- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #148334 üzenetére
A fiatalabbak igen, illetve szívóoldalon elfokolják a vezérműtengelyt is.
Aztán később leszoktak a 8 szelepezésről, mert inkább elfokolják a szívótengelyt nagyon szélsőségesen és akkor nem kell zárva tartani a második szelepet, egyszerűbb felépítés. A Renault szerintem nem is használt soha zárt szelepes rendszert.Az enyém a régivágású egyszerű 16 szelepes ami semmit se állít, ebben a korban a többiekre is ez volt jellemző (Astra G 1.4 16V, Golf4 1.4 16V pl.). Viszont az enyém annyiban is rosszabb, hogy egy magas fordulatra tervezett 4-1 leömlő van hozzá gyárilag és alapból rövid löketes, így olyan gyenge alul, hogy mindig fel kell ordíttatni, mint öregnénik a Suzukit a sorban araszolásnál.
Igaz, hogy 4000 fölött történik valami, de csak egyesben, ott olyan mintha vtec lenne, kettesben már lineáris, hármasban már közlekedőedény, hiába pörög 6500-ig.
100-160 között érdekesen "jól" megy (ahol sose használom), torlólevegő be van vezetve gyárilag, gondolom ecu is erre van hangolva és rövid a váltó (100kmh/3000rpm) úgyhogy pörög is hozzá. De normál körülmények között nem szimpatikus a vezetési élménye, legalábbis nekem, kényelmetlen. Egy Hondásnak meg Tesco parkoló királyának lehet tetszene. Pedig ezzel még egy darabig együtt kell élni.
Az 1.6-os motorja is ilyen a Rönónak egyébként, csak a görbék magasabban vannak, így valamivel élhetőbb.Nekem 2000rpm@105Nm, alatta van egy durva beszakadás ami miatt a megindulásokhoz fel kell bőgetni. A kettes Megane ezért kapott szívótengely hangolást 1500-as fordulaton váltással, illetve az ecu is át lett dolgozva (a blokk ugyanaz).
Ha egyedül vagyok nem probléma, normális benzines üzemben közlekedek ami itt kivánszorgás az útra aztán gyorsul ahogy gyorsul, de mikor mögöttem is vannak, oldalról is jönnek akkor már nem lehet szórakozni. Simán beférek egyébként, de olyankor már muszáj pörgősre venni. Nem lehet még 2500-nál sem elváltani, csak ha totál egyedül vagyok az úton, 2500-ra kell visszaérkezni ami 3500 körüli elváltást jelent. Egy rendes 1.4 8V 75lóval sokkal komfortosabb alul cserébe 90 fölött szarul megy (hétköznapi használatra jobb), vagy egy jól megcsinált 1.4 16V 100 lóval az már mindenhol élhető.
Azt meg nem tudjuk megmondani, hogy a 106 lovas 1.9dci-vel mennyire jártam volna jobban, a benzines annyira egyszerű, hogy gyakorlatilag lehetetlen szart venni belőle, a dízel se túl problémás nekik, de ott már azért könnyebben van esély problémásat venni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest