-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Evil Snowman #51526 üzenetére
szokásos szinvonal.
Kit szoktatok ajánlani (ha jól emlékszem Ph-s), ha nanoteknikás kerámiavédelemt akarok a fényezésre?
Kisgyerek végigment a kocsi oldalán bringával, 4 elemet kellett polirozni, a fény túlélte, de tanultam belőle.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #51792 üzenetére
a fotók alapján ez is egy szűk, de magas kocsi lesz mamának tatának boltba járni. de hogy ezért miért kell ujjongani (pláne, hogy alacsony és sportos) ezer szebb és ötletesebb autó van a piacon, ami még talán használható is valamire. japán gyártás meg kb arra garancia, hogy más dolgok fognak elromlani, mint az itthoniakban. hozzátenném, bizom a suzukikat, csak a cikk lett megint szar.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Peter.70 #52087 üzenetére
egyiket se. ha rövid utakra nem használod sztem több örömet okoz a turbo benya hosszútávon. ezzel együtt szomszédi körben a 2-3éves quaskaiok mindegyikét vitte már tréler otthonról elektromos hibával. Barinőnk utána vett egy ugyanolyan használt 1.8TSI-t, mint enyém és azóta nincs para reggelente. mazdákat sztem erősen túllihegik, szvsz nem érnek annyit, amennyibe kerülnek. szivóbenya viszont 99% hogy soha nem rohad le.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Jaffa75 #52160 üzenetére
a kalapos swift nálunk 91től volt gyártásban, de 80as évekbeli volt maga a terve. a korabeli kisautók pont ugyanolyan rosszul viselkedtek. de ha megnézed a mai suzukikat, tele vannak nagy szilárdságú acéllal, azért könnyűek. tervezésileg sztem nagyon jól nyomják, és a töréstesztjeik is igazolják a jó tervezést. új vitarát láttam pl G astra ellen félátfedésben, és sokkal szebben tört a vitara, mint a Gastra. plusz légzsákban is jól el vannak már látva.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #52753 üzenetére
esetleg nem lehet, h annyira halk, hogy semmi más szokásos zaj nincs, ezért hallani hangosnak? a vitara pl ilyen.110ig az egyetlen komolyabb zajforrás a gumi. utána erősödik fel a szélzaj.
Declare:nem röhög, de tényleg... akár ez is lehet.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #52760 üzenetére
akkor tényleg hangos. a kókusz nem kifejezetten halk még benzines esetén se.
attól a vw halkabb, a vitara meg ettól is csöndesebb.accord kellett volna, látod. én megmondtam, nagyon nem állom az ufo civicet, mióta venni akartunk.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Richard! #52781 üzenetére
sztem inkább azzal van a baj, h milyen fos olajakért kérnek irreális pénzt a VW csoport szervizeiben (tisztelt a kivételnek), és még abban se lehet az ember biztos, hogy tényleg ki is cserélik, szűrőstül, leeresztő csavarostul. de a számlán azért ez mindig szerepelt nálam is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Richard! #52800 üzenetére
amelyik szerviz nem engedi, h végignézzem az új kocsi olajcseréjét, oda nem megyek. ahol nem természetes, h a kiszedett alkatrészt kezembe nyomják, oda se. VWnél ez valami fétis. engem is átvertek, gondolom azért nem mehetettem be.
Tudod, amikor a 3. olajcserénél kiderül, hogy gyári az olajszűrő, a leeresztőcsavar, és fekete lötty jön ki benzines motornál a teknőből, akkor vigye a halál márkaszervizbe. nem az a legnagyobb baj velük, hogy túl drágán dolgoznak, hanem hogy drágán még át is vernek.
érdekes, azóta nem fekete viz jön le, mióta ott állok mellette, ugyanabból az autóból.
szóval tipikus magyar... a szerviz... tisztelet a kivételnek. és tipikus magyar vagy, ha hagyod magad átverni.
a8l: ott a pont. bezárt suzuki motorszerelőknél divat volt, h amikor a friss olajas hordóból elfogyott az olaj, akkor átrakták a csapot a használtolajas hordóra.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz tomiii. #52965 üzenetére
engem se érdekelne túlzottan, amikor szomszédok v8asokkal járnakoviba meg 800méterre a spárba, meg lett egy új "környezettudatos" usa elnök. de ettől még a motort is fölöslegesen károsítja a perceken át tartó hidegüzem.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Lasert még nem próbáltam, de nem hiszek a nagy csodákban.Amikor 60% volt mindkettőre irve, akkor vettem utóljára osramot, és nagyon elmaradt a GE hasonlóan 60%osától. élettartamban és fényerőben IS. Osremot ugyanabban a boltban majd dupláért adták.
Most GE 120%osa van a vitarában, és hasonlóan jól világít, mint a gyári xenonom a skodában. Ha koszolódik az "üveg", az többet számit, mint a kettő között a difi.
TC tesztekre meg nem tennék 10Forintnál többet.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
srácok, tippeket várok alábbi paraméterekkel:
úgy állt, hogy sikerült kinőni az oktávot.kéne egy jelentősen nagyobb kocsi, 3 gyerekülés+2 felnőtt+csomitartóban 45kilós kutya számára. nem az ár az elsődleges, fogyi se izgat, de ne essen le az útról, legyen benne fék, és kéne vagy 300Nm, meg vagy 200ló. és legalább a vezetőnek legyen jó ülése. Azért 4-5M között álljon meg.
Tudom, Smax az első gondolata mindenkinek, van belőle 2liter benya turbo, de anya jobban örülne valami féligmeddig terepjárónak kinéző böszmeségnek. bevallom, hogy én is imádom a vitarát. mentünk nemrég egy 9 személyes merciből egy brutál hosszított vitóval, egyelőre óckodom a kisbuszoktól, legyenek akármilyen jól felszereltek.
oktáv 115e km 1.8tsi elvben 160ló 250Nm elegance, imádom. nyilván ezt az agilitást nem lehet várni egy másfélszer akkora tömegtől, nem is várom el, viszont a maximális megbízhatóságát igen. fogyi a skodának jó volt, de ebből is hajlandó vagyok engedni fölfele. A későbbi oktávok ülésével nem vagyok megbarátkozva, az már nem lenne elég jó, a 2008asnak sokkal jobban tart a gerinctámasza, mint az újaké, amikben ültem. (ezt csak azért irom, hogy valami mértcét állítsak fel, milyen a szerintem jó ülés)
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz brumi1024 #53510 üzenetére
amennyit én kocsiért adok, annyiból tuti csak lelakott xarok lennének.
Akkor inkább két autóval transzportálódunk.
szerk: de komolyan. nem akarok évi fél millákat költeni alkatrészre. néhány évente belefér egy vezműlánc csere, de ismerősöm pl az S80asáre most költött el kétszer 750ezret. majd eladta, mert lett harmadik baja.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
igy van. ahogy a V10 is elvből nem ennék ilyet, nincs rá szükségem.
de adtatok jópár olyan ötletet, amire sose gondoltam volna. Csak így tovább. R osztály.feketében mondjuk tökéletes hallottaskocsi, meg fosok is a Mergáktól, de majd utánakérdezem.
Navara/Pathfinder szerű B2500öt én nagyon szerettem, vagy 10éve.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #53517 üzenetére
igen, az a santa fe lesz. V6 benzinnel mentem, automata létére jól ment, de ami még meggyőzőbb volt, hogy a tetőkapaszkodókon csüngtünk hárman, amig a sofőr élvezkedett a szerpentinen. Még a nagyon régi verzió volt.
Autószerelőmnek volt Antarája. nagyon szerette, kocsikat trélerezett vele, csak a szokásos kopásos kiadások voltak vele. De, hogy elfér-e benne 3 gyerekülés, arra szintén nem emlékszem. Utóbbi miatt nagyon sok autó kiesik.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Luck Dragon #53576 üzenetére
Igen, szó volt ettől is. Viszont így áll, hogy el fog férni mégis a skodában a família. Olcsóbb ülést cserélni, autót meg nagyon szeretem..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz xEon1337 #53635 üzenetére
nah, most én megyek szembe a közizléssel. sztem nagyon pofás lett. nekem az scross, splash, stb az amit sztem nem kellett volna gyártani, és a vitara, meg az új swift az, ami jó irány. még ha a kettő nem is azonos irány. simán el tudnám magam benne képzelni (10évvel ezelőtt)
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #54351 üzenetére
200ló alá én se. de 1300kg fölé se
mentünk egy Smax-al, 2l benya turbo 200ló hétvégén. 4en ültünk benne, igy összesen kb. 1800kg. rohadjak meg, megy igy a vitara 1.6 szivó 2 személlyel 1200kilósan. Ehhez képest egy villám a skodrim, így chipes 200lóval, 2 személlyel 1400kilóval.ja, nem is meséltem, nem kell nagyobb kocsi. az oktávban hátul a karfák között 126cm marad, igy befér a 3 kölökülés. Ami viszont meglepett, hogy a vitarában 128cm van, és még oldalanként 1-1 másfélliteres palack is benne van az ajtóban
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz !Overdose! #54452 üzenetére
nézd, 5 éve egy 45Ah-s van benne, gyári 60as. ÉS beindul még. a legneccesebb inditása, amikor már köhögött, akkor 2 hónapja nem volt a kocsi beindítva. Gondolom nem tett a gyárinak túl jót a 3 év állás, és gyorsan vett valamit a faszi, mielőtt eladta. Ha ez jó volt, akkor szvsz black is jó lesz
saját tapasztalatom az volt a prémium akkukkal, hogy oké, tényleg tovább bírják, mint a gagyik, de sokkal hirtelenebben is halnak meg, igy számomra igazából nem túl meggyőzőek.egy dolog miatt vennék szakboltba, egyszer megjártam vartával, hogy csak akkor adják rá a teljes garit, ha szakboltban szerelik be. (hogy r*hadnának meg)
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #54773 üzenetére
volt egész jónak hitt 4 évszakosom, aztán külön téli és nyárira váltáskor rájöttem, hogy miért mondják, hogy nem lehet szűz is és jó is az ágyban.
elhiszem, h jó a 4 évszakos hóban. de vizes felület kicsit gyakrabban van. és a másik baja a mindenrejódesemmireseigazán, hogy bizonyos felületeken kb vizes jégként működik. és nincs előre kitáblázva, hogy 90a megendegett, de 4 évszakossal csak 60..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #54916 üzenetére
hát ettől még nem tanulsz meg autót szerelni, de autószerelőt választani igen.
vannak azért jó szerelők az országban (zömmel nem a márkaszervizek), ahol ha fék, ill kuplungproblémával megjelensz, első kérdés az, hogy mikor volt utoljára cserélve a hidraulika olaj.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #55070 üzenetére
szomszédomé is jól bírja ilyen szempontból. ettől függetlenül a 2 literes boxere 4literrel többet eszik. 200k alatt 3M Ft-al költ többet benyára, mint én turbo, kettős nem túl jellemző ezeken. kis fordulaton nincs nagy nyomaték, turbot meg inkább a hülyeség üli meg. viszont 2 vezműláncszett biztos elmegy a hasznomból.
swiftből nagyon irigyeltem, de most már nagyon nem irigylem. 1 dolog van, amin mindig csóválom a fejem, hogy de kéne, a siri csöndes járás..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz EQMontoya #55076 üzenetére
bőven ellensúlyozza az esetleges szeleptakarítást az üzemanyag megtakarítást. tudom totálkáros "okosok" szerint 60ezrenként diótréning, de ez marhaság. TSIből tudok olyat, amit épp eladnak 195ezerrel, és soha senki nem bontotta meg. 1 lánc volt eddig, és csókolom.
ami szvsz nem oké velük, az a károsanyag.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Integrale #55171 üzenetére
vitara is. jobban olvasható, nincs vele baj. ott a nagy zöld lámpa, akinek ez nem elég...
engem most az jobban idegesít, h a skodri gyári xenonját már akkor felkapcsolja, ha gyújtást ráadom. olyan szinten felesleges marhaság, hogy na. oké, tudom át lehet irni a szoftban, de csomó marhaságot kiraknak menübe, ezt miért nem? úgy indítok akkukimélés miatt, hogy felkapcsolom a helyzetjelzőt, akkor adok gyújtást, így legalább a xenon nem ég.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz brumi1024 #55195 üzenetére
nem kapcsol le. nálam 0 állásban is felkapcsolja a xenont a gyújtáskor, összesen annyiban különbözik a normál tompitottól, hogy akkor a műszerfal is világit.. a helyzetjelző az egyetlen xenonkimélő megoldás. indítózáskor is égve marad.
lehet szidni a varta blacket, de enyémbe azt rakta egy hozzáértő. 44Ah-sat, 5 éve, 360A indítóárammal, 1.8TSIbe. és eddig még mindig beindult, de lassan vége. 12V ha beülök, helyzetjelző+gyújtással 11.7V, és akkor kezd indítózni. A gyárilag ajánlott akkuk 60Ah-sak, sokkal nagyobb indítóárammal. mielőtt kinyirna valami elektronikát, cserélem.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz brumi1024 #55224 üzenetére
enyémben van 0, helyzetjelző, és normál tompitott. nincs auto.
magyarázták, hogy azért ilyen gyárilag, mert van olyan ország, ahol kötelezővé tették az állandó világitást, és ezért mindenki szopatja az izzót is, akkut is. 2008ban még nem volt olcsón nappali led.igen, 44es van a 9 éves autóba. gondolom a black az nem volt gyári, tehát a gyárit kirugták 3/4 évesen, eladás előtt (3 évet állt) , és beleraktak valami hasonló méretűt, amivel képes beindulni. de még a 44esből is alsó kategóriásat raktak bele, és még ez is birta 5 évig. és sztem ha nagyon akarnám, kibirna még egyet, rátöltögetve.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #55267 üzenetére
lancer mint nem jampi, inkább nyugi, ilyen orral?
annyiból jogos, hogy nekem elég magas építésű, de keskeny sedannak tűnik a forgalomban, tehát tatamobil, függetlenül, h csupa fiatal ül bennük.
de kb ennyi az ASX is, én inkább azt venném, ha már micu.
zajban azt tudom, h 110ig a vitara, ami hasonlóan nagy homlokfelület, konkrétan sokkal halkabb, mint az oktáv. 130tól meg már az oktáv a jobb. sztem az ASX is hasonlóan csöndes lehet.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
1.4 még nem túl kicsi turbo közvetlen befecsinek? csak ugye mert VWnél nagyon más problémamennyiség van az 1.2-1.4 és az 1.8-2.0 esetén.
rbalint88: az a baj, h a maszk a szinésznek, range rovernek jól áll, ennek az ótónak kevéssé. scross maszkját lehet levetették, de a forma arányai még midig szarok..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
ok, h kokszolódik a nagy is, de ott nem csinál problémát. égéskimaradásig már nem jut el.
magam részéről nem tartom megoldásnak a kettős befecsit. hiszen ugyanúgy megtörténik belül is a porlasztás, tehát maximum csökkenteni lehet a bajt.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
bocsi, de én már sokszor leírtam, h agyfaxt kapok tőle. abszolút nem releváns a véleménye számomra. ezzel szemben 200at futott 1.8-2.0TSIkből tudok néhányat, ami soha nem látott tisztítást, és köszönik jól vannak. (és olyanról még nem hallottam, h bárkinek kellett volna) szerinte meg 60anként kéne takaritani, akármilyen üzem esetén ezeket is. hát persze. 140-150ezer egy alkalom. ha viszel diót, akkoris.
tudod, nem az számit, h mit mondanak, hanem, h ki mondja.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
a kicsiknél már hallottam olyat, h kokszolódás miatt rosszul zárt a szelep, és égéskimaradást irt be a komp.
és igen, amit magi ir, azt elhiszem ,amit novoth azt nem. ha magi azt irta volna, h ugyanannyira érintettek a nagyok, mint a kicsik, ugyanúgy problémát szokott okozni, elhinném, és máknak tartnám, hogy a kicsikkel errefele volt gond, nagyokkal meg semmi. de nem irt még ilyet. novoth meg 60at javasolt.
olajfogyi csak a lerugottaknál volt, se enyém, se a másik 100-120e-t futott 1.8tsivel nem volt gond. mindkettő magánautó, volt gazdája. nem mérhető nivópálcán fogyás 10e km-es periódus alatt.
vezműszij nem szakad, mert szij csak generátort, klimát hajtja, de a vezérlést lánc. de értem mit mondasz,
ettől még ugyanezt tudom mondani. 1.2 vel van ismerősnek tapasztalata, átugrott 26ezernél, motorcsere volt, 1.4es szintén 30e körül megadta magát, 1.8 nálam 90nél cserés lett, és van egy ismerős, akinek ugrott v szakadt az 1.8as 180nál, és blokkot keresett (hallotta, h zakatol, de aszitte normális, övé ette is az olajat)nepper a másik. akkor vennék tőle autót, ha nem létezne egyetlen más hely se, és nem tudnék újat venni. anno anya akart 1.8as ufót, akkor a piaci ár fölött fél misivel akart eladni egy elektronikaproblémásat. deezhondatutinincsbajahiábairtbeakompbaxhibátcsakújakkutvegyélbeleéscsókolomigentüköragumidehogyképzeledhogyadokhozzáújatnemvagyokguminepperésárbólseengedek.
bevallom általában szórakoztató a banda egésze, de fillért nem tennék egyik véleményére, az is tuti. ilyen szempontból hasonlóak a top gearhoz, csak az angolok sokkal-sokkal szórakoztatóbbak. és egy fokkal függetlenebbek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
1.2 1.4 nem tesóblokkok, mint az 1.8 2.0? utóbbikon szinte minden egyezik.
sztem teljesen mindegy h milyen márka, nem gondolnám mérvadónak a cégautókat, amikor 3 olajcsere erejére tervezik az üzemeltetésüket. mondjuk nyilván van kivétel, de a vezműlánc pont olyan, hogy a nagyoknál van idő cserélni, mert sokkal erősebb a láncuk, mint a kicsik rigaláncának.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Peter.70 #55529 üzenetére
Nokian WR D4-vel eseménytelen volt az utazás. vagy 5-6 féle aszfalton latyak, hó volt. latyakon szinte száraz fékút van, tök mindegy milyen felületen. ilyen volt 1 éve is. nah ezért nem érdekelnek a szintetikus teszteken jól szereplő 4évszakosak..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Declare #55541 üzenetére
volt már 3szor is 4évszakos, soha többet. mindegyik csinált hirtelen meglepit, hogy x felület nem tetszett neki, aztán kenhettem volna hajamra a tesztgyőzelmet volt olyan, hogy első szezonján kukáztam, amikor fogta a kocsi orrát, és hajintotta be az árokba. szerencsémre lassan mentem, de mars szelet becsúszott...
csodák nincsenek, nem lehet egyszerre szűz is és jó is az ágyban
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz K Norbi #55553 üzenetére
mi dombon lakunk, ma még nem voltak takarítani, (sztem holnap estére érnek ide) de se itt, se a latyakos részen nem csúszott a wrd4. majd akkor lesz érdekesebb, ha olvad egyet, majd visszafagy.
nekem nagyon bevált ez a gumi típuseladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO