Hirdetés
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tiv83us
veterán
válasz Ryder62 #11898 üzenetére
A vanguard is biotic
Nekem a shotgun-inflitrator a masik nagy kedvencem, gyorsan megszerzem a Claymore-t oszt adjad neki.
Az engineer is fun, jokat lehet vele robbantgatni. Incinarate-chain overload combo, meg legyen nalad incendiary ammo, A drone meg jo figyelem eleterelokent.
A sentinel az meg ilyen fele-fele class, van neki techje, meg biotic kepessege is, az is fun.
Enjoy.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Ryder62
őstag
Lassan végére érek a ME2-nek (10 hónap után).
ME3-ban milyen karit érdemes indítani? Biotic és vanguard már voltam.
Katona nem érdekel. -
Snooker
senior tag
Hogy tudom importálni a ME2 mentésemet a harmadik részbe?
-
Televan74
nagyúr
Mindenbe beleugatok!!!
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #11888 üzenetére
Hopsz, rossz helyre toldottam be szerkesztéssel egy mondatot. Az (utóiratot nem számolva) utolsó helyett az egyel megelőző bekezdéshez szántam azt a kiegészítést. Bár így kicsit viccesebb.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz bacsis #11880 üzenetére
2007 vége, az én PC-s szemszögemből 2008 közepe óta, tehát már 6 éve, ~2200 napja kint van az első rész. Egy végigjátszást én átlagban 90 órára saccolnék (ez inkább felfelé kerekítve). Így 5+4+3=12 végigjátszással ez ~1100 óra, ami átlagosan napi 0.5 órát jelent.
Összességében szerintem átlag napi 1 órát játszottam az utóbbi 6 évben.
Nem mondom, hogy ez nem sok (mivel nyilván van, hogy több egymást követő nap egy percet sem játszom, így van olyan nap, amikor több órát is), de azért még nem nő hozzá az ember a fotelhez.
Ami tényleg betegesnek hangzik, hogy ennek ~50%-a a Mass Effect.
A maradék 50%-ból, mondjuk 20%-ot vihetett el a Dragon Age sorozat, 10% lehetett a Skyrim, 10% az Assassin's Creed sorozat, és 5% a StarCraft2+kieg, továbbá 5% vegyes hülyeségek, amikre hirtelen nem is emlékszem és valószínűleg be sem fejeztem, csak kipróbáltam és töröltem (kicsit megerőltetve magam, még a Portal 2 volt ebben az időszakban, ami tetszett).Az első ME1 végigjátszás nálam is nagyon hosszú volt normál nehézségen, mert nagyon szokatlan volt számomra ez a játékstílus (előtte lényegében csak hagyományos FPS-ekkel, és egy-két C&C RTS-el játszottam, TPS-el se nagyon, RPG-vel pedig egyáltalán, a TPS-RPG pedig tudtommal mindenkinek viszonylag új dolog volt) így sűrűn meg is haltam, illetve jelentős idő volt beletanulni az inventory és skill point rendszer kezelésébe, a TPS irányításba, stb.
Ezt követően a további végigjátszások (akár >1. rész, akár ismét az 1.) már jelentősen gyorsabban mentek. A >100 órából lett max 80 (mindenestől, DLC-vel, összes melléküldetésekkel). Mivel nem kezdtem el emelgetni a nehézségi szintet (esetleg az elsőt tettem nehézre olyankor, mikor importáltam egy hadviselt karaktert, mert akkor volt némi előnyöm, de sohasem maximumra), így már csak véletlenül haltam meg (szerintem így racionális játszani, nem úgy ha 10 percenként nyomja valaki a quaickload-ot, Shepard csak egyszer hal meg és támad fel a story-ban, inkább arra "gyúrtam", hogy minél gyorsabban és hatékonyabban irtsak le minden normál nehézségen játszó ellenfelet, szóval tényleg valahogy úgy nézzen ki a dolog, mint ha egy olajozott profi katonai hadművelet lenne -"fel sem fogták mi történt, mielőtt kifeküdtek" stílus-, nem egy szimuláció, ami szinte lehetetlen helyzetet teremt, de újra és újra megismételik, míg valahogy sikerül túlélni).
Már tudom, hogy milyen sorrendben érdemes végigjárni a galaxist, hova melyik csapattársat érdemes választani és mikor melyiknek milyen fegyvert (ME1-ben modokat) érdemes adni, hogy a lehető leghatékonyabban irtsuk az ellenfeleket, így a combat rész rengeteget gyorsult fix nehézség mellett.
Aztán az ME2-ben már az RPG elem is sokkal kevesebb volt, és az első végigjátszás után sohasem játszottam többé a bolygó scan-erel, ami szintén sok időt megspórol (helyette inkább adtam magamnak ásványokat egy save editor-al, mert az első végigjátszáskor folyton anyáztam scan-elés közben).
A harmadik rész pedig eleve nagyon rövid a DLC-k nélkül, ha már sok a tapasztalatod az ME játékokkal. Így hasaraütésre talán 10 óra alatt át lehetne rajta szaladni, ha normál nehézségem sohasem halsz meg és csakis a kritérium küldetéseket csinálod (ha átugrod a beszélgetést, amit enged, akkor talán még kevesebb).Nem vagyok rá büszke, hogy lényegében egy antiszociális depressziós ingyenélő vagyok, így rengeteg az egyedül eltöltendő szabadidőm, de nem is szégyenlem. Ha ilyen kérdést szeretnénk feszegetni, ez nem is úgy néz ez ki, hogy imádok játszani, hanem úgy, hogy nem tudok mit kezdeni magammal, de szerencsére elég jól lekötnek ezek a játékok. Ha nem lennének, valószínűleg már vagy megőrültem volna (de ebben az irónia az, hogy van aki most is annak tekint ennyi Mass Effect után ), vagy rendszeresen tudatmódosító szereken lógnék (egy időben majdnem az lett a hobbim, de a tapasztalat alapján ahhoz is kellett a társaság, amivel sohasem jöttem ki jól, még olyankor és úgy sem, mikor mindenki be volt állva valamitől...), az idióta mellékküldetéseit pedig szépen csoportba lehet fűzni egy-egy galaxisjáró scan-körútba és citadel-körútba, ha már tudod mi a téma.
Na de inkább "viszlát kedves naplóm, de itt most félbehagylak".
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ryder62
őstag
válasz bacsis #11880 üzenetére
Azt meg hogy? o.O
A személyes rekordom; ME2: 103 óra (DLC-kkel), ME3 90 akárhány óra DLC-kkel.
Hogy tudtál 120 órát beletenni DLC-k nélkül?Amúgy nálam így nézz ki a mindenkori total playtime:
Mass Effect 2: 821h
Mass Effect: 478h
Mass Effect 3: 283hME2-t meg szeptember első felétől tolom. Most tartok az Arrivalnál
Jó persze volt hogy másfél hónapig hozzá sem nyúltam de akkor is; majd egy évig tart kijátszani -
Kidus
őstag
válasz bacsis #11880 üzenetére
Vagy tobb...
Elso reszt vagy otszor jatszottam vegig, masodikat tizszer biztos, miutan az elso harom megvolt ( kulonbozo nehezsegeken achievement miatt ) meg a tobbi kaszttal is.
Harmadikat ugy ot-hatszor.Tenyleg annyi lehetoseg van, meg olyan szovegek/reakciok vannak renegade karakterrel is, hogy barmennyire is nehez, erdemes vegigvinni vele, mert poen
Nalam amugy leginkabb az szokott lenni, hogy par honap utan hianyoznak a karakterek, meg a hajom : ))
Barmikor szivesen jatszok vele kicsit.
Na meg multi, abban is benne van ugy egy ev, napi szinten 1-2 oraval szamolhatunk ott isAssuming Control
-
tiv83us
veterán
válasz bacsis #11880 üzenetére
Nekem csak a ME3 multi reszeben van 1220+ oram
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
bacsis
Közösségépítő
azért nem vagytok semmik.. én a 3 részben, úgy hogy nem toltam DLC-ket, tiszta játékidőbe bő 120 órát!!! raktam bele.. ennél persze jóval többet, hiszen volt hogy meghaltam, mentés betölt, volt hogy lefagyott a gép, mentés betölt, stbstb...
a játék komolyságából kiindulva, úgy gondolom, hogy itt a fórumban mindegyőnk felnőtt.. na most család/munkahely mellett 120 óra játék az elég sok úgy gondolom....
Ahogy olvasom, ti elég szépen pörgettétek a DLC-ket is, és az avatarotokból kiindulva, nálam nagyobb fanatikusok is vagytok... akkor én megtippelem azt hogy 200 órát simán belepörgettetek a 3 epizódba...
És a legjobban akkor esett/esik le az állam, amikor írjátok, hogy 3-4X végig vittétek már... ha csak 150 órával számolunk, akkor is az már 600 játékóra tisztán -
nanorambo
őstag
válasz Ryder62 #11876 üzenetére
Nálam egyértelmű, hogy a karakterek és a világ miatt. Mondhat bárki bármit, hogy milyen klisé van, melyik karakterben, de számomra ezt a színvonalat talán csak az új Mass Effect tudja majd felülmúlni.
Amúgy vicces, hogy a második részt már nem is tudom pontosan, hogy hányszor játszottam ki (baromi sokszor), de még most is találtam újdonságot benne.Nálam a Mass Effect 2 az etalon. Azt igazából akárhányszor végig tudnám játszani. Az elsőben a történet és a reaperek sejtelmessége, ami elég durván jól sikerült, a harmadikban meg a harcok nagyon brutálisak. No meg a CItadel DLC.
Ha az egész trilógiát nézzük, azt most játszom azt hiszem negyedszerre újra. Az biztos, hogy az új Mass Effect megjelenése előtt majd mégegyszer végigmegyek a trilogy-n, de többször nem valószínű. A második rész viszont állandóan a winchesteren pihen.
[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
válasz Ryder62 #11876 üzenetére
Eleinte (az első részre nézve 2. és részlegesen 3. végigjátszás [rész]sorozat) azért, hogy az aktuálisan következő rész előtt átismételjem és kicsit még jobban megismerjem a világot, mert elég nagy ahhoz, hogy elszaladjon az ember pár apróság mellett, illetve hogy egy éven belül homályosodjanak az emlékek (legalább is, mikor még csak 1x vagy maximum 2x játszotta végig az ember, később, többszöri ismétlés után már nyilván nehezen felejt el bármit, akár hosszabb idő alatt is).
Később (az első részre nézve már 3., 4. menet, későbbi részekre nézve rendre n-1, illetve n-2) részben azért, hogy több rész történetének ismeretében tovább iteráljam a döntéseim (dacára annak, hogy a 3. rész vége után - bár ez nyilván csak azóta van érvényben, hogy a 3. résznek is elértem egyszer a végéhez - ez már végképp hamis ábrándnak tűnik, hogy számítana bármit, de sejtettem ezt korábban és e tekintetben mindig is a döntési képesség illúzióját igyekszem élvezni annak, amit nyújt), ezzel valamiféle "tökéletes" végigjátszást kreálva (noha ez nem elsődleges cél volt, nem így álltam hozzá, de a jövő ismeretében nehéz úgy játszani, mint ha még nem tudnám, hogy mi lesz az egyes döntések következménye...) illetve egyszerűen csak azért, hogy tovább élvezhessem a játékok puszta hangulatát, még egy kicsit tovább lehessek Shepard bőrében.
És most még ugyan ezért, a hangulat élvezetének lehetőségéért próbálok kiegyezni magammal, hogy nem lenne beteges egy sokadik végigjátszás (az elsőre részre nézve már - ha jól számolok - az 5. többire rendre 4. és 3.), azzal érvelve, hogy a 3. rész story DLC-ivel még csak 1x játszottam, és odaígértem magamnak egy olyat, hogy most egy renegade női főhőssel játszom végig, nem a szokásos férfi karakterrel, aki igyekszik nagyjából úgy viselkedni, mint ahogy én tenném (persze itt is megjegyezve, hogy a legelső végigjátszás óta nehéz úgy dönteni, mint ha nem ismerném a jövőt -> de fantasy és akár még talán sci-fi történetben is elfogadható, ha a főhős részben ismeri a jövőjét úgy, hogy ezt senki más nem tudja, csak ő ).
*Pontosabban az első rész 2. végigjátszása is ilyen volt már, de aztán a férfi karaktert vittem tovább a második részben, közben pedig elveszett a nő mentése (akkor még nem volt steam cloud és nem tartottam nagy becsben, a férfi karakterről volt csak dupla backup).Bár ha többet tudnánk egy esetleges remastered trilógia kiadásból (amiről pletyka már volt) akkor inkább megvárnám azt, mert talán többet nyújtana (ha pl. legalább a durvább bugokat kijavítanák, vagy integrálva megkapna minden előrendelői/promóciós DLC-t, amihez most legálisan nem is juthatok hozzá), de annyira nem többet, hogy még megint ismét csak újra elölről mindet. Bár lehet, hogy addig sem lesz semmi új játék, ami többet ér, mint akár századszorra is ME-vel játszani. Mondjuk az új Dragon Age talán nem lesz rossz.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tiv83us
veterán
válasz Ryder62 #11876 üzenetére
En epp tegnap kezdtem el ujra a ME1-et, annyi variaco van, hogy szinte lehetetlen mindent megtapasztalni, ha csak ki nem youtube-olod. Meg pl sosem szabotaltam a genophage cure-t, sosem halt meg senki a ME2-ben a suicide missionon, (allitolag a Mordint helyettesito Padok Wiks is egy rohadt jo karakter, ha Mordin nincs a Me3-ban). Sosem romancoltam meg Talival, vagy Garrus-szal (ha femshep vagyok of course). Meg ilyesmi, szoval meg vannak lehetosegek
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
mrhitoshi
veterán
-
Apollyon
Korrektor
válasz Televan74 #11847 üzenetére
Ezzel én is hasonlóképp lehetnék, de azért az is megvan hogy amikor elkezdték a szériát még nem gondolták át teljesen hogy mi lesz a vége. Sőt, szerintem biztosak voltak benne hogy ugyanúgy nagyon király lesz a vége is, mint ahogy az egész játék alapsztorija is az.
Másrészt, a képi világ meg a zenék meg hogy utazhatsz a galaxisban azért ad egy olyan élményt amit amúgy pár éven belül lehet hogy nem tapasztalunk meg IRL.Aztán ottvan a happy ending mod is, ami sokkal jobb mint bármelyik, eredetileg a játékba rakott befejezés. Inkább válasszuk a happy endet, ha már a játék arra lett kitalálva hogy a döntéseinkkel formálhatjuk a sztorit.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
#85552128
törölt tag
Az ME1-ben legszívesebben mindkettőt otthagytam volna, egyik sem volt igazán szimpatikus, a harmadik rész után mindkettőt jó csapattársnak tartom. Bár igazából nem hiányoztak, mert Miranda, Samara, Jack, Thane, Kasumi, még Zaed is 100x érdekesebb mint Ashley/Kaidan.
[ Szerkesztve ]
-
S1M0N
senior tag
válasz Zoli133 #11870 üzenetére
Nekem Ashley és Kaidan is unszimpatikus, előbbi egy hülye picsa, aki az első részben mindig a hátrányos helyzetével jön, valamint az idegengyűlöletével, ami nem lenne baj, ha nem hangoztatná úton-útfélen.
A második részben szerencsére csak rövid időre találkozunk vele, ott is túlságosan gyanakvó, ami a harmadik részben egyenesen idegesítő. szinte minden beszélgetés során az a téma, hogy a Cerberusnak dolgozunk, szóval nem bízik bennünk, mert árulók vagyunk.Kaiden meg egy vinnyogó kislány, komolyan mondom, többet nyavalyog, mint az összes többi szereplő együtt véve...
Nem tudom, hogy a további részekben hogyan fejlődik a jelleme, csak a harmadik rész fordítása (szövegfeltöltés az adatbázisba) során találkoztam a szövegeivel, de ott sem alkotott számomra maradandót.Egyik karakterrel sem "románcoltam", mivel férfi Sheparddel megyek, így Kaidan nálam kiesik, de Ashley is, mert őt meg egyáltalán nem kedvelem, bár első nekifutásra őt próbáltam becserkészni, de valahogy Liara jött össze, és nem bántam meg.
A két végigjátszásom során mindig Kaidant ültettem a bombára, de lehet, hogy harmadszorra már nem így lesz.
Az első részben Liara, a másodikban Miranda került Shepard ágyába, a harmadikban kettejük közül fogok választani, valószínűleg Liarát.
[ Szerkesztve ]
-
nanorambo
őstag
válasz janos666 #11868 üzenetére
Igen. A liarás románc lég érdekesen alakul a három rész folyamán.
Az első részben olyan cuki és tényleg egymásba habarodtok, a másodikban egy munkamániás megszállott, aki lehet, hogy megcsalt azzal a Drellel. A harmadikban meg már szinte csak barátok vagytok, semmi ölelkezés, semmi csók és szerintem inkább Javikkal hemperegne, nem pedig Sheparddel.
Nagyon látszik, hogy a fő románc szál az Ashleyvel való hetyegésre van kihegyezve. Hiába van mással románcod, a harmadik részben pl amikor Ashley megsérül és a citadelben ugye meglátogatod, még a zene is a románc zene. Vicces.
Persze az más, ha Ashleyt ott hagyod a Vermire-on.[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
Nekem a Citadel DLC-ben volt először érdekes Miranda.
(Mint ha ő is kapott volna egy kis szelet "lelket" MartinLegion-től. )
Így visszagondolva, az első részben erősen sugalmazott Liara románcot erősen lerombolták a végére, amin a Citadel sem segített (a szeretni való ártatlan régész lányból, aki spontán beléd szédül, a felvonások közt tett kényszerpihenő alatt lett egy olyan zárkózott hideg blubitch, akit az új munkája és hobbija mellett Shepard már képtelen érdekelni, nem még őszintén lázba hozni, újabb 'álmok' ide vagy oda). A beamrush előtti búcsúzóról már nem is tudom eldönteni, hogy azért volt egy "meghitt sötét űr", mert lusták/időhiányosak voltak megcsinálni, amit eredetileg odaterveztek, vagy ez is csak azt fejezte ki, hogy milyen üressé és hideggé vált ez a "kapcsolat" (mint az Űr).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tiv83us
veterán
Ennel egy kicsit osszetettebb, de ez a lenyeg, igen. (Mirandaval pl ketszer kell "talalkozni", a masodik talalkozaskor figyelmeztetni kell Kai Leng-re, kulonben nem eli tul Priority: Horizon-t ).
Vagy a masik megoldas, hogy Horizon elott csinalod a Citadel DLC-t.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Meg vannak adva a feltetelek az arenaban, hogy miket kell csinalni, hogy kinyisd. Bizonyos nehezsegi szint/ellenfel/pontszam...stb.
En kinyitottam az osszes karit, es jo volt ismet Mirandaval az oldalamon tolni
Sot szereztem magamnak egy franko Cerberus Phantom szerkot isAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
janos666
nagyúr
Sorban találkozgass mindenkivel, aki szeretne veled összefutni és előbb-utóbb ő is előkerül (de nem sok időre, nem ragad ott nálad utána, illetve nem tudom hogy folytatják-e románcukat, nálam csak barát volt).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
addikt
válasz nanorambo #11856 üzenetére
Van kicsomagoló a zene/hang fájlokhoz, de sajnos nevet nem tudok.
Mass Effect 3 sound unpacker talán gugliba
Aztán akkor után még ki kell mazsoláznod hogy a sokmillió hangfájl közül melyik az.[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nanorambo
őstag
Nem tudja valaki, hogy hogyan szerezhetném meg a Mass Effect 3 végén hallható beszélgetést zene nélkül?
(Amikor a gyerek meg a nagyapó beszélget) -
robyg
senior tag
Üdv Skacok.
Egy kérdés a Citadel dlcnél mit kell csinálni hogy Mirandát vigyem magammal?
Pedig ő vele volt románcom az ME2ben meg itt is. Az ME3ban túlélte az apjával való találkozást.
-
Televan74
nagyúr
Nekem most újra végig játszva a magyarosítás bétával, a vége értelmetlenné tette számomra a trilógia újbóli végigjátszását.Egyszerűen csak ülök az első rész elejénél(karakter generálás),nézek ki a fejemből.És egy pillanatra a harmadik rész végere gondolok, és jön a kilépés.
Mindenbe beleugatok!!!
-
bacsis
Közösségépítő
ez nem lenne meg feliratosan?
az angol tudásom elég gyenge, de ha le van írva úgy jobban megértem/értenémszerk:
meg is találtam[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
I should go.
Live-Die-Respawn
-
Apollyon
Korrektor
válasz huszar90 #11841 üzenetére
Igazából nem az volt a baj hogy nem volt a vége happy end, hanem hogy egyszerűen az egész befejezés egy ökörség.
Én tavasszal játszottam ki, hallottam meg láttam hogy elégedetlenek az emberek a végével, de azt nem gondoltam hogy ekkora hülyeség lesz. Már elnézést. Ahogy ezt megoldották nem hű a szériához, a 3. részben történt valami törés a készítők részéről hogy ez így és ebben a formában lett megvalósítva.
Persze ezekkel ellentétben még számomra is ez a golden-platinum ultimate játék, mert az 1-2. részek akkora jó élmény nyújtottak hogy még ez a befejezés sem tudja elrontani.
Azért a következő résszel kapcsolatban már kicsit szkeptikussá váltam.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
huszar90
aktív tag
Én most játszottam ki a ME3-at, mivel egy hete vettem észre, hogy már van hozzá magyarítás. Bár már megjelenéskor megvettem belőle a collectors edition-t akárcsak a második részből, eddig itt pihent a szekrényben. Azt kell mondanom, hogy ez a játék sorozat volt számomra az etalon. Soha nem játszottam ettől érdekfeszítőbb játékkal, pedig jó párat végigvittem már... Ja és emlékszek annak idején sokan panaszkodtak a végére, de nekem az is nagyon tetszett, sőt örültem, hogy nem lett klasszikus happy end a vége
-
nanorambo
őstag
Basszus. Megint kijátszottam az ME2-t (már vagy tizedszerre) de még mindig libabőrös vagyok az utolsó küldetésnél.
-
janos666
nagyúr
A Quarian-Geth dolgot én sohasem fogadtam el érvnek a befejezés boncolgatása kapcsán. Az én értelmezésemben, az irracionálisan túláradó ipari/kulturális/spirituális utópisztikusság agyonhangsúlyozásával együtt is, ez még csak nem is béke, hanem egy törékeny tűzszünet. De mondjuk, hogy legyen béke... Na de meddig? Nem tudom mennyi idő telik el pontosan a játékban onnan, hogy Legion és Shepard a földre rogynak saját világmegváltó küldetésük végén, de szerintem napok, hetek, legfeljebb is egy-két hónap. Ez így szerintem még messze nem precedens értékű egy "ion"-ok (na ezt sem tudom mennyi idő, de gondolom sok nagyságrenddel több idő) óta létező, Geth-ektől nyers hardware-ben és szoftverben fejlettebb AI elemzésével szemben. Avagy, még ha úgy is lenne logikus, ha a StarChild hazudik vagy téved, én hamarabb hiszem el neki, hogy ez a konfliktus sohasem fog megoldódni, mint Tali-na és ... Legin-el már nem is tudunk beszélni erről ..., hogy most már "örökké" tart majd az öröm és boldogság (*), sohasem újulhat ki a viszály bármiféle külső vagy belső hatásra. (* Emlékeztek arra a beszélgetésre az Illium-i bárból, hogy a Quarian-ok ruháiban - amibe később Tali elmondása alapján a Geth-ek is letöltődhetnek - ... na ezt a mesét most inkább nem folytatom ).
Legion pedig könnyen lehet, hogy az Illusive Man-től kapta kölcsön a "lelkét" (miután neki már nem kellett az utolsó implantátuma után), amiről azt hitte, hogy az övé. Bármi áron - beleértve a Reaper kódrészek használatát is - újabb lépcsőre akarta hozni a a Geth-ek evolúcióját - miután korábban egyértelműen leszögezte, hogy szerintük ez egy helytelen út.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
addikt
válasz #85552128 #11834 üzenetére
Biztos hogy nem csak a jövőre utal. A gyerek azt mondja: "Mesélj még egy történetet Shepardról", az öreg: "Jó, akkor még egyet..." és jön a szöveg, hogy ismerd meg Shepard további kalandjait, úgy, hogy játssz a DLC-kkel, stb.
Illetve hogy nem szűnt meg az élet, később is létezik még az emberiség bármelyik befejezést is választjuk, és emlékeznek Shepardra.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
robyg
senior tag
Üdv Skacok.
Na végigvittem a gamet. Megvártam a magyarítást.
Nekem leginkább a a reaperek elpusztítása tetszett. Valószinű azért mert a végén Shep vesz egy levegőt.
Mondjuk a többi opció se rossz azzal is ki vagyok békülve. Lehet azért van mert mikor olvasgattam a fórumot és tárgyaltátok,hogy végződik tudat alatt valszeg kibékültem a befejezésekkel (volt rá két évem )
Egy dolog ami bánt az az mikor kérdeznéd a gyerektől hogy ki építette a Cruciblet (Megváltó) azt válaszólja hogy most nem monjda el mert hosszú lenne (gondolom mire elmondaná addigra a reaperek az egész flottát kicsinálnák )
Viszont a végén nem értem a jelenetet miért rakták be. Az a rész mikor a stáblistának vége van. Havas fák egy férfi meg egy gyerek. A gyerek kérdezősködik majd férfi "elkezdene" egy történetet Shepről.
A Mass Effect4re utalnának hogy folytatják? Csak nem értem a dolgot mert a fejlesztők azt mondták abba nem fog Shep szerepelni.
Ui.:
Ma hajnali kettőkor vittem végig és megmondom nektek őszintén kicsit megviselt. Nem fogok sirni de érzelmileg felkavaró volt.
Kicsit elgondolkoztam mikor annak idején az első részt vittem végig hogy alig vártam hogy jöjjön a folytatás.
Te jó jég vagy nyolc éve már.Egy szó mint száz tudom hogy vannak hibái a játéknak de nem semmi gamet raktak össze.
Azon gondolkozom elkezdem megint az elejétől női karakterrel.A kedvenc karakterem Wrex állat szövegei vannak. A Citadel dlcnél fetrengtem röhögéstől.
Nekem a dlcből a Leviatán jött be nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #11830 üzenetére
Lejárt a szerkesztés, de az utóbbira ("lehajítok még pár generic NPC-t") van is példa a játékban, pl. bent a Purgatory-ban a bejárható szint alatt. Nem csinálnak semmit, csak úgy oda vannak halmozva tucatjával "dísznek", nem külön rajzolták meg őket oda és arra a célra jó, rossz, vagy optimalizált minőségben, egyszerűen csak lehajítottak sok standard minőségű 3D modellt. Közben viszont a mi szintünktől magasabban ismét lehet látni butított modelleket is.
Szóval szerintem a standard generic NPC lehajigálásával kezdtek, aztán nekiláttak papírmasézni, míg elfogadható fps-t kezdett produkálni minden tesztelt (PS3, X360 és egy választott PC) gépeken. És ez az, amire nem volt elég idő, hogy átgondolják hogy mit és mennyire lenne érdemes lebutítani.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz nanorambo #11829 üzenetére
Ez szerintem más formában lehetett időprobléma. Pl. a PS3 és Xbox 360 konzolok tudásának aránytalan felhasználása.
Alapvetően jó döntés lehetne, hogy ami sűrűn és közvetlenül a szemünk előtt van, az legyen a lehető legszebb, ami viszont csak ritkán látsz és sokszor csak a képernyő szélén, az lehet akár viszonylag csúnya is. Csak ahelyett, hogy (mint normális esetben) kerestek volna egy optimális kompromisszumot (ami elég időigényes iterálgatássá válhat: elkészíteni több verziót, aztán mindent kiértékelni, hogy melyik hardware hogy bírja és hogy néz ki), ez elment az abszolút végletekbe, mert a vázlatszintről indulva nem volt idejük kísérletezgetni, hogy mi az, amit egyik oldalon még megéri kicsikarni, illetve a másikon már elfogadhatatlan lefaragni, viszont ki volt adva parancsba, hogy "szépnek kell lennie", aztán bíztak benne, hogy főnök úgyse néz be a sarkokba.
Szerintem a fejlesztés korai stádiumában egyszerűbb lett volna nekik odatenni mereven egy helyben álló, de rendesen kidolgozott 3D-s NPC-ket (copy-paste stílusban, először ME2 NPC-ket, aztán hasra ütés szerűen kicserélve random ME3-asakra, amiket előbb-utóbb úgyis el kellett készíteni máshová), mint ezeket a papírmasékat, mert ezt szándékosan kellett így összerakniuk, kimondottan erre a célra. Még ha nem is volt nagy munka, de külön egyedi tevékenység volt, hogy ők most összedobják ott azt a papírmasét, nem pedig csak nyomkodták a gombot, hogy "na, akkor lehajítok még oda pár 'generic NPC'-t".
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
janos666
nagyúr
Ezt az első képet én máig nem értem.
Az még ímmel-ámmal rendben (ha nem is el-, de felfogható), hogy multiplatform játéknál a leggyengébb gép szabta korlátokat lustaságból a többi is megsínylette, és ha ezek közt a megszorítások közt evickélve úgy döntöttek, hogy a legtöbbször csak perifériás látótérbe kerülő dolgok modelljei lehetnek elnagyoltak, de egyrészt ez már akkor is borzasztó nagy túlzás (önmagában is, bármilyen messze lennének az itt belátható távolságon belül), másrészt az szerintem már végképp érthetetlen, hogy a közelebbi és jobban megvilágított modellek nem csak kevesebb poligonból állnak, de abszolút textúra nélkül, mint a tőlük távolabbi, sötétben ácsorgók, akik már megérdemeltek egy laza Quake 3 minőséget.
(És akárhogy is, akkor is szégyen, hogy legalább PC-n nem cserélték le ezeket az ajtónállókat rendes NPC-kre, akármilyen hülye fapados idle animációval.)Bár én csak PC-n játszottam. Lehet, hogy valamelyik konzolon a textúra nélküli 3D modellek mögött már nem textúrázott 3D modellek, hanem egy szál textúra (mint egy fal, amire álló emberek képét festették) áll? Mert akkor már talán érthető (de akkor még kevésbé az, hogy ha már hozzányúltak PC-n, ahol nem így van, akkor az előtérben álló textúra nélküli modelleket miért nem cserélték 3D-s NPC-kre).
Még csak játékok fejlesztés közben kilopott verzióiban láttam ilyesmiket (több ilyen jellegű dolog is van az ME3-ban), ahol még abszolút csak vázlatszinten van összetákolva pár dolog, amiről még talán nem is döntöttek, hogy később rendesen kidolgozzák vagy kidobják.
Az is fura kicsit, hogy a legzavaróbb bugokat sem javították soha a DLC-zős időszakban.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Ryder62 #11819 üzenetére
szerintem meg túl nagy az elvárásotok
jó'van az úgy legalább nem kell komoly erőmű egyik epizódhoz sem
Igaziból, így hogy kipörgettem mind a 3 epizódot, és jobban belegondolva... nem tudok kivetnivalót felhozni...
és azért az elég nagy dolog nálam, mert kevés ilyen játék van... főleg manapság -
Ryder62
őstag
válasz bacsis #11818 üzenetére
Sztem a 3. részben Joker rondább mint valaha. 2-ben szépen ki volt dolgozva. Még a mimika is ütős volt.
A 3-ban pl milyen szemei vannak. Szemgolyói statikusak, tehát ha fordítja a fejét akkor is előre néz. Mint egy vak: nézz de nem lát. A kezén a textúra bitang ronda. Mimika mintha nem létezne. Nem pislog, nem hunyorít, nem ráncolja a szemöldökét. Értem én hogy dúl a láv EDI-vel de azért...
-
janos666
nagyúr
válasz Ryder62 #11816 üzenetére
Nőt, vörös hajjal és renegade hajlamokkal.
Mondjuk olyasmit, mint ez (még nem találtam még a facecode-jait): 1, 2A két hasonló képet pedig azért így szúrom be, hogy megkérdezzem: Másokat is idegesít esetleg - főleg mondjuk azóta, hogy / és ha esetleg nézegettek "*** elmélet" videókat - hogy az ME3-ban rendszeresen a "kamerába" nézve fejezi be a mondandóit Shepard, vagy mikor ő háttal áll nekünk, akkor más szereplők, akik addig Shepard szemébe néztek (esetleg mindenki belemered, ha oldalt álltak neki)?
Mikor először játszottam, akkor tudatosan nem is igazán tűnt fel, főleg nem zavart, de mióta felhívták rá a figyelmem, azóta folyton szurkálnak ezek a tekintetek.
Ezzel most nem ezeket az elméleteket akarom még tovább bizonygatni vagy vitatni, hanem konkrétan az a bajom, hogy ez most nekem már elvesz a játék élvezeti értékéből (mint egy pixelhiba a monitoron, vagy karc a szélvédőn, amit akár hónapokig észre sem veszel, de ha egyszer megtalálod, akkor nem tudod többé nem meglátni, akárhányszor ránézel zavar...).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
addikt
válasz bacsis #11811 üzenetére
Bármelyiket, de leginkább mindet, és akkor biztosan lesz elég War Asseted. meg az EC-t akkor rakd föl, úgyis ingyenes, de abban levitték a határt egy ezressel, ez is nagy könnyítés.
tiv83us: nem szénné égett felsőtest az azért, csak egy erősen károsodott páncél.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
tiv83us
veterán
válasz bacsis #11811 üzenetére
Olyan DLC nincs. Ha eleg magas a keszultseged (ajanlott kicsit multizni is hozza, mivel nincsen DLC-d, hogy multi nelkul eleg War Asset-et gyujts), akkor ha a destroy endinget valasztod, akkor SPOILER az utolso jelenetben egy fel masodpercre mutatnak egy romok alatt hevero szenne egett felsotestet Shepard dogcedulajaval rajta es vesz egy lelegzetet, kb ennyi.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
bacsis
Közösségépítő
nyahh megcsináltam a gyerkőcökkel azt a végjátékot, hogy Shepard irányítja a kaszásokat, persze Shepard akkor is meghal.. most meg a Zsófi, a nagyobb kislányom sírta végig a végét...
tehát melyik DLC-t kell megvennem elsősorban, hogy Shepard ne halljon meg? -
tiv83us
veterán
válasz nanorambo #11809 üzenetére
Tudom, hogy tudta mi a szitu, olvastam az osszes kepregenyt, csak kisse fura, hogy feltunik Shepard ket ev utan, aztan ket mondatvaltas utan elkuldi terminalt hekkelni, mikor a Collectorok aratnak, a Reaperek meg suhannak a galaxis fele...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
nanorambo
őstag
válasz tiv83us #11808 üzenetére
Azért Liara tudta, hogy mi a szitu. Ő szerezte meg Shepard maradványait a támadás után, aztán folyamatosan követte az eseményeket. Információ-bróker, mondja is a 2-ben. Akkor kér meg segítségre, ha rákérdezel, hogy bajban van-e. Ráadásul a Shadow Broker DLC-ben kicsit "össze is kaptok", hogy most akkor mi van a kapcsolatukkal. Jópofa.
-
tiv83us
veterán
Mikor Liara "apja" mondja a 3-ban a Citadelen:
- Well you did threaten somebody to flay them alive
- Ohh come on, I had to make them take me seriously!Matriarch Aethyta nagy arc volt mar a 2-ben is, mikor Conrad Vernerrel szajkaratezott a barban
ps: Az egyben azert kellett medigelezni, mert nem volt shieldgate, es kb 20. szinttol kezdtel el olyan szinten lenni, hogy csigalassan generalodott vissza a healthed. De az sem am mindenkinek, csak akinek volt fitness-e, vagy olyan armorja.
ps2: Amugy Liara eleg kis ringyosztar a 2-ben, mikor talalkoztok.
"Oh, Shepard, visszatertel ket ev utan a halalbol! Te figyi ma, ha mar ugy is itt vagy, vissza a halalbol meg minden, nincs kedved par terminalt feltorni nekem, en epp busy vagyok, cheers!"[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Kidus
őstag
válasz tiv83us #11806 üzenetére
Mikor a masodikban Liara bemondja hogy 'Have you faced an asari commando before? Few humans have', meg mindig belem allt a gorcs mint az elsoben a stasis
Amugy asszem harmadikban is van cooldown medgelre single-ben mert power-kent kezeli. Bar nem vagyok biztos benne sose hasznalom
Multiban kell de ott nem a gurigan van.Assuming Control
-
tiv83us
veterán
"You don't know the privilege of being a mother"!
Shep stasiba kerul, kraterek repulnek, teammatek mar reg megpusztultak mire kijossz a stasis-bol, majd a geth sniper lekap a map tulsofelerol. Fission Mailed.
Ja es nem volt am ilyen unlimited medigel, lof@szt! Varni kellett vagy ket percet a cooldown time-ra, meg ujra gelezni tudtal! Na ott volt kihivas, baratom![ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Kidus
őstag
válasz tiv83us #11804 üzenetére
Azzal nem az volt a baj, csak a jelenet elejere tett vissza es mindig vegig kellett hallgatni a nenit, es beszelgetni, aztan pedig mikor elkezdodott a harc, rendszeresen bebugzott, mert a lebego krate-ek mikor lejart a singularity ugy estek le, hogy beszorultal kozejuk, vagy alajuk, mogejuk, esetleg BELEJUK
Ja es nyilvan utana meghaltal.Assuming Control
-
tiv83us
veterán
válasz bacsis #11800 üzenetére
A lenyeg nem a lovoldozes van, hanem a kepessegeidet kell az elonyodre hasznalni, peldaul ha adept vagy sentinel vagy, akkor Liara es Javik-kal fel masodperc alatt letarolom a harcteret Insanity-n, Dark Channel-Warp-Singularity-Throw es mar 5-en ki is repultek a palyarol. Egy atlast kb 3-4 masodperc alatt leteritek egy jo biotic csapattal.
Ha teches vagy, akkor meg are incinerate-chain overload es robban minden, mint a picsa, kozben eressz ki egy dronet, hogy lefoglalja a tobbieket. Fontos, hogy mindig hasznalj valamilyen specko loszert, peldaul incindiary, vagy warp a legjobb. Esetleg armor piercing.
Engem egyedul Marauder Shields izzasztott meg a vegen, amikor felholtan kuszok a conduit fele a CitadelreKidus: Jah, az egy az odabaszott Insanity-n, altalaban egy sima gyalogos ellenfel one-shot-killezte Shepet...
Vagy egy Krogan charge, aztan mar szalltal is mint a gyozelmi zaszlo, egy "fission mailed" kisereteben[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest