- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboy93 #116585 üzenetére
Nem azt mondtam hogy belefér... de ha elkerülhetetlen. . senki sem szereti szórni a pénzt. alapvetően a következő 2 évre keresünk egy sportos jelleggű autót a barátnőmmel, ritkábban használnánk, havi 2-3 alkalommal hosszabb utakra, kirándulások stb, még olyan komolyabb családalapítás előtti lazítás gyanánt.
Én is szívó benzint néztem először, V6-os japánok közül, nagyon jó konstrukciók, pályára meg ideálisak is, a napokban több autót is megnéztünk, aztán valahogy képbe jött a fiat Coupe. Barátnőmnek nagyon tetszik, Nálunk több olasz autó is volt a családban, nagyon sokat voltak használva. Nekem nincsenek rossz tapasztalataim az olasz autókkal, sőt. Úgyhogy most megnézünk még pár autót, aztán majd eldől... ez az autó vásárlás tényleg kicsit olyan mint a szerelem, és az ember szerintem nagyon nehezen tud racionális lenni, de hát nem csak arról szól az élet hogy mindig mindenen stresszeljünk, néha lazulni kell és élvezni az életet. egy ilyen 2000-es turbós coupe pont erre való.
ja, és tegnap láttunk egy Lancia Kappa Coupe-t... úhhh.... azok a lágy vonalak. Az az autó egy műremek ahogy kinéz. sajnos nem volt eladó, és nagyon ritka
(#116595) Integrale Köszi a kiigazítást! a turbós 2000-es 5hengeres verziót néztük, szerintem az is a legjobb vétel. a 6sebességes 20 szelepes sajnos ritkább és sokkal drágább.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
nagyúr
válasz Declare #116599 üzenetére
Vezettem már én is turbódízelt, nem mondom hogy nem élveztem Ha egyszer sok pénzem lesz, családinak hosszú utakra dízel, játszósnak benzin
(#116601) iRico Nem mondom én, hogy az olasz szar. Nekem a legtöbb alfa, fiat nem tetszik, a formájával nem tudott meggyőzni, viszont van egy-két kivétel, pl. a 156 coupe egészen szép.
Mondjuk pont ma a gumisnál volt téma, egyik ismerőse a srácnak vett egy 156-ot, szétszopja magát az ipse, futómű, elektronika, hajtókar Belenyúlt a szarba szerencsétlen
(#116603) Declare Jóvanna', az új turbó benzin TypeR civicet én se vetném meg, csak nem reális hogy nekem olyan játszós autóm lesz valaha
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #116601 üzenetére
23. Kerulet Vagohid utcaban van egy olajzold 2.0 turbo K coupe, nezd meg!
Tboy93 nincs 156 coupe
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
raczger
őstag
Az E46 alap ülése nekem nem jött be, pedig egyáltalán nem vagyok nagy (180 centi, 70kg). Az E90-nek már jobb az ülése, viszont ott a beltér nagyon kicsinek érződött nekem a Mazda6 után, az kicsit zavart.
A 1.5M-et én persze itthon gondoltam, kint biztos találni már ennyiért. Én 1.6-ért olyan E46 318i-t néztem meg, hogy az már vicc... mondjuk elég pofátlan is volt a nepper. Itthonra vagy a hulladékokat hozzák, vagy pedig olyan szinten fölé lövik a piaci árnak.
Egy 330i M-Packettel, na az fincsi lenne
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboy93 #116602 üzenetére
sajnos ez nekem is megvolt. az első igazi olaszomat úgy vettem meg hogy egy elektronikai panel kell csak 5000.- forint kb. (HF Turbo integrale) persze ár alatt volt műszakival, monsom oké , azonnal elhoztam, aztán kideürült hogy az elektronikai panel a komplett vezérlő comp. kicsit drágább volt, 2 hét múlva kinyomta a vizet, és sajnos ismerős szerelőhöz vittük a tömítést cseréltetni, hazafelé útón kikönyökölt a hajtókar a blokkon. utána új motort kellett bele vadászni, de mindezekkel együtt, azt a kocsit vezetni katarzis volt, és még így is imádtam.
Egy barátnőmnek van ilyen alfa gt-je, 2 év alatt csak a turbót kellett cserélnie. mondjuk ésszel megy vele , már amennyire Nő létére ezt megteheti
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #116612 üzenetére
Semmit, csak hajlamosak (ismerősi körből kiindulva), egy 10-20 éves formát, modellt, összehasonlítani egy újjal. Pedig ha helyén kezelnék, és adott korszakot hasonlítanak össze adott korszakkal, akkor már érezhető a különbség. Haverom simán onanizál egy 8 gen Civicre, hogy az aztán a formatervezés csúcsa, bezzeg nekem a 145, ha mellétenné az 5 gent, akkor másképp festene.
iRico: ment válasz is.
"Bad reklám is reklám too"
-
deicide
veterán
válasz raczger #116616 üzenetére
Hát, megint azt mondom, nem vagyunk egyformák, F Astra sem a kényelméről híres, aztán 2 megállással megvolt a Sukoró-Milánó táv, 10 óra alvás után ugyanez vissza. És tudtam járni utána. Pedig aztán abban még tempomat sincs.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #116620 üzenetére
Na igen, az Osztrák Alpokban volt pár domb, ahol az 50-el vánszorgó kamionok mellett 80-90-el "téptem" el tökig nyomott pedállal.
szerk: érdin pont nemrég néztem meg, hogy 110-ről mennyire tudok gyorsulni az aljától a tetejéig a 3 sávoson. Hát, már a teteje előtt nem nagyon volt hova gyorsulni tovább.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Declare #116624 üzenetére
Azért érzem a különbség az F és az OPC székei között, csak egyikben sem fájdul meg semmim. Szóval egyelőre még nincs üzlet.
Majd ha már nem garanciális, meggondolom.
Addig pl az elektronikus tiltást sem hajlandóak kiprogramozni, tegnap olajcserénél kérdeztem, mondták, megcsinálják szívesen, csak akkor ugrik a garancia.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #116628 üzenetére
Ne kezdjük mar itt is...amikröl itt beszeltünk, 3 as bmw, vagy a tarsa az a4 audi az hol premium? közepkategorias autok, pontosabban felsö közep. Szvsz az a8 sem premium hanem felsö kategoria.
Alaparon eppen ezert manual klima jar, fapad ülessel es ohne könyöklö. Anno amikor csaladban ujonnan vettünk e46 ot, asszem 40k hufot kertek a közepsö kartamaszert
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #116628 üzenetére
Az alaparas ules mindegyikben hokedli, vagy 2 hete volt szerencsem egy A4-hez. (2013-as?) Ismeros teruleti kepviselokent dolgozik es a ceg megkoveteli hogy Audit kell valasztani, igy lett neki egy fapad A4 avant. Az uleseknek oldaltartasa nem sok, de legalabb derekban sem tartanak semmit. A vicc az, hogy a parjanak 2012-es Octavia(nem tudom milyen felszereltseg) van, es atulve a skodaba mindenki egyertelmuen konstatalta hogy az octavia kenyelmesebb.(legalabbis ami az ueleseket illeti)
Amikor vettem a golf5-ot meg a 6-ot nalam azert volt a comfortline kivitel minimum, mert ahhoz jar mar normalis ules. (trendline ules egy gagyi. )
A japan gyartoknal ez pedig nem jellemzo, ott altalaban van egy jo (legalabb kozepes) minosegu ules, ezert nincs extra lehuzas.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #116631 üzenetére
Jol latod a nep van megkeveredve, ezert tudja a nepper eladni otthon, feltupirozott arra a "premium" 3as bmw ket es ezert feszit benne olyan büszken es villog le mindenkit a tömött M7 esen a sok idiota a 10 eves 316i vel...hiszen neki ez jar, hiszen egy premiumban ül.
Nem en talaltam ki a kategoriat sem, nezz utanna neten itt a nemeteknel egy 3 as bmw az egy total atlag auto, semmi "premium" varazs nincs benne talan közepvezetöi szint alatti emberkeknek is osztogatjak cegautokent stb...
(#116633) footy na nem is mondtam marhasagot ezzel a közepvezetöi szint alatti dologgal
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
DeFranco
nagyúr
válasz roberto211 #116635 üzenetére
kusolsz. neked suzukid van. a klímád is rossz. menjél sírni a sarokba.
-
Zola007
veterán
1.4es G Astra milyen motorkódokkal jött ki?
Mindegyik euro 3-as vagy van amelyik 4-es?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
feka007
nagyúr
válasz fi:zi'k #116597 üzenetére
Ha nagyon akarnék, akkor vehetnék, ki is lenne használva, csak már én nem akarok annyira most úgy, hogy sokanhajthatom a Golfot, aminél jobbat úgyse tudnék venni, csak az saját lenne ugye. Az a baj, hogy eléggé sajnálom a megspórolt pénz nagy részét elkölteni a vételre meg a fenntartására így, ráadásul még a benyót is mindig nekem kéne ugye venni. Így gáz kicsit, ha nincs még önálló bevétele az embernek. Majd talán jövőre február körül aktuális lesz, ha legalább ösztöndíj szinten megint lesz vmi folyó pénzmag a mesteren.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Integrale #116642 üzenetére
És tényleg, egy nem hivatalos fórumon ezt találtam, remélem megbízhaztó infók:
Euro 3 D4 benzin: minden X-szel kezdődő motorkódú benzinmotor
Euro 2 D3 dízel: minden X-szel kezdődő motorkódú dízelmotor
Euro 3 D4 dízel: minden Y-nal kezdődő motorkódú dízelmotor
Euro 4 benzin: minden Z-vel kezdődő motorkódú benzinmotor
Euro 4 dízel: Z17DTL 80 PSp
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lacos001
senior tag
Hi
Sosem írtam még ide, de már "megbolondulunk" az asszonnyal
Keresünk 4 kerekű közlekedési alkalmatosságot, fél éve itt vergődünk a mobile.de előtt...de semmi...most elég volt ebből.
Keret 3.500 euro ( max. 4K)
Felhasználók 2 felnőtt, egy 2 éves gyerekkel, maszatolásnak egy francia bulldogFreiburgtól 30 km-re lakunk Titisee, Fekete erdőben, tehát hegyes, dimbes dombos.
Semmi egyébre nem kell, csak bölcsibe járáshoz, vásárolni, kicsit kimozdulni a hegyekbe szabadnapokon.
Valami kissebbre gondoltunk, mert azt hiszem teljesen felesleges vmi nagy benga vadállatot vásárolni, pláne ilyen felhasználáshoz. Kb. egy TÜV-nyi időre, ami 2 év, szeretnénk valamit, aztán lépünk felfelé....
Tudom tág a kínálat, de éppen ez a bajunk, nem tudjuk mit is...
Tapasztalatunk nincsen, mert hiába vezettünk mind a ketten autót, feleségem mondhatni rendszeresen, de ez lenne az első saját autó.
Inkább a csajosabb vonalon indulnánk el ( ha létezik ilyen ) mert feleségem lenne a sofőr, én csakis a kényelmes utas.köszi
-
-
lacos001
senior tag
válasz bitpork #116648 üzenetére
Tetszeni tetszenek modellek, de mindig jön valaki, aki véleményt nyilvánít, hogy ez azért, ez ezért nem jó.
Ez olasz, az azért szar, csak japán autót, németet ne, mert az ezért és ezért nem jó.
Franciát végképp ne, mert az nem autó...stb
Áááááá sok a kilóméter, áááááá öreg már, ááááá csúnya....
Kapjuk az okosságokat rendesen, hiába mondjuk, nem örökre lesz,de mindenki mást mond.
Nyilván számit a fenntarthatósága, szervizes követelmények...nem tudjuk. Sötétség ilyen téren, kérdezünk és meghallgatunk dolgokat, mind1 kitől is jön.[rvilike] Feleségem testvérének pont ez van, ugyanerre a felhasználásra. Vezette is a pajtásom, rosszat nem mondott róla
[ Szerkesztve ]