-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
-
akos3
addikt
2006os motogp edition. kemény 4000km van benne. Szervízkönyv, kézikönyv van. Természetesen nem volt még hozzá nyúlva. Képek itt vannak.
De nem hinném, h most el tudnám adni, mert motor nélkül nem akarok maradni, újat meg nem tok venni úgy néz ki, mert még ahhoz kevés vá rápótolnom
Azért megkérdezheted, ezen ne múljon. De mondom, h nem is hirdetem csak mindig vágyom egy nagyobb motor után(#10203) Tothgera30 A túl régies alatt mit értesz? Sportosabbat akarsz, vagy csak egyszerűen tartasz, h az alkatrészek elöregedtek rajta már?
-
Samus
addikt
Ugyan elég régen jártam itt utoljára, de feltennék egy újabb láma kérdést. Miért van az, hogy hidegen a motor füstöl (első indulásnál), kékes füsttel, ha meleg, akkor már semmi szín, nem is látni a gázt. Hidegen kevesebb benzin ég el a keverékből tudtommal (kicsapódik a hengerfalra, és épp ezért a több levegő miatt nem kellene füstölnie. Szívató kézi, nincs használva, mert nem kell ilyen melegben (rúgásra indul, gázra sem fullad, gyors melegedés után (pár másodpercnyi kevés gáz) már teljes fordulaton is pörög, eltűnik a hideg daráló effektus). Vagy a bentmaradt olaj nem ég el teljesen, mert túl gyors a bezin égése? Ha nagyon láma a kérdés, akkor bocsánat, újra...A gép egyébként karburátoros.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
akos3
addikt
Bocs lejárt az idő limit
Szal nem tom, h mennyien néztétek meg pár posztommal lejjebb a cbr-t, de aki megnézte annak nincs olyan sejtése, h ez törve volt? Nem tom nekem most nagyon gyanús lett hirtelen. Nem csak, h más szinű az fejidom rajta, de még az egész lámpa is ugye teljesen más. Meg az első sárhányó is más színű. Meg valahol csak elvesztette már az idomokat. Nem hiába lehet ez ilyen olcsó. Vagy egyszerűen csak az "50es" kiléte miatt adja ennyiért?Egy biztos. Addig nem vállok meg a kis bws-től amíg nincs annyi pénzem, h egy megbízható, normál motort vehessek helyette
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #10209 üzenetére
Hát ha tetszettek akkor lehet érdemes lenne megnézni élőben mert így képen tényleg nincs rossz állapotban. Meg az ára sem rossz a vespakhoz képest. Mondjuk tod, h én évjárat és km "buzi" vok szal nálam nem jönne szóba bármennyire is jól néz ki
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Kipufogóm elrozsdásodása és fojtása, valamint izzó katalizátora miatt sportkipura való cserén gondolkodom. Giannelli Extrát néztem, ha a mostani(minden gyári, fojtásokkal) 50-55 helyett menne 65-70 körül. Az új kipuhoz fojtásmentességet és a beállítás nélküli használat lehetőségét írták. A kérdésem az lenne, hogy a Piaggio Typhoon-omra való felrakáshoz mit kéne még a kipuhoz vennem, illetve, hogy nem túl nagyok-e a hsz elején leírt, az új kipuval szemben támasztott elvárásaim. Egüre pedig azért nem írtam, mert valamiért nem jó a jelszavam. Ha valaki esetleg megkérdezi nekem, vagy válaszol itt, annak megköszönöm.Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #10217 üzenetére
Hát nem a japán precizitás az biztos...
-
m3tr0
senior tag
válasz bajnokpityu #10195 üzenetére
Hasonlóan romos állapotot nem igazán értem..nem azt mondtam,hogy romos, hanem,hogy nem hibátlan. Amúgy megvettem, és hazajöttem vele 30km-ert.
Jól megy, komoly baja talán nincs, nem látok bele.
Sztem jó lesz ez.Ja, a roxi meg nekem nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
bajnokpityu
félisten
én úgy értettem,hogy mindene megvan hibátlanul enyémnek,csak erősen karcos.de 50es létére nagyon jól megy,szervizben 70esnek nézték,és atomstabil,megbizható.
meg hát olyanok a fékek,hogy a CBRen visszasirom őket.fém fékcső,malossi betét,heide gumik,és levegőben van a feneke.ez is most a bajom,hogy a kormánycsapágyak kissé kihaltak.szombaton dúrtam szét elejét,megdöbbentő állapotban volt.egyébként ha jól tudom az aerox és a benelid első villájra megyegyezik.ennél jobb nekem nem kéne.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #10220 üzenetére
Hanyas cbr-ed van?
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #10222 üzenetére
Nem is tudtam, h Neked van korlátlanra is jogsid... Igy nem csodálom, h már nem hoz lázba a rox
Am a kistesójáról (cbr125) mi a véleményed? Vagy nem nagyon ismered? -
birdhouse
csendes tag
Ákos! az a cbr amit korábban linkeltél az tuti törött volt, pont az oldalidomok hiányoztak, meg a fejidom se volt gyári. engem ez nem aggasztana,(mondjuk így nem is tetszik) csak az a baj, hogy necces a 125ös ciberét 50es papírokkal haszálni.Pláne úgy, ha nincsenek meg a papírozáshoz szükséges dolgok. Amúgy ha minden jól megy a héten kerül egy a házhoz, szép fekete
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10216 üzenetére
Végigolvastam a robogó kisokost meg a tph topicba is beleolvastam pár oldalt(az ötből), de nekem nem sikerült összefutnom vele. Ezek szerint csak én vagyok olyan, hogy ha le van írva 1000x a dolog, akkor legalább egy irányadó linket hozzáb@szok a júzerhez az ezer közül, még ha le is hordom érte. Hát ez van. Azért köszi a segítséget.
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
bajnokpityu
félisten
van,immár 10 éve
ugyanakkor hidd el,nap mint nap jobban lázba hoz a roxi,mint az F4.F4 egy tökéletes,lelketlen tárgy.roxiban száz munkaóra van,és a 80kilójával akkorákat lehet élvezkedni BPn,amit az F4el sosem.F4en állandó para a rendőr,megállok pirosnál fél perc alatt búg a venti,110fok a viz,nem ide való.városon kivül persze fordul a kocka.hát sajnos nem nevezném kis tesónak,mert világon semmi közül egymáshoz.minőségben valszeg hasonlóan kiválók,egyébként semmi.
hangja jó,de egyébként sztem abszolut kezdők,lányokon kivül senki sem fogja elviselni 1 szezonon túl.sajnálom,ha összetörtem valaki lelkivilágát,bocsi,ez csak az én véleményem.
Gergellolyan előfordul.de ha belemászol a varioba,akkor miért nem csinálod meg annyiszor,amikor már elfogadható a végeredmény?
én csak a tengelyek végén levő csavart szoktam ráhuzni,deklit nem,úgyis 2 perc múlva venném le ujra őket.igy egy délután alatt ki lehet próbálni 20féle beállitást.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #10227 üzenetére
Ezeket nézném elsősorban:
Variátor, Kuplung, Végáttétel Tuning, hangolás, csere
Ezeket is nézheted: link1, link2
bajnokpityu: karbit bántottuk csak, mert iszonyat nagy volt a fogyasztás. Most rendesebbnek tűnik, csak nem megy. Lehet el lett szegényítve nagyon, nem is mentem vele sokat azóta. Majd kicsit visszatekerek rajta, nehogy megragadjon. Hétvége felé úgyis csapágy csere, majd a szerelővel ketten megnézzük.
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10230 üzenetére
Egyébként mivel érném el ár/érték arányban a legnagyobb teljesítménynövekedést, a megbízhatóságot megtartva? Tehát 70ccm kizárva. Én a varió és a puff között vacillálok(ha variót cserélek, akkor a mostani puffot foljtástalanítanám és lefesteném). Nagy munka kicserélni a variót? Vagy esetleg a mostaniban egy görgőcserével is elérnék olyan növekedést, amiért nem érné meg teljesen újat belerakni?Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
nLali
senior tag
válasz Atomgeszi #10204 üzenetére
Pont így jártam a Yamalube olajjal.Teljesen trugyis lett a hengernél, meg a kipu vége. Amikor kifogyott belőle, néztem egy 5Km-s egyenes magamnak, aztán nyélgáz.( Másik olajjal, nem kenés nélkül ) Haverok szóltak, hogy siker Kiégett magától a kipu.Iszonyat büdös volt.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz CHIPman #10231 üzenetére
ár/érték arányban a legnagyobb teljesítménynövekedést, a megbízhatóságot megtartva?
szerintem semmi gond a hengerrel igy.
ugyanis ha variohoz hozzányulsz,vagy a kipuffhoz,akkor többet fog pörögni a blokk.több pörgés,több igénybevétel.tehát akármit csinálsz vele,mindenképp nagyobb igénybevételed lesz.
vario sztem csodát nem csinál.a gyári variot is nagyon jól be lehet lőni,hogy gyorsuljon/végseb legyen.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #10231 üzenetére
Mennyi pénzed van?
Ha jól látom typhoonod van. 25k-ért már van új 70-es henger, amit fel lehet rakni gyöngébb csövek mellé is. Inkább arra költenék mint varióra, kuplungra, stbre. Nekem van egy piaggio zipem is. Egy dr70-es henger van rajta, gyári cső, gyári 12-es karbi, hajtás, minden gyári. Olyan nyomaték van benne, hogy az hihetetlen számomra, egyszer már el is dobtam ez miatt , iszonyat ugrós. Magasabb fordulaton azért érződik, hogy lenne még erő, de nem fogok rá karbit és kipufogót venni. Persze lehetne erősebbre is csinálni ezzel a hengerrel, de így is érződik erősen, hogy nem 50-es.Minden attól függ mennyit akarsz rákölteni. Én a helyedben simán vennék egy dr hengert és összerakatnám úgy. Ha nem a fent linkelt gyári cső van a motoron, hanem vmi touring (mint a sito plus előtte), akkor még kellemesebb lenne szerintem.
-
nLali
senior tag
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10234 üzenetére
Ugyanez a gyári cső van rajta, mint a tieden. Az a bajom vele, hogy többször mondták, hogy szikrázik menet közben, meg hogy még megállásnál is izzik a katalizátor. Ez nem lenne gond nagyobb hengerrel? Továbbá haver Aerox-án minden gyári a hengert kivéve, mert az valami 70-es és így hosszabb használat után emelkedőn alig megy. Egyszer 30-cal totyogott felfelé a lejtőn, és ezt Atomgeszi is tanúsíthatja. Ez mitől volt, és lenne-e nálam?
szerk.: A pénz nem gond, de 25-nél többet nem igazán akarok rákölteni, valószínűleg nyár végéig tudnám csak naponta használni. Továbbá azért is idegenkedem a nagyobb hengertől, mert be kell járatni. 5 éves a motor, ezalatt 1500km-t toltam bele úgy, hogy 9 hónapja van meg a jogsim és akkor 400km-ről indultam.
szerk2: Ebben már az újabb, 17,5-es karbi van.[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #10238 üzenetére
+1, akkor használd úgy ahogy van. Kár piszkálni.
Tothgera30-nak biztos tetszene ennyi kilóméterrel. -
bajnokpityu
félisten
olyat csinált enyém is,hogy valamiért 50el volt kedve felfele menni.
Persu jött rá,hogy a vario csapja retkes,és beszorult a nagy áttételnél.ahol meg kicsi lett a fordulat,igy erőtlen lett.kitakaritotta,akárhol akármilyen körülmények között rántom rá a gázt,kilő.most h ezer darabra szedtem,tökig kitakaritom a varioházat,megelőzendő a problémát.nem láttam a konkrét problémát,de én roxim pl ezt csinálta.másik,meg mikor elkopott a ferodo,csúszott a kuplung,és azért nem ment.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10239 üzenetére
Nem tudom, mi legyen. Nyáron jó lenne menni vele abban a tempóban, ahogy a többiek, hogy ne várjanak rám. Meg ha hazajövök hétvégén, akkor is. 25k-t nekem így megérne. Egyébként mennyit takar az az "alig kell bejáratni"?
szerk.: Egy hengercseréhez mennyi szaktudás kell? Van a környezetemben olyan, akinek van(szaktudása), de nem szeretném zargatni vele.[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #10240 üzenetére
Lehet, h nálam is ez lehet a probléma? Mert van h kb 45-55i között megtorpan a gyorsulásban. leesik a fordulatszám olyankor és egy csomó idő míg "feléled" ha eléri a 60at akkor ujra elemében van és száguld. Kicsit idegesítő ez a jelenség
-
Barell
senior tag
Üdv mindenkinek. Gianneli Next kipufogórol kérnék véleményt. Egy gyári mocira lesz feltéve holnap. Névszerint egy Motowell Kid-re. Elméletileg ugyan az mint a Keeway hurricane de gyakorlatilag nem. Hurricaneról csak rosszat olvastam motowellről ugyan nem is kerestem még írást de én messze nem tapasztaltam olyan problémákat mint amiket írtak a keewayről. Gyakorlatilag semmi baja 5. éve. Szerintetek mire számíthatok a gyári kipuf lecserélése után? Ugyebár se katalizátor meg mégis csak "Sport" kipufogó. Meg persze görgő csere illetve kontrasztrugú csere is várható lesz holnap.
-
Barell
senior tag
válasz CHIPman #10247 üzenetére
Nemlesz rá lehetőségem de biztosra veszem hogy jobban menne végre. Próba képpen volt fent egyszer egy SR kipufogó azzal ment 85-öt 75 helyett. Csak aztán azzal a kipuffal 200 km után nem volt hajlandó menni a motor, gyakorlatilag nem volt ütem nem érezted a füstöt ha a cső végéhez tetted a kezed. Felraktam a gyárit és voálá. De az 100% hogy jobban menne végre.
[ Szerkesztve ]
-
CHIPman
nagyúr
válasz Barell #10248 üzenetére
Nekem 50-et megy most.
Erre valaki?
Gergello: neked a fojtások benne vannak a Zip kipuffjában? Olvastam, hogy nem tanácsos gyári fojtott csőhöz 70-es henger. Ez a DR-nél nem igaz? Mondjuk haver Roxija is így ment 17k km-t[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
Gergello
addikt
válasz CHIPman #10249 üzenetére
A vakcsövet már levágták róla, be van hegesztve a helye. A toroknál nincs benne szűkítő (nem tudom volt-e egyáltalán), nem tudom más fojtás van-e a régi gyári piaggio csövekben, de szerintem nincs. Ahogy láttam a teste nincs szétvágva, szép gyári a hegesztés a testén. Mondjuk fojtás mentes.
Itt még járatós, csak az a kis ugrás látszik az elején.
De átraknánk ezt a csövet az nrgm-ről az biztos dobna még rajta.