-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyilvános kivégzés az USA-ban...
"Amerikában nincs kecmec, nagyon szigorúan büntetik az illegálisan importált autók beszerzőit"
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Melack #72395 üzenetére
Én pont most vettem észre a lökösön egy borsószemnyi hiányosságot az élénél, mintha kivágtak volna belőle, nem tudom, hogy ott hogy verhette le a kő, de már csak legyintek. Úgy nem tudok beállni egy hipermarket elé, hogy ne hajtsák ki előrefelé a tükrömet, és kb. 3-4 rányitásos sérülést már szereztem. Megvonom a vállam, nem tudok mit csinálni, benne van, megadom neki amit lehet, de ez már efelett van.
@[rvilike]: szilent: ősszel nyikorgott rossz úton a hátsó traktus. Aztán abbahagyta. Egyszer-egyszer előjön, de kb. az esetek 10%-ában. Na erre milyen gombot varrsz?
A váltó nagyon jó, a kuplung magasan fog, de még elfogadható, csak 20%-os tartományban fog kb. a lenyomási út 20%-ától 40%-áig. Ellenben nem kemény, csak szokni kell.
Van bemelegedés után egy alap cicegés, amit nem csak én hallottam már (ABE gyeridebemeggyereerrehee). Hidegen semmi, aztán egy ideig bizonyos nem zavaró de hallható hangerőn ciceg-zakatol, majd elhalkul. Most télen a középső rész kimarad. Guglizás alapján nyelestengely. Ha hangosodik fogok vele foglalkozni, egyelőre nem tudom nagyon még megmutatni sem.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz
DeFranco #72394 üzenetére
Nem vakablak, csak pont látómezőben van a hiba. Engem zavar - egylőre, aztán lehet megszokom.
Meglesz minden augusztusra, reményeim szerint. Legalább már gumit nem kell vennem
Pestre nem is akarok. Így is örülök, hogy eddig még nem húzták meg (kop-kop-kop), pedig azért sokat járunk belvárosban is.
Jön beza, kis félénk, meg nem mutatta volna, hogy fiú-e vagy lány
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Melack #72392 üzenetére
Szerintem priorizálj. Ablakpolír? Nem is hallottam még róla? Miért? Vakablak?
Ami műszakilag szükséges azt csináld meg, ami nem az le van szarva. Karc le van szarva, műanyag le van szarva, futómű, lámpa, fém elemeket meg megcsináltatod, utóbbit azért, mert ha tovább rohad, sírni fogsz mennyibe kerül.
Nem azért mondom, hogy igénytelennek kell lenni, legyél igényes, de ide pöstre nem lehet szépségdíjasra tartani egy autót, nálatok meg jön a trónörökös, kelleni fog a pénz a különórára meg az egyetemi tandíjra.
Persze ha van keret csináltasd meg a bindzsiket is, de a te szituációdban ezt most nem tartanám időszerűnek. Én sem véletlenül szívom a fogam egy opcionális 60-70k-s kiadási tételre.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #72391 üzenetére
Első évben ez egy kicsit övön aluli lenne...
(ismered a számokat amúgy, 1050+550 eddig kb. mindennel, idén kb. 200-zal számolok mindennel aztán 150 a következő év, ha nem jön semmi közbe váratlanul. éves ~15Mm-el számolva ez 2000/450=4.445 Ft/100km feltéve azt a valószínűtlen esetet, hogy nem lesz hiba sem váratlan költség)
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz
DeFranco #72390 üzenetére
Akkor jó... A leömlőt mindenképpen meg akarom csináltatni, az 14k. Az ablakokat nem tudom, ha normális helyen csinálják, azt se úszom meg 10k alatt - szerintem, darabonként.
A fene sem tudja, hogy a kasztnit megéri e. Egy darab fém alkatrészen van hiba, a hátső kerékjárati íven, az feltűnőbb. A motorháztetőt nem tudom, az mintha hibás lenne, de nem törött meg a festés.
-
DeFranco
nagyúr
-
Melack
veterán
válasz
DeFranco #72385 üzenetére
Jah, műszaki nálunk is augusztusban, leömlőt szerelni kell. Az fix. A többit még nem tudom. Szokásos km utáni csere szerintem június-július magassága, addigra meglesz a 15k kilóméter is. Amit még kellene javítani, az valszeg a felfüggesztés, mert kicsit keménynek érzem. Kasztnit nálam is javítani kellene helyenként, de a pesti forgalom/közlekedés miatt nem tudom, kell e a felverődéseket/karcokat javítani. Az első lámpákat fel kell polírozni, mert kezd "homályosodni", az ablakokra is ráférne egy kis polír. Nálam is megvan már a 100k? És a benzin még sehol.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #72384 üzenetére
tartalékolni tankolás meg szervizelés mellett? LOL
idén márciusban szervíz (olajok, szűrők, hogy mi pontosan azt majd a szerelő megmondja, meg itt akkor kitárgyaljuk majd, fékbetétpár féktárcsapár elöl, kutyacsontok... ezek biztos, szilenteket nem tudom, kuplung még elvileg jó de magasan fog, meg szerintem a nyelestengely is cicereg de ez is még kérdéses) augusztusban műszaki, érik egy teljes belső üregvédelem és némi karosszériásmunka (ajtók aljai, egy ronda a többi tűrhető, plusz első kerékív kőfelverődés) és akkor még egy fillért nem költöttem az autóra, semmit nem vettem, semmi nem romlott el, de 100 és 200 között vagyok valahol...
@footy: ne nekem mondd, az egymilliós autómra simán rálocsoltam félmilliót úgy hogy nem volt különösebb gondja, most érte el az ingerküszöbömet a dolog, meg most már annak a pénznek, amit el tudtam ide rendszeresen különiteni más helye is lesz. Persze nem sírok, de hogy a "következőre" félretegyek... no way... pedig kéne
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Épp azon gondolkodom, hogy hogyan lehetne valami biztonságot még bepakolni az autóba lopás ellen, de valahogy arra jutok mindig, hogy kb. mindegy. Vagy rádobsz az autóra egy tényleg indokolatlan összeget, vagy csak az nem viszi el aki nem akarja. Jelölhetsz, az úgy valami, de attól még lopható, riasztózhatsz, senkit nem fog érdekelni, rablásgátlózhatsz, áthidalják riasztó nélkül van idejük, váltózárazhatsz, kiröhögnek, kormányzárazhatsz, semmit nem ér.
Ezek kb. egyszerre már valami, de akkor meg rálocsoltad a kocsid árának 10-25%-át, és még mindig GTK-ra törhet egy szőke ciklon a yarissal egy párás csütörtök reggelen.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Typhoon47 #72380 üzenetére
Ezeknek mindegy... egyik cégautómat csak azért felnyomták, hogy belenézzenek a kesztyűtartóba. Notóriusan nem hagyok a kocsiban semmit elöl, még zsebkendőt sem, de akkor is felnyomták, hátha.
Ott mondjuk nem roncsolásmentesen csinálták, egyszerűen beb*szták az üveget. Decemberben, este 6-kor, lámpa alatt.
-
Hát nekem a fantom nemteccik. Ha már ronda drabál, akkor IFA.
-
Zewa
senior tag
válasz
bitpork #72374 üzenetére
Bocs, de ez úgy ronda ahogy van. Aki ezért kiad 385ezer jurót az meg is érdemli.
Egy elegáns autón mit keres ez az első lökös, és a kopoltyú? Króm hűtőrács sem éppen elegáns,szép megoldás. A zongoralakk feketéről már a kommersz gyártók is szoknak le szvsz egy Bentleyben ultragáz, a kormány pedig olyan mintha egy 20éves Accord vagy E39 kormányát bebőrőzték volna... -
-
-
jerry311
nagyúr
Ez inkább a Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat? topicba való.
-
Qru
MODERÁTOR
Kényelmes persze, főleg itt a nagy faluban.
Csak akkor van ez a lag amikor lepadlózod és elgondolkodik hogy most akkor vissza váltson (1 sec) és mennyit (még 1 sec), amúgy regál azonnal ha nem padlózod le. Szóval jó, de magamnak nem vennék ótómatát, annyira azért nem kedveltem meg.
-
r6man123
senior tag
Köszi!
Igazából teljesen elvakult vagyok, teljesen beleszerelmesedtem a 2002+ -os Hyundai Coupe-kba, még a korábbi kedvenc Celica-ról lemondtam. Amikor 1millió körül nézegettem azt mondtam, hogy baromi nehéz szép és megbízható autót keresni. Mióta felemeltem a keretet 1.7m nagyonmaxra mégjobban belebetegedtem a nézegetésbe.. hát ezért ez a bömös
-
válasz
r6man123 #72363 üzenetére
Hosszútávon minden modern dízelt költséges szervizeltetni ebben nincs kivétel. Cserébe hosszútávon sokat spórolsz az üzemanyagon azonos modell benzines változatához képest. Neked kell eldönteni megéri-e vagy sem.
mod: Szerintem magasan ez a legrondább BMW az utóbbi két évtizedből. Még az X6-ot és azt a kretén forma 5 GT-t is utcahosszal veri. Elölről hátulról oldalról mindenhonnan bazi ronda.
[ Szerkesztve ]
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
[Erről a BMW-ről] mi a véleményetek? Hosszútávon költséges lehet szervizelni?
-
-
-
nyogo83
senior tag
"Valaki légyszi SOS!
Barátnőm tegnap véletlenül a fékszervó tartályba öntött szélvédőmosót az autójában (szerencsére nem sokat). Volvo, kb 7 éves.
Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy ez hatalmas gáz és szedjem ki valahogy azonnal, vagy majd elpárolog belőle?
Hatalmas köszönet előre is!""szerencsére nem sokat" - gondolom mivel nem olyan nagy általában a fékszervó tartálya
-
hdman
őstag
Atyaeg, mi volt itt
-
TaaT
nagyúr
válasz
neduddki #72351 üzenetére
"A Volkswagen mindig augusztustól júliusig számítja a gyártási évet"
A VW alvázszám dekódoló szerint így a kocsim 2002-es gyártásnak minősül.
Bár én 2001-nek tartom ettől függetlenül.Jah és Made in Slovakia
[ Szerkesztve ]
-
pkbiker1
csendes tag
diesel
Euro 1 1992. július
Euro 2 1996. január
Euro 3 2000. január
Euro 4 2005. január
Euro 5 2009. szeptember
Euro 6 (tervezett) 2014. szeptember
benzin
Euro 1 1992. július
Euro 2 1996. január
Euro 3 2000. január
Euro 4 2005. január
Euro 5 2009. szeptember
Euro 6 (tervezett) 2014. szeptember -
Kornel
veterán
válasz
neduddki #72351 üzenetére
lehet... nekem 2003-as volt...
szerintem az 1.3-asoknál voltak gondba, 8V <--> 16V, nem?
mert a G10A-t ugyanabba a formába gyártották euro2-esként is és euro3-asként is, vagy tévedek?egyébként kövezz meg, de szerintem a g10a tudta volna az euro4-et is, olyan tiszta üzemű, én 120k km-el úgy adtam el, hogy a gyári kipufogó fémszínű volt, vizsgán a CO 0 volt mindig.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #72344 üzenetére
attól még lehet szerintem.
az euro 3-at 2000-ben vezették be, amit simán teljesített az ezres swift (változatlan motorral), ezért utána euro 3 lett.(#72349) TaaT : mondjuk ha 2001-es forgalomba helyezés, akkor papíron lehet nem az, de ahogy az előző példa mutatja, már lehet teljesíti a kritériumokat.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz
!Overdose! #72344 üzenetére
"Neuer 2,0-Liter-Benziner (115 PS) schafft als erstes Triebwerk die Abgasnorm Euro 4 4/99
1,8-Liter-Benziner (125 PS) entfällt 9/99 ESP serienmäßig bei allen Modellen, die Euro 4 erfüllen.Autobild.de"
Több hirdetésben is 4-nek írják a 16szelepeseket, de jó lenne valami hivatalos oldal ahol feketén fehéren le van írva.
-
Kornel
veterán
ez van, pedig már jön az euro 6.
az euro 3-as ezres swiftnek sokkal jobb gázpedál reakciója volt, mint amibe eddig ültem euro 4-es szívó benzinesbe.
az mondjuk igaz, hogy ezek az euro normák már egy ideje csak önámításra jók, pl. közvetlen befecskendezés, turbo mindenre, ha kell, ha nem, és a végtelenségig butított gázpedál reakciók, ami szerintem lassan már balesetveszélyes is. emellett 1,5 tonna a kocsi önsúlya... mondjuk mostanában kezd pár gyártó rájönni, hogy csökkenteni kellene, de nem 10-20 kg-okkal. visszakanyarodva a régi swift se azért evett olyan keveset, mert az a motor valami űrtechnológia volt akkor, hanem kicsi az önsúlya.
szerintem ideje lenne új, a valósághoz közelebb álló mérési ciklust bevezetni, és inkább a fogyasztást és a kocsik súlyát korlátozni, azzal előrébb lennénk káros anyag kibocsátás terén is.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #72332 üzenetére
Valami hasonló
[link]
-
válasz
szőröscica #72332 üzenetére
Hat persze, mi mast tudna csinalni?
"Akár 1-1,5 másodperccel javulhat a gyorsulás 0-100km/h-ra."
Ja, ennyit a No Fear matrica is javit.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
"Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni?"
Hogy a fenébe ne lenne egyszerűbb.
Amúgy úgy hallottam hogy bizonyos ECU-kban ezt lehet állítani, de valszeg a fapados kis benzinesekben nincs meg ez a szoftveres fícsör, ezért vannak a hardveres megoldások.
Azt várom hogy lemenjen ezeknek a cuccoknak az áruk [link] 40.000+ft-ot azért nem adnék ki érte...
-
footy
addikt
Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni? Annyira lassu nem lehet az elektronika mint abban volt, ott tuti valami puffert raktak bele. Az mar a balesetveszelyes szint ahogy az mukodik. Egy ev hasznalat utan is sikerult lefulladni vele.
-Szerk-
Ez lehet hogy csak a 100 lovas "kivaltsaga" volt, mert a 75 lovasnal nem remlett ilyesmi. Ha pedig igy van akkor valoszinuleg igy oldottak meg a karosanyagkibocsatast.[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
-
Bigemperor
senior tag
Volt már? balesetmegelőzési kampány Nem rossz...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
!Overdose! #72318 üzenetére
Nekem is kifolyt a szemem először a passattól, de utána visszagyógyult. Csak nézegessed szorgalmasan és már nem is fog bántani.
-
-
Bdanyy
addikt
válasz
!Overdose! #72318 üzenetére
A golf VI tényleg nagyon szép, de nekem a IV illetve az akkori passat kékje is bejön
-
válasz
szőröscica #72316 üzenetére
Különösebben nem kellett tántorítani mindig is rühelltem az automata váltókat.
-
TaaT
nagyúr
válasz
!Overdose! #72318 üzenetére
Más japánautóstól is hallottam már ezt, ő azt mondta hogy a zöld meg narancs mennyivel jobb.
Nekem mondjuk semmi bajom sincs a kékkel.
[link]
-
!Overdose!
őstag
Igen, szerintem amellett, hogy egy Passat kategóriás autóban finoman szólva sem túl elegáns, nekem még kifejezetten bántja is a szemem főleg nagy felületen, például a hifi kijelzőjénél.
Mod: A Golf VI fekete alapon fehér világítása sokkal elegánsabb nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #72316 üzenetére
Pedig ha odafigyelsz rá akkor olcsóbb a fentartása mint egy kettőstömegűvel "megáldott" maunálisnak.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bdanyy #72312 üzenetére
Az ülés borzalmas, olyan csúszós műanyag, ha nem kötöd be magad kicsúszol belőle. Marha kellemetlen. A műanyagok gagyik pedig én japó kocsikon edződtem... A kormány is nagyon rossz minőségű műanyagból van...
Viszont megy és azon kívül, hogy a hűtővíz szintje időnként leesett és rákellett tölteni nem volt gond vele (jó az ajtó egyszer kialzult de azt meghúzták és kész).
-
TaaT
nagyúr
válasz
!Overdose! #72310 üzenetére
Mármint a piros-kék világítás?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #72301 üzenetére
Elolvastad a cikket? Mert pont az a végkicsngése, hogy vegyél bátran órtómatát, ha rendesen karban van tartva nem rosszabb mint a manuális.
rvilike: Jól beválasztottam. Mégis csak Mégán 1-et kellett volna vennem valóban...
Overdose: Skoda SuperB-ből ültem át, ahhoz mérten elég korrek minőségű a beltér. Nem zörög benne semmi. Na jó a DSG néha ránt egyet ha beteszed D-be, arra lehet rá kéne nézni...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szőröscica #72301 üzenetére
Csak ótómata, mer az Istennek teccő találmány
-
szőröscica
addikt
Engem nem tántorít el. Hagyományos automatát vezettem már vagy 50 ezer km-en keresztül, az az autó bőven túl volt a 300 ezer km-es futáson és egyedül a wandlerét kellett felújítani kb. 60 ezer forintért. Duplakuplungosat is vezettem már, Skodát és Renaultot, mindkettő tetszett.
A saját autómban meg 130 ezer km-nél volt DMF+kuplung csere, bőven 200 ezer forint feletti áron. És ugye ettől a váltó nincsen felújítva... Szóval mindkettőbe lehet lapátolni a pénzt, ha az embernek nincs szerencséje, viszont egy városlakónak az automata kész megváltás lehet.
Sportautóba nem tudom kellene-e, de az a veszély nem fenyeget, hogy pár éven belül sportautót vegyek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest