő (nem tudom volt-e egyáltalán), nem tudom más fojtás van-e a régi gyári piaggio csövekben, de szerintem nincs. Ahogy láttam a teste nincs szétvágva, szép gyári a hegesztés a testén. Mondjuk fojtás mentes.
Itt még járatós, csak az a kis ugrás látszik az elején.
De átraknánk ezt a csövet az nrgm-ről az biztos dobna még rajta.
-
runner 125
nagyúr
válasz CHIPman #10259 üzenetére
Hát jah, én már lassan 1éve Bp.-n, s hidd el, h láttam ez idő alatt is olyan "csúnya" dolgokat, amiket Szombathelyen soha, nem h egy faluban.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Barell
senior tag
válasz CHIPman #10247 üzenetére
Nah feldobtam a kipufogót most mentem vele minden más gyári. Végre viszi a 80at 70-75 helyett de ott vissza is rúg tehát akár milyen lejtőn megyek nem megy többet. Jobban is húz de mostmár értem miért mondják hogy robogón a sport kipuf olyan mint kocsin a turbó. Amikor felpörög 20nál ránt egy iszonyatosat 35ig majd visszaesik a fordulat akkor szart sem ér a sport dob. 60nál aztán megint elkezd pörögni és kb 2 sec alatt 80on van. Most rendelem a variátort+kuplungot. Nem pörög a gyári cucc eleget a kipufnak.
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #10282 üzenetére
Ha ilyeneket kérdezel, akkor egy tanuló pénzbe, könnyen bele lehet futni. Nem árt ha van valaki aki ért hozzá. Én magam tuti nem mernék nekiállni, mert nem ér annyit, drágább az alkatrész annál. Inkább csak állok ott és nézem. Ahogy érzed.
Mindenképp állítani kell utána.
-
runner 125
nagyúr
válasz CHIPman #10290 üzenetére
Nem tudom manapság mennyiért dolgoznak a szerelők...szerintem totál változó.
De tippjeim szerint 5-10k.Karburátort.
Ha 70-es szett kerül rá, egy 17,5-es karbit ajánlott feltenni rá. Ha nem, akkor fúvókázni kell a gyárit. (..s persze a 17,5-est is.)Nem feltétlen szükséges, görgőkkel lehet próbálkozni, de érdemes szettet venni. Légszűrőt felejtsd el.
Igazán egy kipufogó húzná meg a teljesítményt, s ezt lehetne fokozni egy erősebb kuplungrugószettel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz CHIPman #10299 üzenetére
A1 jogsim van, ezért csak 125ccm jöhet szóba. A 11kw-tal nem kell foglalkozni
De dúrva, h 25ös gép 30lovas legyen Azért az mehet rendesen.
(#10302) Tothgera30 : Gyűjtök-gyűjtök, de már hasznosítani szeretném az A1 jogsit és nem csak egy robogón Előre látóan direkt erre tettem le, h majd ha lesz pénzem nagyobb motort venni, akk ne kelljen új jogsit is csináljak. Csak hát egy diáknak ezek az összegek elérhetetlennek tűnnek. ezért mondtam, h min 1 év h összegyűljön a rápótlás a bws-re
Tom, h 2T-t venni kockázatosabb, mert lehet h széthajtották, de a 4T-k olyan kis gyenguszak Ott van az xt, a cbr, ybr, cbf, dr....Mind jól néznek ki, csak hát azt írják mindegyikre, h az erő elszáll belőlük Én meg nem akarok több száz ezerért egy oylan motort venni, amire egy hónap múlva azt mondom, h bakker ez nem megy! Olyat szeretnék ami már jó pár évig nálam maradhat. Ezért gondoltam, h egy jóállapotú 2T ilyen szempontból jobban megéri. Mint pl amiket linkeltem. Csak hát ugye ennek meg ára van... -
Tothgera30
Ármester
válasz CHIPman #10346 üzenetére
Ahhoz képest már PH! addikt vagy, hát az nem semmi. Tudod vannak olyan 70-es hengerek, amikbe 50ccm van beütve, és anyud se fog duzzogni. De érdemes hozzá szt-azt vásárolni, mert magában csak a nyomatékot és az erőt fogod érezni, a sebessége nem fog drasztikusan nőni, ahhoz még kel pár cuccos.
ui.: Most látom hogy Barell megemlített pár dolgot.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Atomgeszi
veterán
válasz CHIPman #10365 üzenetére
Én mondtam már,hogy a helyedben vennék egyet használtan vagy újrahuzatnám az ülést pár ezerből a maradékot meg rákölteném egy alkatrészekre. Persze, ha csak úgy mondod, hogy lesz mit fizetnie a biztosítónak, akkor ok. Mert egyébként 9 ezerből már olyan króm tükröt veszel ami füti magát elektromosan állítja magát index is van benne meg minden szar. Az eredeti cuccok meg mindig aranyárban voltak és még 1/4ét sem érik meg.
Mark: El van kényelmesedve a csákó eléggé Csak az lehet a gáz,ha visszadolgozza a kerék a "sarat".
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz CHIPman #10399 üzenetére
Ehhez képest ez érdekesen hangzik . Csak szólok hogy 70ccm-el sem érdemes játszadozni, mert az egyik haveromat úgy kapták el az Aeroxal, és úgy tudom hogy nem egy-két forintra büntették, plusz jogsit elvették egy időre . De hozzátenném azt is hogy a tuningolt gépeknek általában nagyobb hangjuk, mert magasabb fordulaton "visítanak", így nem nehéz kiszűrni őket .
Gergello: Tavaly még láttam járkálni egy 400-as Burgonyát rendszám nélkül . Bár lehet hogy csak leesett .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
runner 125
nagyúr
válasz CHIPman #10421 üzenetére
Jó 1 éve végigjártam magam is ezt az utat, kíváncsiságból megcsináltam a Jogot, majd rá 1 hónapra szétbontottam.
"..de mindet lecserélni egy kész vagyon.."
Hidd el, az az eset, h "kicsit tuningolom" a gépet nagyon ritka. Eleve az ember mindig jobbat akar, mellesleg az egyik tuningalkatrész kötelező jelleggel vonzza a másikat. Magyarán az egésszel egy lavinát indítasz el - értelmét veszti az egész.
A Jog a jó 90kg-om alatt vagy 7-8 litert fogyasztott, és piszok hangja volt. A szomszédok nem tetszését egyszerre kiváltottam vele. ( Csak zárójelben, a Nexus-on lévő nyitott Finster is döghangos, de a Top Due + még hangosabb volt. )Persze..., nem mondom azt, h nem élveztük. Jött fel egy kerékre, mint a huzat, de az az 1 hónap móka pont elég volt.
Szvsz amit apránként ráköltene az ember komoly tuningra, tegye félre és vegyen egy nagyobb vasat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Proxmox VE
- Hobby rádiós topik
- Sorozatok
- Automata kávégépek
- Stellar Blade
- LG LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000