- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Facebook és Messenger
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Videó stream letöltése
- ASUS routerek
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #10519 üzenetére
Lehet, mindketten más-más megközelítésből látjuk a dolgokat.Teljesítményben egy 125-ös bőven elég, mondhatni, ahogy írtad, pazarlás.
...persze hogy nem lehet nyomatékból menni, hiszen csak 125-ös, ráadásul a "régi kor technikája". Ez a "tök normális állapot" ott bukik meg hogy dupla tárcsa. Ez már nálam barmolás címszó alá kerül (lehet hogy túl szigorú vagyok), mondjuk úgy hogy nem szép dolog ezt tenni egy (majdnem) veterán korú géppel.
...ha nem lenne olyan aki megőrizné a gépek állapotát, nem tudom mit néznél a múzeumokban, mondjuk az ott kiállított gépek nagy része felújított, amiket én nagyon nem szeretek, pontosabban szarból várat nem lehet építeni.
matyibalogh: Ahogy írtad, lenéznek vele, hát pedig nem kellene, egy szép gyári gépet a mai napig is megnéznek, legyen szó idősekről, vagy fiatalokról. Hozzátenném hogy minap láttam egy bukósisak nélküli fiatalt (19-21 éves) egy 251-es nyergében, eléggé nyélgázon közlekedni. A motor nagyon szép állapotban volt, de az ilyen pilótákat jól seggbe rúgnám, mert előbb-utóbb az lesz a vége hogy összetöri magát, de még a motort is, pedig de szép volt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest