-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Beálltam én is a #bimmerkell-esek táborába, rögtön kettőt is vettem.
[kép](#81650) Jaffa75: Tényleg! Én az autót kerestem a vágóképeknél, de nem láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Szóval a fszkivan. REggel hatkor indulás BécsbA. M5ön elkap az eső. Kitart BécsbA-ig. Ott a parkoló-hotel reláció kb 200m , de ronggyá áztunk az esernyő ellenére. Visszaúton feszt ugyanúgy esett.
Iza nyomott egy pár másodperces videót a verbális bsztatás hatására, de csak a csendesebb pillanatban, mert különben úgy szorított minden kapaszkodót, hogy lehalt a keze. 100-110 között már a kocsi -a súlya ellenére- elkezdett minden irányba mocorogni. A kisebb súlyú gépek alig 70-80-nal mertek menni. 5 órát és pár évet vett el az életemből ez a szutyok idő.tomcsi23: a lapátok viszont kiválóan vizsgáztak, megértek minden forintot
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
nagyúr
válasz bitpork #81659 üzenetére
Ott egy éve csinálják a pályát, azért van a szűkítés, már nem is vészes annyira, tavaly sokkal rosszabb volt, meg év eleje felé
A kilépés még fos tőlünk, de meg fog szűnni, bár ez már nem boldogít ha jól sejtem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #81660 üzenetére
Már nem De kárpótol hogy óra szerint 130-klímával 10.3 ra jöttem ki úgy hogy BécsbA az átkozottul kevés parkolóhely miatt kalaf@száztam vagy 20 km-t (sok egyirányú és hát persze hogy a kellő iránytól csak elfelé visz ), és megetettem vagy 5 liter nyálat Teddyvel mire sikerült egy mélygarázst találnom a hotel Sacher-hez közel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
Érdekes ez a google-maps. Votl ma egy M5-M3 végig köröm, térképen mutatta is szépen, hogy nem lehet M5-ről M0-ra felhajtani de mégsem vitt el másfele, hanem azt jelezte jó ez nekem így ahogy van...
Utolsó 10 km volt exta szívás, többi tűrhető volt a szakadó eső ellenére is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
nagyúr
-
-
nagyúr
Na, tegnap kiegett a GE Megalight Ultra 120 (H4), folyamatos lampahasznalattal 1 ev 7 honapot birt, ami ~18.000 megtett km-t jelent.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #81669 üzenetére
Egy másik topikba írtam 1-2 hónapja, hogy nekem is kiégett 10 hónap és ~12.500 km non-stop használat után az egyik Philips X-treme Vision +130% H7-es izzóm. Mondjuk a Volvón 2 perc / oldal kicserélni, szóval nem nagy történet, de inkább vettem Osram Ultra Lifeot, akkora különbség szerintem nincs köztük, hogy megérje a felárat meg szinte csak nappal közlekedek.
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz tboldi #81675 üzenetére
2006 SKODA fábián szó szerint 1 kézzel cseréltem izzót (mondjuk 6 év alatt vagy 10x, ette az izzókat), i30 nyújtott lámpái miatt még az aksit is ki kellett szerelnem, hogy hozzáférjek
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #81677 üzenetére
A Jazz (GD, 2002-2008) esetében így néz ki:
Ez így leírva nem tűnik túl bonyolultnak, de a való életben nem ennyire ideális a helyzet. Nincs lapátkezem, de alig fér be oda, mozgástér szinte semmi, és eleve ilyen hülye kitekert pózban kell benyúlni. Plusz útban van mindenféle vezeték, meg a lehajtott dobbetét is folyamatosan vissza akarja nyerni a formáját.
Szerintem nőgyógyászoknak tervezték ezt az autót.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Egy megrögzött BMW-s.(Tc)
-
bajnokpityu
félisten
válasz xEon1337 #81680 üzenetére
vitarának mivel tök üres a motortere, ezért a lámpa mögött van cirka 40cm üres tér, ott nem para.
mondeon meg lököst tartó műanyag patenteket kivenni, lámpatestet kivenni, takarót kipattintani,amdj izzócsere. kvázi esélytelen éjjel kettőkor árokparton.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Reaper
őstag
válasz bitpork #81654 üzenetére
Mi most voltunk Horvátban, odafele is megvolt a szakadó eső, köd, meg éjszakai sötétség délben, de vissza, na az durva volt. A Rijeka melletti magas úton, ami az öbölben körbe megy, na ott kaptunk jégesőt, a fejünk fölött villámlott, azonnal dörgött, persze a jóféle fehér aszfalton mentünk, kb 40nel csorogtunk, de még besz*rni sem mertem. Utána természetesen már "csak" folyamatos vízfal Zagrebig, éjszaka, sokszor köddel párosítva, az ablaktörlő maxon is nagyon kevés volt. A Zagrebiek mentek mint a barom, de szerencsére mindenki más kultúráltan közlekedett, így lehetett "vonatozni" kb 80nal, máshogy kb esélytelen lett volna, végtelen hosszú volt az a szakasz, tuti én is öregedtem pár évet, és nagyon örülök, hogy vizen jól teljesítő gummákat vettem a Kiára, de az ablaktörlőket tuti cserélnem kell, mert most, hogy használtam őket, elkezdtek rendesen csíkozni.
-
Peter.70
őstag
Egy kis érdekesség a gyári fogyasztási adatok valódiságáról. [link]
-
válasz Peter.70 #81686 üzenetére
Ez messze nem csak a mérési ciklus valószerűségéről szól. Hanem Ferencről, aki olyan sötét hülye hogy egy b@szott nagy kocsit vesz kis motorral turbósítva 180 LE-re mert kell, ÉS még a kedvező fogyasztást is elvárja
Értem én , meg minden. De aki hülye, az hülye.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #81688 üzenetére
Azért no, ne sarkítsunk már ekkorát!
Ferencnek tökéletesen igaza van. Azt mindenki tudja, hogy az autók 30%-kal többel esznek, mint ami rá van írva a sajtóanyagra. De a 90% többlet tényleg durva egy kicsit.
Az azért mégiscsak egy vicc, hogy egy 180 lovas, modern, turbós benzines ennyit zabál, hát ennyiből egy 3 literes sorhattal eljárt volna, még kevesebből is. Az meg azért erősebb lenne valamivel.
Szerintem ha 7.9 helyett 10-et evett volna, pont leszarja, kb. az a realitás. De a 14 liter vicc ilyen teljesítmény mellett.Same rules apply!
-
bajnokpityu
félisten
válasz bitpork #81688 üzenetére
igy igy. vagy csak szimplán b*sztak rendesen megcisnálni a térképet 2000es fordulat fölött (végülis miért ne tették volna, 2000fölött nemigen jár ciklus szerint)
érdekes a tc által szidott 1.8tsi 1200/1300kilós oktávban tényleg eljárt 7.5ös átlaggal, 200lóval... a negativ rekordot anya csinálta vele, 4.8. 200lóval,bazeg..
egyébként nem arra volt kihegyezve a per, hogy 2x annyit eszik valóságban, mint papiron, hanem, hogy padon se tudta megközeliteni az elvileg 1x már laborban kimért fogyit.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #81691 üzenetére
Nono, azért ez a cikk egy kirívó példáról beszél. Nekem egy 1.5-ös turbós fókám lesz, ami kb. annyit fog enni, mint a civic. Ez eddig tény. Cserébe kényelmesebb, modernebb, jobb autót kapok automatával, szavam se lesz. Másrészről ékes példa öregem mercije (annyit emlegetem már hogy csuklik szegény biztos ):
- 2700 ccm dízel, városban 10-12 körül van max, öreg azért hajtja néha, de automata, megölni nem lehet.
- Nincs benne részecskeszűrő vagy egyéb hülyeség, ami meghalljon, csak a fék meg a váltó
- Autópályán min. 130-al haladva, néha odalépve 5-6 liter körül eszik (beszarás)Ma ilyen autó nincs, mert a DPF tönkre megy, sokba kerül javítani, vagy pedig irreálisan sokat esznek valamiért, bár nem nagyon írják a dízeles kollégák, hogy pályán haladva mennyit eszik a szekerük.
És én döntően városozok, szóval nem lennék vele beljebb, ráadásul akkora batár, hogy parkolni is nehéz vele.
Következtetés: Fóka a király!
Már csak kb. 1-1,5 hónap... francba de sok
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mint írottam volt értem én, gőzgép.
Ferenc esete egyedülálló mert bebizonyosodott hogy a kocsival baj van (nem). Ferenc esete azért is egyedülálló, mert idehaza mindenki tisztában van az üzemeltetés és a fizika lapvető, autózást érintő szabályaival (nem).
Onnantól h le lett írva, miszerint elég erős és elég takarékos, hiteltelen Ferenc nyávogása. A lovak zabbal mennek. És itt van az amit más sokszor beszéltünk: nagy motort kell venni ha teljesítmény kell.MOD
(#81695) Tsebacsi: nekem 130 (óra szerint) 10 liter magassága. Mondjuk ha szembe fúj a szél könnyen ugrik 1 litert
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #81698 üzenetére
Komolyan, ne légy már ennyire csőlátású, kérlek!
A lovak zabbal mennek. És itt van az amit más sokszor beszéltünk: nagy motort kell venni ha teljesítmény kell.
Igen, ez igaz. De az nem normális, hogy egy downsizing kisturbó többet zabál adott teljesítmény mellett, mint egy korábbi szívó.
Igen, a lovak zabbal mennek, de talán egy turbósított kávédarálótól elvárható, hogy ne egyen annyit, mint egy v8, ha már nem is megy úgy.
Azt a részét meg teljesen figyelmen kívül hagyod, hogy laboratóriumi körülmények között is 20+%-ra voltak a gyár által megadott adatoktól.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db