-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz shootme2 #214600 üzenetére
De a H Astra egy generációval öregebb. Ettől függetlenül a Lancer fapados.
btw. 10-15 éves japán kompaktokban a középső kartámasz általában csak dísz. Annyira alul, hátul van, hogy használhatatlan.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
shootme2
aktív tag
válasz vzsryl #214601 üzenetére
Az astrát csak azért tettem mellé mert azt már valószínűleg mindenki látott így tudja hova tenni a dolgot. Van a közelemben civic, lancer és astra h is egyikből a másikba ülve volt alkalmam kipróbálni nem fapados a lancer. Mondjuk ha egy lancer fapados akkor mondjuk egy logan mi? Betonpados?
-
vzsryl
nagyúr
válasz shootme2 #214602 üzenetére
Az kisautó alapokon egy románszedán’ (kb mint a törökszedán’), tehát legalja kategória. Ebből a törökszedán’ kategóriából egyedül talán a 2015-ös Tipo tudott kicsit kiemelkedni az elmúlt 2-3 évtizedben. A Lancer természetesen nem a legalja kategória, de a kortársaihoz és kompaktokhoz viszonyítva erősen fapados, főleg az anyagminőség. A külleme, megbízhatósága és összeszerelés minősége viszont inkább felfele nyomja az akkori kompaktok között.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kuntics
aktív tag
Köszi az eddigi válaszokat. Akkor ez a civic kiesett, nekem fel sem tűnt a fordulatszám típusból a lancert meg a bravot szerintem elengedem, leredukálom 3ra a lehetséges jelölteket. Marad a civic, golf plus, megane trió. Utolsó kettőből lehet meg is nézem a helyieket. Civic nincs a közelben hirdetve másik, amit meg tudnék nézni, mégis miylen élőben.
-
válasz cappa72 #214598 üzenetére
Le kérdeztem JSZP-n
1,8 benzines a civic és műszaki vizsgákon is ez a fordulatszámmérő van benne (a dieselé) 2016ban volt bent még az eredeti , azóta 3x volt műszakin
Ennek megfelelően a kilométeróra állás is 130 ról egyszer csak 108 ezer lett és akkor utána lett 148
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
shootme2
aktív tag
válasz vzsryl #214603 üzenetére
"a kortársaihoz és kompaktokhoz viszonyítva erősen fapados, főleg az anyagminőség."
Szerintem meg nem. Ez egy 2008 as típus amit ceed, sx4, fabia áron kínáltak. Nyilván nem tudja azt mint egy lényegesen drágább kortárs de nem is rosszabb mint a többi. Esetleg a focus ami hasonló áron jobb.
-
válasz sagesz93 #214607 üzenetére
Az oké, azt láttam én is, de egy szakszerviz diesel óráját rakja be a benzines autóba?
Lehet vele vagánykodni, hogy nézd bele pörgetem a pirosba[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #214610 üzenetére
De vajh' akkor letilt-e 5000-nél?
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Továbbra is autót keresgélek.
A keret 3-3.8 millióig...viszonylag magas/abb építésű autó érdekelne. A Nissan 2.0 dci motorja mennyire kényes? Gyorsan keresgélve nem sok rosszat láttam róla a neten.Ez is egy kinézett autó lenne...
Ránézésre van benne ami számunkra érdekes lenne (ülésfűtés és tolatókamera, digit klíma)... tetszik, hogy van panorámatető, de nem nyitható. (Kicsit félek tőle hogy beázik a mozgatható verzió...)Sosem volt még Nissan-om és haveri/rokoni körben sem tudtam tájékozódni. Mivel Németországból behozott, ezért a rozsdát triplán meg fogom nézni. A videón mint ha úgy láttam volna, hogy a tolatókamera mellett már van egy pici folt. De lehet halucináltam.
Vagy ajánljatok légyszi másik típust/márkát....mit lenne érdemes nézni. Nem feltétlen dízel kell, lehet benzines is. A hibridek szerintem még kimaradnak ebből az ársávból.
Köszönettel,
Dani -
footy
addikt
válasz BigBlackDog #214610 üzenetére
Akkor nehez lesz vele elindulni anelkul hogy pirosba forgatnad
-
-
pècsimunkás
addikt
Az enyèmnek elhúzható a könyöklője előre, de az utód Corollának- amiben ültem, annak nem volt ilyen lehetőség.
Baromi kènyelmetlen volt.9.-10. gen. Civicekben viszont nagyon jó a könyöklő.
Meg úgy minden.
Ahogy beültem, mintha minden rám lett volna öntve.
A pedálrend, kormány, váltó, könyöklő...
Nagyon rendben voltak a Hondák!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #214619 üzenetére
A pedalrend se olyan jo ha mar itt tartunk. Pedig semmibol sem allt volna rendesen megcsibalni.
#nincsbennetarcsi
-
hdanesz
senior tag
válasz szőröscica #214624 üzenetére
Köszi szépen! A terepképesség annyira nem lényeges. A ki- és beszállás, illetve a magasabb vezetési pozíció miatt érdekes a magasabb autó.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #214593 üzenetére
Megjártuk a kereskedést ismét. Eldölt, Cupra Leon kombi lesz.
A nem elektromos ülésben asszonyka is kényelmesen ül, deréktámasz pedig van az anyósülésnél is.Kérdés:
1.5 eTSI 150 lóval vs 2.0TDI 150 lóval? (Mindkettö DSG)
Nézegetem a Spritmonitort, de személyes tapasztalatot is szeretnék kérni. Lesz városozás egészen rövid távokon is, de lesznek 500-2000 km-es autópályás etapok is benne. A céges Golf 8-ban pont ez a dízel van és alapvetöen meg vagyok vele elégedve és pályán megdöbbentöen jól fogyaszt.
A benzinesnek van annyival kellemesebb hangja és/vagy menetdinamikája, hogy megérje az extra fogyasztást? Kb. évi 15.000 km-rel számolunk. A benzines mellett szól még, hogy olcsóbb a beszerzése, így jobban fel tudjuk extrázni.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Paxker315
addikt
válasz Johnny_vT #214628 üzenetére
Hmm ugyanolyan bódéban van apumnak 2.0 tádé és 1.5 csí is, de nem hibrid, nem ecsi. Menettulajdonságokra én speciel a TSI-t jobban szeretem, s az e-nél ott van még a vellany is. Én inkább venném a eTSI-t, de majd jönnek még relevánsabb kommentek
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
hdanesz
senior tag
válasz szőröscica #214627 üzenetére
És az automaták mennyire vészesek? Meg ahogy látom vannak 2.2 dízelek is X-Trail-ben.
@DrDobos: Van némi árnyékoló amit el lehet húzni, de az tuti, hogy melegebb és sütögetősebb mint a lemeztető.
-
őstag
válasz Johnny_vT #214628 üzenetére
Hát a rövid városi utakkal választás kérdése hol fog fájni. A DSG az 1.5 tsi-ben jó eséllyel "száraz" ami annyira nem lesz boldog ha dugóba van és sokat "kúszik". A dízel meg eleve nem rövid táv barát (de abban "nedves" a DSG ha minden igaz). Ha gyakran kikormolod a pályán inkább a dízelt venném. Én ugyanilyen vegyes használatra csak majd dupla évi kilométerrel toyota hibridet használok (mondjuk pályán nem megyek 120 felett semmivel tartósan, egyszerűen nem szeretek).
u.i: megnéztem pár korábbi írásod (toyota nem választható), ami nekem még érdekes volt hogy állítólag nagy mérete/súlya miatt az 1.5tsi kodiag DSG is "nedves". De hogy igaz e az ellenőrizendő (+ várólista arra is könnyen lehet hogy nagyon hosszú)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #214630 üzenetére
1.5 eTSi van, 150 lóval, DSG-vel (Golf 8). Menetdinamikában szerintem korrekt a D5 S60 után is és nagyon kulturált, csendes járású. 48 Voltos akkumulátor csak indításkor besegít, önállóan villannyal nem tud haladni, viszont simán vitorlázik leállított motorral 2-3 kilométert is, ha olyanok a körülmények és nem nyúlok a pedálokhoz. Illetve a start-stop is teljesen kellemes vele, motorindításkor is besegít szerintem és nem hirtelen rúg hátba, amikor a motor beröffenik.
Fogyiban hosszabb távon (80e km) 6 l/100 km jött ki nekem. Kora reggeli bejárásnál (Biatorbágy > IX. kerület), 10-15 °C között 4.5-5 l/100 km-es értékeket ír ki. Pályán, 140-150-es tempó között 6.5-7 l/100 km-t fogyaszthat. -
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #214633 üzenetére
Köszi az élménybeszámolót!
Közben néztem videót róla és tényleg király ahogyan leállítja a motort vagy a 4 hengerből 2-őt menet közben is.
Dízel oldalról: a "szokásos" 1000 kilométeres karikám Németo. egyik csücskéből a másikba és vissza alatti átlag 5,5 liter körül szokott alakulni, utazósebesség 190. (Átlagsebesség nyilván alacsonyabb, de az út nagyobbik részében szabad ennyivel menni.)- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
knoxhu
senior tag
sziasztok,
tudnátok márka / típus tippeket adni városban rohangálós, lehetőleg automata, kis / normál méretű autóra (5 ajtó) ? Maximum 2,6 millió Ft a keret. Köszönöm!
-
Mr.Grincs
veterán
Sziasztok!
Opel Astra H ex rendőrautót érdemes venni? Vagy nagy lutri? Előre is köszi. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mr.Grincs #214638 üzenetére
Kellően ár alatt, típust ismerő szerelővel felkészülve be lehet vállalni - értékeld úgy, hogy van egy kockázatod (magasabb javítási költségek lehetősége), legyen legalább annyival olcsóbb, mint amennyit ez pénzben jelent. Aztán ha szerencséd van, és nem kell végül rászánni annyit, akkor az a "hasznod", ha meg mégis beüt a krach, akkor meg ugyanott vagy, mint egy drágább non-policáj járművel lettél volna (csak egy kis plusz időbefektetéssel lett 1-2 patentül felújított részegységed). Minden az ár és állapot kérdése, ha ígéretesnek tűnik, meg kell néz(et)ni alaposan Kb az összes dízelhez is lehet így hozzáállni, benzineshez képest spórolsz az olcsóbb tankolással, aztán "fogadsz", hogy a plusz szerviz számla kevesebb lesz a megtakarításnál
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Grincs
veterán
válasz molnarpeter #214640 üzenetére
Köszi az infót. Persze átnézetném, mielőtt döntök. Csak ezek a flotta ex rendőrautók elméletileg szervízelve voltak és ebből kiindulva akár jó vétel is lehet. Csak megakadt a szemem rajtuk.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Mr.Grincs #214641 üzenetére
Jó barátom, már 2x vett ex rendőrautót.
G Astrát, majd egy H Astrát.
Olcsón jutott hozzá, vègig szervizelve voltak, nem voltak lelakva az a kettő autó.
Ha találsz olyan autót, ami tetszik, szerintem bele vághatsz.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
TrollBalint
addikt
Az nem lenne rossz, pár napja visszakerült a Mazda, amit korábban kinéztem. Igaz ugyanazon az áron, de mégiscsak gyári garis. Most el van mentve pár autó, hétvégén szeretnék megnézni legalább 1-et, de inákbb kettőt.
Azt nem tudom, hogy a sima 2.5-ös Mazdának milyen dinamikus a gyorsulása 120-130 körül, ha előzni szeretnék gyorsan a pályán.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214645 üzenetére
Mi a mérce? Mihez hasonlítanád?
Itt meg tudod nézni: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
1.6 Opel Insignak (170 LE) és egy 2.0-s Volvo S40 (136 LE)
Az Opel nem rossz, nem annyira fickós, de nem mondanám annyira rossznak, mármint nekem azt mondom elég. Volgo kicsit lomhább volt, akkor is, ha visszakapcsoltam, de ezt leszámítva nem volt vele gondom.
Viszont az nagyon a Mazda oldalára dönti a mérleget, hogy még részekcseszűrő sincsen benne, ahogy hallottam. Tulajdonképpen egy basic motor, mint ami a Volvoba is volthttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214647 üzenetére
Nagy különbség nincs, gurulóból 80-120-ra Mazda 5,3s az Opel 5,7s. [link]
Ez jól szimulál egy országúti előzést pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214649 üzenetére
A turbó/nyomaték miatt érzed erősebbnek. De a számok nem hazudnak.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen