- Spotify
- Java programozás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Microsoft Excel topic
- Linux kezdőknek
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Remekelek28 #117500 üzenetére
Ez nem euro5-ös motor.
-
Kornel
veterán
Mi a francert akar valaki minden aron behozott autot venni?
Hogy veletlenul se tudja leinformalni?
Vagy direkt hajt a visszatekert peldanyokra?
Legfobb agya ennek a mufajnak ez a terep.
Behozatal alatt megfelezodnek a futott km-ek -
fi:zi'k
nagyúr
válasz Remekelek28 #117500 üzenetére
Ha már foglalózol, akkor tudod a szükséges adatokat, ergo tudod forintra mennyi lesz a regadó.
(#117502) kornelka
Mert aztán ha itthonnepperhezeladásra kerül egy autó, az nem tekert?!(#117503) Remekelek28
Ez plusz pont, de garanciát nem jelent. Simán lehet ezzel is játszani, nem rég vki leírta.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Kornel
veterán
válasz Remekelek28 #117503 üzenetére
Eredetvizsgan a kulfoldi tekergetes
Vicces.
Csak halkan jegyzem meg, hogy egy jo allapotu, keveset futott, makulatlan auto kint sem olcsobb semmivel, ott sem hulyek.
Persze egy sokat futott mar nyilvan olcsobb, ez adja a hasznot a neppereknek, a sokat futott olcsobb ara es a visszatekert keveset futott ara kozti kulonbseg. -
Remekelek28
őstag
válasz fi:zi'k #117504 üzenetére
Nem feltétlen arról szól a foglaló,hogy már mindent tudok. Inkább az,hogy ne adja el másnak. Az átirást ő utána kezdeményezi.
kornelka: azért,ha a szervizfüzeten külföldi pecsét van ,az is márkaszervizes ennek minimális az esélye. Persze van aki erre játszik,de én inkább mástól félek,mint ettől.
Pont ezt irtam,hogy a foglalót leshetem,ha kiderül,hogy valami turpisságot csinál és visszamondom.... Foglaló nélkül pedig nem nagyon adják.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Remekelek28 #117506 üzenetére
Foglalot vissza nem fogod kapni.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Remekelek28 #117506 üzenetére
No offense, de értetted mit írtam?
Ha lefoglalózol egy autót, mert ezt mondtad, akkor a regadó számításhoz szükséges adatait nyilván tudod (köbcenti, évjárat, EURO?), ebből pedig tudod mennyit kell fizetned.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
roberto211
őstag
válasz Remekelek28 #117503 üzenetére
Eredetvizsgara kevés külföldi kocsi megy. ...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Ne legyen igazam, de a bizonytalankodokat a dorzsolt zugnepperek ugy hajitjak at es azzal, amivel tudjak, hogy utana elegge tud fajni.
Meg egy magyar kocsi atirasat is necces dolog ismeretlen neppere bizni, nem egy ismeretlen kulfoldi autoet. -
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117509 üzenetére
Magyarul nem kötelező? de én kérhetem,vagy vihetem a megvétel előtt? Úgy olvastam,hogy az okmányirodába kérik....
-
roberto211
őstag
válasz Remekelek28 #117512 üzenetére
Nem kötelező ,de viheted ha akarod.
Magyar autóknál kérik.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #117513 üzenetére
És hozzátehetjük, hogy semmilyen értelme nincsen, egy plusz sarc csupán.
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117513 üzenetére
És a magyar autóknál,miből tudják kideriteni,hogy visszatekert? Mert nekem egy autókereskedő egyszer határozottan azt mondta,hogy ott bizon kibukik,ha visszatekert.
A műszaki vizsgás adatokból? -
Kornel
veterán
Muszaki vizsgan regisztraljak mar itthon a km allast.
Ez azert szerintem.lathatoan visszavetette a tekergetesi kedvet, nem ritka a 300-500k km-el hirdetett kocsi sem, regebben persze mindegyik max. 19xxxx km volt.Egy par neppertrukk egy mostani.cikkbol.
Afa csalas, stb.... A vegen autolefoglalassal
[link]Termeszetesen kinti autoknal eppen mindegyikben max. 200k van, ha 5 eves, ha 15.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Remekelek28 #117515 üzenetére
Szerviztortenet leginkabb ,rögzített km állások ,stb stb.
Illetve ha jól tudom akk nem tudjak mindenhol átírni a km állást es ha nagyon alaposan atnezik szervizbe kibukhat de ebbe nem vagyok biztos.
Amúgy én sz@rnék rá a km-re. Ne km-t vegyél. Pont ezért tekerik vissza a nepperek mert a sok okos ugy megy oda hogy 20 eves autónál ne legyen több 100e km nel kicsit túlozva. Én speciel bele se néztem az órába mikor vettem kocsit csak mikor mar hazahoztam. De még muterénál sem. 9 eves 130e km. Kb ez a reális, átlag magyar meg ugyanezt varja el 15 eves autótól. Ezért keresnek jól a nepperek.
Faterom 260e km-el vette a sedane 2-es meganet es ossz vissz annyi volt h kéziféknek vmelyik alkatrészét cserélni kellett.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117517 üzenetére
Ha jó állapotú,nem kopott a váltószoknya,ülés,látszólag karcmentes a külső,akkor a km engem se érdekel.
-
Gergőke88
addikt
válasz Remekelek28 #117518 üzenetére
Szerinted mennyi ido es koltseg egy uj valtoszoknya?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Remekelek28 #117518 üzenetére
ismerősömnek 12éves 40et futott pólója úgy nézki, mintha kutyák lakták volna évekig. csak sérült elem van szegény autón. hátramenetben néha felcseréli a gázt meg a féket, stb. külsőre 400e van benne, de első tulajos 40es. közben nem egy 300at futott autót ismerek, amit simán megennék, hogy 30as.
utóbbi lesz még 150ezerrel hahun szervözkönyvvel
nekem saját esetem. 68nál vittem szakszervizbe, hogy kérek olajcserét, mert ideje van. kiszámlázták,pecsételtek, majd pár ezerrel később szerelőm kiszúrta, hogy még a gyári olajleeresztő-csavar és a gyári olajszűrője van. nomeg nem kéne 2e km alatt koromfeketének lennie az olajnak egy benyás autón.
érdekes, mióta ott állok az olajcserénél a 10ezres olajak szőkén jönnek le. namost, akkor mennyit ér a szervizkönyv?
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Remekelek28
őstag
válasz Gergőke88 #117519 üzenetére
Az összkép számit. Ha túl újszerű a váltószoknya,de a többi része koppottas,akkor gyanus.
Azért nekem már nincs tanulópénz 4 újszerű személygépjármű és 300-400 ezer km megtétele után.
De pl az olyan tanulópénzzel mit lehet kezdeni,amikor a hirdetett 850 ezres árból a telefonon megbeszéltek szerint 50 ezret elenged a kereskedő,mikor odái utazok 200 km-t ,az autó kipróbálása után közlöm,hogy akkor a megbeszél 800 ezres áron vinném,erre ő szó sincs róla 900 volt sz autó ára úgy adja 850 ért. Köpni nyelni nem tudtam. Persze leégettem,meg koabáltam vele a kollégái előtt. De ez egy tehetetlen helyzet. Ja és a hirdetett 15 ezres havi törlrsztő is az ottani számitásuk szerint már 23 ezer.
Rohadjon meg az ilyen.
Azért is szoktam mondani,hogy mindig olyan ütközökbe kerül az ember,amikre abszolut nem számit. -
bajnokpityu
félisten
válasz Remekelek28 #117523 üzenetére
cégautóknak nagy százalékának nem nagyon ültk a hátsó ülésén, és az anyóson is ritkán.
eladó topping dac
-
Remekelek28
őstag
válasz bajnokpityu #117524 üzenetére
A vezetőülésen? Na cégautót meg alapból nem vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Dani_kp
őstag
válasz Remekelek28 #117525 üzenetére
Azért cégek között is van különbség ...én simán bevállalnék, ha lenne rá pénzem.
https://ingatlan.com/33821564
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #117526 üzenetére
Ja,de ritka. Itt például az egyik degenerált ,pennys céges tdci focust szétrúgja.
Pár km-es tavokat megy, az nem gond neki hogy se nem üzemmeleg ,se semmi, üvölt benne a tuctuc zene aztan szaggatja a tdci kombit .. Fél évet adok kb meg annak az autónak.
Állandóan padló. Egyszer majdnem össze is tört,hallottam ablak elott ahogy rángatja az abs.
Es rengeteg ilyen van. Van kivétel(nagyon kevés ) de hat ismerettseg nélkül ember legyen a talpan aki megtudja melyik cég az.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Remekelek28
őstag
válasz Dani_kp #117526 üzenetére
A cégek általába a gyári utasitásokat követik. Családba van és én is sokat utazok mellette. 30 ezrenként szervizelik. Bir annyit egy olaj?
Ami neked fekvőrendőr vagy kátyú,az neki hullámvasút,vagy egyenes út. Ezekért nem.Illetve pl,ha zörög benne valami,majd a nagyszerviznél megnézetem.[ Szerkesztve ]
-
válasz !Overdose! #117496 üzenetére
Adagolós vót. És a vízkört fűtötte.
(#117516) kornelka: milyen sok oltást kaptunk TaaT-tal amikor a céges vásárláshoz kapcsolódva emlegettünk pár ellenőrzendőt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
lenox
veterán
válasz Remekelek28 #117500 üzenetére
Amugy itt a kalkulatorban mit jelent a magyar regisztracio kezdeti idopontja? Most tudom ugy regisztralni, hogy a kezdeti idopont 2010 pl?
-
Typhoon47
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz Remekelek28 #117533 üzenetére
ha magánkézben van egy autó, akkor megnyugodhatsz, hogy amíg garanciás, addig tuti hogy a gyári intervallum (aka. szinte biztosan három év) szerint kapja a szervizt, még hozzá márkaszervizben, az ismert kétes minőségben.
de még valószínűbb, hogy az első tulaj ezzel a jó szokásával ki is tart addig amíg el nem adja 5-7 évesen, neki mindegy, addig nem fog gondot okozni, aztán meg szívjon vele a következő tulaj.
amúgy a 4 újszerű személygépjárművet nem vitted eredetvizsgára, hogy azt sem tudod mit néznek meg ott? mert az óraállást biztos nem.
-
Remekelek28
őstag
válasz DeFranco #117534 üzenetére
Itt az utolsó hsz omban céges autókról irtunk.
Konkrétan a 4 ből csak egyet kellett elvinnem,a többit a cégek intézték.
Annál az egynél nézegettek ezt azt a kocsin,de passz,jogy konkrétan mit. Én voltam az első tulaja,márkakereskedésből hoztam ki,1x volt műszakin,szerintem ott számukra is egyértelmű,hogy rendbe az autó. Tőlem legalábbis nem kérdeztek semmit. -
veterán
válasz Remekelek28 #117528 üzenetére
a céges autókat nem cégek vezetik, hanem emberek. ezek közül is van aki vigyáz rá, mint ha a sajátja lenne és van aki a sajátjára sem vigyázna, ahogy a cégesre sem.
legalábbis anno nálunk így volt: az autó heti kétszer takarítva. szerviz 15 ezrenkénk, valami kigyulladt akkor még aznap elvitte az assistance.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Remekelek28 #117535 üzenetére
A cégek általába a gyári utasitásokat követik. Családba van és én is sokat utazok mellette. 30 ezrenként szervizelik. Bir annyit egy olaj?
Ami neked fekvőrendőr vagy kátyú,az neki hullámvasút,vagy egyenes út.Ezt írtad. Ez az első tulajos max. 5-7 évesen lecserélni szándékozott kocsira is igaz, akkor is ha magánkézben van.
Felesleges neki többet törődni a kocsival, ennyit elmegy ridegtartáson is, aztán meg szívjon vele a következő tulaj, neki ki kell gazdálkodni az értékvesztést amit elszenved.
Már ha ezt megadja neki egyáltalán, mert sokszor amikor a hajtott galléros tibi meglátja a wallis árajánlatát az első éves szervizre, akkor gyorsan lepörög előtte az élete hogy vagy ez vagy a lizingdíj és vesz egy pecsétet a szervízkönyvbe a hátsó bejáraton és nem is látták egymást, max. majd a sanyinál ledobják az olajat a nyáron, neki van aknája, addig meg csak leakciózzák a castrolt a madarasban.
Külföldön azt hiszed alaposabban karban vannak tartva az autók? 'szmé? Hans megveszi, Hans elolvassa a handelsbeschreibungot, oda le van írva, hogy bitte dreizig tausend kilóméter oder szervízlampe leuchtet szervíz pöfpöf bitte, hát akkor ő ezt szépen megvárja. pontosabban meg sem várja, majd a szervíz szól neki szép pöcsétes levélben, hogy eljött az idő meginni egy ezer eurós kávét a szervízben.
olyan élőmunka árakkal, meg olyan óradíjakkal szerinted évente betologatják ledobatni a 0w30-at hogy majd takar sikidimnek 4 év múlva, meg kovács józsinak 8 év múlva schaffhausen legyen a technika?
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
válasz bandus #117536 üzenetére
De céges emberek. Akik tudják,hogy nem a sajátjuk. Én sok ilyennel talákozok. Szakmámból kifolyólag.
Persze előnye is lehet,ha valaki olyan személytől tudja megvenni,aki tényleg sajátjaként tekintett rá,mert végig gyári alkatrészt kap és minőségi benzinkútnál tankolnak kártyára.
Ez az amit a cég dönt el,viszont azt már nem a cég dönti el,hogy 2 város közt a hepehupás utat válassza e,mert az közelebb van,vagy kerülővel a főutat. -
-v-
addikt
válasz Typhoon47 #117532 üzenetére
Nem ez nem igaz, bátyám kifejezetten vigyáz a céges vasaira, nem hajtja szét, majdnem úgy használja, mintha a sajátja lenne, de csak majdnem ... futóműre közel se vigyáz annyira, meló van, menni kell, haladni kell, oda/haza akar érni időre, nem fog 50-el szüttyögni csak mert szar az út, én minden kátyút kerülgetek őt meg annyira nem izgatja, szétesik szétesik, "úgyis céges" - igaza is van, ha szar az út szar az út, arra kell menni ez van. De a sajátját nem így használná azért. És ez egy viszonylag megbecsült autó, ugye a jókis 30 ezres olajcsereperiódussal van szervizelve nyilván stb.
-
Remekelek28
őstag
válasz DeFranco #117537 üzenetére
Én is az első kocsimat 3 évig márkaszervizbe hordtam,de utána már nem azért nem vittem oda,mert nem törődtem bele,hanem mert másogy is meglehet minőségileg olfani a szervizt. Féláron.
Azért ez a fizetős pecséttörténet is megbuktatható dolog. Mert amit pár éve vettem 8 évesen annál a márkaszervizt felhivva,azonnal megtudták mondani,hohy mikor mi bolt rajta csetélve stb 10 ezrenként volt olajcsere. Számláról olvastak le. Szervizkönyv meg nem is volt a kocsiban. Azt a kereskedő lenyúlta. Arról van szó akit tegnap irtam. Ki tudja mit csinálhat vele. Kitépkedi a tele lapokat,az újba meg saját szerviz pecsétet rak és egy kevésbe jó állapotú kocsihoz hozzáteszi ,plusz 40 et dob rajta.
Én azóta úgy vezetem a szervizkönyvet,hogy a tájékoztató könyve egy üres lapra,leirjuk a szervizessel mit cserélt km t és egy pecsétet. Szerencsétlen egy megoldás,de lehet,hogy hitelesebb,mint egy szervizfüzetbe x elgetni mindent.
Ott azért autópályán gurul brle a km. Úgy még a 30 ezres periódus sem vészes.
Itthone utalat meg ne emlitsük.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Remekelek28 #117538 üzenetére
Nem a hepehupas uttal van a baj, vagy a benzn minöseggel, vagy az alkatresszel. Azt egy ceges kocsi megkapja, a gond a hasznalattal van. En is azt tapasztalom, hogy egy ceges autot sokkal nagyobb esellyel fog nem törödöm modon hasznalni meg az is, aki a sajatjat jobban ovja. Aztan van persze az a fajta, akit nem erdekel, fogalma nincs rola, nem nez utanna, hajtja, tapossa, tiporja, mert az auto arra van, hogy A-B be elvigyen, azt kesz. Ha sajatja, ha nem.
(#117537) DeFranco . Mondjuk a nemetes hasonlatot nem igazan ertem. Egy nemetnek semmivvel nem elrasztobb a nemet szerviz, mint a Magyarnak a Magyar. Te sem azt nezed otthon, hogy hu milyen draga az olajcsere, bezzeg ukrajnaban/romaniaban/etiopiaban mennyivel olcsobb Neked a Magyar arak a normalisak, azzal kalkulalsz, a nemet meg a nemettel.
-
DeFranco
nagyúr
a gyári előírásnál (ami tudjuk hogy elégtelen) annál nem alaposabban.
az itthoni cégautóknál (feltételezve, hogy betartják a gyári előírást, és a márkaszerviz se lopja ki az anyag felét) szintén nem alaposabban.
a hátsó udvari vasárnap délutános aknás megoldásnál szinte biztosan, nyilván, de most nem erről beszéltünk, legalább is én nem erre reagáltam.
@Declare: ez tiszta sor (bár nem teljesen így van, de tény, meg tudják fizetni) ellenben ők sem fogják extra körökre betologatni az autót ha a használati azt mondja, hogy für alle fälle longlife 30k tehát szervizelés szempontból nem vagy vele előrébb.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117545 üzenetére
Persze, csak azt mondom, attol meg, hogy nemetorszagban dragabb a szerviz az nem befolyasolja ezt a dolgot. Ugyan ugy megvan az az ember, aki elolvassa, hogy indulas elött kiengedem a kezifeket, majd gazt adok es ennyi, meg aki utannajar a dolgoknak es azt mondja, hogy aha, oke 30k nal sürübben cserelem az olajat, mert az jot tesz a motornak es hidegen nem taposom tövig a jobb szelsö pedalt....stb.
Kar, hogy a fedelzeti comp. nem ment telemetriai adatokat hogy megkönnyitene a hasznaltauto vasarlast
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #117534 üzenetére
Az eredetvizsgás ember meg tudja mondani, hogy a korábbi eredetvizsgák alkalmával hol állt a km óra. Persze tudjuk ez mennyit jelent. Nekem még az előző vizsgákon készült képeket és rétegvastagság értékeket is végigmutogatta.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117545 üzenetére
Ha legalább 100e km-ig megtartasz egy autót, szinte biztos hogy nem csak a kötelező olajcserékre kell vinned .. magyar embernél meg elég gyorsan elkezdenek hanyagolódni meg halogatódni a dolgot, pláne valami hitelre kiizzadott autónál, ha befigyel 1-2 dolog, jó nem sürgős az, úgymarad leszarja stb.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117547 üzenetére
En ugy ertettem, azt irtad, hogy a nemet autoknal az egy hatrany lehet, hogy draga a szerviz, ezert esetleg még kevesebb hajlandosaggal viszi valaki el az autojat. (ha nem jol ertettem, akkor nem szoltam )
Erre irtam, hogy ez nem befolyasolo tenyezö, mert otthon Te sem azon gondolkozol, hogy huu bazz de draga a szerviz, hisz ukrajnaban, biztos olcsobb. Neked otthon egy olajcsere 15k huf, azzal kalkulalsz, ez a normalis, ennyi....itt kint meg 100euro, ezzel kalkulal, ez a normalis (most a szamokkal csak hasamra csaptam).Söt ha igy nezük, akkor arányaiban egy atlag eletszinvonalon elö nemet embernek egy olajcsere sokkal kisebb megterhelest kell, hogy jelentsen, mint otthon egy atlag eletszinvonalon elönek szvsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Spotify
- Lexus, Toyota topik
- Gaming notebook topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Milyen processzort vegyek?
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Házimozi haladó szinten
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen