- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- MinDig TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Crypto Trade
- Linux Mint
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz matyibalogh #10650 üzenetére
Na-na. Eloszor is ha megfognak tuti, hogy nem tolod el a motorod a helyszinrol, nem engednek el.Az Ulloi uton lattam egy hasonlo nagy vaganyt.Ket motoros rendor megfogta. Egy zsak penzt fizetsz, es raadasul fujhatod ,egy darabig nem lesz jogsid.
-
-
Gergello
addikt
Most nézem ezt az ybr 250-t, de ennek is az a baja, mint a cbf 250-nek.
Kb. egy 100-assal olcsóbb mint egy sv 650. Még rádobsz kicsit akkor már cbf600.Ez az ybr 250 még drágább is mint a cbf250, de nem szebb.
Nézd ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_ybr250-3598170
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600-3858662
400ast én nem is ismerek csak a szuper sportokat és a banditot, de ezek már nagyon ki vannak végezve szerintem.
-
DigitXT
nagyúr
válasz CHIPman #10655 üzenetére
Óra szerint, vagy valósan? Már csak azért kérdem, mert a légellenállás elég komolyan nő a sebességgel: nem egyenes, hanem négyzetes arányban... Azért egy valós 100-nál már lehet, hogy elfogyna a kraft egy 4T 125-ösből. (Mondjuk nem is igen értem ezt a végsebességmániát, úgysem az határozza meg egy motor használati értékét, pláne ha ezer év kell, hogy elérje, meg a környékén már minden csak nem dinamikus a gép, tehát szvsz normális emberek nem végsebességen közlekednek. De lehet, hogy csak túl öreg vagyok.)
-
DigitXT
nagyúr
válasz CHIPman #10657 üzenetére
Azzal viszont veszélyes városban közlekedni (ahol az autósok is 50-60-nal tolják), biztosan nem dinamikus ebben a tartományban, előzésről szó sem lehet, sávváltásnál sem ugrik, stb. Szóval igen, kell a nagyobb végsebesség is, de úgy, hogy azt értelmesen el tudja érni a gép. Viszont amit írtam, tény: az, hogy 50-ről felpiszkálod mondjuk 70-re nagyon nem ugyanaz, mint 70-ről 90-re, depláne nem 90-ről 110-re, stb. A légellenállás nem térfadolog.
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #10656 üzenetére
Nem tom hogy hol laksz, de ha Bp-en akkor tudnod kéne, h igenis aki nem veszi fel a forgalom ritmusát az bukta. Nyilván nem nyélgázon közlekednék vele, az csak azért fontos, h lássa az ember, h bizonyos helyzetekben mennyi van még tartalékban a motorban. Meg egy magasabb végsebességűnek nyilván magasabb is az utazó sebessége, így már akár a Balcsira vagy más helyre is leruccanhatok, úgy, h még oda is érek.
(#10652) Brogyi Figyelj én nem kitaláltam, hanem átnyálaztam több 10 tesztet is, és majdnem mindegyikben ezt írják végsebességnek! Nem tom mi olyan hihetetlen benne, mikor a 2T-s társaik (pl az általad említett mito vagy nsr.) jóval felette mennek, ha jól be vannak állítva. Csak hát azok pont e miatt szét is vannak húzva.
Tothgera30-t meg tök felsleges megkérdezni, mert nem azonos az ütemszám, és azért valljuk be az akkor 2T ment úgy mint kb a mostani 4T. Az ővé ráadásul asszem 150es. nem igazán lenne reális, meg minek is? Nem MZ-t akarok venni...(#10653) Gergello Hát igen sajna a ybr250 az ennyi. Én 600k körül láttam, de az is elég húzós. A cbf azért vmennyivel olcsóbb. 550-ért már lehet kapni szépet!
-
-
DigitXT
nagyúr
Te most miről beszélsz? Olvastad #10658-at?
Bp-en lakom, és közlekedtem olyan 4T 50-essel,
aminek épp a CHIPman által írt 50-56 km/h körül
volt a vége (talán 60-at tudott). Hát nem éreztem
magam biztonságban, amikor pl. hidegen 30-nál
többre nem gyorsult a Petőfi hídra felhajtásnál.A mostani 125 4T gépemnek 100 körül van a vége
(saját erőből sík úton), 60-70-es utazóra tökéletes,
mert onnan még gyorsul is: mondjuk 80-at mennék
vele tartósan, ennél több Bp-re nem kell (bár azért
néha egy-egy gyorsulásnál jól jönne a plusz kraft).
Viszont ezzel sem indulnék neki a Balatonnak.Itt a budai hegyekben amúgy emelkedőn is elteker
70-ig (nyélgázon), szóval amire én használom, arra
tökéletes, ti. munkába járok vele, naponta 2x10 km.
Ha lenne ugyanilyen felépítésű robogó 250-esben,
aminek pl. ugyanekkor a csomagtartója, de mégis
nem túl nagy, és nem túl nehéz cucc, azt venném.
Egy Burgman 400-t parkolni sem tudnék itthon.CHIPman: hát, ha 40-et mennek, akkor persze,
hogy nem elég 50 az előzéshez... Ha fel tudod
piszkálni 70-re, és lesz benne némi dinamizmus,
akkor nyert ügyed van. Csak azt akartam mondani,
hogy attól, hogy "fel lehetett piszkálni 70-re", nem
biztos, hogy fel lehet 90-re, 110-re, és társaira.[ Szerkesztve ]
-
matyibalogh
csendes tag
válasz matyibalogh #10666 üzenetére
Vagy csak kamuból mondják hogy a 70-es aeroxok mennek 120-at?
●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
CHIPman
nagyúr
válasz matyibalogh #10666 üzenetére
A körítés sem mindegy. Variátor, variátorgörgők, kuplung, fojtások, fogyasztás...
Attól, hogy belelöknek egy 70-es hengerszettet, még nem megy 120-at. Mondom, haveré is csak 90-95 körül megy. Mondjuk szerintem abban a varió is meg van piszkálva, mert ha hideg a kuplung, akkor nagyon ugrik.[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
Gergello
addikt
válasz matyibalogh #10667 üzenetére
De most ez a lövögetés mit számít? Még ha viszi is egy erős tuninggal senki nem megy vele annyit tartósan. Bemelegítik, egy-két lövögetés aztán szépen rakjuk le...
-
DigitXT
nagyúr
válasz matyibalogh #10666 üzenetére
2T nem egyenlő 4T, valamint különböző motoroknál
különböző egyéb alkatrészek (beállítások) léteznek,
amik nem csak a lökettérfogaton múlnak. És akkor
ott van még a motor tömege, slusszpoénként meg
a pilóta mérete sem mindegy. Alattam is sokkal
jobban ment a Yamaha DT50-es amikor 70 kg alatt
voltam, mint amikor 80 kg fölött. (Most amúgy 100
körül járok, pláne beöltözve, szóval nekem nem fáj,
hogy csak 100-at meg végre, mert nem versenyzek
vele, hanem közlekedek. Óriási nagy különbség.) -
akos3
addikt
válasz DigitXT #10665 üzenetére
Hát nekem óra szerint 70 (max 75, de akkor már hátszél van) a vége és kevésnek érzem néha a városban.
Ezért is szeretném lecserélni egy 125re minnél hamarabb. De ha már lecserélem akk olyanra szeretném ami ugy meg is éri, szal nem 100 a vége mondjuk. Elfogadnám, ha 100 az utazo lenne és akk olyan 125-130 a vége. Ezért pl ha igaz a cbr pont ideális lenne, csak az meg elég magas áron van
Amúgy neked milyen géped van? A 125-re vok kiváncsi -
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #10674 üzenetére
Hát ja sajnos annyira el van árasztva a piac, így mindennek lemegy az ára. Mondjuk ahol vettem (harmatiyamaha) ott mondták, h szívesen visszaveszik majd, ha el akarom adni. Csak hát nyilván, h olcsóbbért
-
akos3
addikt
válasz matyibalogh #10676 üzenetére
nem hirdetem. Tök felesleges, mert nincs annyim amennyit rá kéne pótoljak. Addig meg inkább használnám
2006 -
matyibalogh
csendes tag
válasz Tothgera30 #10678 üzenetére
Jaja
●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
matyibalogh
csendes tag
válasz matyibalogh #10679 üzenetére
Bocsi, nem ide tartozik, de nem tudjátok mikor változik át az a csúnya újonc titulusom?
●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
matyibalogh
csendes tag
válasz matyibalogh #10680 üzenetére
Vagy kérni kell valakitől?
●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #10678 üzenetére
Hát azért aki nem akar zságbamacskát venni az kiad egy kicsivel többet. én is megtettem, és nem csalódtam
De amúgy sajnos igen, elég sokat fogok rajta bukni.matyibalogh
[link]
alul van a táblázat.
De azért nem kell mindent megtenni a rang emelkedésért, használd a szerkesztés gombot pls! És ha több személynek válaszolnál, akkor egy hsz-be tedd meg![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Amúgy neked milyen géped van? A 125-re vok kiváncsi
Hát arra én is kíváncsi vagyok. 2009-es 125-ösként vettem,
aztán valszeg 2006-os, de még az is lehet, hogy 150-es.
Ameddig nem rendszámoztattam, addig kicsit bizonytalan
a dolog, szóval nem reklámozom. Egyszer amúgy linkeltem
róla már egy képet. Sok persze nem látszik rajta, addig jó.
Szerk: ebben a HSZ-ben volt, de csak a "ködös képeket"
nyitja meg. Jah, most kapcsolok, hogy azért mert töröltem
anno, mert valamit elcsesztem a feltöltésnél. Íme a HSZ.[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #10678 üzenetére
Kerékpár áráért akarnak motort venni az emberek. Én most fogom felrakni az enyémet, egy jó áron, remélem nem marad rajtam.
-
Tothgera30
Ármester
Az a nagy helyzet hogy nem vesznek motort, most pláne nem, de majdcsak vége lesz ennek a kib@szott válságnak, legalább az Etz-m ára már nem esik sokat, vagyis semennyit, mert 7.hó 3.-án megy műszakira, utána újból 150k-ét hirdetem majd, természetesen alku nélkül...
Gergello: Sajnos, hátha változik a helyzet, nyugtatásképpen újra meghirdettem a gépet még műszaki előtt, hátha... (és most szól a Republic - Hová fut és hová szalad)...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #10686 üzenetére
Krva szar a helyzet, de komolyan. Mindenen észreveszem én is.
..nem tudom mikor lesz jobb, ha egyáltalán jobb lesz.. Végzek főiskolán és húzok is el innen."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #10687 üzenetére
Nagyon fekudj ra a nyelv megtanulasara. Rengeteget szamit.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #10687 üzenetére
Tudom... Merre szeretnél menni?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Barell
senior tag
Egyik nap sikeresen leütöttem kapu bejáron a kipufogót és lett egy 2 centis repedés 4 centire kb a hengertől. Hogyha azt meg cinezem az megamarad ott? Fogalmam sincs hogy hány fok tud lenni ott, a cinnek asszem 200-250 fok az olvadáspontja.
-
-
akos3
addikt
válasz matyibalogh #10685 üzenetére
Szívesen. De az igazsághoz hozzátartozik az is, h a közösségi hsz-ek 0.25ös és a piaciak pedig 0,1 es szorzóval vannak. Szakmami nyilván egynek számít És igy az átlagokból számítódik ki
-
akos3
addikt
válasz matyibalogh #10694 üzenetére
Mit nem értesz ezen?
Szakmai hsz ér 1-et, közösségi hsz ér 0,25-öt és a piaci az 0,1-et! Így tehát megnézed, h neked van mondjuk 80 közösségi hsz-ed, de az csak 20 szakmainak felel meg. Abban a táblázatban amit linkeltem a szakmaiak vannak leírva, így "át kell váltogatni" a többit. Egyátalán nem bonyolult, ha jártál iskolába akk kb fél perces művelet. -
Gergello
addikt
Ma elkészítettem az utolsó (nagyon remélem ) képeket a motorról.
http://noob.hu/2010/05/24/elado1.JPG
http://noob.hu/2010/05/24/elado2.JPG
http://noob.hu/2010/05/24/elado3.JPG
http://noob.hu/2010/05/24/elado4.JPG -
CHIPman
nagyúr
Na. Kiszedtük a gyűrűt(a variátorblokkoló szerepét egy jó helyre beakasztott vastag lapcsavarhúzó töltötte be ) meg levarázsoltuk a vakcsövet. Szépen megy, de a 70 csak nehezen van meg sík úton, a 68 inkább reális. Csináltam képet a görgőkről, ránézésre b@szottnagyok, majd felrakom. Képről meg tudjátok mondani, milyen tömege lehet? Ráírva semmi nem volt.
hardverapro.hu/tag/chipman
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Spórolós topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest