-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #215348 üzenetére
Ha rendbe lett rakva az A3, nem opcio egy tetobox hozza? Felesegemnek egy Golfja van, nem azt mondom, hogy vegtelen hely van, de napi hasznalatra ket kisgyerekkel is boven eleg, nagy utakra meg a tetoboxszal eleg lenne. Sztem a racionalis es atgondolt pakolas szamit a legtobbet, sogoreknak ugyanugy ket gyerekkel a Sharan is szinte kicsi, nekunk meg az i30 (kamu)kombi is kenyelmesen eleg
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #215348 üzenetére
Az Avensis nagyfiú, szóval jól körbe van szigetelve. Ennyiért halkabbat szerintem nem találsz, max hasonlót. Vagy 6-os váltóval ott a 2.0 Laguna III, de az fehér holló kategória.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-Skylake-
addikt
Sziasztok,
Elso autot szeretnek venni. Igazabol fogalmam sincs, hogy milyet szeretnek, de nehany tampont :
- alapvetoen nem lesz szethajtva, BP-n lakok es parommal mindketten HO-ban dologozunk, en 100%-ban, o pedig heti 1x jar be de az nem az autoval tortenne (mert tomeggel rendkivul konnyu a bejarasa)
- parom szulei / tagabb csaladja videkiek , ~120-150km pesttol, az en szuleim / tagabb csalad pedig BP agglo, alapvetoen ezeket a tavokat tennenk meg vele heti rendszeresseggel
- evente 2-3 kulfuldi ut nyaralas, teleles miatt
- termeszetesen ha valahova megyunk (szinhaz, etterem, ilyesmi) azt kocsival tennenk
- sokat jarunk kirandulni, jelenleg inkabb csak pest kozelebe (ertelemszeruen az auto hianya miatt elsosorban), ez kitolodna tavolabbra autoval. ez mondjuk 2hetente egy alkalom, vagy ilyesmikb ennyi. nem tudom hogy szamszerusithetnem, szerintem ilyen 7-10k kilometer / ev lehet az amirol szo van elso korben. Ami az autoval kapcsolatban fontos lenne :
- semmikepp nem szeretnek ilyen pici autot mint mondjuk egy Aigo, mert valoszinuleg az elso gyerek is "ebbe fog szuletni", tehat az mindenkepp szempont, hogy egy egeszsegesen pakolhato auto legyen. Nem arrol van szo, hogy csak az 5 meteres kombi, de nagyon pici auto semmikepp nem
- mindenkepp manualisat szeretnek, tanulasi celzattal
- klima kotelezo
- nem kell 500 loeros auto, de valami egeszseges teljesitmenyu kocsit szeretnek, ami akkor is ertelmesen mozog ha van benne utas/csomag
- alapvetoen orulnek neki, ha szep , de minimum kulturalt megjelensu auto lenne, "lehetoleg ne legyen csunya"
- fontos lenne, hogy ne legyen tul nagy osszeg a fenntartasa, olyan autot keresek aminek lehetosegek szerint alacsony a szervizigenye
- jo lenne, ha nem lenne idosebb mondjuk 10 evnel, hogy meg el lehessen adni (2-3 evet terveznek vele, utana cserelnenk ujabbra es automatara)
- jo lenne, ha (lehetosegekhez merten) csendes lenne es kenyelmes a hosszabb utakon
- benzin / benzin hibridtalan ennyi, hirtelen mas nem jut eszembe.
Keret : fogalmam sincs. En azt hittem hogy 2,5-3M korul mar azert kapni autokat amik nem 18 evesek es/vagy egy lelakott retkek, de minel tobbet bongeszem hahut ezt annal inkabb kezdem elengedni. Hirtelen azt mondanam, hogy nagyon fogcsikorgatva 4M az ameddig elmennek, de en tenyleg szeretnem ezt valahogy 3 korul megoldani. Ha nem lehet akkor nem lehet, 4M az hard cap, annal tobbet BIZTOS, hogy nem fogunk erre elkolteni.
elore is koszonom a tippeket, illetve ha valami fontos kimaradt akkor kerdezzetek es probalok valaszolni
[ Szerkesztve ]
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
-Skylake-
addikt
válasz -Skylake- #215354 üzenetére
[link] ez pl szimpatikus igy elsore (mar nem feltetlen konkretan ez az auto, hanem a modell maga), de nem ertek hozza. a 99LE nem szimaptikus egy akkora autoba, de ehez sem ertek igazabol, lehet nem olyan keves mint aminek tunik.
[ Szerkesztve ]
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
426os
őstag
válasz -Skylake- #215355 üzenetére
Azt a Toyota 1.33 motort felejtsd el, ha nem akarsz szívni! Sima 1.6 benzines, vagy esetleg ha belefér, akkor az 1.8 HSD lenne jó. Az irány jó, egy Auris vagy Corolla ideális lehet arra, amire nektek kellene. Ha épp jó kombit nem találtok én nem vetném el a sima 5 ajtóst sem. Sedant nem erőltetném, hiába nagyobb a csomagtartó, nem praktikus.
.
-
addikt
Nézegettem Teslákat a mobile-n, és azt vettem észre, hogy a használtakat kb. annyiért árulják (vagy drágábban), mint a vadiújakat a Tesla oldalán. Mi lehet ennek az oka? Az eladóknak még nem esett le a Tesla árcsökkentése?
-
footy
addikt
válasz -Skylake- #215354 üzenetére
Ha nem surgos, varjatok a vasarlassal, mert areses varhato.
Fiat Tipo, Alfa Giulietta, Opel Astra-t neznek 1.4T motorral.#215357 Tapsi
Egyreszt nem realizaltak az arcsokkentest masreszt arra szamitanak hogy aki nem akar varni hajladno "tobbet fizetni".[ Szerkesztve ]
-
-
Biqci
aktív tag
válasz Tapsi #215363 üzenetére
Hát nem tudom, a fiamnál volt egy hétig egy, azaz két Model Y, az elsőt kb. 120km után tréleren vitték el mert a fék olyan szinten karistolt, hogy még a Kundendienst is azt mondta, hogy egy métert se tovább. Kevesebb mint 2k km volt benne. A csereautó pedig Autopilot-ban majdnem belevitt az árokba egy kanyarban, mert jött szembe egy furgon, úgy kellett korrigálni, ott ültem mellette, így volt, majdnem besz.rtam. Ment vele több mint 2k km-t, ami tudom nem sok, de azt mondta, hogy inkább nem ...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rbalint88 #215366 üzenetére
Az a gond, hogy olyan problémákat néznek el az emberek a Teslanak, merthogy milyen innovatív, meg előremutató stb. stb, aminél más márkákat földbe tipornának, sz.rrá savaznának. Az, hogy hogy néz ki kívül-belül az teljesen egyénfüggő, nekem a hátam borsódzik a belső puritánságtól. De a műszaki illetve gyártási problémák azért, illetve ennyi pénzért... Azért egy első úton ne fújja már le a menetszél egy zsír új, éppen átvett autó üveg tetejét...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Gergőke88 #215368 üzenetére
Az lehet, de ha az ár/hibák oldalról nézzük a dolgokat, egy másik autógyártó hasonlóan magas áron kínált terméke is benne lett volna a hírekben. Egy Model 3 alapára 45k € körül indul. Ennyi pénzért szerintem jogos elvárás legalább egy normális összeszerelés.
És igen, máshol is vannak hibák, amiről nincs tudomásunk és igen, azt is nehezményezemnegyedes:
persze, hogy irányadó lett, főleg a leváló üvegtető/nap viszonylatban"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz Biqci #215370 üzenetére
es mi a helyzet a kigyullado lambokkal, bmwkkel? ez megragad az emberekben, es divat cikizni a teslat, kozben pedig valoban annyi innovaciot hozott at autoiparba, mint amennyit a top5 gyarto 10 ev alatt sem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
footy
addikt
válasz bandus #215371 üzenetére
Szvsz. ha gondtalan elektromos autozasra vagysz a Tesla a legjobb "csomag".
Azert mert tok jol mukodik a toltohalozat(nagy kiterjedesu, gyors, nem kell appal szarakodni) az infotainment is nagyon rendben van, a terkihasznalas is peldas, a fogyasztas szuper, a menettulajdonsagok pedig sportautokat is megszegyenitoek.
DE ha valaki egy nemet (akar regebbi)premiumbol ul at, a belter gyenge minosegunek fog tunni. Az ulesen hasznalt borutanzat siralmas(nekem az ulesek sem kenyelmesek) az altalanos osszeszerelesi minoseg sokat javult ugyan, de meg mindig nagy a szoras.(van tok jol sikerult auto es meg mindig van benan osszerakott). A hangszigeteles eleg gyenge es a vezetessegedek sem mindig vannak a helyzet magaslatan. Az FSD felara pedig egyszeruen egy vicc.
Azt adom hogy rengeteg innovaciot hoztak az autoiparba es felkavartak az allovizet, de ha en egy jo minosegu megbizhato autot szeretnek, nem pedig egy techdemot, akkor inkabb valasztanek egy Hyundai Ioniq5-ot mint egy Modell Y-t. -
őstag
válasz -Skylake- #215354 üzenetére
a legnagyobb választék J asztma-ból lesz itt ugye ennyi idősen lehet még szívóbenzinnel, de az a 200 kiló súlyhátrány, amit hordoz az tuti nem tesz jót a fogyasztásnak és a menetdinamikának
esetleg ugyan ezzel az opel technikával egy sevi krúz?
i30/ceed-et nem vennék a jól dokumentált kokszosodási problémák miatt, kizárólag olyat, amivel foglalkozott a tulajdonosa (sűrű olajcsere, dióhéjas tisztítás) mert amúgy szerinem a ceed kifejezetten szép kívül-belül
ami ritka, az a faceliftes hármas fóka, mert ezekből is már sok az egy literes turbós“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
szerintem a kilowattot beírta lóerőnek (a 115 lovas verzió ugye pont 85/86kW)
#215375 molnarpeter neee, ez de durva mondjuk a 120 lovas 2 literes Mazda benzin után nem elképzelhetetlen
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #215376 üzenetére
Ó nekem az okmányirodában írták el, az a durvább. 170 ló és beírta azt a kw értékhez. Mondom akkor tetszik adni egy turbót vagy inkább javítja az elírást? Kijavította.
Mondjuk valóban ebből a turbós verzió az 169 kW. De az még mindig nem 170...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #215375 üzenetére
Akkor ilyen kell nekem cuccolósnak. Persze kombi kivitelben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BoneDragon
veterán
válasz vzsryl #214749 üzenetére
Kicsit későn reagálok, csak közbe elvesztem az autók nézegetésébe... Nem rossz ez a CH-R, de ebben az ár sávban már ránézésre is lehet minőségibb darabot találni.
Gondolok én itt egy Mondeora, vagy egy Mazda 6-ra (mondjuk ezek jó magas km-el futnak ebben a sávban).
Corollával is ugyan ez a bajom, olyan....snassz
Most mi figyelhető meg a piacon? Van ár emelkedés, vagy stagnál? -
-Skylake-
addikt
koszonom mindenkinek a tanacsokat.
mas : 2009-10 koruli 2.0 benzines passat CC-k is befernek 4 ala, azok legalabb tetszenek is + volkswagen volt mar par csaladon belul. arrol velemenyek ?
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
őstag
válasz -Skylake- #215381 üzenetére
az EA888 kódjelű T(F)Si tudtommal vegyes megítélésű motor, van aki szerint az egyik legjobb turbós VAG motor, van aki szerint meg sz*r (nyilván aki egy lefingott 500.000-et ment majd visszatekert példányt vett, az másképp vélekedik)
minél öregebb, annál jobban igyekeznék a bizonyítható előélet felé menni, mert ez is kokszosodik, megnyúlik a vezérműlánc, letérdel a turbó, a gyújtótrafók, a vízpumpa...
a nagyobb presztízzsel óhatatlanul jön a nagyobb fenntartási költség, és ahogy öregszenek a korábbi presztízs modellek, úgy lesz az éppen aktuális (sokadik) gazdájuknak egyre kevesebb pénze a banánra, főleg csak a majomra marad. igen, van kivétel, de nem az a jellemző.más: ki hiszi el, hogy a taxisárga gázos Zafirával 9 év alatt 105 ezer km-t mentek? mindig lesz rá madár?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #215383 üzenetére
Az olajeves meg a gen3-as 2.0 tfs-nel is elojon, ennel a gen2-nel meg fokozottabban az a baj. A gen1 dugattyuit es annak a gyuruit szoktak beletenni motorgeneralkor es akkor jo lesz.
Gen2 konnyitett hengerfejet kapott meg vekonyabb, surlodas csokkentett dugogyuruket. Na az utobbit nem kellett volna eroltetnie a gyartonak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zgospel
őstag
válasz f4lcon #215383 üzenetére
És ha a Zafira nem jönne be akkor van még ilyen Touran is ugyanott
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
rbalint88
addikt
válasz BoneDragon #215380 üzenetére
El kell donteni, hogy eleg az a belteri minoseg es hozza a hibrides nyugalom vagy kell a luxymuxy es dobalsz a money pitbe mosolyogva (fogyasztas, szerviz).
Szvsz a chr beltere vallalhato, kicsit kongos-kopogos az ajtokarpit, de cserebe azok a muanyagok varhatoan 10-20 ev mulva is ugyanolyanok lesznek. Amin nincs soft touch bevonat, arrol biztos nem is kopik le
A kongason hangszigetelessel lehet segiteni. -
saen
veterán
válasz rbalint88 #215386 üzenetére
C-HR-nek a hátulja a gyenge pont, úgy értem a második üléssor. Van hely, de cserébe lőrésszerű ablakok, normális felszereltségnél sötétített ablakok + fekete tetőkárpit, olyan, mintha egy börtönbe ülnél. Két személynek szuper, de aki hátul ül az nem lesz elkényeztetve.
-
Biqci
aktív tag
válasz bandus #215371 üzenetére
Persze, tudom, nem véletlenül nincs Lambom, de még BMW-m sem
De lehet félreértettél, nem cikizem a Teslat, sőt elismerem az újítást, a versenytársakhoz képesti elsőbbségét. Nekem csak az nem tetszik, hogy egy jelentősen látható összeg kifizetése után olyan hihetetlenül banális problémákkal kell szembenéznie a tulajdonosnak mint amikor kezében maradt a kormány"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #215389 üzenetére
Pont olyan Touranbol, mint a fent linkelt lattam olyat, amiben 4 evesen volt 640ezer km… igaz tobbedik turboval, valtoval, de a 640k km amortizacioja benne volt mindenben. Ezek nemet taxikivitelek (vajszinu, vastag fekete bor/mubor karpit, sokszor taxiora elokeszites), ilyet csak taxisok vesznek…
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #215390 üzenetére
tobbedik turboval meg sokadik valtoval eleg sok mas is elpotyog annyit, szoval hagyjuk ezt
meg a hirhedt M32-s valtos 159 is elmegy 600k km-t a 2. valtoval
de ha elso esetnel mar az uprated csapagyakkal lett felujitva, akkor azzal utana vegig elmegy
csak mar megint ott tartunk, ha egy nemet muszaki szemetdombra kell a sulyos milliokat rakolteni, akkor az a tobbsegnek "rendben van"több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #215391 üzenetére
Ezt az egesz mennyit megy el dolgot te hoztad be a buliba.
A fenti ket autonal a nyilvanvaloan baromira visszatekert kilometerora volt a derultseg forrasa, en arra a temara fuzve irtam azt, hogy az ilyen kivitelu autokban biztosan oriasi futas van.
En koltottem az Alfamra is eleget, a nemetekre is, a japanra csak azert nem, mert azt inkabb eladtam nyomott aron, bevallottan szarkent. -
AssAssynn
őstag
Pályáztam most hajnalban a régi 1.2 benzin c corsával amikor is kivillant a piros motorolajat szimbolizáló piktogram a műszerfalon, és az autó elveszítette az erejét, és nagyon csúnyán kezdett el járni a motor. Megálltam, a folyadékszintek rendben vannak. Tegnap több száz km-ert gondtalanul lepályáztam. Nem tudom most mi lehet a gond. Valami ötlet, amivel esetleg megpróbálhatnám működésre bírni hazáig? Az autó indít, de azonnal fennáll a hiba.
Lehet nagygázzal, kettesig felváltva működésre tudnám fogni egy ideig, habár gyanítom nem tenne neki jót. Mondjuk így is eldobós már az autó.
Igen, itt ragadtam most, rokonoktól távol."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #215394 üzenetére
Igen, van benne olaj megfelelően. Gondolom hiába "pihentetem" kicsit, az nem fogja megoldani. Hazaút 50km, sajna pestet érintve.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen