-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #117098 üzenetére
2010-ből való a cikk.
nyilván nem mindegy, hogy saját autóval mész, vagy bérelsz is, stb.mod: egy újabb cikk
[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
Ha már szóba jött a green hell, ilyenkor a Nürburgringre is fel lehet menni? Tudom van a ketto kozt megnyitas csak hogy ott is lehet e menni egy F1-es koridot?
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #117103 üzenetére
Focusból jót 1M-ért veszel, kérdezd Defranco-t.
Persze, van akinek jó a 600k-is, de én biztos érezném, hogy hol vannak a bajai
G astra szintén, plusz itt még a lánccserével is számolhatsz, mert igen, azt is cserélni kell, de mo-on 100-ból 1 ember, ha megteszi. és az nem 50k lesz. illetve az 1.4 nem is megy, cserébe legalább eszik is.megane 1 ph2 se rossz, de a 2-se 1.6 16V-vel.
én biztos azt venném, ha ilyet keresnék, ráadásul azonos áron biztosan fiatalabb megane-t kapsz. -
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #117083 üzenetére
Én is 7gen-es 1.6-os Civic-re gyűjtök, csak elnyaralgattam most is a nagy részét. Egyébként az 1.6-os benzines jó választás lenne, ha a sport változat csak a kinézete miatt érdekelne (fiatalos)? Ahogy nézegettem a használt piacot 1.4-ből van még elég sok de azt már én se merném bevállalni, a dízelek meg alapból kiesnek számomra. Nekem a lényeg, hogy egy MK1-es 1.6-os Fókához képest hasonló illetve ha lehet jobb vezetési élményt adjon, mert jelenleg azzal járkálok (édesapámé) és az igényeim ehhez mérhetőek.
Egy szó mint száz, ha nem gyorsulgatni és utcabetyárkodni akarok, hanem éves szinten pár külföldi nyaralást, valamint leginkább városi használatra keresek autót, akkor az 1.6 benzines jó-e? (Ami még a listámon van az a:
- IV Golf
- IV-V Polo
- Seat Ibiza)
www.adatfalodesign.hu
-
!Overdose!
őstag
válasz adatfalo #117105 üzenetére
Jó, persze. Vezetési élményre (motorerő, futómű) nagyon hasonlít a Focus 1.6-ra. Nekem a legnagyobb bajom a konkurensekhez képest szerény felszereltség. Olyan szerintem akkoriban már a kategóriában alapvető extrák még rendelhetők sem voltak, mint a tempomat vagy egy nyamvadt könyöklő.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
hobizoli
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #117110 üzenetére
A blokk egyezik, csak a körítés nem. Geomteriás turbóval és más vezérlővel 105-115 lóerő a következő lépcső, ami még gyári. (156, Lybra stb). Viszont ennek a Puntonak más az 5. sebessége, ezt műtik át a Bravoba például, így esik pár száz fordulatot, pályán jól jön.
"Bad reklám is reklám too"
-
!Overdose!
őstag
válasz Elektrosokk #117113 üzenetére
Hát ez a nagyon jól néz ki azért eléggé szubjektív. Szerintem például nem néz ki jól.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz !Overdose! #117114 üzenetére
Nem mertem leírni, nehogy megbántsak valakit, de nekem is ez a véleményem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Elektrosokk
addikt
válasz !Overdose! #117114 üzenetére
Valóban eltérhet az ízlésünk sokakaknak, számomra az európai autók nagyon unalmasak, kivéve az olaszokat, a mostani japán meg koreai autók viszont egyre jobbak. de nekem hunyadi coupe már 2000-es gyártmány is tetszik, az orra is meg a feneke.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Kornel
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #117112 üzenetére
Modell: Fiat Punto 1.9 JTD ELX
Karosszéria: ötajtós
Motor: négyhengeres, közvetlen befecskendezéses, Common Rail rendszerû turbódízel
Hengerûrtartalom: 1910 cm3
Legnagyobb teljesítmény: 59 kW (80 LE)/3000 ford./perc
Legnagyobb forgatónyomaték: 196 Nm/1500 ford./percélek a gyanuperrel, hogy csak a 3000rpm-s limit miatt 80* paripa ez csak...ennyinel normal esetben nem szoktak elvágni egy dizelmotort sem
mert vhogy pl a 182-s Bravo-ban ugyanez a motor ugyanennyi rpm-nel ebredo csucsnyomatekkal mar 105lo 4000rpm-n*a digoknal nem vezethet 80lonal bivajabb autot 23evesnel idosebb pilota, ebben a Carabinieri nem viccel ott
ezert is van minden popularisabb digo autobol egy pont 80 paripas is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
LógaGéza
addikt
válasz roberto211 #117088 üzenetére
Ebben egyáltalán észre se veszed mikor kapcsol a VTEC, csak az egyenletesen, simán húz, amennyire tud
(#117107) hobizoli
Megkotlik az mindegyikben, nekem most volt váltócserém, főleg emiatt..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #117120 üzenetére
mert gyarilag ugy van beallitva, hogy ahol a low-lift es a high-lift vezermuprofilok kulon-kulon felvett nyomatekgorbeje metszi egymast, ott valt at a ket profil kozott
ezert nincs "VTEC rugas" sem, azt ugyanis latni lehetne akkor a nyomatekgorben is vhol
ott csak megvaltozik a hang es "huz" tovabbiVTEC-nel pedig elforditja a szivo tengelyt is, ezzel modositva a vezermutengely fazissszoget (oda-vissza elfokolja a tengelyt menet kozben hidraulikusan)
a legtobb gyarto amugy ezt a fazisszogmodositast hasznalja, pl a mk2 Clio RS is, pedig nincs rajta semmilyen V betus mozaikszocska emiatt
az mk2 PuntoHGT motorja is ezt csinalja[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Elektrosokk
addikt
de egyébként létezik még egy olyan autó mint a clio rs ? hogy gyorsul mint az őrült de ha kell 5-6 literrel is el lehet járni vele ? csak nézzen ki valahogy.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #117124 üzenetére
jah őőő igen, szoval 23 evnel fiatalabb nem vezethet 80lonal bikabb autot...
3000-nel lathatoan erdekesen hirtelen letorik a nyomatekgorbe
nem lennek meglepve ha ez csak egy sw-s vagas lenne, pl ott elveszik az uzemanyagot, mert amugy menne az tovabb is simanelso ket linkre nekem a BMW E31 850iA adatai jonnek be
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #117123 üzenetére
5-6literrel 2literes motor max 85-90-l kruzolva eszik egy Volan busz mogott... varosban (Bp) mar siman beharapja a 10-11-t
több drón kell ;P
-
Vesztor87
senior tag
válasz Elektrosokk #117125 üzenetére
Budapest-Hajdúszoboszló távon (4-es főút, 100 körüli tempóval, 4 fővel, tele csomival-ami nem sok) oda vissza lett 6,4. A velünk jövő 2008-as 1,3-as Swift meg 2 fővel evett 5,4-et. Kihúzatás 1-2x volt csak, többségében full átlagosan mentünk. Lejöttem a régi 5-ösön 3 fővel nem sokkal 6 feletti fogyival szintén. De ezek tök átlagosak voltak, 2-3000 rpm-nél elváltom, finoman nyomom többnyire téma. Városban, dugóban, megeszi a 12-őt, ha powekodsz vele simán nyakalhat az is. Ha csak a forgalom ritmusát tartod akkor egy mezei 1,3-as Swifthez képest nem eget verő a difi.... ráadásul minden fokozatban mindehonnan belátható időn belül elkezd húzni. Az 5 azért az kevés lenne, de biztos meg lehet csinálni stabil 80-al
A 2,0-ás TFSI Octaviakkal anno a nyertes 4,1-et etetett, szal semmi se lehetetlen.kornelka: ez a megane ez érdekes.... nekem a 2-es ( amiből vt a kacsaseggű is) az nagyon tetszik, nagyon kényelmes, de mindenfelől azt hallottam (meg az autonavigátoron is az van) hogy nem megbízható, sok az elektronikai gond...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #117128 üzenetére
A 2,0-ás TFSI Octaviakkal anno a nyertes 4,1-et etetett, szal semmi se lehetetlen.
Ez igazan remek....a nemet-cseh hataron a palyan van egy kb 5-6km es szakasz, ahol 100as korlat van es azt lehet is tartani motorfekkel....szoval en meg tudok 100km/h atlaggal közlekedni 0l/100km fogyival brutal ez az 1.7 cdti szerintem nyertem
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Declare #117130 üzenetére
Motorfékkel 0-ás fogyasztása van az autóknak http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/elso_generacios_fabia_nyert_a_skoda_fogyasztasi_versenyen-10917 egy Fabia-s cikket találtam, 2,6-al nyert. Az Octaviasat nem találtam Ha az ember összeszokik a verdával sokat tud spórolni. Ignissel is meg az új Swifttel is csináltak 5,3-as fogyit a családban, a régi 1,3-as Swift 4,8-al is eljárt, nem 50-el és 2,6-ra fújt kerekekkel természetesen Vidéki utakon, normál 90-100-as tempóban.
iRico: nekem8, nem az én autóm az RS, nekem jelenleg nincs autóm, ezért én aztán pártatlan vagyok, csak leírom azt amit láttam/tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #117132 üzenetére
Semmi ertelme szvsz ezeknek a dolgoknak. Az ilyen egyszer tankolok, megyek nehanyszaz km-t, majd elosztom a ket szamot es kijelentem, hogy 5,3433 l/100km a fogyi ez ertelmetlen. Nem tudod mennyi volt a tankba, amikor tankoltal, ezert nem tudod azt sem kiszamolni pontosan, mennyit fogyasztottal. Vegyel 10k km fogyi atlagot alapul es akkor ugy van ertelme irogatni. Nekem igy van 6,1l/100
Nyilvan lehet jarni ilyen 5 literes, meg 4,8 as fogyasztasokkal....es igen altalaban az ignisek/loganak es swiftek jatszak ezt elöszeretettel.....a sor elejen....es kivanja pokolba a mögötte kigyozo sor öket. Dinamikusan ezek az ertekek nem autozhatoak ki.
A tipikus varostabla vege es 6 perc alatt gyorsul 50-90 tempora....meg varostabla elött 2km rel mar motorfekkel lassul 40 re......biztos nagyon jo erzes, hogy megsporol 2 dl üzemanyagot, de aki meg haladna a dolgara es nem az autoban akarja eltölteni az idejet azt meg baromira idegesiti es feltartja, ha nem lehet epp megelözni.
Termeszetesen, ha nem inged, ne vedd magadra, ha igen, akkor vedd keresnek is (mert ismerös körben is egyöntetü ebben a velemeny, hogy iszonyuan idegesit masokat is) es akkor kiserletezz a rekord fogyival, amikor epp nem jönnek mögötted
(#117135) DeFranco nem ezt irtam de vajon miert van altalaban egy kigyozo sor elejen egy swift/logan/ignis? Mert össze kell hozni a 4,8 as atlagot.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Declare #117134 üzenetére
Vasárnap a Balatonról hazafelé megfogadtam, hogy türelmes leszek és nem előzgetem a sort, ahogy normál esetben szoktam, elvégre ráérünk és mégiscsak 2 bicikli volt az autón. Velencéig bírtam. 90km/h nem sok, de még annyival sem haladt a sor. Igazából dugó sem volt, teljesen indokolatlanul tartotta fel a sort az első autó. A többi pedig nem mert/nem tudott/nem akart előzni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #117136 üzenetére
Pályán se jobb a helyzet hiába tették ki a tarts jobbra táblákat. A külső az új belső az a haladósabb. Tötyögnek, nyomorognak a belsőben a külsőben meg senki és szépen el lehet menni mellettük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz Declare #117134 üzenetére
Ignis az életbe nem fogyaszt 4,8at nem tudom te honnét szeded ezeket az adatokat.
Pont az h a swiftnel is többet eszik ,6,8-7 átlag alatt te megnem mozdítod az ignist még labujjheggyel sem.Totymorgo swiftest meg ritkán látni ,nem hiszem h Ők szoktak lenni a dugó elején. Vagyis szoktam látni de általában 60+ évesek szélvédőre szegezett arccal, kormányra feszített ulestamlaval nekik meg tökmindegy mibe ülnek mindenbe ezt fogjak csinálni.
Abban egyetértek h dinamikus közlekedés -jo fogyasztás nincs összefüggésben benzinesnel.
En literes swiftem ha megyek is vele tehát nem lassuzok ,7l alatt eddig nem nagyon fogyasztott.
Mostanaban sikerült 7alá levinnem de most itt helybe ahol van 10 körforgalom kb minek nyomjam.
Autópályán meg városban viszonylag lehet. Így jött ki a 7 körüli átlag.Akik totymorogni szoktak meg feltartani városban belső sávba egesz sort azt inkább nem írom le mert akkor megint az van hogy "előítélet ".
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #117139 üzenetére
Ignis 130-140-nel 9.6-t iszik
4.8-t akkor mutat a BC ha 65-70-l megy konstans, 85-90korul aki szerint 5.4-5.6 alatt elmegy, az szimplan hazudik
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz !Overdose! #117136 üzenetére
Tipikus. Rengetegszer van ez, hogy latni elöre, hogy egy nyomorult szedeleg elöl 6-7 autora, elötte senki. Elözni nem lehet, vagy ha lehet is sokan nem tudnak/mernek...stb...
(#117138) [rvilike] egy egesz komoly összeget mernek feltenni fogadasbol, hogy mögötted haladva meg nem kaptam agyverzest soha
(#117139) roberto211 te olvastad is, mire reagaltam, vagy csak ugy megint irtal valamit?
-
roberto211
őstag
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
deicide
veterán
-
Vesztor87
senior tag
válasz Bati0501 #117133 üzenetére
? Benzinesekben (kivéve TSi és társai) nem nagyon van ilyen
Declare: sor? A jászságban nem igazán jellemző, ha 2 autó meg egymás után bmelyik faluból kifelé jövet az már verseny helyzet Faluban azért más a helyzet mint Pesten meg a forgalmas helyeken. Az 5,3 az bejáratósan volt neki mikor kímélte. De az említett új Swift is (öcsémé) eljárkál annyiból 2 személlyel klíma nélkül a Dunántúlon falvak közt. Tankolástól tankolásig módszerrel meg Bp-Hajdúszoboszló távon volt 5,4 a velünk jövő srác fogyija 2 személlyel. Pesten belül neki is 7,5-8,0-at is képes megenni a Suzuki, mert az város, de hosszú távon jól el lehet lenni.
A régi Swiftből meg az 1,3 16v híresen keveset volt képes fogyasztani, a baromi széles 155-ös gumikkal és a 8 mázsás papírbódével ez nem nagy szám szerintem (asszem a gyári városon kívülije annak 4,3 volt)... -
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #117145 üzenetére
4,7 volt az országúti de nagy valószínűséggel ez is mese habbal. Ha értelmesen akar közlekedni az ember es nem ugy hogy másoknak kinoveszti az összes őszhajszálát háta mögött még a 7,5 mázsás literes swiftet se viszed 5,8-6 alá szerintem.
Most ez megint más kérdés kinek mi az optimális sebességgel való közlekedés.
Amúgy új benzinesekben is van már nagyrészt kettőstömegű.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #117147 üzenetére
Nemtom, majd lesz saját mérek Nemtom számíthat-e valamit, hogy akkoriban, több mint 10 éve ezek vadi új autók voltak. A motor meg ugye kopik... De ha egy 2,0-ás benzines Clio-t nézem ott se nagy művészet 6-6,5-el eljárni, ráadásul úgy hogy nem a sor végén voltunk.... illetve nagyjából de, csak azon a végén ami a célhoz közelebb vt
Kettőstömegű nem csak a turbósakba szokik már lenni? Ezek a pici turbósakban? :S Feleslegesen bonyolítják:S
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autóhifi
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- OLED TV topic
- További aktív témák...