-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
Csináltam gyorsban egyet, még hideg a motor, ezért nem forgatom ki, és az alapjárat sem állt még be a kb 750re, de azért megteszi [link]
Snoop-y: azt vettem észre, hogy 2 liter felett már nem nő annyira nagy léptékben a fogyasztás, egy ismerősöm S60as 2,5 Volvoja is 12-t eszik.
-
Reaper
őstag
válasz tomcsi23 #7679 üzenetére
Ja, semmit, és az asszonynak is folyton mondom, hogy ha van valami amit a csomagtartóba akar rakni, esetleg kivenni belőle, akkor azt ne ott tegye meg, ahol ott fogjuk hagyni a kocsit pár órára.
Néhány autós társamat meg látom, hogy bevásárló központnál, csomagtartó felnyit, laptoptáska, kabát be.
Sajnos ismerettségi körömben volt olyan, akitől ezt kifigyelve vitték el a céges laptopot, plusz az iratait, plusz a lakás kulcsokat, és mire hazaért, már a lakást is kipakolták. -
Reaper
őstag
válasz Snoop-y #7733 üzenetére
Hehe, a Camaro meg pont olyan, hogy irgalmatlan nyomaték alapjáraton, így ott kell észnél lenni elindulásnál, majd 4500-5000nél vége is a mókának, kivéve ha vagy akkora állat, hogy gyors váltás után padlózod.
Legutóbb pont rendőrök állíottak félre "igazoltatni", és megkértek, hogy nem lehetne-e egy kicsit látványos elindulás? Mondom rajtam ne múljon, M2/A Pest irányába, a Dunakeszi lehajtó előtti részen voltam félreállítva, körülnézek, széles és üres út, így hajrá. 3ikban már hajlandó is volt megtapadni. Na ezt tudja egyenesben, viszont kanyarban egy 10 éves Corsa lenyom, mert még mindig nem tudta senki rendesen beállítani nekem a futóművet.
Szóval azt akarom mondani, szerintem lényegtelen, hogy milyen erős az autó, akkor van gond, amikor nem ismeri a sofőr, és nem tisztelettel áll a 200+os géphez. A linkelt Mustangosnak láthatólag fogalma sem volt arról mit csináljon, ha megindul a vas.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Hubazmeg kategória: [link]
-
Reaper
őstag
válasz BomiBoogie #8493 üzenetére
Nekem a régi Swiften ilyen a télim a gyári felnin. Sokkal jobb, mint a gyári méretel.
-
Reaper
őstag
Érdekes gondolatmenetek ezek.
Én hetente többször megjárom az M3-M0-M2 vonalat, és azt vettem észre, hogy a sztereotípiákból a kalapos öreg állja meg leginkább a helyét. Az nyomja a belső sávban folyamatosan, megengedett-10%kal, a 80nal menő kamiont 90nel előzi 2x2 sávon, az M3 kivezetőn meg az életben nem fog kimenni a belsőböl, mehetnél mögötte vonattal, akkor se venné észre. Egy ideig megy a türelem, aztán szépen ki a külsőbe, és go.
A Suzukival az a tapasztalat, hogy ha én haladósan megyek, akkor nem nézik mi jön mögöttük, ha látják, hogy megyek, és van hely lehúzódnak előlem, nincs izmozás. Ellenben ha én előzök mondjuk csak elméleti síkon 130-140nel az M2 2x2 sávos részén, akkor a mögöttem jövő cégautós/nagyautós azért mindenképpen szeretne átugrani, amikor van hely elengedem, de ha azt látom, hogy nincs hely ő meg a seggembe mászik 2 méterre, akkor szépen elveszem a gázt, és haladok a mellettem levőkkel egy tempóban egy ideig. Nem szép dolog, nem is gyakran csinálom, de néha elgurul a gyógyszer.
A Camaro egész más, itt is betalálok hülyegyerekeket, aki akkor is megelőz, ha széthullik alatta a gép, utána persze nem megy, de ez a ritkábbik. A legtöbbször az emberek sokkal türelmesebbek, volt, hogy én voltam bamba, és 110el előztem a kamion sort, de jó hosszút, és lett volna hely kimenni, kivételesen nem néztem a tükörbe egy darabig, aztán látom, hogy mögöttem van egyszer csak valami autó, de nem tol, tartja a távot, szépen kihúzódtam, az adott egy gázt, és akkor rongyolt tovább a 7es bömös.
Szóval csak annyi, hogy a Suzukival elég gyakran eltaposnának,viszont a legtöbb esetben félrehúzódnak ha mennék, a másikkal meg szinte mindegy mit csinálok mindenki türelmesebb. Én meg pláne -
Reaper
őstag
Igen ilyen egy rendes autó
Az autóépítésről annyit, hogy én is szívok vele rendesen. Tavaly márciusban letámasztottam a gépet egy ismerős szerelőmnél, hogy kivesszük a gyári karbis 5 literes motort, ami kicsit erőtlen volt már, kicsit szivárgott az olaj, stb. Ha kint van, akkor már futómű, mindent újra stb, meg a típusra jellemző belső kárpit lógást is megszüntetjük.
A futómű volt a legegyszerűbb, régi ki, új be, a kárpitos eltűnt, nem lehet elérni, elvitte a héjat, másik kárpitos keresése, új idom, talán mára végre az meglesz.
A motor egy épített újdonság, új alkatrészekkel, és akkor már kézi váltó, és jobb hátsó híd.
Tavaly év vége felé eljutottunk oda, hogy végre tudtam menni, ha keveset is a géppel, majd karácsonyra már elvileg "kész" volt. Ohne tetőkárpit persze, a kéziváltónál meg egy rongy betömve, mert szoknyát, platet a szerelőm "persze intézem". Hazamentem, visszajöttem, melegen elkezdte azt csinálni, hogy nincs olajnyomás. Oké vissza a műhelybe. Diagnózis: valószínűleg csapágyas. Kösz b+, új motor, nem volt gyilkolva... mindegy... de akkor itt egy másik motor, ez mondjuk ismeretlen, akkor addig használd ezt, egy gyári. Hu szuper, használtam egyszer 300kmt, majd az ismerős olaj eltűnik, és ez már csörgött is, hidrotőke, és szintén csapágyas. Most az utóbbi a Szakál metálnál van új alkatrészekkel, és utána még megint hetek, mire a szerelőm rápakolja amit kell, és vissza a kocsiba. Több mint 1 év alatt ha 3-4 alkalommal tudtam használni a kocsit, a szerelő állandóan talál kifogást, hogy most miért csúszunk, miközben a saját kocsija 1,5 hónap alatt kész lett. Pedig ismerős. Konklúzió: sajnos meg kell tanulni magunknak megcsinálni mindent (folyamatban), mert mint sok területen, itt is csak az a biztos, amit magának csinál az ember. -
Reaper
őstag
válasz VegyesTamás #10779 üzenetére
Én kimegyek, ha nem esik szét addig megint
-
Reaper
őstag
válasz tboy93 #11358 üzenetére
Rendszeresen járok ósanba, és mindig olyan helyre parkolok, messze a bejárattól, ahova már gondolom senki nem fog állni, gondolom én. Ehhez képest hiába üres az egész rohadt parkoló valami gyökér mindig úgy gondolja, hogy álljunk már a másik autója mellé 6centire, és b*sszuk neki az ajtót. Ilyenkor mindig eldöntöm, hogy csak keresztben 2 helyet elfoglalva fogok parkolni, egy ideig csinálom is, aztán visszaállok "normál" módra, és kezdődik megint előröl. Pedig a fóti Auchan nem is olyan nagy forgalmú.
AMD Power: Nekem a Volvo, csakis az S70R
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Ügyes a kis rohadék. Akkor nem marad más, ha megint szét lesz cincálva, akkor járatom egy fél órát a kocsit, lecsukott garázsajtóval, majd nagy levegő, garázs kinyit, autó leállít, visszazár. Tuti nem megy vissza többet.
Mindenesetre most kicseréltem, nagyon úgy néz ki, hogy először nem lett tökéletesen felrakva, akkor megsérült, de mire visszakerült hozzám, az már el lett sumákolva, és most jött ki. -
Reaper
őstag
Őket ismeri valaki, megbízhatóak vajon?
olajwebshopvalamint 20w50ből a Valvoline-on kívül mi lehet még ajánlott?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Azigen ti hajókkal jártok az utakon vagy mi? Nekem az 5700ccmhez 4,8liter olaj kell össz-vissz.
-
Reaper
őstag
Nemnem, a chevy small blockba 4,8liter megy bele kb, az 5 literes flakon mindig elég volt eddig. Mondjuk vannak akiknek van külön olaj hűtő, abba lehet több kell, azt nemtom.
Az persze megint más kérdés, hogy szelepszáras a drágám, így szépen kifüstöl belőle minden indításnál valamennyit -
Reaper
őstag
Nekem tipikusan a női ismerőseim amortizálják az autóimat. Táska bizb@szt sikerül kívül-belül mindenhova odaverni, utána jön, hogy ez már karcos volt, legutóbb meg addig ügyeskedett egy amíg bezárta a Suzuki könnyen mozgó zárját a táskájával, nem vette észre, kiszállásnál elkezdi tépni, nyitom a számat, hogy "be van..." de már letépte a kilincset. akkor mondtam neki most szerintem jobb ha mész, kiengedtem, de egy terhes nőt az ember már csak le sem üvölt ugye...
-
Reaper
őstag
-
Reaper
őstag
válasz Rivaul #13689 üzenetére
Nekünk is volt a családban Rio, azóta már a 2ik Ceed van, és a második Tuscon. Érdekes látni a fejlődést, mert a Rio (ráncfelvarrott) produkált érdekességeket, pl egyszer kinyomta az olajat, alig volt benne 20k Km, a front maszknál a "bajuszról" nagynyomású mosóval lejött a festék
Az első Tusconnak szinte újkorától kezdve szar volt a kuplungja, és nem tudták sose megcsinálni, csörgött, rángatott, úgy kellett vezetni a dízelt, mint egy benzinest, azon kívül asszem kerékcsapágy volt csak.
A Ceedekkel semmi gond nem volt, és a mostani Tuscon már a 170 lovas, kevesebbet eszik, jobban megy, és végre a kuplung is jó. Pedig az utóbbit kivéve mindegyik újként került a családba, és volt nálunk évekig.
Én akárhogy néztem bár szeretem a JEEPeket is, főleg a külső miatt, de nem bízok benne. A Captiva nem tudom melyik évjáratra gondolsz, de a 2006 körüliek nekem kicsit kicsinek tűnnek, pedig a belső nagyon bejövős.
Amiket én végigzongoráztam általában mindig a Sorentonál kötök ki, a 2007es ráncfelvarrott, frissített modellnél, ezek viszonylag jó árban vannak, elég nagyok, és egy jó nagy buta common rail dízel van bennük, ami talán nem szívathat annyira meg (ezt már csak én gondolom hozzá )
Ami kicsit zavar, és ez a JEEP tulajdonsága is, az a merev hátsó híd, ami rossz úton (itthon akad egy pár) nagyon dobálja a kocsi farát. Az XC90eket is nézegettem persze, de azok messze drágák nekem is sajnos -
Reaper
őstag
Ha lejárt a műszaki, és a kötelező is, és mondjuk csak pár hónap múlva fizetem be, akkor arra van valami bünti?
Csak mert lenne megint mit csinálni rajta, ezért úgy gondoltam, hogy akkor addig áll garázsban, majd ha minden megvan, akkor mehet rá a műszaki+biztosítás.mod.: Láttam volt téma a fogyasztás: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #18995 üzenetére
Ez a köteleződ? Bakker, nekem egész évre annyi, mint neked negyed évre, a Camarora.
-
Reaper
őstag
válasz raczger #19188 üzenetére
Én is jártam már így, hasonló mint ahogy mycso, csak nekem a munkahenger, és a pedál csatlakozása is fém, csak valami műanyag vacak van a kettő között, és az ment szét, nem tudom milyen autód van, de gondolom lábtérből rá tudsz nézni, legfeljebb a műanyag borítást kell levenni.
-
Reaper
őstag
válasz McSzaby #20660 üzenetére
Szerintem ennél jobb nincs, a villás kulcsok is sokat bírnak, a racsni is erős, ebben tényleg minden van ami kell, nyomaték kulcsot úgyis külön vesz az ember, ha kell, az emelőm OBI-ból van, a bakok meg LIDLből.
mannesmann 215. Néha, de tényleg nagyon ritkán van nagy TESCO-ban akciósan.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz runner 125 #20664 üzenetére
Nem olcsó, ez tény, de ha belegondolsz, hogy hány racsnit gyaláz szét az átlag hobbi szerelő, hány villás kulccsal vered szét a kezed, amikor megadja magát, és hogy ez egy olyan készlet, amiben szinte benne van, akkor csak megéri . Ismerek nem egy szerelőt, aki ilyen készletet használ már hosszú évek óta, és nagyon bírja. Nekem meg 1-2 dologgal kiegészítve (náha Aldi/Lidl akciókban veszek Kinzo cuccokat) szerintem ez örök életig jó, ha csak el nem lopják.
-
Reaper
őstag
válasz kaszaking #22907 üzenetére
Én amikor jöttem haza a 4esen előttem egy fehér Thalia ment, egyszer csak felkapcsolta a ködzárót, refivel jeleztem neki, hogy nem kéne, szerencsére kapcsolt.
Ma viszont Szentesen jártam, egy kis Cinquecentot akartam megelőzni, 40 körül poroszkált előttem, ez igen látványosra sikeredett, ugyanis úgy megindult az autó hátulja, hogy alig szedtem össze, pedig nem nagy gázzal indultam, semmi. Szóval vigyázzatok, mert nagyon sok út rettenetesen sáros, és mocskosul csúszik, mindenki érjen haza épségben!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Asztrofotózás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...