- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder62
őstag
Remélem a mellék bolygók jobbak lesznek. Az 1-ben a csodajárgányunkkal szó szerint minden falat megmászhattunk a különböző de mégis egyforma planétákon. De sztem ez unalmas volt mert olyan copypaste szaga volt. Csak míg az egyik vulkanikus addig a másik havas bolygó volt. A 2-ben már lelehetet szállni is egy-egy bolygóra amik végre eltérőek voltak. De sok volt az amolyan "2 percre leugrom és jövök is" planéta. Ráadásul ez a szondázás vagy mifene egy idő után csak idegelte a játékost. Az lenne szerintem az igazi ha nem csak lakatlan bolygókra lehetne leszállni hanem pl kolonizáltra is. Egy városrészt lehetne bejárni. És remélem beletesznek egy-két homeworld-ot is. Én pl kiváncsi vagyok hogy a hannar-ok anyabolygója hogy nézhet ki. De jó lenne végre eljutni a turrian vagy esetleg az salarianok anyabolygójára is. Á túl nagy ez a galaxis és kevés az idő bejárni.
-
Ryder62
őstag
-
Ryder62
őstag
válasz Tibicsucsu #168 üzenetére
Az első részben shepard látomásaiban a protiánok majdnem olyanok mint az emberek. És Iloson is voltak szobrok amik egy ülő figurát ábrázoltak. Azok is majdnem úgy néztek ki mint az emberek csak kb 3 méteresek lehettek. Gondolom önmagukat ábrázolták. (Más fajról meg szó sincs abból az időből) A második részben az egyik bolygón találunk egy leletet és ugyan azt a videót lejátszák mint az egyben annyi különbséggel hogy itt már feltűnik egy begyűjtő. Szóval most én sem értem hogy nézhetnek ki valójában.
Ha már itt tartunk volt egy rész mikor EDI megmuttatta hogy a begyűjtők világa hol lehet. És a galaxis magjára mutatott. Na most ezt nem tudtam nagyon hova tenni. Esetleg az omega relé a galaxis magjába vezetett volna? Vagy EDI a protiánok régi anyabolygójára mutatott?
-
Ryder62
őstag
Nem vagyok csillagász, de puszta paraszti ész azt sugalja hogy ott olyan tömör és sűrű anyagok vannak hogy nem igazán lehetne hajóval közlekedni. Asszem meg is említik hogy minél közelebb van egy bolygó, rendszer, csillagkép stb a maghoz annál nehezebben megközelíthető a sűrű anyagok miatt. De lehet hogy keverem valami mással ....
-
Ryder62
őstag
Újabb infók szivárogtak ki a ME3-ról:
- Újfajta harci mozgások: ugrás, bukfenc, vaktában való tüzelés
- A galaxis népeit ugye meg kell győznünk a Kaszások ellen – azonban ha ez nem sikerül, akkor arra is megvan az esély, hogy a Kaszások kiirtják őket
- A puskáinkra háromféle fejlesztést pakolhatunk: távcsövek, markolatok és festés
- A főbb ellenségek a Kaszások húsbábjai és a Cerberus katonái lesznek – név szerint heavy bruisers (nehézpáncélos), media (közepes) és light (könnyű)
- A vizorok – mint amilyen Garrusnak is van – használatával a többi fegyverrel is képesek leszünk a távcső használatára -
Ryder62
őstag
-
Ryder62
őstag
Még több infó:
- A srácok úgy érezték, hogy a második epizódban a 12 főből összeállítható csapat túl nagy volt, ezért az esetleges társak számát lecsökkentik, de ezzel együtt nagyobb mélységet is adnak a Shepard és csapattagok kapcsolatának.
- A csapattársak közül Liara, Kaidan és Ashley már egészen biztosan mellettünk fog harcolni a trilógia záró részében is.
- A srácok elárulták, hogy minden fő karakter vissza fog térni a záró epizódban, valahol ott lesznek a Mass Effect 3 univerzumában, nekünk csak meg kell keresni őket.
- A karakterek egy újabb design váltáson mennek át, Shepard és a többiek is alakulnak kicsit, elég, ha csak összehasonlítjuk az első részbeli Shepardot és azt, amit a harmadikban kapunk, ég és föld lesz az eredmény.
- A Cerberus katonái mindent tudni fognak, amit Shepard, így még kiélezettebb harcokra lehet majd számítani.
- Christina Norman, a játékmenet vezető tervezője azt nyilatkozta, hogy szeretnék, ha a harc nem szimplán csak a lövöldözés és a különleges erők használatában merülne ki. Fontos lesz, hogy hol állunk majd a csatatéren, folyamatosan mozgásban kell lennünk, mivel az ellenfelek is mozogni fognak, hogy a legjobb pozíciót szerezzék meg.
- A helyszínekkel kapcsolatban a legújabb infóbomba megemlíti, hogy eljutunk majd Turian, a Palaven és a Quarian anyabolygókra, visszatérünk a Tuchanka-ra, valamint eljutunk egy, a Martian kráter szélén lévő bányászati kolóniára is.
- A földön is lesz dolgunk, a főbb helyszíneket Seattle-ről és Vancouver-ről mintázták a srácok, külön kiemelték, hogy a Google Earth-ben akár össze is hasonlíthatjuk majd a ME3 térképet a valódi Seattle / Vancouver térképekkel, nagy lesz a hasonlóság.
- Bár a játékmenet a fedezékrendszerre fog leginkább támaszkodni a harcok során, nem olyan lesz ez, mint a Gears of War, nem fognak minden méteren homokzsákok elhelyezkedni, viszont magát a környezetet megpróbálják úgy kialakítani, hogy kellő mennyiségű és minőségű fedezéket kapjunk.
- A játék egyébként is sokkal nagyobb lesz; minden csata, minden ellenfél és minden terület sokkal nagyobbnak, szebbnek fog hatni, mint korábban bármikor.
- Korábban arról volt szó, hogy az interaktív képregény visszatér azok számára, akik nem játszottak az első két epizóddal, hogy megértsék a sztorit. Most Casey Hudson elárulta, hogy hasonló "save game editor-ra" van kilátás, de nem képregényes stílusban.Na, a Quarian anyabolygóra kiváncsi leszek. De az zsír ha meglátogathatjuk a Palaven-t is. De Tuchankát nem tudom minek teszik be hiszen már a ME2-ben jártunk ott és sztem az bőven elég volt.
-
Ryder62
őstag
válasz WonderCSabo #196 üzenetére
Kaszások, Rejtőző fickó, Szkülliai, kvári, Baka, gondnok, szalári,
Csak egy pár személy név / faj név ami írtó bénán hangzik.
Sajnos a magyar ilyen, minden leakar fordítani. -
Ryder62
őstag
"A szkülliai az micsoda?"
Nem biztos hogy jól írtam de a Skyllian-t fordították le erre. Ez egy csillagköd. Tipikus gyökér fordítás. A Virmire-t is lefordítják Vermár-ra. Mikor a magyarnak túl bonyolult valami egyszerűen olyan fordítást adnak neki ami kiejtés szerinti. Pl: Tatooine -> Tatuin. Ilyenektől falnak megyek.
-
Ryder62
őstag
válasz WonderCSabo #231 üzenetére
Az egy batari husk? Annak nézem.
-
Ryder62
őstag
Nem rossz ez de nem értem hogy a citadel space miért ilyen kicsi. A másik hogy pl az egyben megemlítette a council hogy az embereknek nem a terminus rendszer szélén kellett volna letelepedni. Ezt az Eden Prime-ra értették. Akkor szerintem a terminus rendszer nem összefüggő vagyis vannak kisebb elszakadt részei. Erre abból következtetek hogy a 2 a terminusban játszódik nagy részt és ugye leginkább a a galaxis térkép tetején kalandozunk (az 1 ben meg az alján) és az Eden Prime full alul található. És nem hinném hogy a terminus ilyen nagy lenne.
Szerk: Terminus Systems - tehát több van belőle
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
Jaj most mért kellett hírtelen ennyi vidit kiadni a játékról? Csak még jobban várom és a szomorú az hogy kb jó 3/4 évet kell még várni. Nem gond addig végigtolom a 2-t még 10-szer.
-
Ryder62
őstag
Hsz elküldés fail XD
-
Ryder62
őstag
Azon gondolkodtam hogy a magyar játékból kiszedett mentések vajon működnek-e majd az angol ME3-al? Elég nagy szívás lenne ha nem mert magyar feliratos ME1 és 2 van meg. Sőt most kezdtem el a ME1-et az elejétől hogy legyen egy tökéletes mentésem.
Ezt jó volna tudni hogy esetleg okozhat valami galibát a nyelv.
-
Ryder62
őstag
Ha nem lesz másik befejezés akkor nem érdekel számomra az lesz az elfogadható vég hogy shep meghal, citadel robban a relékkel együtt, a reaperek pusztulnak de minden élőlény túléli. (Asszem van olyan hogy a harcoló katonák túlélik a citadel robbanását.) De mivel ott lennének a reaperek roncsai minden faj bolygóján a túlélők újra felépítenék a bolygójukat, tanulmányoznák a reapereket és egy olyan technológiát tudnának kinyerni ami helyetesítené a reléket. Ergo újra tudnának a galaxis egyik feléből a másikba utazni.
Nem érdekel a bioware a gyökér befejezéseivel. Nem hagyom hogy egy olyan univerzumot elpusztítsanak amibe beleszerettem és eltöltöttem benne több 100 órát.
-
Ryder62
őstag
válasz nanorambo #4311 üzenetére
Vajon miért? Ha egy olyan világot pusztítanak el a befejezéssel amit szerettél és benne töltöttél több 100 órát akár, olyan mintha szíven szúrtak volna.
Mióta én is végigjátszottam, olvasgatom a fórumokat, követem az eseményeket mert én is úgy érzem hogy egy részemet ölték meg a ME univerzum elpusztításával.
-
Ryder62
őstag
Hát ezen a videón majd megszakadtam
Talán ebben a vidiben érezhető a legjobban hogy tényleg milyen pocsék de egyben vicces a futás animáció.
0:43-nál amit Anderson levág hát kész, betette a kaput
0:52-nél meg speed hackel
-
Ryder62
őstag
válasz Iron Funeral #5113 üzenetére
Rengeteg dolgon butítottak.
Nem lehet szabadon választani a küldiket. Gondoltam majd mint az előző részekben, lesz egy pont ahonnan arra mész amerre akarsz és úgy teljesíted a küldiket ahogy akarod. De nem. Végig egy zsinóron rángatnak.
Kevés csapattárs. Sőt új alig... épphogy csak van.
Mellék küldik hiánya. Ez a keress x tárgyat y rendszerben elég béna. Citadel ezzel van teli. A 2-ben azért voltak bolygók ahova leszállhattál és mindegyik különböző volt, teljesen más feladatokkal.
Zenék. Mindegyik zene ami jó az a ME1 és ME2-ből van. Inkább utóbbi. Talán 2-3 zene tetszik az egész játékban és tényleg új. A többi annyira jelentéktelen.
Helyszínek: Van 4 Tuchanka pálya. De nincs benne pl Palaven. Kicsit változatosabb is lehetett volna, elég lett volna minden bolygóból 1 pálya. Mint ME2-ben.
Aztán bele tették Noveria-t megy azt ahol Jacobot találjuk. Ugyan olyan fagyott kőtömb. Minek 2 havas pálya? Az egyik mehetett volna sivatagi, erdős, trópusi, vizes, vulkanikus tudomisén milyennek.Fajokból gondoltam betesznek egyet-kettőt mint új de áhh.
Homeworldok: Majdnem minden faj homeworldja már megtalálható a térképen. Persze leszállni nem lehet vagy urambocsájt egy kis side mission sem játszódik ott. Mikor a citadelen az egyik elcor megkért hogy menekítsek ki pár túlélőt a Dekkuunáról gondoltam végre valami. Erre csak oda kellett hajókázni és meg szkennelni -.-
Szóval annyira ordít a játék a DLCk után hogy beremeg a ház. Csak a poén az hogy biztos a teljes játékot megnyírbálták hogy később eladhassák dlc-ként
Bizonyíték erre hogy a galaxy mapon van pár rendszer aminél ott a pötty, még pittyeg is ha odahúzod az egeret, de nem ír ki rendszer nevet, nem jelzi stb.[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz KubanitoS #5168 üzenetére
"Ehhez először nyilván végig kell játszani a harmadik részt, majd a játék befejezését kell kiheverni, mielőtt gondolni lehetne a sorozat újrakezdésére. Három hét teljesen reális időtartam erre."
Ahogy befejeztem a ME3-at egy héten belül újrakezdtem a 2-t
Pedig én is puffogtam a vége miatt. 2-3 napig a fórumokat olvasgattam, kinek mi a véleménye, videó kritikákat nézegettem és vártam a fejleményeket.
btw a magyaritas.masseffect.hu-n azt írták hogy lehetséges, ha ilyen ütemben haladnak, hogy másfél hét múlva kész lesz a fordítás. Az durva lenne. Vagy én olvastam félre valamit?
-
Ryder62
őstag
-
Ryder62
őstag
válasz nanorambo #5337 üzenetére
+1
Utálom a mai trendet hogy mindenhol nyomatják a multit még akkor is ha tök fölösleges, meg minden nagy szériából lassan mmo-t akarnak faragni.
Számomra trilliószor többet ér egy jól felépített single játék. Mass Effectből aztán pláne.
Kinőttem én már abból a korból hogy a sok kis tizenévessel multizzak vagy mmo-zak.
Egyetlen egy, az nfs worldel játszottam huzamosabb ideig de amint ott is elszaporodtak a kis hülyék rögtön hagytam is ott.
ME = Single akció rpg. Kész, pont.
-
Ryder62
őstag
Nem tudom de a ME3-ban már mindenki szemműtéten esett át. Egy rakás NPC-nek úgy világított a kék szeme mint a neon. Még az olyan kariknak is akikkel az előző részekben találkoztunk de ott még normális volt az íriszük.
A másik hogy mindenki öregebb, ráncosabb lett. Mintha hosszú évek teltek volna el. Udina fekete frizurájától meg padlót fogtam, mikor először megláttam XD
btw most jártam Illiumon a bárban és az asari csapos olyasmit mondott hogy javasolta hogy elkéne kezdeni saját reléket készíteni de csak körberöhögték a kék seggét Szóval ő már tudta hogy nagy baj lesz a ME3 végén XD
Ha hallgattak volna rá nem lenne ekkora bajban a galaxis.
Egyébként nem tudom mi lelt, lehet hogy a me3 az oka, de a befejezése után 1 héttel elkezdtem a 2-t, kb most járok a felénél de már egy újabb végigjátszáson töröm a fejem. Jelenleg ez az 5. Haver a me2-t kb 25-30-szor vitte végig. Azért az már nem semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz Eli_Stone #5348 üzenetére
Nem csinálok ilyen listát de a ME2 benne van a best 5-ben. Olyan címek szerepelnek nálam itt, mint a Half Life 2, Chronicles of Riddick vagy a Fallout 3.
Nem tudom hogy melyik játék volt az amit legtöbbször vittem végig és azt sem tudom hogy mennyi volt a max. Talán 10-nél többször nem vittem még végig egy játékot sem. De szerintem a ME2 lazán átlépi majd ezt a határt hisz még van egy jópár kaszt amit ki sem próbáltam meg ugye rengeteg variáció lehetséges.
Most tartok az 5.-nél és már tervben van a 6. ami egy biotikus lesz a legnehezebb fokozaton.
+ ott vannak még a beépített acsik azokat sem csináltam meg. -
Ryder62
őstag
Napi kvíz: Liarának miért van szemöldöke mikor a többi asarinak nincs?
-
Ryder62
őstag
válasz leviske #5397 üzenetére
De annak sincs szemöldöke XD
Egyébként szerintem az első részt kéne felemelni a másik kettőhöz. Ilyenekre gondolok mint lövedékek, textúrák, páncélok (nekem az egész játék olyan mintha valami gumi világban játszódna, valahogy olyan hatást kelt összképre pl a standart N7 páncél inkább valami gumi ruhára hasonlít mint páncélra) biotic effektek, fedezék rendszer.
Persze sokan így szeretik, meghát ezzel azért lenne munka, ráadásul nem olyan régi ez a játék.
Inkább adják ki egy pakkban mindhárom részt, dlc-kel, win8 támogatással. (gondolni kell a jövőre)
ofc és mini normandyt mellé.
Más: a ME3 töltőképernyői nagyon jók. Még ha nem is animáltak lennének akkor is jók lennének. Egy ilyen mod kéne ami az 1 rész reléjét és a második rész rajzait(?) lecserélné az aktuális pályából egy képre. Pl Illiumnál a felhőkarcolók lennének mint betöltő kép, Tuchankánál egy krogan csoport stb.
-
Ryder62
őstag
válasz nanorambo #5613 üzenetére
Én is így éreztem mikor végigjátszottam. DE! Túlléptem rajta!
Rohadtúl nem érdekel már a vége, elsz*rták, kész, pont. Kicsi az esélye hogy kijavítsák, hogy plusz endingeket tegyenek be.
Aki meg eldobja az egész trilógiát azzal az ürüggyel hogy " hát ennek ratyi a vége" az sztem nem igazi fan. ME3 után egy héttel újra elkezdtem a ME2-t, és jobban élvezem mint valaha. Sőt most járok a felénél de már tervben a köv. végigjátszás. Több száz órát töltöttem el eddig a ME univerzumban és lesz még pár száz óra. Élvezem a Mass Effecteket és egy "évszázad legsz*rabb vég" sem tud megtörni. Még mindig baromi szórakoztató főleg a 2. rész. És szívesen játszom újra és újra.
Azt még mindig nem értem hogy miből gondolják hogy minden olyan rendszer ahol volt relé, kozmikus törmelékké alakult. Attól hogy az arrivalban így volt nem biztos hogy itt is így van.
-
Ryder62
őstag
Remélem hogy a bioware nagyon megszívja a TOR-al, így legalább 10-szer meggondolnák hogy ME-ből MMO-t készítsenek.
A multi erőltetése a mai játékokban már annyira idegesít. Egy rakás címben teljesen felesleges.
Mit is mondtak anno a me3-ra? A multi nem befolyásolja a single minőségét. ha - ha -ha
Én nem így látom.
-
Ryder62
őstag
"Ez szintén szép kis visszalépés ME2-höz képest, abban 4 ilyen szabadon látogatható terület (erre mondják, hogy hub world?) volt."
Na ja, reméltem hogy lesz egy másik szabadon bejárható világ de nem.
Pl a salarian homeworld nincs támadás alatt, simán leszállhattunk volna az egyik városban.
Arról nem is beszélve hogy Thessiat meg a Földet kivéve minden más homeworldot vagy csak a galaxy mapon látunk (Irune, Dekuuna) vagy az égre felnézve (Palaven).
A salarian világ meg csak egy bázis, sokat így sem tudunk meg.
Jah és igazán beletehették volna a hanarok bolygóját is hogy változatos legyen.
Aki játszott anno a Kotor első részével az tudja hogy milyen változatos helyszínek voltak: Város bolygók, sivatagos, esőerdő borította planéta és ott volt Mannaan aminek a felszínén szinte csak víz volt.
De ehelyett ME3-ban kapunk két fagyott bolygót (Noveria és Jacobék világa) és 4 azaz négy darab Tuchanka pályát amivel már mindenem tele volt a végén.
-
Ryder62
őstag
válasz Televan74 #6592 üzenetére
Hát igen, mocskos egy világ van, minden a pénzről szól. Ha meg az EA hozzá ér valamihez hirtelen szarrá változik. Vajon miért?
ME3 = Kotor 2
A kotort 70%-osan dobták ki de úgy hogy egy rakás küldit kivágtak, rengeteg lehetőséget kukáztak de viszont a játékmenetet nem változtatták ennek megfelelően. Ezért volt olyan hogy egy egy karaktert akkor lehetett megtanítani az erő használatára ha MINDEN küldetésen magaddal cipelted. Mert egy adott számú befolyás kellett, hogy taníthasd de ez csak ilyenkor jött össze ha mindig veled volt. Mert ugye eredetileg még 4-5 vagy több pálya lett volna és ennek megfelelően állították be a befolyás értékét.
A másik hogy a párbeszédek maradtak az eredetiek így a játék későbbi szakaszában egy karakter úgy beszélt egy dologról mintha neked már tudnod kellene mert megtörtént. De nem történt meg mert pont azt a részt kukázták.
Egyébként emlékeim szerint a Malacor V-on, a végső missziónál itt is az volt tapasztalható hogy fogalmunk sem volt hogy egy egy karakter hogy került oda ahova. Egyszerűen csak ott volt.A ME3 egy fokkal jobb ennél, de itt is látszik hogy a kedves kiadó itt is sürgette a játék kiadását. A végső küldi csapni való. Legalább úgy kellett volna kidolgozni mint a ME2-ben a suicide missiont. Hogy tényleg legyen tétje a dolgoknak csak itt már flottákat kellett volna irányítani. Vagy nagyobb csapatokat. Ez elmaradt. A mellék küldik borzalmasak. Most komolyan azt hitték hogy 2012-ben a "gyűjts össze x tárgyat y rendszerből, bolygóról" szorozva 25-el, elegendő és tartalmas lesz vagy mi? Egy két ilyen küldi még oké de majdnem hogy a side missionok 90%-ka ilyen. omg.
Aztán ott a cső játék érzése. Végig egy zsinóron rángatnak.
És még sorolhatnám holnapig.Szóval ja tiszta kotor 2 effektus.
-
Ryder62
őstag
válasz mrhitoshi #6609 üzenetére
A ME2-ben is az Afterlife tömve volt bábukkal. Ott sorakoztak a felsőbb szinteken. Egész közel is lehet menni, kicsit sem feltűnő a mozdulatlanságuk, meg egyszínűségük.
A másik az említett papír figurák amik ugyan mozognak de pont azért tűnnek ki mert annyira darabos a mozgásuk sőt szép pixelesek, recés élűek ( tegyél rá AA-t haha XD ) még távolról is.
Ezek nagyon amatőr munkák, egy félét kellett volna csinálni: Vettek volna egy NPC-t lefagyasztják, beállítják mozdulatlanra egy adott pozícióba, kicsit homályosítják a textúráit és tádám, kész is egy bábú ami távolról tényleg npc-nek nézz ki, max nem mozog, tárgyként viselkedne a pályán.
És mivel tárgyként kezelné viszonylag sokat le lehetett volna pakolni egy helyre. Gondolom az NPC-k mozgása és kidolgozottsága, és animációja okozz csak gondot egy xy szám felett.
Ami megint hülyeség mert a ME3-ban a club a citadelen, vagy az Afterlife a 2-ben tömve volt npc-vel. Akkor egy olyan pályára miért nem tudtak egy Female turiant tenni például, ahol alig van karakter?Sztem az alapvető dolog hogy lusták. Minden játék fejlesztő lusta ha olyan dologról van szó hogy változatosság. Sok játékban van az a jelenség hogy pl egy adott tárgy csak egy féle képen nézz ki. Mert csak egy model van. Egy fajta textúrával. Csak sokszor vissza üt. Vagy ha van is több féle idiótán alkalmazzák ( ME2, Thane küldije, bevezető videó: Repülünk a Dantius tornyok felé és egy kicsit sem szembetűnő hogy minden légiautó piros és egyféle képen nézz ki. ) Mondjuk a játékban ezek a járművek több színben tündökölnek (piros pont) de viszont egy modell van csak (fekete pont)
-
Ryder62
őstag
válasz Polllen #6623 üzenetére
Az ultra brutál tipusút én is. De szerintem azért jó ha van egy fajta főboss. Még ha csak lőni kell akkor is. Szerintem a ME1 és 2 főbossai rendben vannak ilyen szempontból mert nem nehéz legyőzni őket.
Én inkább a játék közbeni bossokat nem szeretem főleg hogy manapság egy játék max 10 óra nah most nem egyszer volt hogy ezalatt volt vagy 2-3 miniboss. Azok tényleg idegesítőek sztem. De mondom egy 30+ órás játék végén azért már felüdülés leölni egy bosst.
KubanitoS
Most tartok jelenleg 49 óránál ME2-ben. 2 hete játszottam vele utoljára. Napokban újra nekiállok és befejezem. És így újra élvezetes lesz.
Szóval igaz, nem szabad egymás után zsinórban végig vinni a részeket mert megunható. Látható én még a ME2-t is inkább félbeszakítom mint hogy unalom hent legyen a vége fele.
Kell egy kis szünet a részek között. Vagy egy újra játszás között.[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
A hype miatt sokan megvették az első napokban, rengeteg CE is elkelt. Aztán a 2. és 3. héten már nagyon vissza esett a vásárlások száma hisz kb 1 héttel a premier után napról napra jelentek meg a cikkek és videók a játék végével kapcsolatban.
Amúgy 1,3 milliót adtak el össz. minden platformon. De ebben nincsenek benne a digitális eladások.
Nem tudom hogy ez jó vagy rossz.Szerk.: Csak Amerikában. Szóval még ehhez jön a világ többi pontján eladott példány.
És kb 2-szer jobban teljesített mint a ME2.[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz KubanitoS #6697 üzenetére
Nem csak itt, más fórumokon is.
Sőt, singléről már szó sincs. n+1 multis topik lett ez is.
Megjegyzem, én már alig várom a köv. ME3 végigjátszást, csak magyarításra várok. Amilyen gyorsan haladnak, lehet már nyár elött kész lesz és akkor lehet újra tombolni.
Yep, közben meg ME2 hiper über giga max végigjátszás kellős közepén vagyok: eddig kerek 50 óra játék idő, Overlord dlc, Hammerhead küldik hátra vannak, meg még egy-két loyal mission, bolygóra/űrhajóra leszállós, átszállós küldik stb. Maximalizálni akarok mindent mert a ME3-ban tetszett hogy onnan lehetett folytatni pl a képességek tuningolását ahol a ME2-ben abba maradt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...