-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz K Norbi #148301 üzenetére
Bacsitol vettem, aki ezek felujitasaval foglalkozik
Hirdet minden ilyesmit a FB csoportokban. Az enyemet otthagytam neki, ujitsa fel es adja el, ez az uj mar a deluxosabb kiadas, hogy a felso polcon is van rugos fedel.
Ilyen volt:
[link]I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #148304 üzenetére
Ha mar patent, akkor legyen fúlpatent, nem? A kormanybor fog sokat dobni, alig varom a kedd reggelt.
(Sok cucc atszerelheto lenne egy 325i-be )
De remelem, latod a jo kis ledezest a belterbenBtw mar az astra eladasi aran tul vagyunk a kisautoval mindig sikerul elrugni a pettyest.
Elkezdtem ujra smurtokat nezegetni, de _kint_ vicces aron mennek Nemeto.-ban a 100k km alattiak is. Be sem melegszik szegeny pnv, mire beerunk a ceghez ebben a hidegben
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #148299 üzenetére
Legyen. De vegye figyelembe a teljesítmény-nyomaték-motortérfogat-hengerek száma-turbószívón kívül az autó súlyát és azt is, hogy hol hajt.
-
veterán
válasz MasterMark #148299 üzenetére
További lehetőségek, hogy a Matchbox kategóriát elkerüljük, pl.:
-7 kg / lóerő alatt
- Laptiming 1. köre 50 másodperc alatt
- van rajta JDM style kidörrentő. -
Siriusb
veterán
Üdv!
Tud valaki ajánlani bevált ülésmelegítőt? Utólagos beépítés sajnos nem játszik, mert még garanciás az autó. -
máyköl
veterán
válasz Magnum_ #148279 üzenetére
Asszony szereti az ülésfűtést, te meg alaphangon is megsülsz?
Srácok, ha úthibánál rettenetes kopogó hangot hallok, akkor mire gyanakodjak leginkább? Toronycsapágy, vagy alsó gömbfej? A dolog érdekessége, hogy másodszor csinálta csak, mindkétszer esett az eső. Hazafele útközben elállt, vele együtt pedig a kopogó hang is megszűnt...
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #148327 üzenetére
Ez a renault?
Tipo majdnem ugyanez
1150kg 4,37m
1366ccm 95 le@6000rpm, 127 Nm@4000rpm, redline@6500rpm.
6 sebességEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz aero. #148333 üzenetére
Miért? Elvileg a 16 szelepes is 8 szelepesként viselkedik alacsonyabb fordulaton, mondjuk kisebbek a szelepek, ha jól tudom
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #148334 üzenetére
Sokkal alacsonyabb fordulaton adják le a nyomatékot, nem is forognak úgy, jellemzően 5,5-nél már kezdődik a piros mező, nem szeretnek annyira forogni. Viszont lazán válthatsz 2 ezernél, bőven dinamikus alul. Tökre élvezem a 60 lóerős 1.4-es Seatot is vezetni, 870kg, 116Nm 2600-nál, patentul viszi, pedig tudod, hogy nem ehhez vagyok szokva. Vagy 20 éve volt Omegánk, 116 ló, 170Nm 2600-nál benzines létére. 16 szelepesben sosem érzem magam otthon, küldeni kell neki, ványadtan veszi fel a ritmust alul ... de ugye ma már nem nagyon van 8 szelepes benzines.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Zizmand #148331 üzenetére
Nekem csak 1 kocsim van, nem 1 flottám. Télen elég sokat használok, de azért annyit nem hogy több 10 liter elfogyjon.
Sajnos eléggé szívok azzal hogy -5 és -10 között már sokkal kisebb nyomással jön ki a folyadék a spricniből, és a szélvédő egy részére már nem jut, így csak a koszt keni el a lapát. Ezzel még nem tudtam semmit kezdeni, pedig kipróbáltam olcsó meg drága folyadékot is. Yarisom van és a karon van a fúvóka ami a lapát elé nyomja egyből a folyadékot. De még nem adtam fel, keresgélek még a megfelelő folyadék után.
Nem tudom hogy normál autóknál is így van-e hogy ilyen hidegbe kisebb nyomással jön-e ki a lötyi, erről valaki felvilágosíthatna.iPhone 13 Pro Max
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #148313 üzenetére
Na, a hörcsög alatt is rezeg a léc, 51-et ment a laptimingon. Na nem mintha a 3,6 méteres hosszával ki kéne kérnie magának a Matchbox címkét.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #148334 üzenetére
A fiatalabbak igen, illetve szívóoldalon elfokolják a vezérműtengelyt is.
Aztán később leszoktak a 8 szelepezésről, mert inkább elfokolják a szívótengelyt nagyon szélsőségesen és akkor nem kell zárva tartani a második szelepet, egyszerűbb felépítés. A Renault szerintem nem is használt soha zárt szelepes rendszert.Az enyém a régivágású egyszerű 16 szelepes ami semmit se állít, ebben a korban a többiekre is ez volt jellemző (Astra G 1.4 16V, Golf4 1.4 16V pl.). Viszont az enyém annyiban is rosszabb, hogy egy magas fordulatra tervezett 4-1 leömlő van hozzá gyárilag és alapból rövid löketes, így olyan gyenge alul, hogy mindig fel kell ordíttatni, mint öregnénik a Suzukit a sorban araszolásnál.
Igaz, hogy 4000 fölött történik valami, de csak egyesben, ott olyan mintha vtec lenne, kettesben már lineáris, hármasban már közlekedőedény, hiába pörög 6500-ig.
100-160 között érdekesen "jól" megy (ahol sose használom), torlólevegő be van vezetve gyárilag, gondolom ecu is erre van hangolva és rövid a váltó (100kmh/3000rpm) úgyhogy pörög is hozzá. De normál körülmények között nem szimpatikus a vezetési élménye, legalábbis nekem, kényelmetlen. Egy Hondásnak meg Tesco parkoló királyának lehet tetszene. Pedig ezzel még egy darabig együtt kell élni.
Az 1.6-os motorja is ilyen a Rönónak egyébként, csak a görbék magasabban vannak, így valamivel élhetőbb.Nekem 2000rpm@105Nm, alatta van egy durva beszakadás ami miatt a megindulásokhoz fel kell bőgetni. A kettes Megane ezért kapott szívótengely hangolást 1500-as fordulaton váltással, illetve az ecu is át lett dolgozva (a blokk ugyanaz).
Ha egyedül vagyok nem probléma, normális benzines üzemben közlekedek ami itt kivánszorgás az útra aztán gyorsul ahogy gyorsul, de mikor mögöttem is vannak, oldalról is jönnek akkor már nem lehet szórakozni. Simán beférek egyébként, de olyankor már muszáj pörgősre venni. Nem lehet még 2500-nál sem elváltani, csak ha totál egyedül vagyok az úton, 2500-ra kell visszaérkezni ami 3500 körüli elváltást jelent. Egy rendes 1.4 8V 75lóval sokkal komfortosabb alul cserébe 90 fölött szarul megy (hétköznapi használatra jobb), vagy egy jól megcsinált 1.4 16V 100 lóval az már mindenhol élhető.
Azt meg nem tudjuk megmondani, hogy a 106 lovas 1.9dci-vel mennyire jártam volna jobban, a benzines annyira egyszerű, hogy gyakorlatilag lehetetlen szart venni belőle, a dízel se túl problémás nekik, de ott már azért könnyebben van esély problémásat venni.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #148281 üzenetére
Ha az előző tulaj is tempósan ment vele, akkor simán lealázható a gumi ennyi idő alatt, főleg, hogy egy majd 2 tonnás PHEVről beszélünk, ami ráadásul dízel+villany, szóval minden csak nem nyomaték szegény. Ha szeretsz tempósan haladni, kihasználva a rendelkezésre álló nyomatékot, akkor egyik 4S sem lesz neked jó, pilótáknak kell a téli-nyári páros, de ezt is anno leírtuk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz #89309696 #148339 üzenetére
Ha csak normál közlekedek 1800-2500 között lehet vele közlekedni, ha sietek, 3500-4500- ig elforgatom, ha, meg előzök 4000-4500-ról indulok és elforgatom 5500-6000- ig, 6500- ig csak akkor, ha nagyon muszáj
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #148341 üzenetére
Nekem 6000-6500 van púpon a 95 lóerő, úgyhogy el lehet forgatni addig ha kell, csak figyelni kell ne tiltson, mert akkor a megtorpanással elvesztünk mindent ami a kipörgetéssel nyerődött.
Gyanítom, hogy ezek a motorok jóval magasabb fordulatra is képesek mert általában szokott lenni egy zuhanó ága is a végén a görbéknek ennek meg nem igazán, csak a mérnökök azt mondták legyen 6500 a limit és kész. Valahol 7000-nél lenne szerintem, ha továbbképzelem a görbe zuhanását. Persze ez semmit nem javít rajta.Előzésnél engem se zavar, ha pörgetni kell, hanem lazázva közlekedésnél kényelmetlenül lusta.
-
Integrale
veterán
válasz #89309696 #148339 üzenetére
Aztán később leszoktak a 8 szelepezésről, mert inkább elfokolják a szívótengelyt nagyon szélsőségesen és akkor nem kell zárva tartani a második szelepet, egyszerűbb felépítés. A Renault szerintem nem is használt soha zárt szelepes rendszert.
Mit nem kell zarva tartani?
"Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #148343 üzenetére
A 16 szelepeseknél voltak olyanok amik a vtec-hez, twinair-hez hasonlóan csak fordítottan működve alacsony fordulaton nem nyitották ki a második szívószelepet vagy csak kevésbé. De szerintem ez ritka megoldás lehetett (ma is csak az elfokolás az igazán elterjedt mivel olcsó és egyszerű), én is csak olvastam, kisza sem erre gondolt szerintem én írtam rosszul, hanem csak a motor karakterisztikára értette hogy 8 szelepesként viselkedik és nem fizikailag. De ott vannak a 3 szelepes motorok meg az egy veztengelyes 16 szelepesek is amik nem gyakoriak, de rugalmasabban viselkedtek a jobban elterjedt DOHC 16V-hez képest.
Döntően nem vezéreltek semmit eleinte, a kétezres években ezekből lettek a kényelmetlen kicsi motorok, később kaptak pici szívóoldali elfokolást enyhíteni, még később agresszívabbat (+/- kipu elfokolást) amivel el tudták érni a 8 szelepesek alacsony fordulati rugalmasságát.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz CactuS #148340 üzenetére
Az előző tulaj nem tudom, hogy mennyire taposta neki; erre a célra volt egy Mustang V8-a ;azt mondta, járt az autóval tavasszal Korzikán, ill. főleg a felesége használta a szomszéd kerületbe ingázni. ill. a Balatonra.
Keresek egy jó gumist, első körben a Lurdyban próbálok időpontot kérni, az közel van napközben. Remélem ki tudja egyensúlyozni.
Ha nem, akkor veszek egy szett télit, a 4S-t meg eladom. (Örülnék azért ha sikerülne a centrir, tavasszal autócserét tervezek.) -
-
veterán
válasz kisza25 #148348 üzenetére
Akár, jó áron. Az elsőt azóta 2x is láttam hirdetni, és nem az aki tőlem vette, szóval a 4. vagy 5. tulajdonosnál jár már; októberben volt 4 éves az autó.
De a második volt a legjobb, azt 5 milláért ma megvenném; az első és a harmadik nem kell.Amúgy meg Laptiming [link] , meglesz-e az 50 másodperc? Vélhetően.
Kisza: 1. manuális, többi DSG-s; 3. fekete bőrös. A másodikon 17" felni volt, az ment legjobban, többin 18".
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000