- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Kornel #117572 üzenetére
El ne hidd, egy szar, de hogy maradhatott ki ez az eletetdbol?
Agilis = egy turot
Gyors = hogyne, amikor gyartottak akkor is lassu volt!
Kitarto es robusztus = hogyne ranezesre is kb mint egy Q7 olyan robusztus meg kitarto mint igas lo akinek 1 hete se inni se enni nem adtal.
Megbizhato tars = nemtudom milyen a megbizhatatlan, barhova elvisz, ha legoztal sokat trabantot 1 csavarhuzoval es 2 villaskulcsal az arok szelen is lehet generalozni.... -
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #117602 üzenetére
a kek E36 M3 ellen a dontoben a PGT szarabbul indult -kb masfel autot kapott egybol a rajtban-, de erobol ment el mellette a cel elott nem sokkal, meg 201m-nel is a BMW volt elorebb, az idokbol is latszik...
...de a celban kell vezetni
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
AMD Power
titán
Milyenek ezek a gépek? Valami tapasztalat?
-
Elektrosokk
addikt
Tegnap mentem egy BMW 120D-vel, azzal mentünk az egyik eladó alfát megnézni. annak ellenére hogy nem vagyok oda a bömösökért az a kis autó egész jó, és nagyon megy... el is fértem rendesen a 200 centimmel. szóval nagyon kellemes benyomást kelt az autó.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Declare
őstag
válasz Elektrosokk #117614 üzenetére
meg joooo Regi vagy uj? Amugy ha jol tudom a mostani facelift az utolso huzas es a bmw befejezi az 1-es sorozatot. Ezzel a legujabb rancfelvarrassal, nekem eddig a leginkabb tetszetös az 1-es
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Declare #117616 üzenetére
régi 2007-es volt. ahhoz képest elég jó áron mérik őket. Fura hogy befejezik, elég sokat látni az utakon. Nekem egyébként az autómata váltó miatt volt szimpatikus, mostanában igénylem az ilyen kényelmi funkciókat... ha sokat mész akkor nagyon hálás dolog egy kényelmes autómata.
Egyébként 2 éve van az egyik barátnőm tulajdonában, és azóta semmi baja nem volt, most 200.000.- kilóméter van benne, neki kintről hozták az autót.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
roberto211
őstag
Egyik ismerősöm kb 1-1,5 éve vett egy chevro captivat ugye majdnem ugyanaz mint az Opel antara.
Full állapotban ,stb stb zengtek róla a storyk h örökélet +1nap blablabla.Nem telt el 1,5 év most itt van a szerelonel szétesett a váltó. És nem egy öreg autóról beszélünk.
Na mondom ennyit az Opel -chevro tartossagrol.
És nem egy falabu soforrol beszélünk. Lenyomott kb 1m km-t 20 év alatt mivel futár. De nem az antarat használja futarkodas nak hanem egy partnert.
Előtte ignise volt 9 évig. 0km-es kora óta vele volt mivel újonnan vették. Annak semmi baja nem volt pedig jobban tolta neki a captivanal,azt nem sajnálta jó értelemben.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-v-
addikt
válasz Elektrosokk #117617 üzenetére
Én is nézegettem a 130i-ket, de sajna kilóg a keretből egyelőre
-
Declare
őstag
ahhaaa, na az finom Van egy dortmundi csavo, aki autos videokat csinal youtube ra, de ilyen fel profi szinten. Jobbara fullos verdakkal foglalkozik csak (RS3 audi, R8, M bmw....m4 es bmw yenge volt neki gyarilag ezert tolt ra egy kis tunigont, ami kipörgött a meröpadon )....na pl ö is baromira elvezkedett az M1 el, pedig mondom nem kis kaliberü autokhoz viszonyit (jo ugye az m1 combosabb, de az az 130i is gyönyörü lehet )
-
AMD Power
titán
válasz !Overdose! #117624 üzenetére
Az érdekes mert a G Astrak meg 7.5l fogyival eljárnak vegyesbe. És G Astra még nehezebb is szerintem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #117622 üzenetére
több drón kell ;P
-
energy4ever
addikt
Mazda MX-3 1.8i V6 autot szeretnek. Elso auto lenne. (kb 2evig lenne hasznalva.)
En ezt neztem ki. Szerintetek meger ennyit? Kepek alapjan egesz szep allapotban van. 1997-es evjarata alapjan feltunoen fiatal a tobbi 92-es, 93-as MX-3makhoz kepest. Benne levo km(mar ha igaz), szinten kevesnek mondhato.Vasarlaskor mire erdemes figyelni? Illetve a linkelt hordetesben szereplo jarmu kepek alapjan szerintetek mennyire korrekt? En nem lattam rajta semmi feltunot se.
-
Elektrosokk
addikt
válasz energy4ever #117627 üzenetére
forgalombahelyezve olyan 6,5 7 körül állna meg nagyjából. Mit lehet Tudni az előéletéről?
ezt is megnézném a helyedben, szerintem simán le lehet alkudni 8K-ra az árát, és a belső tere klasszisokkal jobb, ahogy a hirdetés kinéz babusgatott autó volt.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
energy4ever
addikt
válasz Elektrosokk #117631 üzenetére
A 800 az mar sok lenne. Nem szeretnek annyit kolteni elso autora. Amit linkeltem az nem lenne jo? 2evnel nem hiszem, hogy tobbet lenne hasznalva. Ehhez merten szeretnek vasarolni valami mx3-at.
-
Elektrosokk
addikt
válasz energy4ever #117632 üzenetére
Nem Tudom jó lenne e, képek alapján szép az autó. Utána kell járni honnan származik stb. Nekem megérne a szebb beltér ennyit. Számold ki a forgalombahelyezés költségeit pontosan, szerintem nem lesz sokkal olcsóbb mint az ezüt, egy 100-assal biztosan, és csináltass egy eredet vizsgát is. (bár ilyen esetben nem kötelező, Én nem hagynám ki)
(#117626) hobizoli szerinted az a videóban látható 147-es azzal a tuningal életképes mindennapi használatra ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hobizoli
nagyúr
válasz energy4ever #117627 üzenetére
vezerlescsere eleg szopo rajta, a helyhiany miatt a motor korul, es nyilvan erdemes megejteni a vasarlas utan egybol
8.5sec korul van 100-n asszem
aljat nagyon nezd vegig, mert az MX5-k ebbol az idoszakbol igazi rohado bajnokok, foleg a hosszanti elso vaznyulvanyoknal, azoknal az alulrol meg belulrol(!) kirohad pl
több drón kell ;P
-
veterán
A Daewoo a 80-as évekbeli Opel (Kadett, Ascona) technikát vette át. Utána azt önállóan reszelték tovább. Amikor 2000. körül a GM felvásárolta a Deawoo-t, nem történt jelentős technológiai csere, csak később került sor ilyesmire - és erősen korlátozott mértékben.
Az itt linkelt Lacetti nagyrészt koreai autó, véletlenül sem az akkori Opelek technikáját használja. (pl. az oldalindex azonos az Opeleken használttal, de a 2 motornak nincs sok köze egymáshoz)
A Captiva és az Antara jórészt azonos autók, Deawoo (koreai "Chevrolet") alapokon. Míg az igazi Opelek 2.0 dízele a Fiat-származék 1.9 CDTI továbbfejlesztése; addig a Captiva/Antara Daewoo gyártású, VM Motori tervezésű 2.0 dízelt használ.
Én is úgy tudom, hogy a Lacettik sokat fogyasztanak, de ha valaki keveset megy, akkor megfontolandó, mert fruttiért meg lehet őket venni használtan is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #117633 üzenetére
nyilvan nem allandoan megy 272loeron, de mar az, hogy ezt ugy tudja, hogy kozben nem okadja a kormot, mint a TDI-k szoktak, azt is jelenti, hogy ezt elegge aggyal csinaltak
szoval tudna meg tobbet is az elettartam rovasaratöbb drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
Ha egy 1.7 CDTI Zafira kigyorsításkor fehér füstöt ereget, akkor az mire utal?
Gondolom be volt már melegedve, mert a stadionoktól a népligetig jött mellettem, onnan a gyálira rákanyarodva kigyorsításkor meg nyomott egy komoly füstparádét. Nem feketét, fehéret.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DeFranco #117640 üzenetére
Ha repedt akkor folyamat eszi,es mindig feher fustol. Nekem pl a passat nem volt hengerfejes de inditaskor feher gozos volt a kipuf amikor hideg volt kinnt es a motor is hideg volt. Bemelegedett elmult. Fagyallo tiszta volt es nem fogyott.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #117648 üzenetére
Q2 azt jelzi ezen, hogy torsen sper-s a valtoja is gyarilag
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
veterán
válasz AMD Power #117647 üzenetére
Én nem írtam, hogy ne vegyél Lacettit. Tisztességes értéket kapsz az áráért.
Kölcsön Magane-om van tegnap óta, nem tudom melyik széria ez a kacsafarkú, talán a 2-es. Meglepően kellemes városban vezetni. Ellene szól, hogy nagyon csúnyán öregszik ez a konkrét 11 éves példány.
(#117645) Integrale
Az Opelek 2.0 dízele = Fiat 2.0 JTD. Ezt írtam én is. Most 3 hétig egy húzott 1,9 CDTI-t használtam, traktor, de qrva jól megy. ^^A Lacettiben GM a benzines és VM a dízel, Oké, végül is a Daewoo is GM lett, de nem aktuális Opel motorokról beszélünk a Lacettiben. Könnyen lehet, hogy a valahai Kadett motort reszelgették továbbra is.
a Cruzeban pedig volt 2.0 JTD és VM is, na meg egy harmadik GM gyártású is. Szvsz csak a 2.0 VM volt. Valójában 2010. után már nem követtem a fejleményeket, de nem tűnik számomra logikusnak. 2010-ig csak VM / Daewoo volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen