- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
válasz Zola007 #100966 üzenetére
Az általatok említett F astra 1.6 jó eséllyel a hengerenkénti 2 szelepes C16NZ(75LE) vagy C16SE(100LE). Az ecotec motoros, hengerenként 4 szelepes X16XEL újkorában is rendesen ette az olajat, 200 ezer kilométer után meg főleg. Ezek sajnos ilyenek. Gyűrűzés és hengerfej felújítás segít ezen a problémán de nem feltétlenül gazdaságos. Egy pályafutása vége felé tartó autónál valószínűleg egyszerűbb öntögetni az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz Zola007 #100977 üzenetére
Egyértelmű, hogy az 1l/1000km olajfogyasztás nem normális és javításra szorul. Ez az érték a gyár által megengedett maximum. De ez nem változtat azon, hogy ezek a motorok jó állapotban is az átlagosnál magasabb olajfogysztásúak. 15-20 évesen kopott állapotban meg főleg.
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz mycso #102994 üzenetére
Nápoly ugyanez csak 2 sorban. A helyi ember -akitől a szállást béreltük- azt mondta, hogy nyugodtan álljunk meg csak hagyjuk üresben... Hát inkább elmentünk egy fizetős parkolóba. Nagyon sok autó összetörve, meghúzva ami nem teljesen új.
Sokkot kaptunk nápolyban. -
kenguru99
aktív tag
Van esetleg forrásod erről? Mert egyszrűen fizikai képtelenség ez a régóta terjedő legenda. Az 1986-os vb győztes mclaren 540kg volt benzin és pilóta nélkül. 850 lóerős versenyen (edzésen 1000 lóerő körül). A delta S4 meg 890 kilós és 560 lóerős volt 1986-ban. Ha csak a súly lóerő arányt nézzük már akkor is nyilvánvaló hogy a leglassabb formula 1-es autó nyomába sem érhet soha. Nem beszélve a futóműről sokkal magasabb súlypontról.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #104283 üzenetére
Nem, az áttétel semmit sem számít (ez így sarkítás, de nagyon keveset). Álló helyzetből gyorsulásnál egy nagyon rövid ideig előnyben van a négykeréhajtás miatt de ennyi. A kis önsúly, az alacsony súlypont és a több mint kétszeres súly lóerő arány - mind a az f1-es autó javára - kizárja, hogy megközelítsen a versenypályán egy formula 1-es autót.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #104290 üzenetére
Fantasztikus, hogy megmagyarázod, hogy egy nehéz és gyenge (formula 1 hez képest) és magas súlypontú rali autó jobb lehet egy formula 1-es autónál. A formula 1-es autónak _direkt_ rossz aerodinamikája? A légellenállása, na az rossz. A jó aerodinamika már régóta az f1-es győzelem záloga. És pont az nincs egy raliautónak.
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #104294 üzenetére
Értem. És ezt kérdezte vagy vitatta valaki ? Onnan indultunk ki, hogy a lancia delta S4 1986-ban olyan köridőt ment egy versenypályán ami egy szinten volt az akkori formula 1-es autókkal. Csak sajnos ez lehetelen. Erre mutass egy videót (régit újat bármilyet). Tehát kérek 1 videót. Egyet ahol versenypályán egy bármilyen rali autó olyan köröket megy mint egy F1-es.
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #104297 üzenetére
Na akkor:
OK, akkor ugy irom, hogy az F1 auto motorteljesitmenyenek jelentos resze a rossz legellenallasa lekuzdesere megy el
ugyhogy hiaba van elvileg jobb tomeg/LE aranya, itt az nem igazan szamit"
Cserében viszont úgy tapad a kanyarban ahogy egy raliautó soha nem fog. És a versenypályán ez számít nem a csúcssebesség. Az az autó fut jó köridőt amelyik a kanyarban gyors."meg az F1-s auto nem tud kanyarban nagyon gyorsitani, mert kitor a segge, az osszkerekes rallys meg tud keresztben is kanyarodni akar erobol, meg eles kanyarba kezifekkel beesve is fordulni"
Az íven fordulás mindíg gyorsabb. Pont. Aszfalton érdekes módos a rallysok sem csúszkálnak (legalábbis nem nagyon). Ha valakit érdekel olvasson utána, ki volt Philippe Bugalski és hogyan vert meg szívómotoros elsőkerekes könnyű autóval wrc-ket. Aszfalton."80-s evekben meg nem voltak annyival sokkal gyorsabbak az F1-s autok, mint ma, a hungaroringen pl hiaba voltak ott a kozel ezer leoros turbos F1-sek is, 2 ora alatt nem ment le a verseny es azert kellett mar leinteni oket"
A kétórás időlimotbe valóban beleszaladtak 1986-ban. De miután csak egy kanyart átvágtak azonnal 10 percel rövidült a verseny. De ennek nem sok köze van a vita témájához. A hungaroring nem volt gyors pálya a sok lassú kanyarjával meg a koszos asztfaltjával.De még mindíg meggyőzhető vagyok egy videóval. Na? Valaki?
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #104303 üzenetére
Akkor zárásképpen. Onnan idultunk ki, hogy az 1986-os lancia delta s4 egy formula 1-es versenypályán olyan időt ért el amellyel a hatodik helyről idulhatott volna a versenyen. Ez véleményem szerint lehetetlen. Kérem mutasson fel bárki itt a fórumban egy hiteles forrást a fenti állítás igazolására!
Igen a hajtűkben és a nagyon lassú kanyarokban kézifékeznek a raliban aszfalton is. Ez tény. Meg az is, hogy a formula 1-es versenypályán ilyen kanyarok nincsenek... (kivéve monte carlo)
-
kenguru99
aktív tag
válasz Something_ #108201 üzenetére
A típushibákat nem ismerem (nem hiszem hogy sokminden lenne) de 90% városozásra tökéletes választás. Egy barátom ezzel taxizik, azt kell mondanom elképesztően meggyőző a prius III.
-
kenguru99
aktív tag
válasz deicide #108333 üzenetére
Minden rosszindulat nélkül, de a te autód sem lehet sokkal könnyebb ha a dízel kombi astra 1630kg.
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
25-30 éves dízel autók az ársáv legaljáról, ezektől semmi jóra ne számíts. Mint azt már feljebb is leírták mindegy a tipus, ennyért ne legyenek igényeid. 150 ezerért jellemzően ilyen állapotú autót vehetsz. Hangsúlyozom az állapotot mert azt írtad, hogy nem kell ekkora autó.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz parandroid #111693 üzenetére
Szerintem ilyen már nincs de javítsatok ki ha tévedek.
-
kenguru99
aktív tag
válasz Kalandor #112197 üzenetére
Az indexen van fóruma a témának. De könnyű, gyors győzelemre ne számíts.
-
kenguru99
aktív tag
válasz Remekelek28 #112464 üzenetére
"Egy valamit nem dijazok az europai dizelekbe a kettős lendkerék."
A benzinesek nagy része is kettőstömegűvel szerelt manapság.
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz Zola007 #114235 üzenetére
14-16 évesen a legtöbb autóban már nem jó a klíma. A kompresszor, a klímacsövek (főleg az aluminiumok), a klímahűtő, az elpárologtató mind mind hibaforrás lehet. Leggyakoribb, hogy tömítetlen a rendszer valahol. Rendszerint igen apró lyukak vannak melyeket nem könnyű megtalálni és javítani. Ezért találkozol gyakran a hirdetésekben a "klíma jó, csak fel kell tölteni" szlogennel.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz KAMELOT #114442 üzenetére
"Sima benzines van benne ott mi romlik el?!"
A fenti mondatod azt bizonyítja, hogy nem sok tapasztalatod, tudásod van ebben a témában. A modern benzinmotoroknak sok igen kellemetlen és drágán javítható hibája van. Három bmw-s példa:
[link]
[link]
[link]
Olvasd át ezeket és gondolkodj el azon, hogy szeretnél e ilyen összegeket kifizetni. Mert mint már előttem többen írták az általad kinézett autónak nem a fogyasztása lesz a legnagyobb problémája, hanem a karbantartása, javítása.Plusz ha elfogadsz tőlem egy tanácsot. Nem szükséges minden második, harmadik mondat végén felkiáltójelet irnod. A mondatvégi írásjel az a pont.
-
kenguru99
aktív tag
válasz KAMELOT #114488 üzenetére
Mindegy, hogy s merci, tuareg, q7 vagy xc90. Fenntartás szempontjából mindegyik horror egy ford escorthoz képest. Például néztél már olyat, hogy ezekre mennyi 1 darab gumi? (40-50 ezer) A fordra ebből az összegből négyet vettél. Hasonló arányok lesznek egyéb területeken is.
-
kenguru99
aktív tag
válasz gzbotii #114921 üzenetére
"Ausztrián mennék át- nem is kis darabon- na most ezt sárga rendszámmal elég rizikosnak érzem...és ahogy olvasom még pirossal sem egy életbiztosítás "
A piros szélűn 30 napos eu biztosítás van, azzal nem lehet gond. Ez a hivatalos és teljesen szabályos megoldás.
A sárga szélűn pedig (ha jól tudom) csak német biztosítás van. -
kenguru99
aktív tag
válasz gzbotii #114923 üzenetére
Nem ausztria a probléma. Hanem az hogy a sárgán nincs az egész eu területén érvényes biztosítás. Magyarországon is megbüntetnek a sárgaszélűért.
"A panaszos beadványának kiegészítéseként előadta azt is, hogy öt napig érvényes „sárga rendszámmal” utazott haza Németországból Magyarországra az erre vonatkozó, német közlekedési hatóság által kiadott engedély (eredeti nyelven, fordítás nélkül) birtokában, valamint ismertette a gépjármű forgalmi rendszámát is. A panaszos csak az esetet követően szerzett tudomást arról, hogy az általa használt, ún. „sárga rendszámmal” 2012. november 1-től nem lehet Magyarországon közlekedni."
[link][ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz enginev3.0 #114945 üzenetére
Egyszerű. De nagyon szeret rohadni, 20 évesen meg pláne. Tehát alaposan meg kell nézni alulról. Őskövület 1.3-mas ohv motor van benne. Nem a legkulturáltabb járású és nem is a legtakarékosabb. 95-ben kapott az escort széria egy második faceliftet de ez még nem olyan. Megnézném az alvázszámot, hogy biztos 95-os az autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban