- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
Nincs még leömlő, de lesz, csak még utánaolvasok, hogy mi is lenne a legjobb megoldás.
ReFlash Ecu + Magnaflow 200cellás sportkat van.
My_CL9Legközelebb úgy csinálom, hogy ne kelljen sietnem, tudjak maradni.
9.4ről felugrott a fogyasztás 10.2re, majd benzinpénzt kell szedjek.
No meg legközelebb a VTi-vel megyek, megtudjátok mi az a durrogás.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Fej-fej mellett a két autó: Leon 1.8T 20vt VS Accord TypeS
Gyönyörű az az autó, szép forma a hangja is pont illik hozzá, pont elég.
Viszont a beltere az nekem nem tetszik.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tomcsi23 #38820 üzenetére
Tegyünk már bele japánt is:
Honda Civic EP3/FN2 200PS
Toyota Corolla TS 192PS
Mazda 3/6 MPS 260PSMegemlíteném még a Suzuki Swift Sportot 136PS, még ugyan nem vezettem, de tervben van majd bérelni egyet és Hungaroringen vagy más pályán meghajtani.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #38877 üzenetére
Én már régóta drukkolnék.
Állj a sarkadra és döntsd már el!!!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz barnam_ #39009 üzenetére
Auchanban vettem 2éve 4ezerért.
Prakti, Obi, ilyenekben 8któl felfele volt.
De akár jófogás 4,5k.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Declare #39078 üzenetére
Mindkettőnek van értleme.
2011-óta pályázok egy civic vti-vel. Sosem voltam vezetéstechnikia trainingen, de gondoltam rá hogy jó lenne megtapasztalni egy olyat is.
Pályán ami borzasztóan tud fogyni a benzinnél is jobban az a gumi és a fék. Én általában úgy megyek ki hogy egy tartalék betét szett legyen nálam. Illetve úgy megyek hogy van egy bekoptatott fépbetét szett nálam és ha elfogy ami rajta van akkor csere. Semi slick gumikat használok (r888), amiket ott teszek fel,így azt csak ott gyalulom, a hétköznapi használatos toyo t1r-eket nem.
Anno paradákkal mentem ki, hatalmas élmény volt az is, de aztán nagyon gyorsan kellett valami olyan gumi ami nem taknyol el a 2. körben. Az elsők között volt a futómű amit cseréltem, na arra sem szabad sajnálni a pénzt ha az ember pályázni akar és én már akkor tudtam hogy azt akarok huzamosabban.
Kipróbálni gyári autóval is ki lehet a pályát, hogy mégis hogy megy, meg megrángatni, hogy jön ki kanyarból, stb, arra jó, de sokat körözni nem lesz megfelelő. (pl felforr a fékfolyadék, elfogy a betét, stb)
ATS-el is tervezem hogy majd kinézek egy-két karikára, csak hogy hogy megy.Slovakiaringen is voltam többször, nagyon jó pálya, illetve tavaly kijutotta a Nürburgringre is.
Ha valakit érdekel itt a beszámolója (képek, videó): kattLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Skillet #39092 üzenetére
Nekem sem 1nap alatt fogy el az r888.
Tavaly egy új szett 4-5 alkalamat simán kibírt.
Nem mindegy mennyire vezetsz határon, én már eléggé, nézz csak meg akár ezt a Hungaroringes videót. Mondjuk itt konkrétan az első kanyart elbattam. Kb végig lehet hallani a videoban hogy rendesen kapnak a gummák.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #40717 üzenetére
Háááát, nem tudom.
Mi az a sok szám balról, kalkulátor vagy tárcsázni lehet?Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #40725 üzenetére
Esküszöm többre számítottam. Az eleje még csak nem is vész.
Motor es valto tarto bak,lengokarszilentek,kormanymu szilent + anti lift kit résznél mondom azt h na az már erősebben zsebbenyúlosabb. Fék, fékolaj, motorolaj nem vész, még a féknyegek is határeset (mármit az ára).Kb 2-3éve lehetett amikor rákérdeztem a szerelőnél, hogy hát annak az evo9-nek mi a problémája.
Difi felújítás. Aha, na és mibe fáj a sztori? 450ezer.
Ööö, aha, akkor nem ugrunk szintet.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz zolynet #38530 üzenetére
Akkor ide is, itt kicsit jobban pörög a topik, meg hátha érdekel mást is egy kis teljesítménymérés.
Ma újra lemérettem a Dyno-nál a faragott typeS-t.
Reflash+sportkat+ct icebox után, íme az eredmény.
Piros: gyári mérésem, gyári állapot
Kék: mai 3. mérés eredménye (2. mérés 195.9 volt)
Lila: mai 5. mérés eredménye (4. mérésé 201.9 volt) , ez azért lett jobb, mint a kék mérés mert itt a levegőt kompenzálták egy szenzor segítségével ... egy nagyon ideális 24fok körül hozza a 200lovat.
Annyit mondott még a szaki hogy ez a CT Icebox nagyon jóféle, mert 6fokkal kevesebbet ott a hőmérséklet mint a motortérben.Szaki barátom ATS-e annyiban tér el hogy neki k&n cai + leömlő, utobbi igen szépet dob rajta.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Kornel #41230 üzenetére
Ja ,csak nem hozza a gyári adatokat.
Utánam jött két fk2. Egyik gyári, az tudott 282lovat, a másikon volt egy kis moddolás, másik ic, az 289pacit tudott.
Rettenet az a légszűrő és beömlő rész, amit mellesleg megfogni alig lehet olyan meleg!
Ezt elbatták a japcsik.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #41300 üzenetére
Vissza irányba szokták ezt csinálni, mintha bemennének a lukoilra, de mégsem és -1 piros lámpa.
Én is szoktam ott jobbra menni de nem megyek tovább egyenesen, az agip kútnál vágok. Nem nyerek sokat, legfeljebb annyit hogy egy nem egy busz zötykölödik előttem a Leányka felüljárón 30al.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #41383 üzenetére
Azért csínán azzal a 15lóval. Ha nincs hozzáprogramozva akkor szerintem annyit nem hoz.
Illetve kis autóra nem tennék 60-as csövezést. Annno a VTi-re tehettem volna de az már túl hangos is, így az 55-ös csövezés egy jó kombináció lett. (még így is elég hangos ... este meglátjátok)
A direktszűrő azzal a zacskóval jó választás!+15le/15nm az accord typeS-en ezekkel értem el:
- reflash ecu
- 200cellás magnaflow sport kat
- CT icebox
185le/223nm -> 201le/237nm (dyno padon mérve gyári és tuningolt állapotban)[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #41417 üzenetére
bosoko ablaktörlő lapát, olcsó és finom
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Skillet #41438 üzenetére
Én is köszi a VR-4 karikát, igazán mocskossat lép, nagyon meggyőző és az a lefújó hang.
Az összes szívó autós arról álmodik, csak fél tőle mint az ördögtől.
Ma Hungaroring, ha kijössz délután ott is viszlek egy kört, a beszarás garantált. Nem én takarítok!Accordban is van boogie, szerintem rossz irányba megyünk, a budafokin kifele kell menni a m0 felé ott két sávban nem szoktak ennyire feltorlódni, tötymörögni.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz Skillet #41450 üzenetére
Az nagyon szép kor!
Feleségem mamája 95éves, tudom miről beszélsz. Ő már nem megy vásárolni, de azért még fejben egész jól ott van. Tudom h néha mozgatni kell az öregeket, de ha gondolod ott van a tesconak az ingyenes kiszállítás, weben összekattintod és megspóroltál pár órát. Akkor már inkább a Dunapartra menjetek mint bevásárló kp-ba.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Skillet #41458 üzenetére
Naná hogy ismerjük, mehetünk, akkor még lehet kutyát is hozok.
dunapartymegálló , kiváló ötlet!rbalint88: nem kell mindig álló rajtból menni, kettes guruló és onnan elpattintani
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #41672 üzenetére
Köszi, jó képek lettek!
Jól ment a csacsi pénteken ... egy 3. helyre elég volt.
bővebbenmajd lesz videó is
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Szerintem érdemes k&n betétszűrőt venni, vagy akár egy simotát, nekem az volt sokáig a gyári szűrőházba a civic vti-n. Örültem h nem kell évente venni, hanem csak kikapom és kimosom. Még csak csavarhúzó sem kellett a művelethez. Nagyon gyorsan megvolt az egész. Nem megy a tartósság rovására!
Mihez vennél sport katot? Nem tudom milyen autód van.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Megvettem az accord type-s -t, és utána 3hétre tettek fel hasonlót mint ez.
Simán megvenném, ez nagyon jó árban van!
KW futóművet és a 18as gurulókat eladod, máris faragtál negyed milliót alsó hangon
és akkor még nem alkudtál egy centet sem az irányárból.
Hovatovább ennek az előélete nyitott könyv accordos berkekben, hibátlan!
Egyre kevesebb jó állapotú FL type S van, így ezeket ilyen árban is hamar elviszik.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz B-L-A-C-K #42144 üzenetére
Örülj neki hogy nem külföldről kell honosítanod.
Nekem az accord type-s esetén így nézett ki: 446eFt (vételáron felül)
nkh (8k) + regadó (280k) 288000
német export rendszám 46786
új magyar rendszám 8500
forgalmi + törzskönyv 12000
vagyonszerzési illeték 91000
és jöhet a nagyszervíz, ami kb 110eFt-ból megállt.#42152 lenko: nincs is baj vele, első tulajdonostól, szervízkönyves, kisebb sérülése sem volt eltitkolva, képeket küldött, ergo egy nagyon jó vétel volt
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
- Hobby elektronika
- Netfone
- Battlefield 2042
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
- Szentendre Pismány városrészében eladó egy 2005-ben épült könnyúszerkezetes családi ház, medencével
- Sonoff Basic R2
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs