-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Geo19870322 #214350 üzenetére
+1 dolog: jelenlegi piacon 3M Ft-ert nem nagyon van csoda, valoszinu eleve nem lenne akkora elorelepes, mint az arbeli kulonbseg alapjan gondolnad. 3M-ert is 10 ev koruli autok vannak, igy mind a korabol, mind a futasabol adodoan elojohetnek problemak, amik legalabb a bonyolultabb konstrukcio miatt altalaban dragabbak is.
Varosozni egyebkent Toyota hybrid, feljebb levo kerettel es toltesi lehetoseggel valami plugin hybrid (en magamnak Golf GTE-t vennek) az idealis. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Geo19870322 #214345 üzenetére
Szerintem is jelenlegi autóval megéri tovább húzni, tetőbox+állampapír (+esetleg némi extra szerviz, hogy hosszú utakra nyugodtabban elindulhassatok). Boxot igazából bérelhetsz is, ha nincs hely rakosgatni. Nagyobb kocsit szintén... és akkor nem kell Ducato-val parkolni egész évben, csak hogy 1 hétre beleférjen a fél konyha nyaralásra Később olcsóbban, avagy jelenleg még drágább áron lenne plug-in hibrid, sok rövid út miatt arra a vonatra szállnék fel a C4 után, ha kiadja a matek.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
A leírt példát nem merném megvenni, akármilyen olcsón sem. Most az hogy jól néz ki… na bumm.
Szerintem fontosabb, hogy műszakilag és szerkezetileg is jó legyen az autó, mint hogy épp mennyire szép.
Egy lökhárító fényezése vagy javítása nem említhető egy lapon egy totálkárból feltámasztott autóval, az előbbit relatíve kevésbé pénzből és pár nap alatt rendbe tudod rakatni bármilyen autón, nem is igazán értem az összevetést[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
_drk
őstag
válasz zgospel #214354 üzenetére
Nem a lökhárító a lényeg hanem az egész kocsinak az összképe kívül-belül. Ez szinte tényleg új. Mikor csinálták valószínű egybe fújták is vissza le.
Ennél az egy autónál jutottam el odáig hogy egyáltalán lekérdezzem az adatokat.
Szerelővel néztük, nyilván nem nagyítóval de ebbe ő se tudott belekötni, míg az összes tobbin furcsább dolgok voltak.
Még annyit néztem, hogy ennyi km-el dragabban vannak fent az autók, de azt a jelen piaci körülményekhez képest mérje fel valaki mi a reális.... -
imyourfriend
őstag
Inkább a belseje a lényeges számomra, úgy gondolom ahol húzópad szükséges azt az autót komolyabban meg kell nézni mert sok kis problémát takarhat a jól összerakott kasztni. Az hogy miként áll a lökhárító vagy miként áll egy lámpa nyilván számít, számomra kisebb gondnak számít.. ahogy a többiek is írják.
-
zgospel
őstag
Az esztétikai dolgokat többnyire könnyű rendbe tenni. Ha nincs is rendbe téve azonnal minden karc meg folt akkor sem befolyásol semmit, sem műszakilag, sem biztonsági szempontból, maximum az egónk és a szépérzékünk sérül valamennyire.
Egy akármilyen 40 évvel ezelőtti autónál valószínűleg még így is több védelmet nyújt, de azzal tisztában kell lenned, hogy amikor az autó frontálisan ütközik, akkor nem feltétlenül kizárólag az eleje sérül a szerkezetnek, hanem akár a hátulja is megrogyhat. Ekkora sérülésnél ki tudja mit kapott a futómű, az is elő szokott fordulni, hogy utána a futóművet már rendesen beállítani soha többé nem lehet, és párezer km alatt félrekoptatja a gumit, és a megváltozott menettulajdonságokról se feledkezzünk meg.
Egy szó mint száz, szerintem nagyon gondold meg, hogy mik a szempontok, mi a fontosabb neked pro és kontra. Az jó, hogy legalább tisztában vagy a sérülés mértékével és hogy adott esetben mit vennél meg, mert legalább nem vernek át.
Ha te nem veszed akkor majd jön valaki kevésbé felkészült vásárló és megveszi úgy, hogy ezekről a tényekről és kockázatokról fogalma sincshttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tobias88888
őstag
Eleje szét volt törve -> nem. Szeretnéd kockáztatni a saját és utasaid életét? Az 5 millió az kb totálkár is lehet. Kívülről lehet szép, de a szerkezet ki tudja milyen. Hajlíts el egyszer egy kanalat és vissza, másodjára könnyebben hajlik. Ha nem cserélték ki a sérült részeket, már pedig legtöbbször nem cserélik csak formázzák (edit: látom húzópados, akkor ennyi), akkor szerkezetileg egy sokkal gyengébb kocsit fogsz kapni.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz tobias88888 #214362 üzenetére
5M nem biztos, hogy totálkár, de ez mind tippelgetés így igazából.
Amit pl. én néztem 1,5 éve 1M volt asszem feljegyezve csak amiatt, hogy jégeső elkapta és ez még semmi.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
TrollBalint
addikt
Arra is gondolj, hogy oké, neked tetszik, de gondolom egyszer el akarod adni és akkor úhyanígy fognak a vevők is hozzáállni, mint itt most sokan, hogy ilyen autót inkább nem. Vagy nagyon áron alul tudod eladni, vagy egyáltalán nem. Persze, ha addig akarod használni, míg szét nem esik alattad, akkor ez nem számít
Valamint, visszatérve a húzópadozáshoz, van fent youtube-on egy vezess.hu-s videó (ha megtalálom belinkelem), ahol azt ecsetelik, hogy ott egy szép Skoda (talán Fabia), ami húzva volt, de amúgy nagyon szépen megcsinálták. Csakhogy, mivel húzva volt, kevésbé áll ellen az ütközésnek, (ahogy írták már előttem) ezért ha koccansz vele, ami egy másik autónál annyit jelente, hogy lefordul a lökhárító kb. itt már lehet kinyítja a légzsákot, amit visszahajtogatni szintén párszázas ajánlat...
Persze, ha valami nagyon tetszik, akkor megértem, hogy nem tudsz elszakadni tőle, ezen én is átestem párszor, ha nem is autóval, és azért jópárszor beigazolodott, hogy jobb lett volna, ha várok és átgondolom
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214364 üzenetére
Jo hogy mondod a draga legzsakot. Ha ekkora bummos volt erdemes a legzsakot is csekkolni, lattam mar olyat hogy nem tettek bele uj legzsakot csak az ures helye volt ott...
#nincsbennetarcsi
-
addikt
válasz Tapsi #214144 üzenetére
Végül ezt az autót vettük ma délelőtt: 1.6 CRDI fehér Octavia, 96 ezer kilométer, 2016. októberi 4,2 millió forintért. Körbeszaladtunk több telepet is, nagyon sok moslék volt, ez végig márkaszervizben szervizelt céges kocsi, frissen dobtak rá egy műszakit, cserélték, amit kell. Schiller autóházban vettük a Váci úton, az összes kocsijuk patika korrekt állapotlappal, körbe mérve, leszervizelve. Apróbb sérülés van a motorháztető első sarkában, csomagtér ajtón. Ezeket gyorsan javíttatja majd az öcsém, mielőtt elburjánzik. Minimális festék megpattanás.
Alap változat, amik az extrák: 4 elektromos ablak, gyári multimédia egység, tempomat. Manuál klímás.
Sajnos betartották a 30 ezres olajcsere periódust. Ezt nyilván levisszük majd szépen 15-re.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
2018 körüli Insigniát szeretnék vásárolni, 2.0 CDTI-vel, automatával, kombi kivitelben. Van a típusnak valamilyen betegsége, amire érdemes figyelni? Nem nagyon találok forrást. Gondolok itt elsősorban a hajtáslánca.
Köszi
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
zoo8800
veterán
válasz kovacsroli #214368 üzenetére
Én is nézegetem már egy ideje... 2018-ban, még a bemutató idején próbáltuk, igencsak meggyőző volt. Kívül-belül jól néz ki, nagy hely, jó ülés.
De az Insigniát még a GM ideján fejlesztették, aztán az Opelt átvette a PSA, majd a PSA-FCA összebútorozásból lett a Stellantis. Az Insignia ráadásul nem egy igazán sikeres típus. Vajon milyen alkatrész-utánpótlás lesz pár év múlva? Emiatt gondolni se merek rá, hogy vegyet egyet.szerk. a 2018-tól gyártott Insigniára gondoltam
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
tibbike01
őstag
válasz kovacsroli #214370 üzenetére
Miben volt jobb az Opel mint egy VAG?
-
addikt
válasz BoneDragon #214372 üzenetére
Ahh, öcsém nem egy nagy alkubajnok. Hirdetési ár 4,25 volt, egy 50-est alkudott. Szerintem sokszázezret nem lehet ezekből lesírni. Tényleg, moslékokat láttunk drágábban.
Én 4,1-et mondtam volna be, ez a realitás.
Öcsémnek sürgős volt a vétel, szóval pörgettük a dolgot. A Passatja már eléggé köhög.
[ Szerkesztve ]
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz tibbike01 #214371 üzenetére
Kevés dolgot tudnék mondani, amiben a korabeli Passat vagy az Octavia jobban tetszett pedig volt mindkettő, jól felszereltek. Szubjektív dolgokra gondolok, mint külső és belső dizájn, komfort, vezetési élmény már amennyire releváns egy családi kombinál.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tapsi #214366 üzenetére
Nem rossz, CP4 magasnyomású felújítás preventív jelleggel nem árt majd, váltó meg szokott kotlani, de ezek inkább 200k feletti futással. Valamelyik motortartó(?) bak szokott elköszönni nem túl nagy km mellett is. Octavia 5E facebook csoportot kifejezetten ajánlom
Passattal mi lett?[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #214377 üzenetére
CP4 van az 1.6 cr tdi cxxb motorral szerelt bódékban is?
Tapsi: 4.2-ért az jól volt árasítva egy komolyabb átvizsgálással azért élnék az illető helyében.
-
nagyúr
Valaki nem tudja, hogy zart vegu lizing eseten hogy lehet eladni a ceges autot? Ha pl. marad 2M forint maradvanyertek, akkor konkretan ennyiert tovabbadhatja a ceg?
while (!sleep) sheep++;
-
Pfiucska
aktív tag
Ha nyilt vegu lizingel a ceg egy autot, amit vegul megvesz, az nemi adokockazatot vonz maga utan, mivel atminosithetik zrt veguve (es nyilvan azert volt nyilt h az afa egy resze levonhato legyen stb.)
Ha a lizingbe ado nem a cegnek hanem egy harmadik, fuggetlen felnek adja el (akit esetleg a lizingbe vevo jelol ki), akkor meg m nem vagyok benne biztos, hogy maradvanyerteken fogja eladni, mivel a maradvanyertek tobbnyire nem egyenlo a piaci ertekkel.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Theodorci
junior tag
[link] erről a modellről, motorról és váltóról mi a véleményetek? Ér ez ennyit? Nem gáz ennyi km benne ?
-
addikt
válasz molnarpeter #214377 üzenetére
Ebben valós 96 ezer km van, végig ütött könyv abban a márkakereskedésben, ahol vettük. Öcsém beleteker évi 10 ezret, 10 évre vette a kocsit. Mire eljönne a problémás időszak túlad rajta.
Passatot eladja. Motorja időnként rángat, meg akarja csináltatni, és úgy árulni. Én mondtam neki, hogy dobja fel így a kínálat aljába fix áron, tuti elviszik. Most érted, 1-1,2 milliós nagyságrendről beszélünk. 1.6 benzin sedan.
Hát, nézd. Nem neppertelepen vettük, hanem egy nagy márkareskedésben (10 márkát forgalmaznak). Szóval ott vettük, ahol át is vizsgáltatnánk, érted. Nagyon részletes, korrekt állapotlap volt hozzá, kocsi körbemérve (2 elem volt 1 rétegben fényezve), friss műszaki, ehhez cserélték az ablaktörlő motort is. Mi is körbenéztük, nyilván voltak kívül-belül apróbb sérülések, de mind normál használati. Ennél sokkal többet nem lehet tenni szerintem. Motorja gyönyörűen indult, nagyon szépen járt.
Ami viszont megfogalmazódott bennünk az öcsémmel, az az, amit Becsületesnepper is szokott mondani: hallgatni kell a megérzésre. Sok verdát néztünk, nem vagyunk teljesen vakon, ennél éreztük azt, hogy egyben van, fair ajánlat. Ez már többször bejött nekünk, Passattal is, Rav4-emmel is. Az ára a helyén van, ezek a szekerek ennyiért mennek a hahun hasonló futással/felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz Tapsi #214384 üzenetére
6-7 éves autók 100 ezer km-rel drágábban mennek. Ahogy mondtad rosszabbak vannak drágábban...
Itt az 1.6-os motor és "fapados" felszereltség ami az árát akár lejjebb is vihette.
De a mai piac valami katasztófa, mi a reális azt senki nem tudja eldönteni...
Egy szerelőhöz azért guruljatok el, ismerjétek meg az autót ha van is baja.A megérzéses dolog tetszik!
Az biztos, hogy több 100 autóból választ ki valamit az ember, és majdhogynem a sors dönti el, hogy az tényleg jó-e, mert bármit nézel, bárkit viszel, biztos sose lesz az ember a dologban. -
imyourfriend
őstag
válasz Tapsi #214384 üzenetére
Megértem, főleg ha az ember tapasztaltabb már. Személy szerint néztem kereskedésben is mielőtt vettem, sőt olyan helyről is ahol napi szinten bérbeadták a járgányokat de valahogy mindig volt valami kivetnivaló. Vagy az autó alja volt olyan ami egy 7-8evesnel már erősnek mondható vagy az eleje volt megbontva így inkább türelmes maradtam és ismerősnél lett egy autó. Mondjuk én elovigyazatosabb vagyok a kelleténél valószínűleg ha kereskedésben venném is elvinmém máshová vizsgáltatni. Jelen esetben én is 10-12 ezret fogom hajtani a bódét, munkába a vonat visz így mindenki örül.
Valószínűleg egy pozitív jó hírnevű kereskedésben néztem volna akkor jó véleménnyel lennék róluk én is.
-
veterán
válasz imyourfriend #214387 üzenetére
ha vegre eljutok odaig en egesz biztos nem veszek maganszemelytol hasznaltautot, csakis markakerbol. kiveve ha ismerostol sikerul valamit elhozni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
addikt
válasz bandus #214388 üzenetére
Az a helyzet, hogy nekünk is ez vált be. A Passatot is a Porsche Pestnél vettük, ez meg a Schiller márkakereskedés. Ezek a lemurvázott neppertelepek nagyon taszítóak. Voltunk ilyeneken is az utóbbi hetekben, de a mackónacis-sutyerák nepperekhez az öcsémnek sincs kedve, pedig ő is melós.
Ami fontos, hogy a márkakereskedés és classic nepper kereskedés nagyon nem ugyanaz a kategória. Normális márkaker például lerongyolódott autót nem enged be a telepre, mert eleve új járgányokra vannak ráállva, ez mellékes nekik. Szóba került az adásvétel után, hogy esetleg bevennék öcsém Passátját, de mondta az értékesítő, hogy ők azt neppernek adják tovább, a saját telepükre ilyen öreg szarokat nem raknak ki. És mondom, a saját szervizesük csinálta az átvizsgálást, fullos állapotlap volt minden kocsiról (többet is néztünk). Persze lehet erre azt mondani, hogy simán becsaphatnak ott is, na de ha peres ügy van, akkor van egy állapotlapod, amit te is megkaptál, a hibalista nem 0 elemű, hanem azok szereplnek rajta, amik szemmel is láthatóak. Sőt, egy másik Octaviánál az olajfolyás is be volt írva, szar akku, stb. Még morgott is az értékesítő, hogy a szervizesek túl akkurátusak, aztán minden szart felírnak. Tényleg, még a jégkaparó hiánya is ott volt az állapotlapon.
Bocs, nem akarom széttrollkodni, majd lövök pár képet, ha elhoztuk a szekeret.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
válasz molnarpeter #214390 üzenetére
Nekem a nyáron az opelt igazságügyi szakértő nézte át, nem talált hibát
Befeküdt az autó alá megrángatta a kerekeket, mindent átnézett, vagy 30 percig nyomta[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #214390 üzenetére
Mint laikus, ha az Eurofleet-től vennék autót, akkor nem is kell vinnem szerelőt, hogy nézze át, mert amit mutatnak állapotlapot, az úgy is legalább annyira valid, mint amit a szerelő készítene?
Mondjuk az Eurofleet-nél nem találtam olyan használt autót, ami igazán tetszene, talán csak egy 2.0 TDI SCR Superb, de az dízeles, amiért annyira nem vagyok oda. Bár elsőre jobban felszerelt, mint amit tegnap néztünk 2.0-s Octavia és még olcsóbb is...https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
footy
addikt
válasz TrollBalint #214392 üzenetére
Ha nem passzol a felhasznalasi profilba es nem is szereted a dizel motor karakteret(amit megertek) akkor ne vedd meg.
Sokan beleesnek (regen en is) hogy szerelohoz vesznek autot, vagy azert vesznek meg valamit mert imserostol van. Szerintem ez hiba. Olyat kell venni, ami tetszik es passzol a felhasznalasi profilba, mert te fogod hasznalni nem az ismerosod. A szerelo is jo esetben egy evben csak egyszer latja.
Varj ki(most ugyis lefele mennek az arak) egy autora ami tetszik, bizz meg egy atvizsgalot ha szemre NEKED jonak tunik. -
őstag
két opció van: van beleszólásod abba, hogy mi történjen a lízingszerződés lejárta után, vagy nincs
- ha van beleszólásod (mert te vagy az ügyvezető, vagy az aláíró) akkor 3 választásod van a lízing lejárta után, ami a következő négy: 1) vissza adod az autót, és kész. 2) a lízingbe vevő (cég) megveszi az autót a maradványérték + áfáért 3) a cég kijelöl egy harmadik személyt, aki megveszi az autót a maradványérték + áfáért illetve a 4) ha még nem érte el a minimumot a maradványérték lehetséges összege (talán 15% rémlik, de nem biztos) akkor elvileg hosszabbítható a szerződés további évvel vagy évekkel.
- ha nincs beleszólásod a történtekbe, akkor bíznod kell abban, hogy a cégvezető téged jelöl ki, hogy harmadik személyként megvedd az autót. ha a cég nem ennyire jófej, akkor a hazai szokás szerint (főleg nagy cégek, nagy flottákkal) csinálnak egy belső licitet, ahol licitálhatsz az autóra, ami jellemzően még mindig olcsóbbra jön ki, mint a piaci ár, de a cég azért a maradványérték és a licit összege közötti pénzt azt elteszi ("nyereségként") ha kicsi a cég, akkor ez a licit kimaradhat értelem szerűen, és a főnök felajánlja, hogy X összegért vihető a verda.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! Mennyire elvetemült ötlet 2000-2500ccm esetleg turbó benzint venni napi használatra illetve munkába járni heti 700km-re külföldre ingázni.
A dizelbol elegem van.
Benzinesben sincs nagy választék. Ami tetszik az a Honda Accord 2.0 vagy 2.4, Mazda 6 2.5GTA és esetleg Volvo 2.5T motorjai. Ezeket tartom viszonylag egyszerűbb motor konstrukciónak ahol nincs se Vanos se Valvetronic, nincs hülye TSI sem semmi ilyen baromság.Szívóbenya párti lennék, de Honda alig van az országban eladó. Inkább dízelek sajnos. Mazdából már jobb a helyzet.
A Volvo meg ugye turbós is...de ha abból indulok ki hogy a szüleim 1.6 Renaultja eszik 8,6-ot, akkor ahhoz képest ezek sem fogyaszthatnak rosszul...Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
őstag
igen te a cégvezető kijelölheted magad, mint magánszemélyt, hogy megvedd az autót
ilyenkor ugye maradványérték + áfát kell csengetni
de erről jön majd papír a lízingbeadótól kb 1 hónappal a lejárat előtt, amikor tulajdonosként nyilatkoznod kell, hogy mi legyen“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- SSD kibeszélő
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- EA Sports WRC '23
- Mobil flották
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Microsoft Excel topic
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs