- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- Mobilinternet
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #82680 üzenetére
A forgalmiban szereplő címre megy a bünti minden esetben alapból, attól függetlenül, hogy tulaj vagy csak üzembentartó. Ha megnevezed az elkövetőt akkor meg az elkövető kapja a büntit.
mod:
tomizzz: Milyen autót vegyek topik.
Aggregátor: Mellém a Lidl-ben állt be így szintén egy Kia. A legtávolabbi végében parkoltam tök egyedül...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Ma reggel munkába jövet egy vasúti átjárónál lecsukódott a sorompó, talán ha 1 perce kellett várakozni, már látszódtak a vonat fényei pár száz méterre, persze egy E36 Compactos suhanc nem bírta kivárni, kielőzte a sort (azt a kemény 3 autót), körülnézett és áthajtott. Normális az ilyen?
"Less but better" - Dieter Rams
-
Termi16
őstag
Na asszem én felgyújtom a két autót és veszek egy villamost A fakk kivan, komolyan...
Ez most a Linea:
KlikkTelefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #82701 üzenetére
A3, Touran, Golf,
-
lenko
aktív tag
válasz Termi16 #82707 üzenetére
Lehet autót kéne venni.
(#82711) Termi16
Szóval nem mondtam, hogy golfot.
Egyébkénet van egy jó ennyit megér: volkswagen_golf_iv_2.8_4motion_v6_highline[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Termi16
őstag
BTW valszeg a rühes kutyák másztak be a kocsi alá és rágcsálták meg...A rendszámtáblát már lerágták róla többször.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz Tsebacsi #82717 üzenetére
17. kerület széle,erdő mellett. Rákoshegy. Valóban rákos, ezt már többször is irtam...:S
Qru:
Hát igen, de ebben az a legszebb, hogy ez egy hétvégi telek lenne, és faterom kitalálta hogy vesz ide 2 pulit, mert milyen jó lesz hogy folyamatosan ugatnak és igy nem lesz betörés. Aztán 3 hónap múlva kiköltöztünk ide a párommal ideiglenesen, és azóta szopunk a kutyák miatt. Alvás nulla, mindent megrágnak, megesznek, nevelni már csak nagyon nehezen lehet őket, koszosak, büdösek, nem hallgatnak senkire, ugrálnak folyamatosan Szóval jó üzlet volt.Azt is el tudom képzelni, hogy a Nissanon is ezek rágtak meg valamit, bár nem tudom, hogy ez lehetséges-e. Ez a cső viszont még teljesen rendben volt mikor elhoztuk a szerelőtől a kocsit tegnap este, aztán reggelre már off.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
nagyúr
válasz Termi16 #82719 üzenetére
Jó hát az ott van tőlem egy köpésre (XVI. Mátyásföld) A Fordot tuti nem fogom kint hagyni, mindig be lesz téve a garázsba. Tegnap előtt a szomszéd amúgy nagyon bújós rendes fekete cicája ücsörgött a szomszéd vatta új SX4 XCrossának a motorházán (szokása). Mondtam is neki, hogy a Fordot tessék elkerülni, de messzire
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82723 üzenetére
Mindenki a turbótól, meg a kettőstömegűtől fél, pedig két év használat alatt egy benzineshez képest üzemanyag árból a zsebben marad a két ördögi alkatrész cseréje Ha olyat vesz az ember, amiben még jó és elmegy két évet, akkor utána már nem fáj. Akkor van baj, ha eleve szar turbóval és kettőstömegűvel veszel diesel autót az utolsó fillérekből, hogy az üzemanyagon spórolj, na ilyenkor tuti beüt a gazdasági totálkár.
-
EQMontoya
veterán
Idei Tannistest felhozatal. Hát, ez elég unalmas. Oké, van 1-2 látványos újítás, pl. az Arteon egész jól néz ki, de amúgy tucatautók, tucatsuvok, semmi olyan, amiért rajongani lehetne egy kicsit is. Oké, az A8 nem tucat, annak azért megvan a maga stílusa, de annyira nem vonz.
Mágus2: ehhez azért nagyon sokat kell menni. Egy turbó + DMF csere munkadíjjal alsó hangon fél guriga. Az 1500 liter benzin/gázolaj kb. 100km-en, ha 3 litert nyersz is 50.000km.
Kevesen mennek ennyit két év alatt.
És a fél milla meg a 3 liter nyereség is viszonylag optimista becslés.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82727 üzenetére
Es máris elérkeztünk oda, hogy a diesel pályára való, hosszú utakra. Évi 8-10k Km-re nem éri meg, még újat sem vennék ilyen kevés futásra, mert 5 év alatt lesz benne 50k km, aminek jó részét rövid utakon tette meg, állapota meg olyan lesz, mint egy 400k-t futott motornak, ami pályán ment.
Több az, mint 3 liter, számoltam nem egyszer a 2.0 K20A motorhoz képest a sajátomat. 10 litert benyel azonos körülmények között, ahol az enyém 6 alatt marad.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Alfa Romeo Stelvio 2.0T - 2017
Olasz le se tagadhatná. Dögös formaterv és elektronikai gondok
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Azt számoljátok bele, hogy szerintem sokaknak a dízel motor karaktere tetszik, a hirtelen jövő max nyomaték. Az már csak plusz, hogy 2-3 literrel alacsonyabb van a kijelzőn, ezzel vagizni is lehet. A szerviznél meg sír hogy milyen drágák a szervizek, milyen szar a gyártó és különben is.
De a nagy része szerintem a karakter miatt veszi. Én is azért veszek turbóbenyát, mert a szívóbenya nekem nem adja, a dizli meg...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #82728 üzenetére
Azért a K20-szal 10-es átlag elég durva, spritmonitoron 8.7 az átlaguk.
Oké, vannak felétek hegyek, nyilván, de Kassa nem egy nagy város, 10-es átlaggal BP-n elmegy egy K20.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Termi16
őstag
válasz Tsebacsi #82730 üzenetére
Szerintem 70-80%-nak a fogyasztás a mérvadó, Magyarországon élünk ugye...
Olyat én még nem is nagyon hallottam, hogy "azért vettem diezelt, mert olyan jól megy".
Hidd el, hogy nem ez a szempont általában.A turbóbenzin vs. szivó dologban persze igazad van, de ott is vannak árnyalatok. Nekem ugye most mindkettő van egymás mellett, és valóban ég és föld. De azért az is igaz, hogy az 1,4-es turbós fogyaszt annyit vagy majdnem annyit, mint a 2.0-es 4wd-s 200kg-val nehezebb szivó.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
nagyúr
válasz Termi16 #82734 üzenetére
Naná hogy annyit eszik, ez a kislöketes turbósítás eleve hülyeség, meg sokszor adó huncutság, sok országban az 1.5 literes térfogatig olcsóbbak a költségek.
Engem karakterében már kinyír a szívóbenzin, nem akarnék olyan napi használatra, csak ha minimum 3.0-es és V6-os. Az meg nem gazdaságosMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Termi16
őstag
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82732 üzenetére
Elég nagy város, kb. mint Debrecen, csak itt olyan dombok vannak, mint nálatok a Rózsadomb.. A kolléga is méri a sprintmonitoron, 10L, ezzel jár naponta melóba. De én is autóval jártam sokáig, és akkor is 6 liter alatt voltam. Most inkább 5 körül van a nagy átlag, mióta biciklizek.
600 euró a gyári új turbó és 700 euró a gyári kuplung+ kettőstömegű+ kinyomó+ maga a hidraulika kombó.
100 euróért cserélek turbót, max 200 euró a kuplung csere munkadíja. Fél milla alatt van és minden gyári új. Felújított turbó 200 eurótól indul.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #82733 üzenetére
Azért 75e km 6 év alatt nem is túl sok.
(#82727) EQMontoya
Jó az Max. 300k-nak is.
(#82740) mdani01
A nagyobb szívó pedig télen ontja a meleget legalább, 20fokra állítva g*ci meleg van az enyémben is.
Ezt csak öcsém sor 6ja überelte.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
EQMontoya
veterán
Miért, DMF-et vagy turbót szeretnél 100k alatt venni garival? Bármelyikhez sok sikert...
Tsebacsi: +1, ülésfűtés még a bezinesben is jól jön, nem hogy egy dízelben. Különösen, ha mondjuk hölgy az utas, akik ugye különösen érzékenyek a felfázásra.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82744 üzenetére
Már miért kellene? Nálam elektromos segéd fűtőborda van a fűtés hőcserélője mellett(Laurin&Klement ). Beinditás uátni 3. másodperctől fújja a langyosat akár -10-ben is, nem olyan szar a skoda, mint ahogy azt sokan gondolják. Persze van ülés fűtés...hátul is, de akkor is, egy rendes autóban nem kell trükközni. kb 4km alatt meleg van a verdában, pedig a motor hőmérője még vagy 2km onnan, mire megmozdul.
bajnokpityu csak a HDI érzékeny erre, mert padlógázon is izzít bármilyen hőmérsékleten.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #82738 üzenetére
kéttömegűtől,turbótól én egyébként nem félek, ezek kibirható számok.
DPF már neccesebb téma. mondeo fórumon (ugye PSA dieseleit használják) olvastam egy érdekes dolgot, miszerint a DPF szűrő élettartamára nagy hatással van az izzitógyertya. Ami állapotát ugye nem érzi az ember.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #82749 üzenetére
Cseréled utána 4 év múlva ismét. kb annyit bírnak. Ha nem tudod milyenek, cseréltesd, onnantól újak.
EQMontoya Nálam is alcantara az ülés közepe, csak a szélei vannak bőrből. Attól, hogy dízel, nem kell benne törvényszerűen fagyoskodni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Autós topik
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Euforia kétszemélyes kanapé