- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Jaffa75 #82248 üzenetére
7500ért tuti vihető ctr ... váltózsák fosul néz ki, ahogy a felni sem 100as, utóbbit még talán ott is hagynám neki
Ez sztem megvan mindenszarral 2.8ba.Life is too short to stay stock!
-
lenko
aktív tag
válasz Jaffa75 #82250 üzenetére
Van 2 munkatársamnak is, jó az.
Kereskedésekkel nem vagyok tisztában.(hálisten)(#82251) EQMontoya
Meg kell nézni... ülés ki van szakadva pl., ha csak esztétikailag van itt ott hiba, és műszakilag tényleg jó akkor megvehető.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Speeedfire #82264 üzenetére
Háááát... Bármennyire is kedvelem a Type R-eket, azért egyet kell értenem lenkóval. Számomra csak sportos verda, mert eredetileg nem annak készült. Egy Toyobaru BRZ86 () már nevezhető sportverdának.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #82264 üzenetére
Ok... Neked mást jelent ez a fogalom.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Jaffa75
őstag
válasz tboldi #82265 üzenetére
és (#82263) lenko :
Tudom hogy elfogult vagyok (nem kérdés ), de a sportos meglehetősen óvatos jellemzés! Egy hétköznapi használatra is teljesen alkalmas autó, de ha kiviszed pályára akkor is helytáll, gondolom már ezt tapasztaltátok. Viszont erősen arra van hangolva, hogyha a köd kissé leereszkedik, akkor legyen olyasmi alattad, amivel némileg jól érezheted magad, és nemcsak a motor üvölt...
A sportautó az egy kategóriával (vagy még többel) feljebb kezdődik - NSX; Lambo, Ferrari... -
Speeedfire
nagyúr
válasz tboldi #82265 üzenetére
Jaffa-val kell egyet értenem, a sportosnál kicsit több a kocsi. Ennyi erővel se a gti, se a cupra, se más hasonló autó nem nevezhető ebbe a kategóriába.
Amúgy nem értem, hogy a brz mitől lenne "sportosabb". A hátsó kerék?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Jaffa75
őstag
válasz Speeedfire #82270 üzenetére
Nem akartam a VAG-osokat direkt ide emelni, h ne legyen flame... alapvetően igazad van, egyetértek.
Én csak álmodom egy sportkocsiról..
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82270 üzenetére
Szerintem is tekinthető sportautónak a TypeR, de leginkább a hot hatch illik rá.
Azért a GT86 nem csak a hátsókerékben más. Persze, nyilván hátul hajt, de ezen felül komolyabb futómű van alatta, alacsonyabban és jobb súlyelosztással, sperr, stb. Élményben is többet ad, de köridőben is mérthető különbség lesz.Same rules apply!
-
válasz Speeedfire #82270 üzenetére
A civic egy hot-hatch. A BRZ pedig egy alacsony súlyközpontú, súlyelosztású nyúlánk kupé, ami inkább hívható sportautónak. Szerintem.
A Megane RS sem sportautó. Sportos hot-hatch, de nem sportautó.
[ Szerkesztve ]
-
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #82270 üzenetére
Szóval nem mondtam, hogy azok sport autók. (Cupra, GTI stb.)
Házon, és kategórián belül nyilván sport verziónak szánt, de igazi sport autó mellett ez csak sportos mind.
Nekem a sport autó nissan GT-R ilyesmi kategória ahogy a neten is...
Van luxury sport car kat. is...
Téma off.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
Becsatlakozva a G8 CTR sportautó témához:
Azért a CTR messze nem sport autó. Az egy hot hach azaz egy sportos (polgári) autó.
A sportautó az amit eleve annak terveznek és nem egy polgári verziót sportosítanak utólag (pl BRZ).Ennél a CTR-nél maradva: hány sportautóban láttál csatolt lengőkaros hátsó felfüggesztést? Lehet az keményíteni szilentekkel, meg vastag stabrudakkal, meg beton lengéscsillapítókkal de az akkor is csak egy buta csatolt lengőkaros olcsó/sz@r felfüggesztés marad ami nem csak pályázásra alkalmatlan de még egy kiadósabb Visegrádi veretéshez is (lsd legutóbbi TC-s CTR teszt).
És akkor még nem beszéltünk az alacsony súlypontról, tömeg eloszlásról meg még egy csomó miegymásról ami alapfeltétel egy sportautónál. Erős féket én is tudnék varázsolni a Jazz-emre meg sperrt is de attól még nem lenne sportautó mert eredendően nem erre lett tervezve... hanem a dönthető ülésre meg, hogy a benzintank ott lötyög alattad, hogy legyen elég hely hátul a fikusznak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
Tuti, hogy nem GPS-szel ment... jobbra kanyarodj! A másik jobbra...
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82282 üzenetére
Az IS-be is, csak kilóg a teteje a napfénytetőn.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #82286 üzenetére
De mert benne van a nevében (Inteligent Sport).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Speeedfire #82288 üzenetére
A Civic is Sport felszereltségű, akkor ez sportautó!!!! (annyit is eszik, csak lusta )
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
-
Corsair90
tag
Skodás topic-ba is beírtam, de ide is beírnám, hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel és tudna segíteni nekem.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, már végső elkeseredésemben.
Autóm adatai: Skoda Fabia Combi 1.4-es 2007-es évjárat, BUD motorkód. 40.000 Km-nél gázosítva, jelenleg picivel több van mint 170.000 Km.
Van egy szemét hibajelenség, ami néhány éve kezdődött. Volt hogy 1 évig nem jelentkezett, de most ismét visszatért. A problémám az volna, hogy hideg indításnál, ami természetesen benzinnel történik, az autó elindul, majd 1-2 másodperc alatt le is fullad. Ezt el kell játszani 3-4 alkalommal mire nem áll le. Ha kint 20-30 C van, nem mindig jelentkezik, ha jelentkezik is, akkor 1-2 indítás után már megy. Természetesen ha kint hidegebb van, rosszabb a helyzet valamivel. Ha már meleg a motor és például leállok vele több órára, ezt követően is gond nélkül elindul elsőre. Sok indítgatás miatt sajnálom az aksit is (és a motort), még mindíg a gyári van benne, csodálkozom is hogy nem fingott ki 9-10 évesen.
Benzint nyilván ritkán használok, csak pár km-en míg bemelegszik az autó, emiatt sűrűbben is tankolok, hogy minél gyakrabban cserélődjön a tankban a benzin. Ami azt jelenti, havonta pár ezer ft-ért szoktam mindig tankolni.
Halottam olyan infót is, hogy valamilyen szenzorhiba lehet esetleg!
Ami volt eddig: benzin szivattyú csere bontottra, gyertya csere ahol be is lett állítva a hézag távolság 0,7 mm vagy 0,8 mm-re már nem tudom, olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.
Benzin szűrő még nem volt, kaptam a szervitől egy ilyen tippet is, hogy van benne visszacsapó szelep és esetleg fennakadhatott.
Az volna az egyik kérdésem tudnátok-e segíteni benne, milyen szűrőt kell vennem hozzá pontosan? 1 tudom van a jobb hátsó keréknél a kocsi alatt, illetve talán még a motortérben is???
Ahogy látom lehet kapni szűrőt üzemanyag visszavezető rendszer nélkül, visszavezető rendszerrel, illetve nyomásszabályozó nélkül is. Ha két szűrő kell bele, nekem hová milyet kell tennem? Kocsi alattit láttam már, mintha úgy emlékeznék 3 csöcsű, ha ez segít valamit.
Illetve a másik dolog pedig nektek milyen ötletetek van, mi lehet a probléma, találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?
Ha kell elfogom vinni szakszervizbe, de ha lehet, szeretném megúszni a 10-20 ezer ft-os átvizsgálást első körben. Borsod megyében lakom, esetleg tudnátok itt egy jó szervizt, ahol "nem igazán" fognak lehúzni és korrektek?
Mi az amivel én próbálkozhatok még, esetleg melyik azaz alkatrész konkrétan ami hibás lehet?Amit még érdemes tudni hogy menet közben sem gázzal, sem pedig benzinnel használva nincs vele semmilyen gondom, jól húz, jól megy nem rángat, stb.
Hibalámpa műszerfalon szintén nincs.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000