-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
bmwsan
senior tag
válasz raczger #127995 üzenetére
Persze, de azért sok pici sokra mehet. A bárdi meg az unix vicc, de azért sok utángyartottnak a minosége is az. Szóval inkább az árkategória tetején szoktak lenni a minosegibb alkatreszek.
Ezek mellett szerintem egy szép e60 (E61), egy háromliteres soros hathengeressel minden igény kielégíto autó, ha meg van rá a keret, és tényleg tetszik akkor éredemes bele vágni.
(#127996) Declare: ezért is írtam, az 1,4 millió az egy egész alacsony szervízköltség a 6-7 évre, erre még rájött a 6 év alatt elfogyasztott 3 garnitúra abroncs + az olaj/szurok/kis vackok cseréje. így körülbelül 6-7 évre 2-2,5 millió forint volt az autó müszakilag rendben tartása, Ez szerintem egy nagyon jó ár.
Éves szinten 400-450ezer Forint, sztem nem rossz egy ilyen kaliberu autóért. (Bár erre még jön a biztosítás, tankolni, stb. de azt a többi kocsinál is kell. )Szóval +1 E60/E61-re
-
bmwsan
senior tag
válasz raczger #127992 üzenetére
Ezek az árak inkább aza alja, illetve én 30i-re tudom ezek, mivel az ismeretségi körben ilyen van, és pont tegnap beszéltük.
2009-ben vette a kocsit, egy e61-et. Azóta 1.4 milliót kölltött rá plusz a kötelezo szervizek és a gumik.
Ez egy vezetett szervízkönyves, kevés kilométeres 530i Touring.Ha azt nézzük, ezek teljesen normális költségek, semmi olyan nem volt benne váratlanul jött volna, soha sehol sem hagyta ott az autó, nem márkaszervízba hordja. Jelenleg gondolkodik rajta hogy lecseréli egy F10-re, de nagyon szereti a gépet.
Amúgy azért remélem azt tudod, hogy egy új korában több mint 10 millió forintos autóba nem 10ezres lengés csillapítót kell tenni valamint 8 ezres hardytárcsát egy 220-260 lóeros autóba.
(#127993) Declare: márkaszervízben vagy máshol csinálták?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz raczger #127945 üzenetére
Kollegamnak pont ez van E60 525i, automata, kombi Hasznaltan vette, jopar eve nala van mar (3-4) es annyi baja volt, hogy valami tömites vagy csavar elengedett es folyt az automata valto olaja. Kicsereltek es megszünt a baj.
Nincs benne turbo, 10l alatt elvan a varosban, semmi baja nincs. Kerdezhetek reszleteket, ha valami konkretan erdekel.
Ez a draga javitani, meg draga fenntartani....ezek mind relativ. Ahogy irtad is, ha valaki vesz egy lerugott, kibelezett dizel "csodat" bomba aron, az fog vele szivni es költeni, de egy 525i szerintem nem egy nagy riziko.
Persze ha összetöri, dragabb lesz az elsö lökös, mint egy octavianal....ez nyilvan valo, de nem kell feleslegesen huhogni
BMW forumon keress ra, pont volt E60 rol szo az elmult 1-2 honapban....egyaltalan nem irnak rosszakat az e60 rol. Persze tele van a hasznaltauto piac "hülyegyerek E60" al ami kispenzböl lett megveve, kispenzböl lett nem karbantartva, levagva a dpf, kiherelve a motor stb....aztan füstötokadva rugattak....de ezek jobbara dizelek es ugyis latni melyik az ilyen....
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz raczger #127976 üzenetére
E60-ál a normálisabbak , jelenleg 3-4 millió körül járnak.
Benzinesekkel kevesebb gond szokott lenni, lehetoleg 525-530i.
Fogyasztás bárki bármit mond, 9-10 liter jó esetben. Automataváltó, ha jó akkor nagyon jó, de ha javítani kell mélyen zsebbe kell nyúlni. A gyári alkatrészek horror áron mennek.
Az elso olaj/szuro/apróságok cseréje, könnyen elérheti a 200ezret, csak úgy mint a fékek cseréje is, klímakompresszor 150+,lengéscsillapítók is 300 fölött, kuplungszett+kettostomegu 400 fölött. Ezek csak a nagyobb alkatrészek, de egy hardy tárcsa 25ezer, akksi, nagyobb abroncsok, 30ezer a 6 gyertya.
Ezek közül egyik se gyári alkatrész ár, plusz még rájön a munkaköltség.
Így ha rendbe kell tenni egy autót könnyen elfolyik akár egy milllió is. Természetesen a többi prémium németnek is hasonlóak a fenntartási költségei.Ezek mellett ha az autó rendben van, akkor hatalmas élmény egy ilyen gépet vezetni, használni. gyönyöru szép.
Szóval ha költségek tudatában szeretnél belevágni, és az 5-ös tetszik, akkor semmivel Sem rosszabb vagy nagyobb betegágy, mint egy A6.
.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #127976 üzenetére
Ott folyik el a penz, hogy a szent nemet csodatechnika ugyanugy szetdol, ha nem jobban, mint a kommersz cucc, csak mindenbol vagy masfelszer annyi van, vagy ugyanaz masfel-2x annyiba kerul hozza. De mondhatom a komfortelektronikat, fenyszorokat, mar csak a gumizast is. Nem kell nekem hinni, vegyetek meg, aztan legyetek olyan szerencsesek vele, mint bitpork volt eddig.
De tenyleg erdemes utanuk olvasni, olyan hibak jonnek elo, amire nem is gondolnal, mert atlagautoban egyszeruen nincs az az alkatresz. Amugy meg a megbizhato benzines cimu mitoszt is el lehet engedni ebben a kategoriaban, a hoterheles miatt az elektromos rendszer is megviselodik, szinten ho miatt kialalkulo olajfolyasok, stb. V motoron a vezerlescsere is draga, foleg ha hatul van, mint a 3.0v6tdi-n.
Szamoljatok a legrosszabb esettel, hogy belenyultok egy fosba es elmegy ra evi egy milla. Akkor is tetszeni fog? Akkor is megeri a birodalmi csillagot/veset/negykarikat tolni? Ha meg olcson akarja fenntartani, akkor vegyen egy eleve lelakottat, hogy az igenyes vevo elol ne vegye meg a jot, mert par ev alatt lefosodik ugyis. -
rbalint88
addikt
válasz raczger #127947 üzenetére
hahaha, ahhoz a pékhez se vigyetek többet autót. a stratus az egy pattintott kőbalta a bömöshöz és a többi 2-22,5millás ársávban mozgó prémiumhoz képest.
nekem a passatra -ami mechanikát tekintve előző A6 ahhoz képest, ami nektek szóba jön, ergo egyszerűbb és olcsóbb- két és fél év alatt másfél misi ugrott rá úgy, hogy igazán nagy baja nem volt. és hamargyorsan benne volt még fél-egy misi költés ígérete, ha nem adom el.
ismerős vett egy audi S4-et. váltója kicsit megmakkant, meg akkor már megcsináltatta itt a vezérléscserét meg pár apróságot, mégse svájcban kelljen. 1misi. és ezt a motort 265 ló helyett 250-nel megkapod egy allroadban vagy a6-ban is.
e60 van ismerősnek, magánszerelőhöz viszi, aki ért hozzá és nem húzza le. na most ennek megfelelően a szerelőcsávó 0-24-ben tele van munkával... amikor vittem hozzá haver kocsiját, beszélgettünk pár sort. az autó valós 240e km-es németországi autó, együtt vettük. az első hónapban az egy-két hiba javítására és az apróságokra elment fél misi. és egy makulátlan, semmilyen paranormális jelenséget nem produkáló, németektől lábon hazajövő, tényleg karbantartott (szervizkönyv mellé számlák is voltak+ lekért javítási történet) autóról van szó.
e-klasse kombi ugyanilyen nyűgös, nem beszélve a néha csak gyári akkuval barátkozó elektronikáról (100ezer), a légrugóról, stb stb.
ha arra kell a kocsi, hogy anya elvigye a gyerekeket ovibaisibe, meg elmenjen bevásárolni, plusz a nyaralások, szerintem inkább valami kommerszebb cuccban kellene gondolkozni, viszont akár dízelben is. negyedik dízel autómat koptatom, leginkább városozok velük én is, semmi baja nem volt egyiknek sem ettől. néha ki kell kormolni, olajat jót rakni és évente cserélni, hidegen nem rúgni, leállítás előtt picit hűteni és ennyi.
az tuti, hogy kevésbé szar mindig egy mondeoval menni a bótba, mint néha gyalog, néma meg audimercibéjemvével.
egyébként nem lennék a kategória ellen (használt, zeniten túli prémiumok), ha hobbiautónak kellene, de egy vélt vagy valós felsőbbrendűségért egy nettó közlekedési eszközbe dönteni a család megtakarítását szerintem nem buli. -
w333
félisten
válasz raczger #127947 üzenetére
A BMW-nél mik is olyan drágák, hogy olyan komoly tételek lennének?
Minden ... 1 csavar is ott kezdődik hogy 100 ezer ! nem véletlenül "ilyen olcsók ezek" mert kb. a kutyának sem kell (brutálisan drága a fenntartása) egy jobb állapotú Octavia is drágább tőle
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #127945 üzenetére
ha nem autóbuzi és nincs egy misije zsebben a felmerülő beszopódásokra, akkor inkább engedjétek el a prémiumvonatot a volvo kivételével, csak az ugye meg nem tetszik. bár nem kombi, hanem busz, a ford s-maxot merem ajánlani. amúgy mi a baj a dízellel? mennyi lenne a helyben járkálós használat és ez mennyire helyben járkálás?
-
TayRol
nagyúr
válasz raczger #121185 üzenetére
Építkezem Pécelen, gyereket minden nap be kell vinni már a Dob utcába, illetve rengeteg autózás. Így lett az eddigi 12-14e km-ből 25-26e évente. Ez már elég nagy difi az üzemanyagban, illetve jött egy jó vétel. Ennyi az eladás oka.
Jók ezek az Avensisek?
tboy93: tetszik a civic, de a sedan a pakolhatóság miatt nem játszik.
Qru: zeg-i vagyok, de Pesten élek.
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #119253 üzenetére
Nekem is ilyen motoros 156 van. Jo auto nagyon. Szokasos dolgokra kell csak figyelni. Arra azert keszuljetek fel, hogy eloben nagyon fos tud lenni, ami kepeken igy nez ki. Inditasnal figyeljetek, hogy lefut-e a prufung, nem villog az izzitasjel (az izzitas/befecskendezeshibat jelez), mas kulonosebb spec dolog nincs. Ahogy nezem a kepeket, bal eleje, elso negede volt torve de fujva mindenkepp. Arban nagyon jo, foleg igy leszervizelve. Magyar utakon eleg kemenyen feszesen mozog, amit a futomuvesnel majd le is kell adozni, szilentek nem tartosak, de cserebe nem dragak. Sok siker hozza!
-
deicide
veterán
válasz raczger #116616 üzenetére
Hát, megint azt mondom, nem vagyunk egyformák, F Astra sem a kényelméről híres, aztán 2 megállással megvolt a Sukoró-Milánó táv, 10 óra alvás után ugyanez vissza. És tudtam járni utána. Pedig aztán abban még tempomat sincs.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz raczger #116544 üzenetére
Hát én olyan BMW-ben még nem ültem ami ne lett volna kényelmes ... Persze nem valami nagy az igaz, de az nem szempont mert én se (ebből kifolyólag én tuti elférek, és mögöttem is el lehet). Azért akkora van az is, mint a focus.
E46 1.5M-ért felejtős
Szerintem 1.5-ért már kapni jót, perszen nem itthon .. 1.7-ből regadóval mindennel kijön szerintem egy frankó.
Az már egyáltalán nem az ársáv alja.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz raczger #116028 üzenetére
Drágább bizony. Bubuknál is a sima meg a wrx/sti alkatrészek között óriási árrés van (fék, futómű, stb).
Én is szemezek egy H6-al de azzal se járnék el 11 liter alatt. Az meg nekem tűréshatáron felül van. De lehet ha elvinnék a mostanit beleugranék...
rvilike: Jah, kb. A román kisterós mögött szélárnyékban.
#nincsbennetarcsi
-
raczger
őstag
válasz raczger #114051 üzenetére
Na megnéztük, igazából egész egyben volt a gép, egy baj jött elő, hogy hidegen az alapjárat nagyon ingadozott, majdnem lefulladt a motor, de ezt csak pár perc állás után csinálta, tulaj szerint ő ilyet nem tapasztalt (egyébként szimpatikus volt az eladó).
Szerintem ez az 1.6 közlekedésre bőven elég, nem éreztem lustának.Viszont amiért végül mégsem visszük el átnézésre, hanem inkább elfelejtjük: 2009-ben kapott a gép új rendszámot a papírja szerint, akkor volt tulajváltás, a jelenlegi tulaj 2012-ben vette meg. Tesóm utánanézett a régi rendszámnak és bizony totálkárra törték. Szerintem ezt még a mostani tulaj se nagyon tudta. Kár mert tényleg jónak tűnt.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
matyi19
őstag
válasz raczger #113022 üzenetére
2L fölötti motrost biztos nem veszek! (Nem a fogyasztás miatt)
Láttam ma élőbben is több típust, ami jelenleg szóba jöhet:
Passat B6 1,9 disel
Audi A4 1,9 disel
Esetleg Ford Focus (jobb lenne mint a VW vagy Audi?, illetve ha Focus akkor milyen motorral?)Az összes 2005 utánni modell.
-
footy
addikt
válasz raczger #110611 üzenetére
Nálam a sorrend így néz ki:
1. Golf 6 (most ez van)
2. Mazda6 (ennél csak a zajszigetelés hiányzott, amúgy komfortra, élhetőségre nagyon rendben volt, talán ennek volt a legjobb ülése az összes közül,pedig a golfok közül mind comfortline.)
3. Golf 5
4. Leon 1
5. Leon 2
6. Fabia 1
7. StiftA Mazda3 egyébként nekem is szimpatikus, de azt még nem próbáltam ezért nem tudok róla valódi véleményt alkotni, azon kívül pedig az ára is jóval 4M fölött van.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz raczger #109431 üzenetére
Valamelyik nap én is az voltam.
Itt nálunk egy kis szerpentin szerűségen (40-es tábla) az egyik kanyar után beestem egy 30-al poroszkáló rendőrautó nyakába (gondolom érezte, hogy nem 40-el érkeztem mögé ), erre lehúzódott az út szélére, hogy had menjek.
Mentem is, megköszöntem neki.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
parandroid
félisten
válasz raczger #109227 üzenetére
Én csak ilyesmiket találok:
"Da die Zuteilung eines Kurzzeitkennzeichens ein nationaler Verwaltungsakt ist, ist es nicht gestattet, dieses für Fahrten ins oder aus dem Ausland zu verwenden (verbotene Fernzulassung). Da Kurzzeitkennzeichen und entsprechender Fahrzeugschein keine offiziellen Zulassungsdokumente darstellen, müssen diese im Ausland auch nicht akzeptiert werden. Allerdings existiert innerhalb der EU-Mitgliedstaaten seit 2007 eine Anerkennungspflicht für das deutsche Kurzzeitkennzeichen. Somit ist die Nutzung eines Kurzzeitkennzeichens auch über die deutschen Grenzen hinaus innerhalb der EU-Mitgliedstaaten möglich.
Auch außerhalb der EU existieren Staaten, die das deutsche Kurzzeitkennzeichen tolerieren (ohne Rechtsanspruch). Dazu gehören: Schweiz, Mazedonien, Weißrussland, Bosnien, Iran."Forrás a staatsverkehrsamt.de, ez talán tekinthető hivatalosnak. Eszerint 2007 óta EU-n belül el kell ismerni a német ideiglenes rendszámot - kiemelés fent tőlem.
Az osztrákok szerintem inkább direkt a keleti nepperekre szállnak rá, akik falkában hordják haza sárga rendszámmal a roncsokat, és gyanítom, hogy nem kimondottan a rendszám, hanem az autó műszaki állapota miatt vadásszák őket - ahogy egyébként a trélereseket is (lásd korábban a fékezett utánfutó, nem fékezett utánfutó, hány tengellyel milyen fékrendszer kell, és társai vita).
A linkelt határozat pedig pont azt mulasztja el hivatkozni, hogy melyik az a jogszabály, ami alapján nem fogadja el a sárga rendszámot, egyszerűen csak leírja, hogy mert az adott időponttól ez nem elfogadható. De hogy miért, vagy mi alapján, arról nem tesz említést. Gyanítom egy nemzetközi per belengetésével jobb belátásra lehetne téríteni a hatóságot, bár amilyen fafejű faszok bírnak lenni, lehet, hogy inkább kifizetik pár év múlva az addig összegyűlt perköltséget, költségtérítést, és a visszatérített bírságot, mert csakazértis.
Ugyanez volt a helyzet ugye akkor, amikor kitalálták, hogy ha van érvényes magyar lakcímed, akkor gyakorlatilag nem vezethetsz külföldi rendszámú autót. Persze ez az ötlet is bukott a nemzetközi jog alapján, de ez őket nem zavarta, addig kiosztottak egy rakás bírságot.
Mindegy, ezek fényében természetesen ezek után én sem indulnékl el Mo-ra sárga rendszámmal. Hiányzik a fenének a kötözködésük.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bitpalace
senior tag
válasz raczger #105099 üzenetére
Hello!
Mennyit eszik egy ilyen Megane?
Szeretnék én is autót vásárolni magamnak, viszont teljesen tanácstalan vagyok. Eleinte német és japán autókat néztem megbízhatóság lebegett a szemem előtt. Gondolkodtam francia autók között is, de azokat meg minden szerelő szidja a konstrukció miatt. Nekem a keret az olyan 5-600k lenne, és ha van rá lehetőségem kintről behozott autón gondolkodom, mert ha onnan veszek, talán nem olyan moslékot adnak a kúton mint itthon (de ez köztudott ha kimegy az ember ausztriába megtankolja az autóját és hírtelen megtáltosodik a pairap ráadásul kevesebb is az étvágya) De nem tudom, eddig a C3 Citröent néztem, mert kedvező a fogyasztása, volt aki a kis Jazz-t ajánlotta. Nekem az lenne a lényeg, hogy legtöbbet városba használnám az autót, de nem szeretném ha pályán szenvednék az autóval, szóval legyen benne tartalék. Ezért gondoltam 2000ccm körül, de azt viszot etetni is kell, tudom.
Valaki tudna nekem ebben segíteni?
Üdv!
-
nagyúr
válasz raczger #105456 üzenetére
Ez egyáltalán nem rossz, a hangja se, igaz nem gyári kipuff Mindig is tetszettek az akkori mazdák.
(#105457) Declare : Akkor nagyon eltévedt az a BMW, ami nekem van fenntartva Idetalálhatna má!
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz raczger #105459 üzenetére
Teljesen jo, ha a versenypalya a hobbid.
En viszont ezzel ugy vagyok, hogy egy hetköznapi kerregös dizel + egy hasznalt több eves s2000 együttes ara es fenntartasi költsegeböl veszek egy olyan bmw t amit szeretnek. Kenyelmes, nagy vagyam, egy 200+ loval elvezetes, +hatsokerek.....ezen kivül hobbim van mas, ami nekem többet ad, mint egy versenypalyan körözzek
-
hobizoli
nagyúr
válasz raczger #105456 üzenetére
motorterrol miert nincs kep, azt sosem ertem...
vhogy ez a motor nem volt hosszu eletu, 1991-ben kezdtek el hasznalni, es 1999-2000 korul vege is volt modellkifutaskor, 1994 utani fejlesztesbe ujonnan mar nem is kerult be, csak amig azokat gyartottak
nyomatekban se tudott tobbet egy jobb 1.6-snal meg a 144loeros verzioja se, ami miatt meg dragabb gyartani is
az auto meg nem hanggal megy
mondjuk annyit lehetne vele csinalni, hogy a legnagyobb ccm-s KL-ZE jelu 2.5-s varianst beokostani a 1.8-s helyere, az ahogy nezem az mar 200lo meg 225Nm
csak hat megint ott tartunk, hogy ennyi lovat meg Nm-t es azt mar alacsonyabb rpm-n is egy 1-4-1.6T siman tud, es azt sokkal olcsobb gyartani, meg kisebb helyen is elfer, meg konnyebb is, meg kevesebbet is iszik...több drón kell ;P
-
flymi
addikt
válasz raczger #105099 üzenetére
Igen, nálam is első helyen a Mazda áll ilyen szempontból. Vennék 3-as Mazdát is, de nem akarom hitelbe verni magam. Pedig egész jókat láttam 1,2-1,4 misiért, de ez már egy más kategória.
Nagyon valószínű, hogy Ford vagy Rönyó lesz. Jó lenne 500 körül kifogni egy jó példányt!
Köszönöm a hasznos infót!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
deicide
veterán
válasz raczger #104458 üzenetére
Az pedig én voltam, a Frangepánra kanyarodtam le a Váciról. A felüljárónál pont nem tudtam haladni a mazsolák miatt.
Bár így jobban visszagondolva, a Frangepánra kanyarodáskor azért toltam egy érdekeset, mert láttam, hogy a legszélsőben lassan megy egy daruskocsi és beléptem még elé a kanyar előtt, nem álltam be 3 autóval mögötte a sorba.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
sitotomi
tag
válasz raczger #103890 üzenetére
Okés, akkor ugrottuk is az E46-ot. (Az audi-t is, mert azt nem vennék :/)
Nézelődök a Passat, Octavia vonalon.Tsé
Nem kell 130+, csak 110-120Le. Az azért kell, mert oké, hogy csak melóba, de ha úgy hozza a sors hogy másfele is azzal megyek, nem a Vekivel, akkor nem szeretnék "vánszorogni" vele.!Overdose!
Ebben biztosan van valami, bár még nem vezettem télen hátsókerekes autót. (Ja de, egy Ladát )Egyébként megjegyezve retek az a 3 felüljáró, amin a határ útig át kell jönni az 5-ös felől. Kráterek mindenhol...
Köszi az eddigieket!
-
footy
addikt
válasz raczger #102756 üzenetére
Diesel kelett mindenkepp, mert naponta 50-52km-et megyek palyan. A mazda eladas ota eltelt idoszak alatt kb 1600eurot sporoltam az adon es az uzemanyagkoltsegen. Szoval azt akkor el kellett adnom.
Most viszont lehet hogy a melohelyhez kozelebb koltozunk es napi 15-20km-en tuti nem fogok dieselezni.
Neztem egyebkent az ujabbik szerias(2008-tol) 6-ost, a kulso tetszik, de a beltere az 1gen M6 Fl-nek jobban tetszik(bar a zongoralakk fekete nem tul halas).
Igazabol mostanaban Bravo T-jeteket nezegetek. Erre nem veszes az ado es van nyomateka is. Ezen kivul van belole valasztek is, nem ugy mint benzines mazdabol.(#102765) hobizoli
Szerintem keveri a modelleket[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz raczger #102756 üzenetére
Tavaly, amikor vettem a VW-t, szóba jött C 220 Classic Merci is, de a belterével nem tudtam kibékülni, plusz nagyon szűk is volt kipróbálva.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Declare
őstag
válasz raczger #102749 üzenetére
Hat ezen vitatkozni nem lehet....de nem is akarnek....csak Snoop-ynak sikerült megint egy olyan dolgot beirnia, ami bekapcsolta a "na emellett nem meheek el szo nelkül" lampat ,
nekem egyreszt a desig, masreszt a funkciok....na ez pl a halalom [link]....egy nemet autoban ilyet nem talalsz, ott megnyomod, elforditot, kicist befeheredik az ujjad vege, amikor lenyomod az indexkart, az kattan egy nagyot.... nekem egyszerüen ez jön be....
Design teren, meg valahogy "altalab egy nemet auto" olyan egyöntetü, letisztult....az az erzesem, hogy ugy tök jo, egyben van. Egy "altalaban keleti autonal" meg nem tudom....nem szep müanyagok, kiugrik, elall, olyan erzesem van, hogy ugy megakad a szemem minden gombon, fedelen...
De amugy en azt anno irtam is Neked es nem nyalizasbol vagy ilyesmi, hogy a mazda6 osod az nalam az üdöti kivetelek köze tartozik amit en is elfogadnek....hidd el megmondanam, ha azt gondolnam, hogy bün ranada
Cockpit e46 , vagy ez csak itt randa a kormany, de mondhatom a kis H astramat is, ahol na aztan nem mondom, hogy a designert ölni tudnek , de a letisztultsag feeling van itt is nekem [link]
Szoval vagy "atmegy" most amit akarok irni vagy lehet ez egyszerüen csak szubjektiv, nekem ez tetszik, masnak mas dolog....
-
footy
addikt
válasz raczger #102749 üzenetére
Elkepzelheto, hogy benzines autoba kell a kozeljovoben visszaulnom, szoval elkezdtem nezegetni hogy mit lehet talalni benzinesbol ennyiert. Nagyon elgondolkoztam egy E90-es 318-ason. Ez ugye a 2.0(125LE) lefojtott valtozata, aminek van azert mar van hasznalhato nyomateka (190NM). (Oszinten szolva a mazdanal kisse nyomatekszegenynek ereztem a motort. 141LE@178NM)
Szoval rakerestem milyen 318-at lehett 8e euro korul kapni es egyszoval tudnam jellemezni: siralom.
Full fapad auto, aminek a muszerfala elmegy(persze ez izles kerdese, de en a korabbi BMW-k "ramborulo" muszerfalatol rosszul voltam), amiben nincs 1db pohartarto, az alap ulese gagyi, az alap kormanya gagyi. (meg csak nem is boros, pedig a BMW allitolag premium)
Amiben benne vannak a fenti dolgok inkabb 9e( itt egy 9 eves autorol beszelunk), viszont a nepiteletek alapjan nem kerulik el az elektromos gondok es kisse kenyes a futomuve.
Szoval lehet megint Mazda lesz (Ebben ugye alaparon, boros multikormany, nagyon jo ulesek, jol hasznalhato pohartarto)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest