- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz simii16 #182350 üzenetére
A Focus csak az emlékeim miatt ugrott be, nem tudom milyen példányokat lehet kimeríteni ennyi kreditért.
Azért az általam említett 15 litert úgy értsd, hogy alaposan megnéztem:
- mennyit megy egyesben, kettesben és a rá következő 1-2 fokozatban
- milyen dinamikusan gyorsít bizonyos szitukban
- biztos nincs-e benne Sper (sajnos nincs)
- ha kellett ha nem bemelegedés után forgatva volt, mert a sor5-nek 4000 fölött szép hangja van.Szerintem óvatosan el lehet vele járni 11-12 literrel is (ez most lehet sovány vigasz ). Az MX5 vezetési élményt biztos nem tudja, de van benne bugi.
BMW vonalon semmilyen tapasztalatom nincs, csak azt tudom, hogy nem lehet fillérekből fenntartani. Kollégám vett egy korai X5-t, lakótelepen parkoltatta. Ellopták róla a jobb oldali tükröt, Ő meg besétált a Wallishoz, hogy akkor kéne. Azt mondták öccá, mármint ezer
Aztán bontóból "olcsón" megoldotta (feléből).
Egy hónap múlva bal tükröt nyúlták le
Nyilván ez nem az autó hibája, csak előre vetíti a várható fenntartási költséget, ha valamihez IS nyúlni kell majd. Márpedig kelleni fog.Én megtartanám a kis rakétát és néznék mellé valami unalmas, emberi pénzért fenntartható munkába járóst. Mi az Epica-t erre használtuk plusz családmozgatásra, hosszabb utakra. Mivel a kertes házra öntöm a pénzt, így egy jó darabig játszós autóra nem kell költenem, pedig elméletben már elköltöttem 2 kisebb vagyont.
Ha inkább 1 autó kéne, a Focus kicsit torkos, de van benne bugi
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
nagyúr
válasz simii16 #182350 üzenetére
Alapvetően ami még nekem eszembe jutna: Honda Civic Type-R, Mazda 3 MPS. Utóbbi japánosabb, lévén teljesen japán. Ez egyfelől előny (remélhetőleg kevesebb baj lesz bele, bár az is rohad, mint szinte minden Mazda), másfelől hátrány, mert ha valamit cserélni kell, akkor kevesebb mozgástér van, mint egy Focus esetén. A japán alkatrész meg japán áron jön-megy.
Bár a Focus ST sem olyan, mint egy "sima" Focus e téren.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
FeRRaR1
őstag
Az S80 a játszós, hosszútávú meg téli járgány igazából, bár nehéz de AWD V8, Pilot Sport 4 gumikon, rozsdamentes profusion / magnaflow kipuval. Hihetetlen élmény vele a Nürburgring.
Inkább a mindennapi városi hely kiadó, arra lenne a legnagyobb szükség a most. Ez mellé szeretünk vezetni, azért van a kalapban pl az IS250, hátul kapar, 6 hengeres szívó benzin. Mégis kényelmes, automata, nem túl kicsi nem túl nagy.
Igazából a 2 ülésesek nem az én stílusom / világom. Nekem az élmény mellé kell a minimum 4 ülés és valamekkora pakolhatóság.
-
sutszi
veterán
válasz FeRRaR1 #182357 üzenetére
Lexus GS esetleg? (450h) (Nekem most az a nagy álom/kedvenc)
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #182357 üzenetére
Nyamm, finom gépezet. Valami MX5-re gondoltam a játszós alatt ez egy kicsit más súlycsoport.
Az IS250 is inkább egy utazós autó az MX5-höz képest. Erősnek nem erős (mert nehéz), a kipörgésgátló nem kikapcsolható (van rá mód de macerás), szóval nem egy klasszik játszós. De illik abba a képbe ami keresel abszolút.
C30 és az S40 az műszakilag "csak" egy Focus (Ford C1 platform), semmi igazi Volvo-s nincs benne, azt kiejteném. Olyen sem nem hús se nem hal. Sztem te nem ilyen autót keresel. Ha mégis akkor a C30 kicsi azt kizárnám, S40-ből a D5 vagy a 2.4i turbóval vagy szívóként okés lehet.
XC60 jó, D5 AWD van a családban (igaz manuális váltós), erős és ugyan terepre nem való de hóban azért jókat lehet vele csúszkálni.
HR-V régi és az az 1.6i motor kb viccnek is gyenge.A CR-V már egy jobb irány, bár abban elég butácska a 4wd rendszer de a 2 literes benzinessel már használható, a dízel motor viszont nagyon jó választás.
Az FR-V az egy egyterű, sztem egyáltalán nem illik a képbe.mod:
RX450h, is elég baba ha SUV is játszik. Egyszer kihívtam egyet de a stage1-es 2.0 TDI-vel úgy elvert, hogy csak pislogtam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
válasz sutszi #182358 üzenetére
Nem mondom hogy nem tetszik a felszereltség kényelem, de ez kb az S80-am lenne Lexus átiratban. Méret meg amit nyújtanak ugye.
Inkább a városi irányba mozdulnék el, nagyon szép IS-ek is vannak, a GS túl nagy, de megértem hogy vágysz rá tényleg jónak tűnik, bár a CVT nálam szitok szó.
Mondjuk ebbe én is bele huppannék. Bónusz hogy elő kereshetem a padlásról a 3 eredeti Ganxsta kazimat
Tényleg látszik hogy magasabb kategória mint az IS, de egy szónak is 100 a vége, túl nagy IS méretben gondolkozom. Lehet elcsábulok megnézni egyet, de ennyi idősen már több hirdetett is akku pakk cserés.
Qru
Igazából a C30, S40, V50, C70 mind ugyan az. Csak kétajtósba, szedánba, kombiba, kabrióba. Volt már 2,4i 170 lovas 5 hengeres V50-em, asszony szerette, én nem annyira, közelében nem volt az előtte lévő V70 vagy az utána következő XC90 Volvóságának. T5-öm is volt, de kicsit soknak érzem, tényleg ha lehet szívóbenzinest szeretnék.Mondjuk pont most néztem meg egy C70-et poénból, asszony egyből lehurrogott hogy ilyen fiatalon kapuzárási pánikom van vagy mi?
Nem akarok sok ellenséget szerezni magamnak itt, de én nem szeretem a Mazdákat. Mondjuk az MX-5-öt még megértem és elismerem, de csak azt.
Bónusz S80 kontent. Idei vizes, taknyos, hideg Októberi kör. Többször is de a leglátványosabban 4:07-nél darált egész féktávon az ABS, illetve a másik jó rész mikor 9:20 után nem sokkal megelőzöm a 718 Cayman GTS-t. Annyit kell tudni róla hogy az APEX tulaja, Robert vezette, beszéltem is vele utána. Illetve a kör második felében már magabiztosabb voltam a tapadásban.
XC60 a szívóbenzines kitétel miatt kiesik, pedig nekem is megfordult a fejemben, de a kínálat 99%-a D4 vagy D5. Főként a rövidtávok miatt, illetve mert nagyváros külterületén élek, itt kimondani sem szabad a dízel szót, most az a sátán. Mert a lítium bányászat meg az akksit szén égetésből nyert energiával feltölteni az új szuper zöld
Az RX témát még át kell bújnom. A 450h egész szép és jó, bár ami tetszik az kicsit túlszalad a kereten amit gondoltam elkölteni. Az egyel korábbinál meg kicsit modernebbre gondoltam, bár ez elég szép állapotban van. Ez nagyon tetszik de árban már ott van kb mint a 450h.
Jó, köszönöm a tippet, ez bekerült az IS mellé a kalapba. Megvan az esti móka, típus hibák és CVT utána olvasás. CR-V téren még átfutom a kínálatot mit adnak mennyiért. De megmondom őszintén eléggé elkapott a Lexus vágy.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #182361 üzenetére
Igen néztük is, nekem személy szerint nem tetszik, rondának se mondanám de ugye ez szubjektív, kinek mi.
Ami főként elriaszt az a 99 lóerő. Persze tudom hülye feltételeim vannak, de nem is az átlag autó vásárló vagyok akinek csak arra kell hogy A-ból B-be vigye. Nekem ez esetben valahogy nincs meg a szükséges plusz.
Asszonynak nagyon tetszik kintről, bentről meg nagyon nem. Jó tipp, egyet is értek hogy ügyes szaladgálós, de akkor inkább RX, az több oldalú, gyorsabb, biztonságosabb, jobban felszerelt, magasabb kategóriás.
Most nézem hogy van 134 lovas, de az meg egy az egyben RX 450h ár.
Átnyálazom még egyszer a kínálatot, de nem érzem az autó
buziénem kötödését a CT-hez.tboldi
Vele is találkoztam már jó párszor, de hidd el nagyon sok érdekes és eszméletlen jó fej ember van az Apex csapatában, akár Robert, Dyana, Tom, Tim, Moritz vagy Kathi amég ott volt.Misha is érdekes, egyszer én szóltam neki hogy hahó itt egy V8 Volvo
Egyszer meg adtam neki Dió pálinkát és rám rántotta a kamerát, jól meg is lepődtem nem szólt semmi azt se tudtam mit mondjak, vagy milyen nyelven[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #182363 üzenetére
A 99 lóerő az csak a belsőégésű. A rendszer összteljesítménye 136, csak ugye adózási okokból hivatalosan mindenhol 99. De ettől függetlenül tényleg nem egy versenyautó.
Én nagyon szeretem, nem cserélném semmire csak 2018-as CT-re, vagy RC-250h-ra.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tboldi #182364 üzenetére
Vele nem beszélgettem még így nem tudok nyilatkozni az ügyben, sőt idén 3x voltam a ringen de tavaly óta még csak nem is láttam.
Gaben92
Elhiszem hogy szereted nincs is ezzel semmi baj. Nagy a kínálat, különböző emberek, élethelyzetek és különböző igények. Egyébként egy az egyben Prius technika gondolom a meghajtás?
-
kekigyu
aktív tag
Javaslataitok alapján ezekhez a paraméterekhez:
- ár: 1.000.000,- ig
- havi 1800 km városi - elővárosi futás
- 2008-2009 körüli évjárat
- benzines vagy gázos üzemű
- 5 ajtós, klímás
- és ez a legfontosabb, a lehető leggazdaságosabb fenntartás3 modellre szűkítettem: Seat Ibiza, Chevrolet Aveo, Dacia Sandero.
( Tudom, szűk lesz a választék, de: )Daciaról beszéltünk, fapad. A másik kettőről nem tudok semmit. Van mi alapján szűkíteni a típust?
-
-
sutszi
veterán
válasz FeRRaR1 #182360 üzenetére
"De megmondom őszintén eléggé elkapott a Lexus vágy."
Most látom, hogy évjáratot nem mondtam. Én 2012-2015 közöttire gondoltam. De szerintem az árban is combos. Egyelőre én is csak megnyitottam neki a malacperselyt.
Viszont az RX-ek is nagyon jók ha az tetszik Vályi nemrég csinált egy használt teszt videót speedzone YT csatornára. (Meg GS450h-ról is...akkor fogott meg nagyon.)
CVT-ben ha van cserélve az olaj akkor amúgy hibátlan. Ha a viselkedése zavar akkor az megint szubjektív kérdés.[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #182360 üzenetére
Ezzel az RX450h-val fuss egy kört, mert van benne ráció. Hibrid azért városban elvagy 10 literből és a V6 + villany motor kombó elég brutálisat gyorsul miközben ha kell városi andalgásra is ideális. Parkolni nem olyan leányálom vele (mert nagy) de hát mindent nem lehet.
CT200h gyenge, felvágod az ereid az tényleg csak egy közlekedőedény csini csomagolásban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
richies
senior tag
Sziasztok.
Kia visszaadàsa óta dilemmàban vagyok.
Már 3.5-4 misiig is nézelődök.
Ezért mar van:
(Mind 100e km alatt s 3-4-5 éves)Focus 1.6 benzin (néhol 5 év gyari gari)
Focus 1.5 tdci
Új mégane 1.5 dci még garis
Mondeo 1.5 v 2.0 tdci
Astra K 1.6d
Octavia nagyon ingerszegenyKöszi
Rozsomak of Power
-
nagyúr
válasz richies #182375 üzenetére
Azt nem árultad el, hogy mi a dilemma.
Megbízhatóság?
Várható költségek?
Utazási komfort, kényelem?
Pakolhatóság?Ahol az Astra K 1.6D és a Mondeo 2.0 TDCI is egy pályán van, ott azért nem érzem kikristályosodva a dolgokat.
A Mondeo nagy autó, ha hosszú utakra mész, és fontos a beltér mérete, akkor egyértelműen az. A Fóka nekem tetszik, de a tartóssága terén személy szerint kétségeim vannak. Mondjuk relatíve olcsón szervizelhető, szóval ebből a szempontból nem rossz választás. A Mégane-ról nem tudok semmit.
Én vagy a Fókát választanám (benzinessel), vagy [ezt] például.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
richies
senior tag
Kedves Cifu,
Igen, nagy a homály :D.
Koszos ez a kristály!Valszeg focus bőven eleg lenne meretileg, de a mondeo szebb sokkal s (gondolom) minőségibb, ezert kacsingatok rá is, persze akkor idősebb, s több km-el lehetne megvenni a fokaval ellentétben.
Napi 45 km, fele város lenne. üzemanyagot fizetik, szóval nem fontos hogy 6 vagy 7.5 et eszik pl.
Megbízhatóság a fő szempont most.
Köszi
Rozsomak of Power
-
kekigyu
aktív tag
A kínálat es az alapján, hogy mennyire tetszik az adott auto. A swiftet es a skoda fabiat ismerem, van a családban es valami mast szeretnék kipróbálni. Az astra nem tetszik.
Az ibiza tényleg jo választás lenne? Mármint egy jo ar ertek arányú autó? Mennyit eszik kb az 1.4 benzin?
Aveorol nem tudok sokat, nem is ajanlottatok, meg neznek szemelyesen akkor par sanderot es ibizat es az alapján dontenek.
-
FeRRaR1
őstag
RX 400h és a CR-V van egy árban kb, viszont az a Lexus egyre jobban tetszik. RX 450h felette, még mindig filózok hogy ki adjak e ennyit mert ezt a kocsit nem szeretném sajnálni meg asszony is vezeti ugye... Ez nem azt jelenti hogy nem lenne vigyázva, de a Zoe-n másfél év alatt 5 elemet kellett políroznom, és csak 4 lett hibátlan.
Ez a faceliftes Executive CR-V elég szép és ennyi pénzért ez nagyon sok autó. Kartámaszon kell a bőrt megcsináltatni amit így hirtelen látok de nagyon egyben van. Illetve még a Lexusnál is golyóállóbb gondolom. Persze sokkal prémiumabb a Lexi. Ez az RX 400h is eléggé egyben van.
Szerintem itt már a puding próbája az evés szitu áll fent. Illetve ahogy a CR-V videó végén mondja a kereskedő: Mindenki eldöntheti hogy értékvesztésben, szervizben vagy üzemanyagban kívánja megfizetni az autózás költségeit. Ezek már a nagy értékvesztésen túl vannak, szervizben nem bajos típusok mondjuk az durva hogy az automata CR-V 10-13 között kajál. Majdnem XC90 V8 szint, az evett normál használatba 12-15 közt.
-
nagyúr
válasz richies #182377 üzenetére
Szigorúan saját vélemény, de a Mondeo minőségérzete nincs a Fóka felett. Mondeo-t akkor végy, ha a nagyobb beltér érdekel.
Ha a megbízhatóság a fő szempont, akkor szívó benzin, és nem turbós diesel.
Én az általam linkelt kombi Corollát, vagy hasonló autót néznék, vagy az 1.6 benzines Fókát az általad felsoroltakból.Az üzemanyag költségtérítés hogy megy? Megállapított fogyi van, vagy számla ellenében térítik? Mert haveromnak a cég például 9 literes fogyit számol el, de közben egy hibrid Toyota Auris-sal jár, kb. 5,5 literes fogyival...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz kekigyu #182378 üzenetére
Az ibiza tényleg jo választás lenne? Mármint egy jo ar ertek arányú autó? Mennyit eszik kb az 1.4 benzin?
Hogy jó választás-e, az az adott autó állapotától is függ. De az 1.4 16V motor viszonylag nyűgmentes, ha rendszeresen cserélik a vezérlést (100 ezrenként) és persze az olajat. Féltengely, szilentek, rugók, stb. a használattól függ, a sebbességváltóban sem árt olajat cserélni, és persze a kaszni is tud rohadni, ha elhanyagolják.
Függően hol használod és mennyire nyomod neki. Ha csak országút és autópálya, akkor 7-7,5 liter körül, ha város is van benne 7,5-8,5 liter. Én most télen ennek az 1.4-esnek a 75 lóerős változatával 8,1-8,4 liter között fogyasztok 1/3 város (sok dugó) és 2/3 autópálya (130-135km/h), nyáron 7,6-7,9 között. Ha autópályán türelmesebb lennék (110-120-as tempó), az kb. 2-3 decit jelentene mínuszban. Hosszú távon, autópályán 7 liter környékére lemegy 2 ember plusz csomagok mellett, amikor 3-an ültünk benne, plusz csomagok és jobban nyomtam, akkor 7,4-es átlag jött ki.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
simii16
aktív tag
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat, nagyon jó kis méregzsákokat ajánlottatok.
A legnagyobb problémám, ami még nagyban leszűkíti a kört, hogy kevés az az ötajtós forma, ami tetszene külsőre. Emiatt sok hothatch kiesik a képből.
Az ajánlottak közül, ami emészthető formavilág számomra, az az ST Focus és a Mazda 3 MPS.
Sedan vagy inkább coupé bárkinek jut eszébe az adott feltételekre/felhasználásra?
Úgy érzem visszakanyarodtam a BMW E92-höz. -
nagyúr
válasz simii16 #182384 üzenetére
Bevallom nekem azért nem jut az eszembe az E92, mert olyan BMW-s még nem láttam, aki csak használta volna az autóját.
Mindig volt mindegyiknek valami éppen aktuális nyűgje. De ez olyan, mint az Alfások esete. A megtért BMW-s mindig imádni fogja az autóját, függetlenül a körülményektől és a tényektől. Ha tetszik a E92, akkor vedd meg, hallgass a szívedre. Lehet, hogy életed legjobb döntése lesz. De arra szerintem ne számíts, hogy egy MX-5-höz hasonlóan "csak használod és élvezed" szinten fog működni az együttélésetek. Ha ez neked belefér, akkor vágj bele, és ne hallgass másra.
Egyébként szerintem a fő problémád az lesz, hogy nincs túl nagy merítés a Mazda 3 MPS és Focus ST lehetőségekből sem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #182384 üzenetére
E90 széria elején volt még M47, akár dpf nélküli is, azzal viszonylag nyugodt az élet. M57 és N47-57 lánc kevésbé tartós, hajtókarcsapágyak cseréje szükséges lehet, dpf, egr (tűz miatt visszahívás), stb. Benzin fronton is ugyanúgy van koksz, injektor hiba, stb, csak többet eszik
-
SaNyEe
aktív tag
válasz simii16 #182384 üzenetére
Az E90 dízelei közül nagyon nézd meg mit választasz, ez az a generáció, ahol a BMW akarata ellenére külső égésű motorokat is készített!!!!
A benzineseikről meg Novoth Tibi tud sokat mesélni tartósság ügyileg. (nyúlós, csattogós szar láncok)
Ha szempont lehet később a több ajtó is, (praktikussági okokból) ... az mégtovább fogja szűkíteni a kört, mert a legtöbb csak 3 ajtóval készült . Nem is tudom, hogy a Ford a Focus 2-nél adta-e az ST-t mindenféle karosszériaváltozatban, vagy már csak a 3 ajtóssal.-- end of transmission --
-
nagyúr
válasz SaNyEe #182388 üzenetére
Nem is tudom, hogy a Ford a Focus 2-nél adta-e az ST-t mindenféle karosszériaváltozatban, vagy már csak a 3 ajtóssal.
Csak egy gyors HAHU keresés eredménye: [link]
Mondjuk az ilyen autóknál mindig mosolygok, amikor a "megkímélt" szót használják rá.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Laraxior
titán
3+ guriga egy 12, lassan 13 éves autóért?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz tboy93 #182391 üzenetére
Lehet, hogy jobban jár akinek van 3 milliója autóra, hogy mellédob még 2M hitelt és vesz egy tűrhető, de új autót, amit valószínűleg nem kell foltozni az elkövetkezendő pár évben.
Legalábbis én biztosan nem adnék 3milliót egy 10+ éves autóért. Ismerve az otthoni karbantartást, autóval való foglalkozást. Ha, nagyon 3 milla, akkor inkább egy 2-3 évest."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FeRRaR1
őstag
Útba esett kb egy órája megnéztem egy facelictes executive CR-V-t. Élőben szebb mint képeken, ennek ellenére kiesett. A fogyasztás és útadó miatt.
Egy Lexus kevesebbet eszik, kevesebb konkrétan fele annyi az adó 450h-ra, illetve dupla annyi paci, meg nagyon más világ a kettő. Szerintem a mi esetünkben kb 4 év alatt behozza az ártöbbletet a CR-V-hez képest.
Nagyon úgy tűnik hogy RX 450h lesz, de lehet kipróbálunk egy CT200h-t, csak az íze kedvéért meg hogy több Lexus tapasztalatunk legyen.
-
nagyúr
válasz Laraxior #182392 üzenetére
Egy 226 lóerős, 2,5 literes motorral szerelt Focus ST-ről beszélünk, nem sima Fókáról. A legolcsóbb sportos Ford a Fiesta ST, ami újonnan alsó hangon 6 millió forint, de inkább 7, ha még pár kényelmi dolgot is szeretnél. A Focus ST-t mindenféle trükkökkel éppen 10 misi alatt kaphatod meg. Tehát ha 3-3,5 milliód van, akkor még a Fiesta ST-hez is legalább még egyszer ennyit kell hitelként felvenned. A Focus ST-hez még még kétszer ennyit...
Szóval igen, egy ilyen autó bizony 3 millió forint körül kapható még 12 évesen is...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Laraxior #182392 üzenetére
De 5-bol nem veszed meg azt a kategoriat, ami 12 evesen meg mindig 3 Milla. Sarkitva kapsz egy xc90-et 14 evesen 3M-ert vagy egy zsir uj Renault Clio-t. Nagyon nem ugyan az a ket autó es van aki sokkal szívesebben ul a 14 evesbe mint az ujba, ami kategoriakkal alatta van.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Laraxior #182392 üzenetére
Értem amit mondasz, de érdemes az almát almával hasonlítani.
Ha élményt keres egységnyi pénzért a megadott paraméterekkel, ennyi egységért kb ezt kaphatja.Ilyen autókkal (meg bármi újabbal, öregebbel is) befigyelhetnek (és be is fognak) javítások. Ezeknél a réteg felszereltségi szinteknél meg nyilván drágábbak is lesznek az alkatrészek, mert nem az 1.6-os fékje, futóműalkatrészei vannak alatta. Gumiknak nem tudom utána nézett-e 225/40R18, az se épp a bádzset kategória. Nevesebb márkából 160 - 200e egy garnitúra. Bár, ha ezt megveszi, sztem a szervízszámla lesz a legkisebb baj, a benzinkúton sokat fog adakozni
Evvan, bugi kell neki. Ebben van, csak nem tudom egységnyi pénzért egységnyi bugit kap-e, pláne az MX-5höz képest. Mápedig Ő ahhoz fogja mérni.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --