-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
adatfalo
senior tag
válasz Integrale #112115 üzenetére
Hello!
Megerősítést kérnék, hogy a terveim jók-e.
Egy barátom örökölt egy VW Golf IV 1.6 16V Edition+ -t. Mindössze 76 ezer kilóméter van benne! Viszont a jobb első sárvédőn egy nagyobb tenyérnyi horpadás, míg szintén a jobb oldalon a hátsó sárvédő idom karimáján is van 2 kisebb horpadás. Ezen kívül a gyári kazettás magnó nem üzemel (ezt amúgy is cserélném), valamint microkarcos, mivel kavicsos parkolóban tartották amióta meg van nekik (első tulajok). Amit még tudok a kocsiról, hogy az első ablakemelők cserélve lettek (típushiba), viszont a szintén jellegzetes gyújtástrafó hiba még nem jelentkezett.
Jelenleg ott tartunk, hogy inkább én csináltassam majd meg a horpadásokat és akkor 750k-ért vihetem. A fentebb leírt adatok tudatában jó ajánlatnak tűnik? Mielőtt megveszem természetesen egy szerelővel is megnézetem, de örülnék ha több helyről is kapnék megerősítéseket.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz LuckyL #112133 üzenetére
Jogos, 2002-es. A króm betétes fajta (edition+).
Egyébként a jelenlegi(családi) másik autónk egy szintén 2002-es Ford Focus MK1-es. És úgy látom ebben az árkategóriában ez a két kocsi van ami szóba jöhet, de lehet 2 fóka már nem férne meg egy csárdában, így marad a golf.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz szekra #112201 üzenetére
Szia, mivel én pont hasonlót tervezek vásárolni, csak nem kombit, így megosztom a tapasztalataimat.
Széria hiba:
-Gyújtástrafó mindig legyen kéznél, mert nagyon gyakori hiba és a kocsi se indul be nélküle.
-Első jobb-bal oldali automata ablakemelő rendszer-t sok esetben kell cserélni mert elromlik.
-Sok a lambdaszonda meghibásodás, de érdemes szakértővel megnézetni, mert az agyát kiolvasva is sokszor ez a diagnózis, mégis 1-1 gyújtótrafó csere megoldhatja a gondot.
-1-est nehezen veszi (elvileg be lehet állítani)Most így hirtelen ennyi jutott eszembe. Én a helyedben egy szerelővel mennék megnézetni.
Hajrá!
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Hello!
Írtam már régebben is a topicba, első autót keresek a rááldozandó összeg ~700-900k, de mivel nem hajt a tatár (persze jó lenne már saját verda) ezért ha meggyőzőek az érvek fentebb is lehet menni.
Amivel most járkálok (csak nem az enyém) az egy Ford Focus MK1 1.6 benzines , az időszakos rángásain kívül meg vagyok vele elégedve, viszont mindezek ellenére kipróbálnék valami újat. Amik eddig szóba jöttek (még gyűjtöm rá a pénzt, így csak nagy vonalakban érdemes beszélni róla):
Honda Civic sport gen7 1.6 motorral - Ez tetszene a legjobban a sportos karosszéria miatt, még az se kizárt, hogy beszippantana a dolog
és ha csak optikailag isde tuningolnám
Ford Focus MK1 1.6 benzines
VW Golf IV 1.6 benzinesA Civic is és a Golf is épphogy belefér a keretbe, de az igazán jó állapotúak millió felett vannak, milyen motorral/ felszereltséggel érdemes még nézegetni, esetleg van-e még más ajánlható márka/típus ezek között a 2000-2005-ben gyártott autók között.
Amire használnám: hétvégente ide-oda utazgatás, évente pedig pár külföldi útra is.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #115541 üzenetére
Nem azt mondom, hogy belefér, mert jelenleg koránt sincs rá ennyi pénzem, de civic-ből ilyeneket néztem amik jó állapotúak és sport "felszereltségűek"->ergo karosszériájúak.
Dízelt nem szívesen vennék, annyit nem fogok járkálni és jóval több a hibalehetőség is azoknál.
G4-nél gondolom a Golf-ra kell asszociálni (bocsi, nem vágom annyira a szakzsargont), ha csak fele annyit költenék és értenék az autókra mint PC-re, akkor nem lennének ilyen kérdéseim.A tuningot csak idézőjelesen kell érteni, nagyon tetszenek a kicsit morcosabb külsejű civic/golf-ok, de ennél semmi több.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #117083 üzenetére
Én is 7gen-es 1.6-os Civic-re gyűjtök, csak elnyaralgattam most is a nagy részét. Egyébként az 1.6-os benzines jó választás lenne, ha a sport változat csak a kinézete miatt érdekelne (fiatalos)? Ahogy nézegettem a használt piacot 1.4-ből van még elég sok de azt már én se merném bevállalni, a dízelek meg alapból kiesnek számomra. Nekem a lényeg, hogy egy MK1-es 1.6-os Fókához képest hasonló illetve ha lehet jobb vezetési élményt adjon, mert jelenleg azzal járkálok (édesapámé) és az igényeim ehhez mérhetőek.
Egy szó mint száz, ha nem gyorsulgatni és utcabetyárkodni akarok, hanem éves szinten pár külföldi nyaralást, valamint leginkább városi használatra keresek autót, akkor az 1.6 benzines jó-e? (Ami még a listámon van az a:
- IV Golf
- IV-V Polo
- Seat Ibiza)
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz bitpork #119374 üzenetére
Hali!
Kicsit off, de létezik valami adatbázis, hogy melyik autó típus (motortól függően) melyik környezetvédelmi osztályba tartozik? Még mindig 2001-2005-ös 1.6-os Honda Civic-eket (D16W9) nézegetek, ha jól tudtam kibogarászni, akkor EURO II-be, de egyáltalán nem vagyok biztos benne.
Előre is köszi!
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #119388 üzenetére
3 ajtós, a faceliftes (sport) változat, amik 2003 után kerültek a piacra (wikipédiáról szedtem a motorkódot). Gondolom akkor a D16W7 -es lesz az amiről meg kéne tudnom a besorolását.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #119390 üzenetére
Köszi szépen! Esetleg van valami nagyobb nyűgje ennek a motornak?
Már többször felmerült, egy 1.6-os mk1 fóka a hasonlítási alap, nem száguldozásra, hanem egy megbízható de egyben fiatalos, sportos küllemű kocsira volna szükségem ezért lett ez a kiválasztott.www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #119392 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, klíma és elektromos ablak, másra nagyon nincs szükségem. Lekopogom de 3-4 évig tervezem megtartani, utána szeretnék kb. 10 évvel újabbra váltani (több extrával).
Köszi a segítséget!
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Hello!
A hónap végére, jövő év első hónapjaiban tényleg aktuálissá válik az autó nézése/vásárlás számomra is. Már többször érdeklődtem a hónapok során, de most újból feltennék egy-két kérdést.
A keret jelenleg 1 millió de türelmes vagyok és az az 1-2 hónap nem számít, így a lélektani határ lehet az 1,5 millió.
Fiatalos, (esetleg) sportos, első saját autót szeretnék (eddig mk1-es focussal vannak hosszútávú tapasztalataim, meg egy 96-os toyota corollával, de vele már nem járkálunk). Főleg városi használatra, de havi 1-2 alkalommal kalkulálni kell a Miskolc- Budapest úttal, valamint szabadidőtől függően nyaralásokkal. Viszont így se gondolom, hogy évi 15.000 km-nél többet mennék vele, ergo szerintem egy benzines autó volna jobb.Amiket néztem, és ezek mind inkább a még spórolok(1-2 hónapot) kategóriába tartoznak, de ha szembejönne egy "gyorsan kell a pénz ezért áron alul adom" akkor lecsapnék rá:
Honda Civic Gen7 1.6i LS (Sport) pl
Seat Leon (mk2) pl ezek az ársáv alja, ezért lehet ezek kilőve (de az mk1 annyira nem tetszik)
Mazda 3 1.4/1.6 pl
VW Golf V (ha szembe jönne ilyen áron valami normális darab)Ezen kívül ha van még valami ajánlott autó (ebben az ársávban), akkor szívesen várom a tippeket, valamint ha a fentebb felsoroltak közül van ami nem ajánlott, vagy, hogy mire érdemes odafigyelni akkor azt szívesen fogadom!
Nincs még gyerek, csak barátnő, viszont a nyaralásoknál számolni kell 4 fővel,ebből kifolyólag egy olyan autó kéne amiben ha nem is mindig de tudnak utazni(~kényelmesen) hátul is. Első blikkre 4-5 évre tervezem a kocsi megtartását.
Előre is köszi!
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz trassher #122430 üzenetére
Hello, köszi a tippet, majd nézegetem az astrakat is, de az igazat megvalva inkább vennék egy újabb, de kevésbé fürge (nem sportos) autót, a megbízhatóság azért még fontosabb, ezért is tetszik a gen7 civic, mert kinézetileg sportos, de nem egy type-R.
Esetleg valakinek van még tippje, megjegyzése az előző hozzászólásomhoz: [link]?
Előre is köszi!
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz footy #122455 üzenetére
Ezeket a bravo-kat én is néztem az utakon és tetszettek is, de nem gondoltam, hogy ilyen olcsón mérik őket. Igaz ez még mindig a keretem legteteje, de akkor szerintem szűröm a keresést a gen7 civic 1.6 ls , mazda 3 1.6 és fiat bravo 1.4 t-jet triumvirátusra.
Köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Köszi srácok, most legalább lesz még 1-2 autó ami miatt kiolvasom az internet rájuk eső részét.
A tippeket és tanácsokat megfogadom, ha arra kerül a sor, körültekintően, szerelővel megyek megnézni a kocsikat, de majd itt is közzé teszem, ha mást nem akkor a végső választásomat.www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz hülyegyerek #123754 üzenetére
Mennyibe került ha szabad kérdezni és mikori?
roti86 megelőztél
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz McSzaby #126389 üzenetére
Én is gondolkozom Mazda3-on, de én már kitoltam a keretet 1,5-2M-ig. 1,5-ből már vannak értelmes Mazda3-ak, szép állapotú 7gen Civic-ek. Ezen kívül én szemezek még ebben az összeghatárban a Fiat Bravo 1.4 T-jet-el , Kia Cee'd 1.6 EX - el is. Most a "tél" alkalmával elsíeltem/snowboardoztam az összeg egy kisebb részét, nem mondom, hogy nem érte meg . De én nagyjából ezen autókat nézegetem a piacon.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz yodamastah #126403 üzenetére
Észrevettem, hogy kevés van. Nézegetem az 1.6 CRDI -ket is, de azok ellenére, hogy egész jó dízeleknek számítanak (nincs kettőstömegű pl) egy benzines az évi max!! 15.000km-es futásomra jobb volna.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Hello!
Sokan nem vesznek bőr belsős autót, mert "télen hideg, nyáron meg beletapadunk stb." én se szívesen vennék, viszont mi a helyzet az ilyen kényesebb színű, bár számomra nagyon szépnek tartott bézs belső kárpittal: Golf V 1.6 FSi szerintetek nagy szívás, minden meglátszódik rajta, egyáltalán lehet normálisan tisztítani? Egyébként meg elszomorító, hogy 1.7-be még mindig nem fér bele egy multikormányos V. Golf (mondjuk a hahu amúgy is csak 9 db multikormányosat dobott fel, szóval nem egy elterjed dolog ebben a modellben).
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Irodai munka, otthonról dolgozás a jellemző, így ilyen jellegű probléma nem sűrűn fog adódni, viszont ha nyáron valaki fürdőruhástul behuppanna hátra akkor félek nyomot hagyna a vizes sejhaja, aztán még én lennék a f*sz, hogy addig nem ülhet be senki amíg meg át nem öltözött/meg nem száradt stb. Bár ugyan ez lehet igaz egy megázott emberre vagy akaratlan sáros ruhára/cipőre. Noh mind1, ahogy látom a Lexusból is viszonylag jól elsikerült távolítani a foltot a vezető ülésről, bár azért sose lesz olyan mint régen, az is kérdéses, hogy az általam linkelt példány mennyire foltos valójában...
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz focvis #126859 üzenetére
Köszönöm a bézs belsős tippeket, észrevételeket srácok! Elég vegyesek voltak a vélemények, valószínűleg elengedem ezt a bézs dolgot és inkább valami sötét belsős kocsit választok. A 6-os Golf sajna már nem hiszem, hogy beleférne a jelenlegi keretbe, ez az 1.7M most a csúcs amiért autókat nézek ez is egy fél év folyamán ment fel 800-1M-ról 1.7M-ra, mert egyszerűen mindennek a legaljáról tudtam volna választani, vagy még onnan se, de mindig belefutok abba, hogy a bizonyos megnövelt összeggel egy-két újabb autó is belekerül a listába, de az megint inkább csak az alja pl: Bravo 1.4 T-jet ; Kia Pro Ceed 1.6 CRDi; Hyundai I30 1.6 DOHC, vagy maradna egy 7gen civic, mazda 3, mk2 fóka... Jövőhéttől elkezdem nézni élőben is, mert már túl sok mindent láttam neten de még alig valamit élőben.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
SEAT LEON 1.4 TSI -ről mit kell tudni, főleg motorikusan érdekelne, hogy mennyire megbízható (van belőle 1.2-es is). Egy Bravo 1.4 T-jet-el összevetve, melyik az élhetőbb?
Előre is köszi!
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz footy #128144 üzenetére
2010 körmyéki Leon-t néztem, Bravo-ból meg egy 2009-es is már megtenné, és még mindig inkább a Bravo fér bele a max 2 milliós kererbe. Ezen kívül i30 és ceed az amit hasonló évjáratokban nézegetek. Mindet benzinesben. Lassan már tényleg döntést kell hoznom, mint kornelka-nak, csak mindig becsúszik valami "új" a képbe.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz bitpork #128609 üzenetére
Ne lepődj meg, ha mindenki úgy megy autót vásárolni Magyarországon, hogy X összeg fel van tüntetve, akkor ebből még 2-300 k-t minimum lealkudok és akkor talán... Áruld drágábban, a paraszt lealkudja 3-400k-val, azt hiszi ő a jani, Te meg végül jól jártál.
Vagy van a B opció, hogy minden szaros kis karcot,hibát feltüntetsz képeken,leírásban, és akkor senki nem reklamálhat, hogy "ez nem volt feltüntetve a hirdetésben", de az A verzióban mindenki jobban jár.[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz rwin5 #134358 üzenetére
Január óta nem ragasztanak matricát.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz tboy93 #138239 üzenetére
Most néztem, és 750k ért csak az alja van, igaz 950k ért már volt 1-2 szebb darab, de az akkor se jön ki 1milkára mindennel együtt. Igaz, csak a Te és mások tapasztalataiból pedig úgy gondolnám, hogy 1.4 gyenge lenne bele, inkább az 1.6, akkor meg már megint szűkült a kör.
Én is dilemmában vagyok, van 1.8m -m és nem tudom, hogy mit vegyek, mivel továbbra se létszükségletem a kocsi, így lehet gyűjtök még egy 8gen civic-re, csak, hogy csatlakozzam a klubbhoz.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz ReSeTer #138327 üzenetére
Corolla véleményem szerint picit túl is van árazva, a hírneve miatt. Vezettem nem olyan rég egy 2005-ös példányt, ugyan azt adta mint a mi régi 96-os (béka lámpa előtti) corollánk, minden hang, érzés ugyan az. Most 1-es fókánk van, 1.6-os, élvezetesebb vezetni, de hegynek felfele, megpakolva már nyögdécsel. Télen a Tátrában szilvesztereztünk, volt 1-2 izzadósabb terep ahol már féltem, hogy elfogy a szufla, de szerencsére kitartott. Tehát ugyan ez (kombiba), megpakolva nem lesz egy erőgép, de azért elviszi a kasztnit.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Hello!
Ezen a Kia Pro Cee'd-en láttok valami olyat leírásban/képekben, ami nem klappol? Az alap dolgokon kívül mire érdemes odafigyelni? Ha odakerülne a sor, akkor a mély-láda nélküli árról szeretnék beszélni a tulajdonossal (kérdés, hogy vesződik-e vele és adja-e anélkül).
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz rwin5 #141997 üzenetére
Igen, erre én is gondoltam, szerintem az első tulaj lehetett az említett diszkópatkány, mert a műszerfalat elnézve, most egy hölgyé a kocsi (ami a leírással is megegyezne), ez igazából jelentheti azt is, hogy rásózta a nőre, és ő is válni akar tőle, vagy ugye 100 másik ok is fennállhat. A Kia garancia ilyen esetben jó, hogy van, csak nem tudom, hogy mit érek vele, ha azt mondják, hogy olyan problémája van amit a nem rendeltetésszerű használat okozott, vagy ez megnyugvást jelenthetne, hogy ha bele is nyúlnék akkor se buknék a szerelési időn túl sokat?
Első dolgom lenne lekérdezni az adatokat, illetve szerelővel menni és helyszínen átnézni, ha pedig jónak találnánk akkor függően a szerelő véleményétől még egy teljes átvizsgálásra is elvinni.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Honda Civic becsületeshondafannepper egyik autóját nézegetem. Szerintetek bal-első sárvédőnél eláll kicsit az elem? Egyébként szépnek tűnik, km nem vészes (ha igaz), évjárat/ár érték arányban magas... de a hondák mostanság nagyon magas áron mennek. Szerintetek? Képek alapján van valami kivetnivaló rajta?
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz runner 125 #142552 üzenetére
Ott A színe pedig nagyon tetszik . Rosszabb volna mint a hófehér, vagy a fekete? Volt még a 90'-s években egy szürkés-kék opel kadettünk, nem emlékszem, hogy jobban látszódott rajta a kosz, mint a mostani fókánkon (szürke), igaz akkor még kisgyerek voltam.
www.adatfalodesign.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest